[oud] Experia Wifi / SuperWifi updates

  • 20 November 2019
  • 961 reacties
  • 51915 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

961 reacties

@Rikkert83 Jouw issue lijkt verdacht veel op dat van @Shalomy . Ik ga dezelfde weg bewandelen en zal iemand mailen die kan controleren of er iets mis is gegaan op onze centrale server. Wordt vervolgd!

@marrk Erg vervelend om te lezen dat het nu dramatisch gesteld is met de wifi. Maken je ook gebruik van de app? Wat zijn de exacte symptomen? Verbreekt de verbinding? 

Heb je al geprobeerd om de wifi verbinding met je chrome en speakers helemaal opnieuw op te zetten? (als de Experia Wifi's zijn aangesloten)

helaas kan ik nu mijn ssid niet meer uit elkaar halen,

ik probeer verbinding te maken met een sonoff switch.

deze ondersteunt alleen 2,4 Ghz. nu is mijn telfoon verbondenmet de 5Ghz.

alleen nu kan ik ze niet pairen, na ze 1 keer gepaird te hebben maakt he tnit meer uit.

 

nu zou het handig zijn om de 5 Ghz tijdelij uit te kunnen zetten of de ssid te kunnen scheiden.

 

komt hier nu nog weer een oplossing voor.

niet elke update is een voor uitgang.

Badge

Ik kan de tab Systeem al niet vinden.

Ben je dan wel ingelogd op de Experia WIFi?

Wat zie je dan wel? (Screenshot)

Dit is wat ik zie: screenshot.

Ik kan de tab Systeem al niet vinden.

Ben je dan wel ingelogd op de Experia WIFi?

Wat zie je dan wel? (Screenshot)

Dit is wat ik zie: screenshot.

Hallo @Markimoo , dat is een schermdump van het modem en niet van de EW.

 

@marrk Erg vervelend om te lezen dat het nu dramatisch gesteld is met de wifi. Maken je ook gebruik van de app? Wat zijn de exacte symptomen? Verbreekt de verbinding? 

Heb je al geprobeerd om de wifi verbinding met je chrome en speakers helemaal opnieuw op te zetten? (als de Experia Wifi's zijn aangesloten)

Ik heb de app gebruikt om de EW's toe te voegen. De verbinding op mijn telefoon valt geregeld weg en dan duurt het even voordat verbinding weer terug is. Het lijkt erop dat mijn telefoon vaak switcht van EW en dat als mijn telefoon met een ander EW is verbonden dan mijn Chromecast en speakers, er geen verbinding mogelijk is... 

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan de tab Systeem al niet vinden.

Ben je dan wel ingelogd op de Experia WIFi?

Wat zie je dan wel? (Screenshot)

Dit is wat ik zie: screenshot.

Dit is de Experiabox. En niet de Experia WiFi. Er staat 1 apparaat verbonden via lan. Dat zou de Experia WiFi moeten wezen. Klopt het dat je verder helemaal niets via kabel hebt aangesloten? TV van KPN heeft u niet?

Badge

Hoi,

Als ik de betreffende IP bezoek krijg ik: 

Error 404: Not Found Not Found We hebben alles van de KPN, dus ook tv. 
Reputatie 7

Wat is het IP adres van jouw Experia WiFi?

Badge

Wat is het IP adres van jouw Experia WiFi?

Bedoel je de http://192.168.2.254/?

Reputatie 7

Wat is het IP adres van jouw Experia WiFi?

Bedoel je de http://192.168.2.254/?

Nee, ik bedoel het IP adres van de zwarte Experia WiFi.

Badge

Het enige IP dat ik heb is die.

Reputatie 7

Als je nog een keer inlogt op jouw Experia Box en kijkt naar de aangesloten apparaten, staat jouw zwarte Experia WiFi daar dan in het lijstje onder LAN instellingen?

 

Heb je überhaupt een Experia WiFi?

 

Badge

Nee? Hoe kom je daar aan?

Nee? Hoe kom je daar aan?


Hallo @Markimoo , die kun je in de lokale KPN-winkel kopen of bij de KPN webshop bestellen.

Badge

En wat heb je eraan?

Reputatie 7

Nee? Hoe kom je daar aan?

Ik denk dat je die dan ook helemaal niet wilt hebben.

Heb je problemen met wifi?

Zo ja, wat voor een problemen?

 

En wat heb je eraan?

Wat mij betreft heel weinig.

Badge

Nee.

En wat heb je eraan?


Hallo @Markimoo , daarmee kun je je WiFi thuis verbeteren inden nodig als je op sommige plekken in huis slechte of geen WiFi hebt en je wilt daar wel WiFi hebben.

Alleen is in jouw geval het nadeel dat jouw V10-modem de interne WiFi uitschakelt.

 

 

Reputatie 7

Nee.

Dus je hebt geen problemen met de wifi.

Waarom heb je dan überhaupt jouw oorspronkelijke vraag gesteld in dit topic als je toch geen Experia WiFi hebt en ook geen problemen met wifi hebt?

Badge

Omdat ik het niet wist? Ga iemand anders haten. 

admin: scheldwoorden verwijderd. Hou het netjes. 

Reputatie 7

Omdat ik het niet wist? Ga iemand anders haten. *******.

Er is hier niemand die je haat hoor.

Wel vind ik jouw reactie wat ongepast.

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Badge

Boeie.

@Markimoo : Jouw opmerkingen komen nogal onvolwassen over. Ik wil je vragen om het netjes en beleefd te houden. 

@Rikkert83 Jouw issue lijkt verdacht veel op dat van @Shalomy . Ik ga dezelfde weg bewandelen en zal iemand mailen die kan controleren of er iets mis is gegaan op onze centrale server. Wordt vervolgd!

Ok. Wat zou dat probleem dan zijn en waarom

is het mis gegaan ? 
wanneer verwacht u dat het weer werkt ?