Ik heb sinds medio vorig jaar glasvezel van KPN en bij de monteur heb ik meteen een SuperWifi punt aangeschaft.
Die heeft een tijd lang prima gewerkt maar de laatste tijd niet meer.
Een paar weken geleden bleef het lampje ineens paars en er was geen verbinding meer met de Box12. Ook het opnieuw koppelen met kabel lukte niet. Uiteindelijk moest de Box12 naar fabrieksinstellingen teruggezet worden en toen kon het Superwifi punt ineens weer gekoppeld worden. Super irritant want ik had allerlei settings aangepast waaronder een aantal apparaten vaste ip's gegeven dus dat moest allemaal opnieuw.
Dit heeft nu een week succesvol gedraaid maar nu is het weer voorbij; sinds gisteravond is er geen verbinding meer (rood lampje). Wat mij opvalt is dat de Box12 herstart is om 20:45 terwijl wij dat zelf niet hebben gedaan en sindsdien wil het SuperWifi punt niet meer verbinden.
Ik heb het punt al meerdere keren herstart en ook de box12 is herstart.
Ik heb al een week lang niet aan de instellingen gezet dus daar kan het ook niet aan liggen.
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om alweer de box12 naar fabrieksinstellingen terug te zetten. Straks kan ik dit elke week gaan doen!
Hoe moet dit fatsoenlijk en blijvend opgelost worden?