Sticky

Digitenne foutcode E033-0 [Wat is de oplossing?]

  • 22 March 2020
  • 417 reacties
  • 12721 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

417 reacties

Hallo ik wil graag activatiesingaal ontvangen. Mvg michael aalbregt

Wij hebben een foutcode ik heb de gegevens al in het forum gezet. Wij willen graag een activatiesingaal ontvangen. Zodat wij verder kunnen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Denise aalbregt! Bij deze :relaxed:. Max een uurtje wachten en anders kun je stap 3 uit het startbericht volgen! Laat je het weten als jouw Digitenne het weer doet of als jij nog hulp nodig hebt?

Hoi @Denise aalbregt! Bij deze :relaxed:. Max een uurtje wachten en anders kun je stap 3 uit het startbericht volgen! Laat je het weten als jouw Digitenne het weer doet of als jij nog hulp nodig hebt?

Helaas doet die het nog steeds niet. Wat kan ik verder nog doen? Stap 3 heb ik ook al aantal keer geprobeerd. 

Reputatie 7
Badge +20

@Denise aalbregt ik heb hem nog een keer een zetje gegeven, hij staat in onze systemen goed. Kun je de bovenstaande stappen nog eens proberen?
Mogelijk moet je de antenne nog een keer opnieuw uitrichten/verplaatsen en/of de zenders opnieuw zoeken.

@Denise aalbregt ik heb hem nog een keer een zetje gegeven, hij staat in onze systemen goed. Kun je de bovenstaande stappen nog eens proberen?
Mogelijk moet je de antenne nog een keer opnieuw uitrichten/verplaatsen en/of de zenders opnieuw zoeken.

Hij geeft helaas nog steeds een singaalkwaliteit van 0% aan maakt niet uit waar ik de antenne neerzet. De antenne geeft wel gewoon het blauwe lichtje. De stappen heb ik allemaal weer herhaald. Zou er nog iets anders kunnen zijn?

Reputatie 7
Badge +20

@Denise aalbregt  Heel kort door de bocht is er niet veel wat we kunnen doen aan slechte ontvangst dan het verplaatsen van de Antenne of een andere regio proberen. Je abonnement heeft geen invloed op de signaalkwaliteit. Ik heb je postcode even gecheckt en er moet prima dekking zijn bij jou in de buurt. De dichtstbijzijnde mast bij jou staat richting het noordwesten.

Kun je de antenne anders eens buitenshuis proberen? Of bij een raam? Heeft het wel gewerkt?

Hallo Kpn en medeklanten,

Ik heb op digitenne alleen 1,2,3 en regionaal.

Toen ik eerst naar zender 4 ging stond er geen digitenne signaal en daarna kwam er een bericht dat rtl 4 niet in mijn pakket zit.Hoe los ik dit op?

 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @klantuitvelp, ik heb je topic samengevoegd met dit verzameltopic!
Je gegevens had je al ingevuld in je profiel, ik heb de ontvanger die je bij “extra opmerkingen” hebt staan (eindigend op 165-9) een zetje gegeven.

Als je de stappen uit het startbericht hierboven verder volgt moet je ook de andere zenders kunnen krijgen!

 

Als het om een andere CAS ID gaat, kun je die dan toevoegen aan je profiel en hier even een seintje geven? Dan geven we die ook een zetje.

oh,sorry thomas.Ik heb nu een ander topic aangemaakt!Maar die mag je nu wel negeren!Echter heb ik net een willekeurig zender geprobeerd maar nog steeds werkt het niet!

Reputatie 7
Badge +20

Geeft niet hoor @klantuitvelp! :) kun je dan stap3 nog eens proberen uit het startbericht?

Geeft niet hoor @klantuitvelp! :) kun je dan stap3 nog eens proberen uit het startbericht?


weer niet:pensive: Hij geeft ook aan maar 7 zenders gevonden te hebben.

Hij doet het nu wel Thomas!Bedankt:thumbsup:

.

Graag onze digitenne ontvanger updaten.

gegevens aangepast in profiel.

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +17

Hi @mara! Ik heb de ontvanger een zetje gegeven. Wil je bevestigen dat deze alle zenders weer geeft?

Hi @mara! Ik heb de ontvanger een zetje gegeven. Wil je bevestigen dat deze alle zenders weer geeft?

Het werkt allemaal weer, dankjewel