Sticky

Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?



Toon eerste bericht

2955 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Interful, welkom hier. 

Ik heb het voor je geactiveerd. Laat het een uurtje op Ned 1 staan mocht het niet gelijk werken. Laat het hier weten mocht het daarna nog niet werken. :relaxed:

Hi,

Ik heb Digitenne aangesloten, maar ontvang alleen NPO1, 2 en 3. Bij de rest alleen maar een E016 melding. Zouden jullie mij verder kunnen helpen?

Ik heb, als het goed is, de juiste gegevens bij mijn profiel gezet.

Ik hoor het graag van jullie!

Groet,

Barbera

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Barberavd, goed dat je het hier even meldt! Ik heb het CAS-ID nummer even een refresh gegeven. Zou je de ontvanger opnieuw willen opstarten en handmatig zenders willen zoeken zoals in het startbericht van dit topic staat omschreven?

Hallo,


Ik heb ook de foutcode E016-0. Heb ook al een tijdje niet gekeken.

zou een moderator hier naar willen kijken?

Graag ontvang ik uw reactie.

met vriendelijke groet,

Jan-Derk

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DJWillems, welkom op het forum!
Ik heb hem opnieuw aangemeld, als je m even op NPO1 laat staat moet hij het met een uurtje weer doen! 

Hi @Interful, welkom hier. 

Ik heb het voor je geactiveerd. Laat het een uurtje op Ned 1 staan mocht het niet gelijk werken. Laat het hier weten mocht het daarna nog niet werken. :relaxed:

Hoi @Alex_P ,

Bedankt voor je snelle reactie. Helaas blijft het resultaat hetzelfde. Ik heb stap 3 inmiddels ook geprobeerd, zowel op de rf frequentie van Zeeland als die van Zuid-Holland (ik zit nu in Oostvoorne). Signaalkwaliteit op zuid-Holland is 100%. Gisteravond, nog voor jouw berichtje, was er heel even beeld op de commerciële zenders, maar daarna weer weg en weer de E016-0 melding. 

Hebben jullie nog een idee wat ik kan proberen? Ondanks 100% signaalkwaliteit toch de antenne verplaatsen/anders richten?

Reputatie 7
Badge +28

@Interful 

Via de optie uitgebreid zenders zoeken vind je het sterkste signaal. Zet de ontvanger op NPO1 en laat de ontvanger aanstaan.  (De TV kan eventueel uit.) 

Dan kan een moderator nogmaals een activatiesignaal versturen.

 

@Interful

Via de optie uitgebreid zenders zoeken vind je het sterkste signaal. Zet de ontvanger op NPO1 en laat de ontvanger aanstaan.  (De TV kan eventueel uit.) 

Dan kan een moderator nogmaals een activatiesignaal versturen.

 

Bedankt @Noordzee !

De ontvanger staat inmiddels op NPO1 en ik laat hem vandaag gewoon even aanstaan . Zou een moderator nog een keer het activatiesignaal willen sturen? 

 

Wederom bedankt!

Reputatie 7
Badge +28

Komt goed, ik heb de webcare al een seintje gegeven.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Interful, ik heb je kaart opnieuw aangemeld. Met een uurtje op NPO1 moet ie het doen!

Reputatie 7
Badge +20

Correctie @Interful, hij staat weer verkeerd. Er lijkt achter de schermen iets niet helemaal goed te lopen. Ik ga er voor je achteraan en kom hierop terug!

Reputatie 7
Badge +20

Hij staat nu goed @Interful! Met een uurtje op NPO1 moet ie het doen!

Badge

Hallo Moderator, graag wil ik een activatie signaal ontvangen. Alle gegevens heb ik in mijn profiel ingevuld. Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten Jan.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Jan de Regt, welkom hier. 

Ik heb het ook voor jou opnieuw geactiveerd. Zou je willen controleren of het nu weer werkt? En anders 1 uur op Nederland 1 laten staan. 

Laat het ons weten mocht het niet lukken. :relaxed:

Badge

Ik wacht het even af. Staat nu op 1.

Badge

@Alex_P helaas nog niks verder dan 1 2 en 3.

Reputatie 7
Badge +21

@Jan de Regt, volgens mijn informatie is de tv-ontvanger nog niet geactiveerd.. Er gaat klaarblijkelijk iets niet helemaal goed, ik ga de achterliggende afdeling even mailen over jouw probleem en hopelijk kunnen we hier snel op terugkomen!

Reputatie 7
Badge +21

Nou dat was een snelle reactie, @Jan de Regt. Mijn collega heeft op een andere manier de CAS-ID aangezet. Als de ontvanger nu aan staat bij goed ontvangst, dan is de activatie binnen een paar minuten binnen. Zo niet, zet de box zo snel mogelijk aan, check ontvangst en laat een uur aan staan!

Badge

Nou dat was een snelle reactie, @Jan de Regt. Mijn collega heeft op een andere manier de CAS-ID aangezet. Als de ontvanger nu aan staat bij goed ontvangst, dan is de activatie binnen een paar minuten binnen. Zo niet, zet de box zo snel mogelijk aan, check ontvangst en laat een uur aan staan!

Alles werkt prima Susan.  Bedankt voor de service.

Reputatie 7
Badge +21

@Jan de Regt fijn!! Graag gedaan, en veel plezier ermee!

1, 2 en 3 doen het wel maar vanaf 4 krijg ik de foutcode E016-0. Hebdigitenne 10 maanden niet gebruikt.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jantuin, als de Digitenne tuner zo lang niet is gebruikt, moeten we hem vanaf onze kant even een zetje geven zodat alle zenders weer ontvangen kunnen worden :slight_smile:

Zou je jouw Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer en hier even een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Je ziet het CAS ID op de sticker van je ontvanger!

@moderator

Lange tijd Digitenne niet gebruikt.

Gisteren weer in gebruik genomen maar helaas  alleen Ned 1, 2 en 3 te zien.

Ik zou graag ook een activatie signaal willen ontvangen. Ik heb alle gegevens ingevuld.

Groet,

 

Harry

Reputatie 7
Badge +25

@moderator

Lange tijd Digitenne niet gebruikt.

Gisteren weer in gebruik genomen maar helaas  alleen Ned 1, 2 en 3 te zien.

Ik zou graag ook een activatie signaal willen ontvangen. Ik heb alle gegevens ingevuld.

Groet,

 

Harry

Hi @harast. Ik heb het signaal verstuurd. Zou je de tuner nu een uurtje op NPO 1 willen laten staan? Ik hoor graag of het lukt. :)

@moderator

Lange tijd Digitenne niet gebruikt.

Gisteren weer in gebruik genomen maar helaas  alleen Ned 1, 2 en 3 te zien.

Ik zou graag ook een activatie signaal willen ontvangen. Ik heb alle gegevens ingevuld.

Groet,

 

Harry

Hi @harast. Ik heb het signaal verstuurd. Zou je de tuner nu een uurtje op NPO 1 willen laten staan? Ik hoor graag of het lukt. :)


Alles werkt weer naar behoren. Bedankt.

Reageer