Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21678 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag Wytze! Daar help ik je graag mee verder. Wil je reageren op het privébericht dat ik je stuurde?
Reputatie 7
Badge +20
Dag Wytze! Dank voor de gegevens en fijn dat ik je heb kunnen helpen met het aanpassen!
Hallo, ook ik zou graag de BTW apart vermeld willen hebben op mijn factuur. Kunt u dit ook voor mij aanzetten? Alvast bedankt!
Beste KPN, willen jullie op mijn facturen ook de btw aan zetten? Bij voorbaat dank!
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Willow91, welkom! Ik zie dat je al gechat hebt met mijn collega. Het is dus al voor je geregeld.

@Kor124, jij ook welkom op ons forum! Voor jou heb ik het in orde gemaakt. Wellicht is dit op de volgende factuur nog niet verwerkt, maar in ieder geval op de factuur van mei.
BTW berekenen indien (nog) niet vermeld. Eindbedrag delen door 121 en vermenigvuldigen met 21.
Badge
Goedenavond, hoe kan ik btw-facturen met terugwerkende kracht aanvragen? En voortaan mijn facturen met BTW ontvangen?
Hallo, kunnen jullie het ook voor mij aanzetten?

SMS-en naar 1515 werkt niet.

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo AWijb! Dat kan ik en heb ik ook al gedaan. Hou er even rekening mee dat je nog wel een factuur zonder kunt krijgen.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag en welkom hier op het Forum. Ik kan ze helaas niet met terugwerkende kracht bij je krijgen, maar ik kan er wel voor zorgen dat op toekomstige facturen de BTW vermeld gaat worden. Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je daar op reageren?
Kunnen jullie BTW op factuur ook voor mij aanzetten?
SMS-en naar 1515 werkt niet.
Thnx.
Hallo KPN... ook ik zou graag de BTW op mijn facturen vermeld zien... SMSen idd ook al meermalen geprobeerd... no joy!! Dank alvast!!
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen! Ik zie dat ik nog geen reactie van je heb gekregen op mijn privébericht. Zou je dat alsnog willen doen, als je mijn hulp nodig hebt? Ik lees het graag!
Reputatie 7
Badge +20
Dag SeekW en Rene7211. Ik heb voor jullie allebei de BTW-vermelding ingeschakeld! Hou er dus nog wel even rekening mee dat je een factuur kunt krijgen waar het nog niet op staat.
Hi KPN, zouden jullie voor mij ook de BTW-vermelding aan kunnen zetten vanaf nu?
Thanks!!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi NoelleMaxine, welkom op ons Forum! Natuurlijk willen wij dat voor je doen. Ik heb het meteen voor je aangezet. De btw-specificatie zie je vanaf jouw eerst volgende factuur. Mocht je hierover nog vragen hebben, stel ze gerust. Vragen, reacties en feedback over onze producten zijn hier altijd welkom.
Hallo KPN, ook graag voor mij BTW specificatie op de factuur AAN zetten. Alvast bedankt, Jack
Goedemorgen,

Ik zou ook graag mijn BTW apart vermeld hebben op mijn facturen. Mijn nieuwe werkgever vergoed mijn abonnement namelijk vanaf Mei. Kan de factuur voor Mei ook nog aangepast worden naar één met de BTW apart?! Ik heb dit echt nodig, anders vergoed mijn werkgever niets. 😰

Groet,
Rick

*Admin: dubbel topic verwijderd
Reputatie 7
Badge +21
Beste Rick, welkom op ons Forum!
Heel fijn dat je de kosten vergoed krijgt! En dan begrijp ik inderdaad dat je werkgever dit graag apart gefactureerd ziet! Ik heb de BTW specificatie voor je aangezet, in juni zal dit automatisch aangepast worden. De factuur van april / mei heb ik met terugwerkende kracht opgestuurd per e-mail met een specificatie voor de BTW, zodat je alles compleet hebt!

PS: Je hebt vanochtend nog een topic aangemaakt, dat is een beetje onnodig 😉 Deze zal dus niet beantwoord gaan worden!
Susan,

Dankjewel voor de snelle service!! Ik begrijp het, geen probleem

Groet,
Rick
Reputatie 7
Badge +21
Geen probleem, graag gedaan! 😉 Succes ermee!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jack, welkom!

Ik heb het voor je in orde gemaakt 🙂 mocht je hier nog vragen over hebben hoor ik het graag van je!
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad Jack. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Zou misschien ook voor mijn iPad-mobiele abonnement de BTW aangezet kunnen worden? Een medewerker aan de telefoon zei dat ik dat zelf kon doen in Mijn KPN, maar dat kan ik nergens vinden. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tralalalie, Ik heb het voor je geregeld. Op je eerst volgende factuur zie je de BTW- specificaties terug. Als je er nog vragen over hebt hoor ik het graag.