Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21678 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @dullealex en welkom op het forum van KPN. Ik heb de mogelijkheid om de BTW specificatie toe te voegen aan jouw mobiele facturen. Ik zie dat je het KPN Forum profiel al hebt aangevuld met je gegevens. Zou je willen reageren op mijn privébericht? Dan zal ik het voor je aanpassen. Ik hoor graag van je!
Hallo Syae! Ik help je daar graag verder mee, maar dan heb ik wel iets meer informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?. Oke, gedaan!
Reputatie 7
Badge +21
@Jo H ik heb geen reactie meer gezien. Klopt het dat je ze al wel per e-mail binnen hebt gekregen?
Reputatie 7
Badge +20
Yes, ik zie het! Ik heb de BTW-vermelding voor je aangezet. Verder heb ik je de BTW-specificaties voor alle facturen van dit jaar ook toegestuurd. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@dullealex ik heb helaas nog geen reactie van jou ontvangen. Mocht je nog willen dat ik de BTW toevoeg aan de factuur dan horen we dat graag van je!
Hoi hoi,
Is het mogelijk om voor mij de btw vermelding in te schakelen voor mijn facturen?
Mijn boekhouder vertelde dat ik 'BTW AAN' kon sms-en naar 7171. Maar dat heb ik nu al drie keren gedaan over een verloop van 5 maanden, en nog steeds is de btw niet ingeschakeld.
Is het mogelijk om het op een of andere manier zelf te doen in mijn profiel? Ik heb het nog niet kunnen vinden.
Of kan iemand het voor mij doen?

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Miri
Reputatie 7
Badge +25
Hi Miri, welkom op het forum. Ik help je hier graag verder bij. Als je reageert op m'n privébericht dan zet ik het voor je aan. 🙂
Dankjwel, Ik heb een bericht gestuurd. 😃
Ik wil graag de btw op mijn facturen hebben.
Hoe regel ik dat ik de btw Op mijn factuur krijg?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag CHNV, dit kan ik voor je regelen. Zou je vast het betreffende 06- nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer willen toevoegen aan je forum profiel? Wanneer je dit gedaan hebt, hoor ik graag van je en maak ik het z.s.m. in orde.
Reputatie 7
Badge +25
Bedankt voor de gegevens! Ik heb de BTW-specificatie aangezet dus voortaan staat het er wel op. 🙂
Beste KPN,

Tevens graag voor mij de BTW specificatie op de factuur aanzetten.

Hartelijk dank,
Nicolette
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Nicolette. Welkom op het forum. Ik zal de BTW specificatie voor jou toevoegen op de toekomstige facturen. Zou je je KPN Forum profielwillen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan zal ik het gelijk voor je toevoegen. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @CHNV, ik zie dat je nog geen gegevens hebt ingevuld in jouw Forum profiel. Zodra je dit hebt gedaan kan ik je helpen om de BTW aan te zetten op jouw facturen in de toekomst! Ik hoor graag van je 😉
Gedaan.
06 nummer heb ik ingevuld bij persoonlijke opmerkingen, want daar was geen veld voor?
Ik zou graag de BTW op de factuur zien . Hoe is dat het snelste te regelen?
Reputatie 7
Badge +21
Dankjewel! Klopt inderdaad, bij persoonlijke opmerkingen is helemaal goed! Ik heb de BTW inmiddels voor je aangezet, vanaf heden zal dit apart vermeld worden op je mobiele facturen! Ik heb meteen ook de factuur van augustus nog even mét specificatie opgestuurd 🙂 Heb je dat in ieder geval compleet straks!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Mouse1234, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De BTW specificatie kan door ons aangezet worden op je facturen, en dat gaat best snel / makkelijk! Vul jouw Forum profiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN (ter verificatie) en ik ga het voor je regelen! Deze gegevens zijn trouwens alleen voor jou en KPN moderators zichtbaar!

Wil je een seintje geven op het moment dat je jouw gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
@Ficoo Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt aangevuld. Zou je dit alsnog willen doen als je wil dat ik de BTW specificatie toevoeg aan jou facturen?
Reputatie 7
Badge +21
@Mouse1234, ik heb geen reactie ontvangen en zie nog geen ingevuld Forum profiel. Ik zet graag alsnog de BTW voor je aan, maar dan heb ik wel je gegevens nodig 😉
Goedemiddag Mouse1234, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De BTW specificatie kan door ons aangezet worden op je facturen, en dat gaat best snel / makkelijk! Vul jouw Forum profiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN (ter verificatie) en ik ga het voor je regelen! Deze gegevens zijn trouwens alleen voor jou en KPN moderators zichtbaar!

Wil je een seintje geven op het moment dat je jouw gegevens hebt aangevuld?
Heb een ingevuld. Alleen laatste 3 cijfers rekening kan ik niet invullen
Heb cijfers bij privé ingevuld
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Mouse1234, bedankt voor jouw gegevens! Ik heb de BTW specificatie inmiddels voor je aangezet, op de toekomstige facturen zal dit worden meegenomen! 😉