Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21688 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Top bedankt
Hallo, graag wik ik een factuur ontvangen met btw. hoe kan ik dat aanvragen?
Hallo, ik zit met het zelfde probleem. Ik zou graag vanaf deze maand als het nog mogelijk is ook BTW op mijn facturen willen zien en als het kan op mijn oude facturen vanaf februari 2018.

Ik hoor het graag.
Groeten

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hoi,

Ik zou graag de BTW voortaan op mijn facturen terugzien en een nieuwe factuur krijgen van september met hierop de gespecificeerde BTW. Is dit mogelijk?

Groet,

Christel
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Roberttennapel, bedankt voor je bericht!

Je kan, door ons en de klantenservice, de BTW specificatie laten aanzetten op de facturen. Dit kan voor facturen in de toekomst! De facturen die al gemaakt en betaald zijn kunnen we niet opnieuw maken, maar ook hiervan kan wel de BTW specificatie worden opgestuurd. Zou je het alleen willen voor toekomstige facturen, of gaat het je ook om een bepaalde factuur die al geweest is? Zou je dit kunnen aangeven? En ondertussen ook je Forum profiel willen aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en klantnummer!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Christel, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is mogelijk om voor een mobiel abonnement je facturen te voorzien van de BTW specificatie. Dit kan helaas niet met terugwerkende kracht, we kunnen facturen niet opnieuw maken, dus in dit geval zal in oktober de factuur met BTW specificatie komen (heb het net aangezet). Wat ik wél kan doen, en heb gedaan, is een aparte BTW specificatie van september opsturen.

Heb je hier voldoende informatie aan? Of kan ik je nog ergens anders mee helpen 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @rosalens. Welkom op het forum! Ik zal de BTW specificatie toevoegen aan de mobiele facturen. Hiervoor heb ik eerst wel wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je aanpassen en uitzoeken of ik de facturen vanaf februari 2018 met daarop de BTW specificatie naar jou kan verzenden per e-mail. We horen graag van je! ☺️
Dan wil ik het voor in de toekomst, en graag zoveel mogelijk oude facturen met btw specificatie.

BVD
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor de gegevens. Ik heb de BTW specificatie inmiddels aangezet. En voor de facturen vanaf juli 2017 heb ik de specificatie nog kunnen aanvragen 😉 Denk dat je daar wel mee uit voeten kan!
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord. Mocht je alsnog willen dat de BTW specificatie toegevoegd wordt aan de factuur dan zou ik je willen vragen om jouw gegevens alsnog achter te laten in het KPN Forum profiel

Je kan hiervoor ook bellen met onze klantenservice op het nummer 0800 0105 of chatten met één van mijn collega's
Dag, ik zou ook graag BTW op mijn factuur vermeld willen hebben.
Met vriendelijke groet,
Guido

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb de BTW specificatie toegevoegd aan de factuur. 😉
Badge
Ik wil graag de BTW toegevoegd hebben op mijn factuur. Ik kan online niet terug vinden waar ik dat zelf kan inregelen.
.
ik wil graag mijn btw op mijn factuur vermeld hebben. Hoe regel ik dat? mvg Ester

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
**Admin: topic verplaatst naar juiste board
Hi KPN,
Ik zou graag al mijn KPN facturen van 2017 ontvangen per mail, graag met de BTW specificatie erin verwerkt.
Hoor graag of dit kan, alvast dank!
MVG

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Isajuliem, welkom op het forum! Je bent aan het goede adres. Dit is online niet te wijzigen, maar wij kunnen het wel voor je doen. Ik heb het bij dezen aangepast, vanaf de volgende factuur wordt de BTW ook vermeld 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Syae. Welkom op het forum! Ik zie dat je je gegevens al hebt aangevuld aan het KPN Forum Profiel. Ik heb daarom gelijk voor je kunnen kijken of het mogelijk is om de facturen van 2017 met BTW specificatie toe te sturen. We hebben de mogelijkheid om de facturen van de laatste 5 maanden met BTW specificatie toe te sturen. De andere 7 maanden kan ik wel toesturen maar daar kan ik niet de BTW specificatie meer aan toevoegen. Ik heb zojuist alles per mail naar jou verstuurd. Laat je mij weten of je het hebt ontvangen?😉
graag wil ik de btw op mijn factuur vermeld hebben.

kunnen jullie dat instellen voor mij, mij lukt het niet?

Hartelijke groet,

marjan

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hoi beste KPN mensen, ook ik zou graag de BTW vermelding op mijn factuur willen zien en als extra verzoek de factuur van september 2018 opnieuw te mailen met BTW, kan dat alstublieft?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Mark, welkom op het forum! Dat kan 🙂 Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer in je profiel zetten en een seintje geven als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @ester123. Wil je de btw specificatie vermeldt hebben op de mobiele facturen? Ik kan de facturen voorzien van een BTW specificatie, daarvoor heb ik een aantal gegevens van jou nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer(s) en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken.
Hoi, ik heb mijn profiel details zoveel mogelijk ingevuld. Alvast bedankt..
Groet, Mark.
Reputatie 7
Badge +28
Top! Je hebt de btw specificatie van september in de mail en vanaf nu worden die standaard verstuurd 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@marjanlaaper Wij hebben de mogelijkheid om de BTW specificatie toe te voegen aan de factuur. Daarvoor hebben we eerst wel wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer(s) en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan de BTW specificatie toevoegen aan de factuur.
Ook ik zou graag een BTW specificatie op mijn factuur willen hebben.
Zou u dit voor mij kunnen instellen?

Met hartelijke groet,
Yvonne

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic