Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21678 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Tralalalie, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Hallo Marina
Ik had jouw bericht geliked en dacht zo je te hebben geattendeerd op mijn dankbaarheid :-)
Maar bij deze: bedankt!
En een prettige dag nog!
Groetjes,
Tralalalie
Reputatie 7
Badge +19
Ik zie het nu pas 😉 in dit geval: graag gedaan 😃 Ik wens jou ook nog een hele fijne dag en zie je graag eens terug op ons Forum wanneer je weer een vraag hebt!
Precies! Die LIKE hè 😉 😄
Beste KPN,

Ik zou ook graag de BTW op mijn kpn mobiel facturen zien.
Kan iemand dat voor mij aanzetten? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi ProBoatService, ik wil de BTW zeker voor je aanzetten op de facturen. Ik heb daarvoor alleen nog wel een paar gegevens nodig. Ik stuur je meteen een privébericht met welke gegevens ik nodig heb. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb jouw privébericht in goede orde ontvangen hoor. Ik heb dan de BTW ook meteen aangezet op de factuur. Vanaf de volgende factuur zul je de BTW specificatie vinden. 🙂 Mocht ik zo nog iets kunnen doen, dan hoor ik dat graag.
Kunt u mijn mobiele abonnement aub de btw vermelden? Ik kan t nergens vinden hoe dit te doen. Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Roel19. Welkom op het Forum!

Ik zal de btw-specificatie voor jou toevoegen aan de factuur, vanaf de eerst volgende factuur zal je dan de btw-specificatie terug vinden op de factuur.

Zou je willen reageren op mijn privébericht en jouw KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators)willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor jouw gegevens @Roel19. Ik heb de BTW meteen aangezet op de factuur.
Kan de btw voor mij ook worden ingesteld voor mobiel? Alvast bedankt!
Kan voor mij ook de BTW op de factuur worden aangezet. Ik zie geen andere mogelijkheid om dit te doen dan via dit forum. Alvast dank.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Sjoerd, @All!

Zouden jullie het KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators)willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan zal ik de BTW specificatie ook op jullie facturen toevoegen. 😀
Ik zou ook graag btw facturen ontvangen in de toekomst. Kan je mij ook helpen?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Claudia30, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is zeker mogelijk om de BTW specificatie op jouw facturen aan te zetten. Daarvoor zijn wel wat aanvullende gegevens nodig, zou je jouw postcode, huisnummer, achternaam en klantnummer van jou 06-nummer willen toevoegen aan jouw Forum profiel? Dan kan ik het in orde maken voor je 😉
Zou de BTW specificatie ook op mijn factuur gezet kunnen worden?
Beste Bart,
wil je dit ook voor mij regelen? Als je info nodig hebt hoor ik het wel!
Ook graag van de facturen die al gestuurd en betaald zijn. BTW hoort erop vermeld te worden.
Reputatie 7
Badge +21
@Parts2Print Dat is zeker mogelijk. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt aangevuld in het KPN Forum profiel. Ik heb daarom de BTW specificatie gelijk kunnen toevoegen. Vanaf de volgende factuur zal de BTW specificatie zichtbaar zijn. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@Sjoerd, @All Ik zie dat jullie het KPN Forum profiel nog niet hebben aangevuld. Mocht je nog steeds willen dat ik de BTW specificatie toevoeg aan de factuur dan hoor ik dat graag van je. Zou je in dat geval alsnog het KPN Forum profiel willen aanvullen met je gegevens. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld?
@Vikash mijn KPN Forum profiel is aangevuld. Hartelijk dank alvast voor het activeren van de BTW specificatie
Reputatie 7
Badge +21
@All Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb zojuist aangegeven dat je vanaf nu de BTW specificatie op de factuur vermeldt wil hebben. Op de volgende volgende factuur zal dit al zichtbaar zijn.
Reputatie 7
Badge +21
@Jo H, goedemiddag! Ik regel het graag voor je! Ik zie dat je jouw klantnummer al had ingevuld, dus ik heb de BTW specificatie voor facturen in de toekomst aangezet! De specificatie van de facturen die je al ontvangen hebt heb ik ook nagestuurd, dit krijg je per e-mail binnen! Wil je een seintje geven op het moment dat je ze ontvangen hebt? 🙂
Beste KPN,

Ik zou graag vanaf nu en met terugwerkende kracht de BTW voortaan op mijn factuur willen krijgen, is dit mogelijk? Mvg, Sheritza
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Syae! Ik help je daar graag verder mee, maar dan heb ik wel iets meer informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hoi ik wil graag btw op mijn facturen hoe kan ik dit regelen?