Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21683 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@richdek, dat is geen enkel probleem! Dit kan op het moment alleen nog maar via de klantenservice inderdaad. Via 0800-0402 bijvoorbeeld. Maar ik kan het ook voor je aanzetten! Dan heb ik wel wat gegevens nodig. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Dit is ter verificatie, en kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators! 

Ik hoor graag van je!

Hoi susan,

Ik heb alle gegevens ingevoerd. Bedankt voor het aanzetten van de btw op mijn factuur,

Mvg richard

Reputatie 7
Badge +17

@richdek Done! Je ontvangt hier een bevestiging van via de mail. Je ontvangt een btw specificatie per het factuur van mei. 

L.S. Graag zou ik net als hierboven BTW specificatie zien op mijn facturen van de afgelopen maanden. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @emieldehaan Ik kan het voor je aanzetten, dan zul je het vanaf mei (uiterlijk juni) op je facturen terugzien. Voor de voorbij maanden kan je nog een BTW-specificatie sturen. Wil je nog wel je klantnummer en je mobiele nummer in je Forum Profiel zetten? Dan kan ik aan de slag. 

Beste Bart, hartelijk dank voor de reactie. De gevraagde gegevens heb ik ingevuld. Als er nog iets nodig is, hoor ik het graag. Heel fijn als de functie incl. BTW spec aangezet kan worden. Nu moest ik steeds achteraf om BTW specs vragen. Dat is inmiddels gelukt met hulp van een KPN-medewerker. Ik heb de facturen incl. BTW tot en met 8 april 2020 inmiddels ontvangen. Nogmaals dank voor de snelle reactie en alvast voor de hulp. Mvg, Emiel de Haan

Reputatie 7
Badge +20

Zeker, @emieldehaan 't is voor elkaar! Wellicht is het net te laat voor de factuur van mei, maar voor juni zal het er in elk geval op staan. 

Beste Bart, geweldig! Hartelijk dank. Ik ben benieuwd. 

Wat werkt dit forum goed zeg :thumbsup::slight_smile:

Reputatie 7

Dank voor het compliment, @emieldehaan. Wij vinden het ook erg prettig werken 😉 Maak er gerust gebruik van, hier vind je niet alleen ons, maar ook zeer veel deskundige forumleden die je kunnen helpen bij diverse KPN gerelateerde vragen. Kijk gerust rond. Tot een volgende keer :) 

Beste KPN,

ik zou graag BTW facturen willen ontvangen op mijn toekomstige facturen en die van kwartaal 1 (januari, februari, maart) 2020. Dit van zowel mijn mobiele nummer als mijn tv en internet thuis.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @StefanD87 Dat kan ik. Voor je tv en internet-abonnement staat de BTW al op je factuur. Dus dat is makkelijk. ;-) Voor je mobiele nummer heb ik het ingeschakeld en ik heb je de BTW-specificaties van de afgelopen 4 maanden toegestuurd! 

Ik wil graag btw op mijn factuur mobiel vermeld hebben.

Hoe moet ik dat regelen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Graag ontvang ik ook facturen met BTW voor mijn mobiele telefoon.

Mijn gegevens staan  inmiddels in mijn profiel

 

Alvast dank

Marc

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste @0107, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan maak ik dat voor je in orde!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marc-V. Welkom op het KPN Forum! Ik heb zojuist de btw specificatie toegevoegd aan jouw (toekomstige) facturen. Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @0107 ik heb de btw specificatie aangezet en de facturen van afgelopen maanden naar je gemaild. Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden!

Graag krijg ik de BTW toegevoegd op mijn factuur.

Wie kan dit regelen voor mij?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Jacob76, welkom op het forum! Je bent hier op het goede adres. Ik zie dat je ook je profiel al hebt ingevuld, dank daarvoor. Daarmme heb ik kunnen controleren en ik zie dat dit al aangezet is. 

Dag Erik, had even via de chat contact gezocht. Bet is als het goed is geregeld, inderdaad. 

Bedankt voor het controleren, in ieder geval.

Als zelfstandige heb ik meerdere mobiele nummers op mijn naam staan. Sinds november 2019 is er weer een nieuw mobiel nummer toegevoegd. Voor de reeds bestaande nummers zie ik telkens netjes de BTW apart op de factuur staan. Voor het nummer wat in november 2019 is toegevoegd, niet. Hoe zorg ik ervoor dat op de factuur voor dit nieuwe nummer ook de BTW apart staat vermeld? BTW AAN werkt niet.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lilyadv. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan zorgen wij dat de BTW specificatie toegevoegd wordt aan jouw factuur. Laat je een bericht achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb alle gegevens ingevuld in mijn KPN Forum profiel. Het mobiele nummer dat ik heb ingevuld, is het nieuwe mobiele nummer waarvan de BTW niet apart op de factuur staat vermeld.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @JanS59, welkom! Dit kan inderdaad. Vul je forumprofiel in en laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan wij aan de slag. 

Hallo KPN, kunnen jullie aub ook de BTW aan mijn facturen van mijn mobiele telefoon toevoegen?

Alvast bedankt!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MarleenW. Welkom op het KPN Forum! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen wij de BTW specificatie toevoegen aan jouw toekomstige facturen.