Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21683 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

@Vikash, ingevuld.

@MarleenW Ik heb het voor je aangepast. 

Hallo,

Ik zou graag de BTW op mijn facturen vermeld zien.

Hartelijke groet,

Ron

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @RonHeij Dat kan ik voor je in orde maken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo Bart,

Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @RonHeij Zou je nog even het mobiele nummer willen vermelden waar het om gaat? 

Badge

Ik zou ook graag de BTW gespecificeerd willen zien op onze facturen

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

@marioriemens Done! Op het vaste factuur staat het al gespecificeerd. Vanaf de eerstvolgende factuur ontvangen jullie de btw specificatie voor de 2 mobiele nummers. 

Hallo Bart,

Mijn telefoonnummer heb ik ingevuld (onder ‘persoonlijke opmerkingen’).

@RonHeij : Ik heb het voor je aangepast! :-)

Ik heb bij aankoop van een nieuwe telefoon  in de kpnwinkel te horen gekregen dat de btw op de factuur zou staan maar dat is niet het geval, kan ik alsnog een btw factuur ontvangen en ook in het vervolg btw vermelding op de factuur?

David

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb bij aankoop van een nieuwe telefoon  in de kpnwinkel te horen gekregen dat de btw op de factuur zou staan maar dat is niet het geval, kan ik alsnog een btw factuur ontvangen en ook in het vervolg btw vermelding op de factuur?

David

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo @David18 Ik kijk het graag voor je na. Ik heb dan wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt? 

beste, 

 

ik zou graag op alle abonnementen die ik heb lopen de btw vermeld zien.

gaat om de volgende klantnummers;

**

 

Admin: klantnummers verwijderd en opgeslagen in je profiel

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Reuser16, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan zorg ik ervoor dat de btw aangezet wordt. 

Beste Marcia_kpn

 

gedaan 

Reputatie 7
Badge +17

@Reuser16 Done! Je krijgt een bevestiging op de e-mail. Het is aangepast vanaf de factuur van juli.

Hallo, 

zou je bij mij en bij mijn man (zelfde adres, nummers aan elkaar gekoppeld in mijnkpn) de specificatie btw willen activeren op de factuur?

alvast dank hiervoor.

Gr Mieke

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +21

zou je bij mij en bij mijn man (zelfde adres, nummers aan elkaar gekoppeld in mijnkpn) de specificatie btw willen activeren op de factuur?

 

Hoi Mieke. Welkom op het KPN Forum! Ik heb zojuist de btw specificatie toegevoegd aan jouw (toekomstige) facturen.:relaxed:

19 dagen geleden heb ik doorgegeven dat ik graag een btw specificatie ontvang op mijn facturen. Jullie zouden dat voor mij hebben aangepast, maar nu ontvang ik weer een factuur zonder btw. Kan ik alsnog de factuur krijgen met btw?

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @RonHeij. helaas kan dit 1 of 2 facturen duren tot het aan wordt gezet. Ik heb de specificatie naar je gemaild nu. Heb je daar genoeg aan voor nu? 

Ook ik zou graag de BTW zien op de facturen.

Kunt u dit aanzetten? Alvast bedankt. Vr. Gr.

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo Alex,

Ja dank je.

Het zou overigens best handig zijn als je dit als klant zelf in je account kan aan of uitzetten, zoals ook bij andere providers kan. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat zou inderdaad handig zijn en ik ga de ontwikkelaars van MijnKPN hierover aan hun jasje trekken, gewapend met dit forumtopic zodat duidelijk is dat er best wat behoefte is aan deze optie :wink:  Hopelijk gaat dit in de toekomst wel mogelijk gemaakt worden :slight_smile:

Hallo,

Ik wil graag de BTW vermeld hebben op mijn facturen. Zowel van vast als mobiel.
Is dit mogelijk.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MaartenBrkvns, welkom! Voor je vaste diensten staat dit er automatisch op. Voor de mobiele diensten heb ik het er ook op gezet. Het kan tot twee facturen duren voordat dit verwerkt is.