Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21692 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 2

Wanneer gaat KPN nu op alle facturen btw vermelden standaard. Op de thuis staat btw vermeld maar op mobiel niet. Graag aanpassen op elke factuur btw vermelden I.v.m. Transparant informatie verstrekken.

Reputatie 2

Ik heb contact gezocht met KPN en werd verteld dat dit aangepast wordt voor alle klanten.

dit heb ik gedaan omdat het forum snel vol loopt en reacties lees dat iedereen zegt dat wil ik ook.

Dat wordt dus aangepast aldus KPN.

Reputatie 7
Badge +21

@IT Expert, dat zou best kunnen op korte termijn inderdaad! Echter is het mij nu nog niet duidelijk geworden of het voor jou ook aangepast gaan worden nu :grin: Anders hoor ik het graag!

Dag,

Graag zou ik mijn Factuur Mobiel willen ontvangen inclusief BTW.

Is dit mogelijk?

 

Met vriendelijke groet,

Ingrid van den Hout

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ingridvd65, dat is inderdaad mogelijk :slight_smile: Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer (ter verificatie) achterlaten in je profiel? De laatste 3 cijfers van jouw bankrekeningnummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veldje. Als je dit hebt ingevuld hoor ik het graag, zodat ik dit voor je in gang kan zetten!

Goeiedag, ik hoor ook graag hoe ik btw specificatie voor mijn facturen aan kan zetten. Mvg, Ramon

Hallo, 

 

Ik zou graag de BTW op mijn factuur zien. EN het liefste ook nog over de 3 laatste betaalde facturen. Is dit mogelijk? 

 

Groetjes! en alvast bedankt

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Beste KPN, 

 

Ik zou graag altijd het BTW bedrag op mijn factuur gespecificeerd zien, indien mogelijk. :-)

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Ramondlc en @Jolanda de Jong, welkom in dit verzameltopic! Jullie willen beide de BTW-specificatie aanzetten. Dat is geen enkel probleem, dat regel ik graag voor jullie! Vul je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer ter verificatie (bij persoonlijke opmerkingen) en geef een seintje wanneer dit gelukt is. Dan ga ik het aanzetten!

Reputatie 7
Badge +20

Hallo, 

 

Ik zou graag de BTW op mijn factuur zien. EN het liefste ook nog over de 3 laatste betaalde facturen. Is dit mogelijk? 

 

Groetjes! en alvast bedankt

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ha @Yvonne Zee Dat moet zeker lukken. Wil je achternaam en je mobiele nummer nog aan je Forum Profiel toevoegen? Dan kunnen we het in orde maken. 

Hallo, 

 

Ik zou graag de BTW op mijn factuur zien. EN het liefste ook nog over de 3 laatste betaalde facturen. Is dit mogelijk? 

 

Groetjes! en alvast bedankt

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ha @Yvonne Zee Dat moet zeker lukken. Wil je achternaam en je mobiele nummer nog aan je Forum Profiel toevoegen? Dan kunnen we het in orde maken. 

Ik heb beide toegevoegd, al was er geen aparte invulmogelijkheid voor mobiel nummer. Hopelijk kom je er zo uit. Hartelijke groet Yvonne 

Reputatie 7
Badge +21

@Yvonne Zee, bedankt. Persoonlijke opmerkingen is een prima plek voor het 06-nummer :smile:  Ik heb de BTW specificatie opgestuurd en de laatste 3 facturen inclusief BTW specificatie alsnog opgestuurd per e-mail!

Beste KPN,

Uit mijn administratie blijkt dat op mijn KPN facturen met ingang van 1 januari 2019 geen btw meer vermeld wordt op de facturen. Graag ontvang ik met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2019 nieuwe facturen met hierop het btw bedrag vermeld. 

Met vriendelijke groet,

Hans Top

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

Daar kom je wel snel mee ... anderhalf jaar later…

Lees dit topic: https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/btw-specificatie-zichtbaar-op-factuur-505243?postid=1045633#post1045633

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Hans Top. Ik zet met alle liefde de BTW-specificatie voor je aan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? We kunnen niet alle facturen met terugwerkende kracht met specificatie sturen, maar ik kijk graag wat wel mogelijk is.

Is gedaan. Dank voor de moeite.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Hans Top, zou je nog wel je 06-nummer toe willen voegen aan je profiel? Je kunt deze vermelden onder “Persoonlijke opmerkingen”

Staat vermeld inmiddels ;-)

Reputatie 7
Badge +25

Staat vermeld inmiddels ;-)

@Hans Top. Top! Ik heb de BTW-specificatie aan gezet voor de toekomstige facturen, en ik heb je 2 mails gestuurd met bijlages van eerdere facturen. Zoals gezegd kan ik niet zover terug als jan. 2019, maar ik heb je alles gestuurd wat ik kon vinden.

Heel erg bedankt. :thumbsup_tone1:

Hallo,

 

Ik zou heel graag voor mijn administratie willen zien dat de btw op mijn facturen vermeld wordt.
Gezien ik mijn telefoonabonnement zowel privé als zakelijk gebruik. 

Kan dit ook nog met terugwerkende kracht? Ik laat nu namelijk geld liggen, wat in deze corona tijd jammer is, gezien alle beetjes helpen.

 

Groeten,

Annemieke

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo,

 

Ik zou heel graag voor mijn administratie willen zien dat de btw op mijn facturen vermeld wordt.
Gezien ik mijn telefoonabonnement zowel privé als zakelijk gebruik. 

Kan dit ook nog met terugwerkende kracht? Ik laat nu namelijk geld liggen, wat in deze corona tijd jammer is, gezien alle beetjes helpen.

 

Groeten,

Annemieke

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Dat moet te regelen zijn, @Amehermans. Je hebt geen zakelijk abonnement, toch? Ik kan je ook met terugwerkende kracht enkele btw-specificaties toesturen, maar dan wil ik wel graag weten om welke periode dit gaat. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo,

 

Kunnen jullie de BTW specificatie aanzetten op alle facturen van 2020?

 

Groet, Reina

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Tozedoos, welkom! Dat kunnen we zeker. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je ermee. 

Hallo Marcia,

Klantnummer mobiel, huisnummer en postcode zijn toegevoegd. ruimte voor 06 nummer is er niet.

Groet, Reina