Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21693 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 7

Dank je, @Tozedoos, dit is ook voldoende 🙂 Ik heb btw op de factuur aangezet. Dit wordt vanaf je komende of daarnavolgende factuur verwerkt. Losse specificaties voor de eerdere facturen van dit jaar heb ik per e-mail naar je verzonden.

Hallo,

 

Ik zou heel graag voor mijn administratie willen zien dat de btw op mijn facturen vermeld wordt.
Gezien ik mijn telefoonabonnement zowel privé als zakelijk gebruik. 

Kan dit ook nog met terugwerkende kracht? Ik laat nu namelijk geld liggen, wat in deze corona tijd jammer is, gezien alle beetjes helpen.

 

Groeten,

Annemieke

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Dat moet te regelen zijn, @Amehermans. Je hebt geen zakelijk abonnement, toch? Ik kan je ook met terugwerkende kracht enkele btw-specificaties toesturen, maar dan wil ik wel graag weten om welke periode dit gaat. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
 

Hallo Bart,

Fijn dat het kan. Ik zou graag van geheel 2020 de BTW specificaties willen hebben. Alle overige jaren zijn al ingevoerd bij de btw-opgave dus dat laat ik voor nu maar liggen. Ik heb inderdaad geen zakelijk abonnement. Gegevens in mijn profiel zijn aangepast.

Groeten Annemieke

 

Reputatie 7

Dank je @Amehermans! Bij dezen heb ik de BTW op de factuur aangezet. Dit wordt vanaf je komende of daarnavolgende factuur verwerkt. De btw specificaties van de eerdere facturen heb ik verzonden naar het mailadres dat je ook op het forum gebruikt. 

Badge

Waar kan ik de BTW aanzetten voor mijn mobiele facturen? Of kun je dat niet zelf doen? 

In ieder geval zou ik de toekomstige facturen graag inclusief BTW ontvangen. 

Alvast hartelijke dank voor jullie hulp, 

 

Sonja

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo @Sonkunst 

Nee, dat kun je niet zelf. Vul jouw volledige forumprofiel, dan kun je verder worden geholpen.

Dat heb ik zojuist gedaan :-)

 

 

 

Reputatie 7

Hoi @Sonkunst, welkom op het KPN forum. Jouw topic hebben we hier naar het algemen btw-vragen topic verplaatst. Ik heb je verzoek in het systeem gezet, binnen twee factuurperioden wordt de btw aan je factuur toegevoegd! :) 

Waar zou ik dat verzoek kunnen indienen? Ik zou graag excl BTW op mijn factuur willen zien.

 

Groetjes Dilan Ozcan

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Graag zou ik de btw gespecificeerd zien op  mijn facturen.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Graag zou ik de btw gespecificeerd zien op  mijn facturen.

Hoi ​​​​@AntondeMooij en welkom op het KPN Forum. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Het 06-nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij het voor jou toevoegen aan jouw toekomstige facturen. 

 

Ik zou graag de BTW op mijn facturen aan willen zetten. Ik lees dat dit de enige manier is dat dat kan, klopt dat? Alvast bedankt

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste @amensink1, welkom! Het kan ook telefonisch of via de chat, maar op deze manier is het ook geregeld. Het kan tot maximaal twee facturen duren, maar ik heb het voor je aangevraagd!

Hallo,

 

Ik zou heel graag voor mijn administratie willen zien dat de btw op mijn facturen vermeld wordt.
Gezien ik mijn telefoonabonnement zowel privé als zakelijk gebruik. 

Kan dit ook nog met terugwerkende kracht? Ik laat nu namelijk geld liggen, wat in deze corona tijd jammer is, gezien alle beetjes helpen.

 

Groeten,

Annemieke

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Dat moet te regelen zijn, @Amehermans. Je hebt geen zakelijk abonnement, toch? Ik kan je ook met terugwerkende kracht enkele btw-specificaties toesturen, maar dan wil ik wel graag weten om welke periode dit gaat. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Inmiddels was alles aangepast en heb ik facturen incl. btw van de afgelopen periode toegstuurd gekregen. Maar bij de nieuwe factuur staat de btw er opnieuw niet bij op.

Wat gaat er mis?

Groetjes

 

Hoi!

 

Sorry dat ik deze thread gebruik, wilde geen nieuwe onderwerp posten.

 

Ik wil ook graag mijn BTW op al mijn facturen zien! Bedankt! Graag ook aangepaste facturen via email ***

 

groetjes Daniela

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, BTW op de factuur staat wel aan vanaf onze kant @Amehermans, heb je geen aparte BTW specificatie van ons ontvangen? Ik heb die nu nogmaals verstuurd naar het zelfde mailadres als waar je ook de facturen op ontvangt :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal prima dat je dit hier plaatst @dmellacher! Ik heb ook voor jou een BTW specificatie aangevraagd, en heb ze van de afgelopen maanden naar je email gestuurd :slight_smile:

Super bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Hmm, BTW op de factuur staat wel aan vanaf onze kant @Amehermans, heb je geen aparte BTW specificatie van ons ontvangen? Ik heb die nu nogmaals verstuurd naar het zelfde mailadres als waar je ook de facturen op ontvangt :slight_smile:

Hoi Maja,

 

Ik heb niets ontvangen vandaag en de factuur van aug heb ik vorige week ontvangen maar geen BTW vermeld. vandaar dat ik er opnieuw naar vroeg. 

Reputatie 7

@Amehermans, nadat wij de btw op de factuur aanzetten (wat ik op 17 augustus heb gedaan) kan het tot twee facturen duren voordat dit ook verwerkt is. Je geeft al aan dat je vorige week een factuur kreeg en dat het daar niet op staat. Dan zal het vanaf je komende factuur verwerkt worden. Als het goed is heb je inmiddels de losse btw specificatie voor deze maand binnengekregen nadat Maja die verstuurd heeft. Als dat nog steeds niet zo is, reageer nog even weer. Dan doen we dat opnieuw.  

@Amehermans, nadat wij de btw op de factuur aanzetten (wat ik op 17 augustus heb gedaan) kan het tot twee facturen duren voordat dit ook verwerkt is. Je geeft al aan dat je vorige week een factuur kreeg en dat het daar niet op staat. Dan zal het vanaf je komende factuur verwerkt worden. Als het goed is heb je inmiddels de losse btw specificatie voor deze maand binnengekregen nadat Maja die verstuurd heeft. Als dat nog steeds niet zo is, reageer nog even weer. Dan doen we dat opnieuw.  

De factuur incl btw van augustus heb ik helaas nog niet ontvangen. 

Hopelijk dat het dan vanaf volgende maand automatisch is verwerkt. 

 

GRoetjes 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb ze nogmaals verstuurd, @Amehermans!

Ik zou ook graag btw vermeld willen hebben op mijn facturen. Kunnen jullie dit voor mij aanpassen KPN?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Ik zou ook graag btw vermeld willen hebben op mijn facturen. Kunnen jullie dit voor mij aanpassen KPN?

 

Dat is mogelijk. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Dan kunnen wij het aanpassen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Ik zou graag btw vermeld willen hebben op mijn facturen. Kunnen jullie dit voor mij aanpassen KPN?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Ik zou graag btw vermeld willen hebben op mijn facturen. Kunnen jullie dit voor mij aanpassen KPN?

 

Dat kunnen we zeker, maar om dit te kunnen doen hebben we wel eerst wat gegevens van jouw nodig. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer. klantnummer en 06-nummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje achter willen laten in di topic?

Wil graag de btw vermeld hebben op de factuur!

hoe zet ik dit aan?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic