Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21683 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ook ik zou graag de BTW zien op de facturen.

Kunt u dit aanzetten? Alvast bedankt. Vr. Gr.

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Yes, voor elkaar @ArieJohannes! Hou er even rekening mee dat er een factuurperiode overheen kan gaan voordat het verwerkt is. 

Ik zou graag de btw op de factuur hebben in verband met de boekhouding, is dat mogelijk?

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Jacqqui, bedankt voor je bericht. Dat is zeker mogelijk bij je mobiele abonnement! Vul even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is ter verificatie. Je kan dit kwijt in de daarvoor bestemde vakjes of persoonlijke opmerkingen (overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators). Laat je even weten wanneer je jouw profiel hebt aangevuld? :wink:

Waarom heeft u al deze gegevens nodig als ik alleen maar een btw factuur wil hebben?

gr. Jacquel

Profiel is aangevuld (maar met een gevoel van waarom is dit nodig)

gr.

jacqueline

Hoi @Jacqqui  : Dat zijn we verplicht. Privacy wetgeving.

Ik kom er achter dat het nummer dat jij in je profiel hebt staan naar een zakelijk abonnement is omgezet. Ik heb geprobeerd om BTW aan te zetten maar ik heb die optie niet. Dat zal met je zakelijke abo te maken hebben. (Dit is het particuliere forum) Je kunt het beste je vraag stellen op het zakelijke forum. Zij kunnen dit ongetwijfeld voor je regelen: https://zakelijkforum.kpn.com/stel-uw-vraag-4  (tip: zet gelijk je gegevens in het profiel)

Sorry dat het allemaal zo stroef gaat. Bij het zakelijk forum lukt het vast!

 

 

Ook ik zie graag de BTW terug op mijn factuur. Bvd :)

Reputatie 7
Badge +25

Ook ik zie graag de BTW terug op mijn factuur. Bvd :)

Hi @LucasdeVos. Geregeld! Kan dus wel een factuurperiode overheen gaan voordat je het daadwerkelijk ziet.

Graag wil ik op mijn facturen ook de btw vermeld zien.

De ene factuur vermeld dit wel echter de factuur van mobiel internet niet.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Graag wil ik op mijn facturen ook de btw vermeld zien.

De ene factuur vermeld dit wel echter de factuur van mobiel internet niet.

Hoi Evert. Welkom op het KPN Forum! Ik heb zojuist de btw specificatie toegevoegd aan jouw (toekomstige) facturen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

 

Hoi @vikash

Zou jij voor mij ook kunnen regelen dat de btw op de facturen vermeld staan? Ik heb dit lange tijd geleden als eens geprobeerd, maar ik denk dat mijn gegevens toen nog niet goed waren ingevuld in mijn profiel. 
Ik zou heel graag ook btw op de facturen ontvangen. Alvast superbedankt!

Groeten van I

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @irrimiri, Kun je nog wel bij je profiel de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer invullen dat bij ons bekend is ter verificatie. Je kan dit kwijt bij persoonlijke opmerkingen (overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators). Laat je even weten wanneer je jouw profiel hebt aangevuld? 

@Thomas Dankjewel. Heb ik net gedaan.
 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @irrimiri, ik zie echter dat je al sinds in ieder geval 13-09-2019 de BTW specificaties krijgt voor dit nummer!

@Thomas 
Oh dat is gek. Ik weet dat ik het wel heb aagevraagd, maar ik zie nergens die btw op mijn kpn facturen staan. Of ik moet eroverheen kijken? 🤔

Beste, ik zou ook graag de btw specificatie standaard op mijn factuur ingesteld willen hebben. Lukt dat op basis van de bij jullie bekende gegevens? Graag bevestiging dat de btw specificatie bij mij ook ‘aangezet is'.  Dank!

Reputatie 7
Badge +17

@irrimiri Ik heb even meegekeken. Op de eerste pagina van het factuur staat het in de bovenste groene column. 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@SHZ Ja, wij kunnen de btw spec. voor je aanzetten. Wij gebruiken de gegevens van je Forum profiel om je op te zoeken in de systemen. Kun je je naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer opslaan in je profiel? Dit gebruiken we ter verificatie. Je kan dit kwijt in de daarvoor bestemde vakjes of persoonlijke opmerkingen (overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators). 
Laat het in een reactie weten als je dit hebt gedaan, dan maken we het voor je in orde. 

Bedankt Lisa, gegevens zijn aangevuld. Verneem graag!

Hi,

Ik zou graag de BTW-optie aangevinkt willen hebben op mijn toekomstige facturen (en indien mogelijk deze alsnog over de maanden jan tm heden).

Alvast dank!

Reputatie 7
Badge +20

@SHZ, ik heb het voor jou aangezet! 
@MarcoVink  zou jij ter verificatie nog je klantnummer en laatste 3 cijfers van je iban willen vermelden in je Forum profiel  en hier even laten weten wanneer je dat gedaan hebt?
Dit gaat overigens alleen over de toekomstige facturen dus de afgelopen maanden kan ik je helaas niet aan helpen!

@Thomas done

Reputatie 7
Badge +20

Dank, is geregeld @MarcoVink!

Willen jullie zo vriendelijk zijn en de BTW op mijn factuur vermelden ;-)

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Willen jullie zo vriendelijk zijn en de BTW op mijn factuur vermelden ;-)

 

Dat is mogelijk. Wil je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer (ter verificatie) achterlaten in je profiel? De laatste 3 cijfers van jouw bankrekeningnummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?