Sticky Beantwoord

De nieuwe iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning

Toon eerste bericht

958 reacties

Reputatie 7
Dan ben je toch ook wel tussendoor ( 😉 ) in Nederland?
Je hoeft 'm maar één keer op je toestel te zetten en gebruiken maar 😃
Vast een hele domme vraag, maar zie het niet 😬. Hoe kan ik in de KPN app snel wisselen van zender en streamen. Nu stream ik zender A naar chromecast, wil ik zender B zien moet ik eerst ontkoppelen en vervolgens zender B kiezen. Ontkoppel ik niet dan speelt zender B op mn iPhone/IPad af 🤔. Lijkt een beetje omslachtig.
Reputatie 7
Henrijet schreef:

Vast een hele domme vraag, maar zie het niet 😬. Hoe kan ik in de KPN app snel wisselen van zender en streamen. Nu stream ik zender A naar chromecast, wil ik zender B zien moet ik eerst ontkoppelen en vervolgens zender B kiezen. Ontkoppel ik niet dan speelt zender B op mn iPhone/IPad af 🤔. Lijkt een beetje omslachtig.

Vreemd, ontkoppelen hoort helemaal niet nodig te zijn. Ik schakel op mijn Android tablet binnen de iTV app eenvoudig naar een andere zender en de Chromecast pakt dat, zoals het hoort, automatisch op.
Hoi ik kwam de vraag soortgelijk al tegen echter gaat deze over de ontvangers van KPN, maar zijn er al plannen om iTV app te laten werken met google home assistent ?
Robert271078 schreef:

Hoi ik kwam de vraag soortgelijk al tegen echter gaat deze over de ontvangers van KPN, maar zijn er al plannen om iTV app te laten werken met google home assistent ?

Hoe zou ik dat voor me moeten zien? Tegen dat ding zeggen start app of om het geluid op af te spelen?
Reputatie 7
Badge +22
Robert271078 schreef:

Nee, niet dat ik weet..
Galdor68 schreef:

Robert271078 schreef:

Hoe zou ik dat voor me moeten zien? Tegen dat ding zeggen start app of om het geluid op af te spelen?

Het is maar hoe je het bekijkt, GH bedient bij mij gewoon de tv en chromecast.
Zou wel fijn zijn als ik via de iTV app het programmaoverzicht kan laten tonen, of naar een zender toe kan gaan al pratend
@Robert271078 je bedoeld dus de functie/app van google de assistent niet waar ik aan dacht het apparaat de luidspreker/microfoon geval. Met Smartthing kan ik dit ook maar de gewone afstandsbediening is toch sneller en makkelijker.
Ik heb sowieso een afkeer tegen veel van die iot fratsen. Ben je motoriek beperkt is spraak besturing wel zeer nuttig.

Reageer