Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning


Reputatie 7
Badge +25

Dit is een ouder artikel. Lees het artikel over de KPN TV app in onze Kennisbank voor de nieuwste informatie.

Het is dan eindelijk zover: de nieuwe iTV app is nu te downloaden voor je smartphone en tablet. We hebben al vaak de wens gehoord om te kunnen casten via de iTV app. Die wens is nu eindelijk in vervulling gegaan. Ook is het sinds kort mogelijk om in de gehele EU de iTV app te gebruiken (handig voor op vakantie!) dus de Chromecast ondersteuning komt als geroepen. In dit topic vertel ik je meer over de geheel nieuwe app.
 

85cacc05-4cf8-4f48-9367-db5e365e0825.png

 

Wat is er nieuw?


De Interactieve TV app is helemaal vernieuwd en verbeterd. De app ziet er anders uit en we hebben mooie nieuwe functies toegevoegd. Je kon altijd al TV kijken, de TV Gids gebruiken en opnames inplannen en bekijken in de app. Nu kun je ook:

  • Programma’s 7 dagen terug bekijken vanuit de TV Gids
  • Begin Gemist (per 20-2-2019)
  • Live pauzeren (per 20-2-2019)
  • De app gebruiken om TV of video’s te kijken op je grote scherm door Chromecast ondersteuning
  • Tv kijken in de hele EU (let op: per 1-1-2021 is het Verenigd Koninkrijk geen onderdeel meer van de EU, je kunt daar dan ook geen programma's bekijken. Wel heb je toegang tot de gids)

 

Inloggen en Verbinding

Waar vind ik de nieuwe iTV app?
- Download de app voor iPhone of iPad
- Download de app voor Android Phone of Tablet

Hoe kan ik inloggen in de app?
In de iTV app kun je inloggen met een abonnementsnummer en pincode. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.
Je kunt ook inloggen met het KPN ID waaraan je internet + interactieve tv abonnement gekoppeld is.

Nieuw per 29-05-2019 in iOS:
Bij het inloggen in de iTV app heb je voortaan de keuze of je (afhankelijk van het gebruikte toestel) wilt inloggen met Touch ID of met gezichtsherkenning (Face ID). De voorkeur is aan te passen in de instellingen binnen ‘Profiel’.

Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?
Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin het abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers. Met deze nummers kun je inloggen. Kun je je abonnementsgegevens niet meer terugvinden? Klik dan op 'Inloggegevens vergeten' op de inlogpagina of kijk hier: Abonnementsnummer en pincode opvragen

Waarom zie ik een foutmelding bij het inloggen?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het inloggen niet lukt. Bij de meeste foutmeldingen wordt ook een foutcode vermeld. Je zou de volgende foutcodes kunnen zien:

  • 403-3161: Je hebt meer dan vijf foutieve inlogpogingen gedaan. Je account is dan voor 24 uur geblokkeerd.
  • 403-3162: De ingevoerde inloggegevens zijn onjuist. Controleer of je de juiste inloggegevens gebruikt.

 

Chromecast

In de nieuwe iTV app is nu ook de Chromecast functionaliteit ingebouwd. Zorg er voor dat het apparaat waarmee je wilt casten is verbonden met hetzelfde netwerk als de Chromecast. Wanneer de Chromecast en het apparaat waarmee je de iTV app geopend hebt, verbonden is met hetzelfde netwerk, verschijnt er automatisch een Chromecast icoon (rechtsboven) in beeld. Door op dit icoon te klikken kun je verbinding maken met de Chromecast.

 

De verbinding met de Chromecast is niet stabiel
Om te zorgen dat het casten van een programma naar je tv soepel en stabiel verloopt, raden we je aan om een internetverbinding te gebruiken met een snelheid van tenminste 20 mbit/s. Houd er wel rekening mee dat de internetsnelheid omlaag gaat als je je verder van het modem bevindt.

 

TV Gids en 7 dagen terugkijken

Hoe kan ik een programma terugkijken?
Het is nu ook mogelijk om programma’s tot 7 dagen terug te kijken via de Gids. Je kunt een programma terugkijken als deze meer dan 15 minuten geleden is afgelopen. Programma’s die je terug kunt kijken zijn in de Gids te herkennen aan de tekst “Kijk terug”.

Waarom kan ik bij sommige programma’s niet doorspoelen?
Voor sommige zenders is het doorspoelen van uitzendingen geblokkeerd. We mogen de doorspoelfunctie in verband met rechten niet gratis aanbieden. Wanneer je niet kunt doorspelen, wordt dit aangegeven met de melding: “Vooruitspoelen voor deze zender niet toegestaan”.

Waarom begint het programma niet meteen?
Het opnemen van een programma begint 5 minuten eerder dan de starttijd. Dit is om er voor te zorgen dat je niet het begin mist als het programma iets eerder start dan gepland. Hierdoor kan het gebeuren dat je soms nog een stukje van het programma ervoor ziet, of dat je reclames kijkt. Daarom kun je bij elk programma altijd de eerste 7 minuten doorspoelen.

Kan ik mijn persoonlijke zenderlijst ook in de Interactieve TV app zien?
Nee, het is nog niet mogelijk om de persoonlijke zenderlijst van de tv-ontvanger te bekijken in de Interactieve TV app. Het is wel mogelijk om favoriete kanalen in te stellen in de Interactieve TV app.

 

Films & Series kijken in On Demand

Wat is On Demand?
On Demand wil zeggen dat je de video kunt bekijken wanneer je maar wilt. Dit in tegenstelling tot Live televisie, waarbij programma’s op een vast tijdstip worden uitgezonden.

Hoe kan ik een film of serie vinden in On Demand?
Op de startpagina van de Interactieve TV app en website staan een aantal suggesties van films en series die je kunt kijken. Daarnaast kun je een film of serie zoeken door op het zoeken icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Vooral als je het Pluspakket hebt, is er een rijk aanbod aan gratis films en series om te bekijken.

Alle films en series van het Basis- en Pluspakket zijn nu terug te vinden in de iTV app. Op de Films-pagina vind je meteen een overzicht van de nieuwste films. Pas de sorteervolgorde aan om bijvoorbeeld de best beoordeelde films te zien. Of gebruik de genre-knop om films te vinden in de categorie Uitgelicht, of om je favoriete genre te kiezen.

Het aanbod op de Series-pagina is uitgebreid door alle series uit het Basis- en Pluspakket te tonen. In het overzicht vind je automatisch de nieuwste series eerst. Als je op een serie klikt wordt er vanaf nu een andere pagina getoond: de seriedetailpagina. Hier vind je een algemene beschrijving van de serie en alle afleveringen, gegroepeerd per seizoen.

Kan ik ook video’s huren via de app?
Nee, huren van video’s kan alleen via de tv-ontvanger.

 

6734468b-1f0b-4e4f-acef-3a5e4da247fa.png

 

Veelgestelde vragen (FAQ)


Wat zijn de minimale vereisten om de Interactieve TV app te kunnen gebruiken?
Gebruik je een iPhone of iPad? Dan moet deze minimaal iOS 10.0 gebruiken.
Gebruik je een Android telefoon of tablet? Dan moet deze minimaal Android 5 gebruiken.

Ik zie geen update op de iPhone?
We maken geen onderscheid meer tussen de iPhone en iPad en gaan met één app verder. Heb je een iPhone? Download dan de nieuwe app in de App Store en verwijder de oude app.

Waarom moet ik mijn locatie delen als ik iets wil kijken over 3G/4G?
Sinds 20 maart is het mogelijk om de iTV app te gebruiken in de gehele EU. Om vast te stellen of je in de EU bent, hebben we je locatie nodig. De locatiebepaling is grof en vindt buiten de app om in het besturingssysteem van je apparaat plaats. Je locatie wordt niet onthouden en wordt niet voor andere doeleinden gebruikt.

Hoe verwijder of annuleer ik een opname?
Ga naar 'Mijn Profiel' en kies voor 'Mijn opnames'. Zowel opgenomen als geplande opnames kun je eenvoudig verwijderen door naar links te vegen. Kies voor Verwijderen (bij al opgenomen programma’s) of Annuleren (bij geplande opnames).

Kan ik Live TV pauzeren?
Het is nu ook mogelijk om Live TV te pauzeren door op de pauze-knop te klikken in de iTV app.

Is Begin Gemist ook beschikbaar in de app?
Je kunt een item dat al gestart is, vanaf het begin bekijken door op de ‘Begin gemist’ knop (links van de tijdbalk) te klikken in de player. Het item wordt dan opnieuw gestart. Door op de “LIVE” knop (rechts van de tijdbalk) te klikken ga je terug naar het live-moment.

Waarom kan ik sommige zenders wel op mijn tv bekijken, maar niet op de Interactieve TV app?
Er kunnen twee redenen zijn waarom een zender wel op je tv te bekijken is, maar niet op de Interactieve TV app. Sommige zenders zijn alleen op je tv-ontvanger beschikbaar en kun je nooit in de app bekijken. De zenders worden wel getoond in de app zodat je de mogelijkheid hebt om een opname in te plannen. Dit is aangegeven met de tekst “Deze zender kun je alleen bekijken op de tv-ontvanger”.

Het kan ook zo zijn dat we nog niet de rechten hebben om de zender onderweg beschikbaar te maken. In dit geval kun je de zender alleen thuis bekijken. Dit is aangegeven met de tekst “Deze zender is alleen thuis beschikbaar”.

In beide gevallen geven we in de app aan dat je de zender niet kunt bekijken door een grijs afspeelicoon met een streep erdoorheen.

Hier vind je een compleet zenderoverzicht: Zenderoverzicht tv en/of radio van KPN

Kan ik ondertiteling voor Nederlandstalige zenders aanzetten?
Ja dat kan. Net zoals je ondertiteling op tv kunt aanzetten met behulp van teletekstpagina 888, kun je dat ook met de Interactieve TV app. Dit kun je aanzetten in de Instellingen. Ga hiervoor naar de Profiel-pagina (via de navigatiebalk) en kies voor Instellingen. Hier kun je de ondertiteling inschakelen. Of er ondertiteling beschikbaar is, is afhankelijk van het programma. Niet alle programma's sturen standaard ondertiteling mee.

Zijn de zenders met gesproken ondertiteling (GOS) ook beschikbaar?
Ja. De zenders met gesproken ondertiteling (GOS) staan achteraan in de zenderlijst en zijn te herkennen aan het tekstballonnetje bij het zenderlogo.

Hoe maak ik een zenderlijst?
Op de pagina’s Nu op TV en de TV gids kun je kanalen filteren. Door op ‘Alle zenders’ te klikken komt er een menu beschikbaar met de volgende opties:
- Alle zenders: deze is standaard geselecteerd
- Buitenshuis beschikbaar: met deze filter worden alleen de zenders getoond die je buitenshuis kunt afspelen
- Favorieten: favoriete zenders

Favoriete zenders kunnen worden aangemaakt door op het hart-icoon te klikken. Het verwijderen van de favoriete zenders kan door nogmaals op dit icoon te klikken. Het gekozen filter wordt toegepast op de volgende plekken:
- TV Gids
- Nu op TV
- Mini TV Gids
Als er een filter actief is kun je dat eenvoudig zien aan de blauwe kleur van het filter.


Veel informatie natuurlijk dus mijn advies is om er gewoonweg mee aan de slag te gaan. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden dus laat het vooral weten in een bericht hieronder. Als je vragen hebt over de nieuwe iTV app dan horen we dat graag! 🙂

 

Laatste update: februari 2021


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Klopt het dat ik in het buitenland altijd met e-mail adres en wachtwoord moet inloggen?
Was voorheen niet zo.
Ik ben wel benieuwd welke bug er zo urgent verholpen moest worden waardoor binnen 24 uur een tweede update (versie 6.1.2) uitgerold is.
De crash rate was iets hoger dan bij de vorige versie, dus er zijn een aantal crashes opgelost. Deden zich voornamelijk voor op de startpagina, maar de kans is groot dat je hier geen last van hebt gehad.

Overigens brengen we vandaag ook een fix uit op iOS zodat je favorieten wél opgeslagen blijven 🙂
Reputatie 7
De crash rate was iets hoger dan bij de vorige versie, dus er zijn een aantal crashes opgelost. Deden zich voornamelijk voor op de startpagina, maar de kans is groot dat je hier geen last van hebt gehad.De eerste keer na de update naar 6.1.1 crashte de app inderdaad bij het opstarten. Daarna niet meer.
Reputatie 7
Badge +30
Waarom is het KPN opstart logo van de app op iOS niet meer in HD? Sinds 6.0.1 (13 april update) is dit naar SD gegaan. Op mijn Andoid telefoon is het logo wel keurig in HD.
Nagevraagd, blijkt dat er met het HD-logo in 6.0 naar verhouding wat meer crashes waren. Verlagen van de kwaliteit lost dit op.

Wat betreft favorieten, Nikki gaf al aan dat er vandaag een fix komt voor iOS. Bij Android worden favorieten verwijderd als je uitlogt uit de app.

En op het gebied van HD terugkijken, voor online (app/website) worden van zo’n 65 kanalen opnames gemaakt. Dit zijn allemaal SD zenders. Omdat Terugkijken in feite het bekijken van een opname is, is Terugkijken voor de app alleen SD.
Reputatie 7
En op het gebied van HD terugkijken, voor online (app/website) worden van zo’n 65 kanalen opnames gemaakt. Dit zijn allemaal SD zenders. Omdat Terugkijken in feite het bekijken van een opname is, is Terugkijken voor de app alleen SD.Maar als de HD zender feitelijk ook de SD variant is, dan resten mij drie vragen:
1) Dan kan toch ook de SD variant van de opname bij terugkijken gekozen worden.
2) Dan hoeven de HD zenders toch helemaal niet getoond te worden in de app.
3) Is dan ook bij het casten de kwaliteit altijd SD?

Tevens:
@Erik_ en @Nikki, jullie zouden me een enorm plezier doen als jullie het mogelijk zouden maken om opnames van HD-"Glas" zenders in de app terug te kunnen kijken. Het interessante is dat zowel bij de SD als bij de HD zender al aangegeven wordt dat een opname voor de HD-"Glas" variant gemaakt wordt.
In het onderstaande voorbeeld is een opname voor kanaal 662 (NPO 2 HD-"Glas") ingepland.

Ik maak me sterk dat er ook al een opname in SD en HD vastgelegd wordt aangezien een bug uit het verleden, waarbij op de TV ontvanger de opnames voor de drie varianten allemaal naast elkaar getoond werden, dat al aangetoond heeft.
In de app wordt de zender echter als Unknown getoond en is de opname niet terug te kijken.
Onderstaand de weergave van dezelfde geplande opname voor NPO 2 HD-"Glas".

Ik hoop dat jullie dit intern toch eens willen aankaarten, ik denk dat dit niet alleen een wens van mij is, maar van veel glas abonnees.
kheb iets meer informatie over dit probleem:
mijn lenovo tab2 A10-70L, wekrt alleen de nederlanse non commersieele zenders en dat zijn : NL1, NL2 , NL3.
op mijn lelefoon (oneplus 5 128 gb) met OS OXYGEN 8.1 en werkt perfecto.
het heeft ook helemaal niks te maken met secuirity \ anti vitus apps, want ik heb alle sec apps op mijn tel geinstelleerd die ook op mijn tab staan en werkt gewoon.
omdat alleen de NL zenders werken en niet geincrypt zijn (maar weet niet zeker , ben geeb ITer ) heeft het denk ik te maken met de incryption van de commerdele kanalen die niet goed door android worden verwerkt.

en dit gezxxxx, duurt al een jaar bijna.. dus waar ziggo weer zonder probleme werkt op alle OS !
Reputatie 7
Het heeft dus blijkbaar alles met security te maken immers de commerciëlen eisen een goed werkend DRM (Digital Rights Management) en daar zijn op de Lenovo dus blijkbaar nog problemen mee.
Op de Lenovo kan je waarschijnlijk ook naar KPN Presenteert kijken.
Reputatie 1
Gisteravond maar eens met KPN helpdesk gebeld om te vragen wanneer die waardeloze app het eens gaat doen. Degene die ik aan de lijn kreeg widt eerst niet eens van de problemen af en dat vebaasde mij gezien de vele reacties die mensen online plaatsen. Maar goed. Uiteindelijk kwam hij wel met een nuttige suggestie. Namelijk: www.itvonline.nl.
Daar kan je blijkbaar dus hetzelfde zien als wat je via de app kan bekijken en aangezien de app niet werkt op mijn tablet ben ik hier blij mee. Nu kan ik tenminste op mijn tablet tv kijken wat via de app dus niet lukte. Het verbaasd mij wel dat ik deze website nooit eerder ergens langs heb zien komen. Is namelijk een geode oplossing totdat ze eindelijk een geode app hebben. Daarom wilde ik hem wel even delen met jullie....
Reputatie 7
Het verbaasd mij wel dat ik deze website nooit eerder ergens langs heb zien komen. Is namelijk een geode oplossing totdat ze eindelijk een geode app hebben.Toch is die website al meerdere keren voorbij gekomen. Het is overigens pas sinds kort dat de site ook werkt op Android apparaten en daarnaast is het zo dat via de site alleen vanaf het thuisnetwerk televisie gekeken kan worden.
Reputatie 7
Badge +22
Ipad mini met IOS 9 kan niet installeren, of is dat geen oude Ipad?
Met de nieuwe app bieden we ondersteuning vanaf iOS 10
@PA3FAT, het is voor jou niet meer mogelijk om met iOS 9 gebruik te maken van de app.
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb nog even gekeken op de tablet van me moeder, en die heeft Samsung Tab4, (Android 5.0.2) en daar werkt ie weer! 😉
Reputatie 7
Badge +22
De website komt er zeker aan! Qua design wordt deze vergelijkbaar met tablet. Ik verwacht dat de website ergens in de zomer live gaat.@Nikki Hoogenboom is hier al iets meer bekend over? Wanneer gaat ie online?
De website komt er zeker aan! Qua design wordt deze vergelijkbaar met tablet. Ik verwacht dat de website ergens in de zomer live gaat.@Nikki Hoogenboom is hier al iets meer bekend over? Wanneer gaat ie online?
Ergens in de zomer 😉 We zijn nu bezig om de laatste functionaliteiten te implementeren en daarna testen we hem nog een keer uitvoerig. Ik verwacht dat het over een maand of twee is.
Reputatie 7
@Nikki Hoogenboom,
Heb je dan wellicht ook een antwoord/update t.a.v. mijn verzoek?
Reputatie 7
Badge +22
@Nikki Hoogenboom is hier al iets meer bekend over? Wanneer gaat ie online?
Ergens in de zomer 😉 We zijn nu bezig om de laatste functionaliteiten te implementeren en daarna testen we hem nog een keer uitvoerig. Ik verwacht dat het over een maand of twee is.
Krijgen we bij de volgende update nu ook Videoland in het rijtje? Zowel in de app als op de website. 😉
@Nikki Hoogenboom,
Heb je dan wellicht ook een antwoord/update t.a.v. mijn verzoek?

Over HD glas? Dat Channel unknown dingetje in je lijst met opnames kunnen we wel oplossen in de backend gok ik, maar om je HD glas opnames terug te kijken is wel een wat groter project.. Voor de apps en website worden er namelijk opnames gemaakt voor zo'n 65 kanalen (allen SD). Met de komst van HD op 1 kun je in ieder geval de SD variant terugkijken van je opname op een HD kanaal, maar aangezien HD Glas niet onder HD op 1 valt blijft jouw probleem bestaan. Eerlijk gezegd ben ik zelf niet zo thuis in de 'opname-wereld' dus ik ben ook niet bekend met eventuele plannen. Long story short: je hebt eigenlijk niks aan mij of mijn antwoord op dit gebied 😉
Reputatie 7

Dat Channel unknown dingetje in je lijst met opnames kunnen we wel oplossen in de backend gok ik, ...

@Nikki Hoogenboom

, je hebt eerder ook al een keer beloofd dat dat met de eerstvolgende release van de backend verholpen zou zijn. Je hebt toen zelfs een verwachting t.a.v. termijn uitgesproken ... maar helaas 😞 Concrete vraag: Wanneer wel?
Saillant detail: Je geeft daar ook aan dat ik dan ook de (HD-"Glas") opnames waarschijnlijk zal kunnen terugkijken en dus is dit voor ons meer dan een "dingetje". 😎
 

...maar om je HD glas opnames terug te kijken is wel een wat groter project.. Voor de apps en website worden er namelijk opnames gemaakt voor zo'n 65 kanalen (allen SD). Met de komst van HD op 1 kun je in ieder geval de SD variant terugkijken van je opname op een HD kanaal, maar aangezien HD Glas niet onder HD op 1 valt blijft jouw probleem bestaan.

En ik beweer juist dat er bij de opname van een HD-"Glas" zender ook nu al de HD en SD varianten vastgelegd worden. Het feit dat het opname symbool getoond wordt bij de HD en SD zender duidt daar ook op. Ik maak me dus sterk dat je die SD opname dan ook zeer eenvoudig beschikbaar zou moeten kunnen stellen in de app, zelfs als HD-"Glas" nog geen onderdeel is van de HD op 1 functionaliteit.
 

Eerlijk gezegd ben ik zelf niet zo thuis in de 'opname-wereld' dus ik ben ook niet bekend met eventuele plannen. Long story short: je hebt eigenlijk niks aan mij of mijn antwoord op dit gebied 😉

Ook dan kan je een heleboel voor mij betekenen door deze vraag (dit topic) bij de juiste persoon binnen de organisatie neer te leggen en te kijken of hij/zij duidelijkheid kan verschaffen.

Het feit dat de HD-"Glas" zenders niet teruggekeken kunnen worden in de app maakt de opnames functionaliteit binnen de app voor mij (en waarschijnlijk voor vele andere glasabonnees) volstrekt nutteloos. Het is voor ons dus echt een zeer serieus probleem immers 95% van onze opnames zijn HD-"Glas" opnames en wij kunnen dus 95% van onze opnames niet terugkijken. Als productowner van de iTV app zou je mijns inziens juist keihard moeten knokken om dit gestalte te geven zodat de "waarde" van de app weer stijgt.

Ergens in de zomer 😉 We zijn nu bezig om de laatste functionaliteiten te implementeren en daarna testen we hem nog een keer uitvoerig. Ik verwacht dat het over een maand of twee is.En dan is 't nog zomer? Oh, wat verheug ik me op lekker weer ;)

Het feit dat het opname symbool ook getoond wordt bij de HD en SD zender duidt daar ook op. Heb je ook al getest als je een HD opname inplant dat er dan ook een HDglas opname wordt ingepland? En dat je dan als HDglas kunt terugkijken op decoder, en dan mss ook wel SD op de app??
Reputatie 7
Het feit dat het opname symbool ook getoond wordt bij de HD en SD zender duidt daar ook op. Heb je ook al getest als je een HD opname inplant dat er dan ook een HDglas opname wordt ingepland? En dat je dan als HDglas kunt terugkijken op decoder, en dan mss ook wel SD op de app??De opname wordt vastgelegd in alle varianten, dat heeft een bug uit het verleden wel aangetoond. Je kunt je vast nog wel herinneren dat dat ook getoond werd op de TV ontvanger.


Ik ga natuurlijk de opnames ook niet in HD inplannen aangezien wij uiteraard de HD zenders, waarvan een HD-"Glas" variant aanwezig is, verborgen hebben op de TV ontvangers.
Reputatie 7
Badge +20
Klopt het dat ik in het buitenland altijd met e-mail adres en wachtwoord moet inloggen?
Was voorheen niet zo.


Hoi, kan iemand mij dit vertellen?
Alvast mijn hartelijke dank.
Reputatie 7
Klopt het dat ik in het buitenland altijd met e-mail adres en wachtwoord moet inloggen?
Was voorheen niet zo.
Hoi, kan iemand mij dit vertellen?
Alvast mijn hartelijke dank.
Inloggen doe ik met de KPN ID en die blijft volgens mij gewoon actief in het buitenland. Ik weet niet of je in het buitenland nog de optie hebt om met het iTV abbonnementsnummer in te loggen, maar het liefst zie ik dat die optie helemaal verdwijnt.
Ben nu op de camping met iPhone 6s en iPad 2017. Maar tv kijken net deze nieuwe app is echt een ramp. Geef mij die oude app maar terug. Het ligt niet aan het internet hier want dat is best goed. Deze app koopt steeds vast of ik heb wel geluid en geen beeld. Heb gelukkig de mogelijkheid om net de ziggo go app te kijken want die werkt wel goed. KPN doe wat aan die app of zet de oude weer terug of maak een keuze voor de mensen want dit is een rampen ding.
Reputatie 7
Dat Channel unknown dingetje in je lijst met opnames kunnen we wel oplossen in de backend gok ik, ...@Nikki Hoogenboom, je hebt eerder ook al een keer beloofd dat dat met de eerstvolgende release van de backend verholpen zou zijn. Je hebt toen zelfs een verwachting t.a.v. termijn uitgesproken ... maar helaas 😞 Concrete vraag: Wanneer wel?
Saillant detail: Je geeft daar ook aan dat ik dan ook de (HD-"Glas") opnames waarschijnlijk zal kunnen terugkijken en dus is dit voor ons meer dan een "dingetje". 😎
@Nikki Hoogenboom, Wanneer wel?
@ThvanSchie Wat jammer om te lezen. Is het nu zo dat de app het thuis wel goed doet en doet dit zich nu op vakantie voor? Of laat het altijd te wensen over?
Reputatie 1
App gaat sinds 2-3 dagen vanaf 21:30 uur bufferen (cirkeltje dat ronddraait en zelfs ook tot stilstand komt). Dan is app onbruikbaar. Stoppen app, cache schoonmaken, restart Android (7.0), daarna nog probleem. Verbinding getest: 86 MB down, 30 MB up, ping 15 ms. Toestel Moto g4 plus.