Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Reputatie 1
De speedtesten heb ik gedaan met de app Speedtest. Die test mbv bepaalde websites. Elders op dit forum las ik over een test naar kpn: https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/67285660-81e9-11e8-bbb3-b300b72e30e6
Vergelijkende testen gedaan (dus niet tijdens probleem periode, maar op zaterdagmiddag rond 15:45 uur). Resultaten:
Met app Speedtest: ping 16 ms, down 85 Mb, up 30 Mb
Met kpn test: ping 13 ms, down 76 Mb , up 28 Mb .
Mijn verbinding is volgens abonnement geschikt voor 100 Mb.
Zit er bij kpn een capaciteitsprobleem?
Ik betaal nu al een paar maanden voor videoland. Vanaf huis kijken prima maar ben nu weer on the road en kan niet fatsoenlijk videoland kijken zonder moeilijk te zoeken waarom geven jullie de klanten dit niet gratis Zolang het niet is opgelost dit probleem speelt al sinds april en eigenlijk betalen we voor iets wat niet werkt hoor graag van jullie
Reputatie 4
Badge +3
is er enig idee om hoeveel tijd het gaat totdat de app op de tab e gaat werken?
Reputatie 7
Waarom wordt de Samsung A3 genoemd als één van de apparaten waar waar nog problemen mee zijn t.a.v. het afspelen?
Mijn vrouw heeft sinds enige tijd een Samsung A3 2017 en de app werkt daar prima op.
Ja, de snelheid laat te wensen over, maar een uitzending is prima te kijken.
Reputatie 7
Badge +22
Is er een storing met de app? Ik krijg geen info meer van de TV zenders:



Update: 3 minuten later weer wel:

Kan hier eventueel “een bug” zitten? 🤔
Reputatie 7
Badge +22
is er enig idee om hoeveel tijd het gaat totdat de app op de tab e gaat werken?Dat kan KPN niet zeggen, ze zijn ermee bezig. 🙂
Reputatie 7
is er enig idee om hoeveel tijd het gaat totdat de app op de tab e gaat werken?Dat kan KPN niet zeggen, ze zijn ermee bezig. :)Waarom kunnen ze dat dan niet zeggen?
Reputatie 7
Badge +22
is er enig idee om hoeveel tijd het gaat totdat de app op de tab e gaat werken?Dat kan KPN niet zeggen, ze zijn ermee bezig. :)Waarom kunnen ze dat dan niet zeggen?Ik denk dat KPN het nu nog niet kan zeggen wat er loos is. Ze zullen echt wel met een antwoord komen, maar ze weten het denk ik nog niet.
Reputatie 7
is er enig idee om hoeveel tijd het gaat totdat de app op de tab e gaat werken?Dat kan KPN niet zeggen, ze zijn ermee bezig. :)Waarom kunnen ze dat dan niet zeggen?Ik denk dat KPN het nu nog niet kan zeggen wat er loos is. Ze zullen echt wel met een antwoord komen, maar ze weten het denk ik nog niet.Als je al bijna drie maanden bezig bent en nog steeds niet weet wat de oorzaak zou kunnen zijn, dan vraag ik me af waarmee je bezig bent. En als je eenmaal weet wat de oorzaak is, dan moet je vrij snel daarna kunnen vertellen hoeveel tijd je nodig hebt om het te verhelpen.
Reputatie 1
Zenders bekijken onmogelijk (zondag 8/7 21:00 uur). Het bekende cirkeltje blijft draaien. Treedt op bij binnenlandse en buitenlandse zenders. Ook opgenomen programma's niet te bekijken. Test gedaan naar kpn: ping 16 ms, download 37 MB, up 28 MB. Test via Speedtest app gaf 82 Mb download. Abonnement 100 MB.
So please kpn...
Reputatie 6
Badge +10
De website ook weer. Ben er goed zat van.
Reputatie 1
Telfort, dochter van KPN, gebruikt de infrastructuur van moeder KPN. Op het forum van Telfort identieke klachten.
https://forum.telfort.nl/tv-338/waarom-bevries-de-televisie-uitzendingen-elke-keer-op-itvononline-76472/index3.html
Erg erger ergst...
Hij doet het vrijwel nooit... Voor de update wel...
Het ergste is: iedereen zegt het, en iedereen blijft netjes betalen!
KPN.......waarom dan??
ik baal der van dat ik geen videoland kan kijken via kpn intrractiev op je telefoon en dan moet je ma een nieuw abbo afsluiten bij videoland zelf nee ik heb t via kpn dus wil ik er ook gebruik van kunnen maken ook via de telefoon
Reputatie 7
In de update van Augustus zullen er verbeteringen t.a.v. de "On Demand" functionaliteit in de app doorgevoerd worden. Ik neem aan dat Videoland dan ook weer zijn eigen menu zal gaan krijgen.
Tot dan kan je, naar ik begrepen heb, wel zoeken naar titels uit het Videoland aanbod en die dan ook kijken.
De ene keer kunje wel kijken en andere keer niet, hij blijftdan draaien. Of je hebt geluid en geen beeld. Zo jammer dat je nu bijna gedwongen word om binnen te gaan zitten om tv te kijken ipv met dit mooie weer buiten. Zelfs via de laptop kijken lukt niet altijd, hoop dat het toch snel word opgelost
Reputatie 2
Is er ergens een overzicht gepubliceerd van specifiek Tablets, waarop de huidige App wel goed werkt?
Reputatie 1
Ook vanavond was het niet mogelijk om op de Android naar tv te kijken. Helaas.
Wel via oude iPad, ik weet het: die werkt via een andere configuratie bij KPN. Probleem moet toch op te lossen zijn? Kan iemand van KPN wat inhoudelijke informatie geven wat er aan de hand is en wat we kunnen verwachten????
Reputatie 7
BUMP
Reputatie 2
BUMP

Uit nieuwshierigheid: wat is de diepere betekenis?
De link doet bij mij niets.
Reputatie 7
BUMP

Uit nieuwshierigheid: wat is de diepere betekenis?
De link doet bij mij niets.
Jawel hoor, die link brengt jou naar een bericht van vijf dagen terug die op de vorige bladzijde van dit topic staat.
Reputatie 2
BUMP

Uit nieuwshierigheid: wat is de diepere betekenis?
De link doet bij mij niets.
Jawel hoor, die link brengt jou naar een bericht van vijf dagen terug die op de vorige bladzijde van dit topic staat.

Ja dat klopt, maar de zin erban ontgaat me. Soit
Reputatie 7
Ja dat klopt, maar de zin erban ontgaat me. Soit

Bron
Reputatie 1
Om er geen klaag-forum van te maken nu een positieve feedback. Vanavond probleemloos met de app naar tv kunnen kijken!!
Aan mijn kant is niets gewijzigd, dus ben ik benieuwd of aan kpn-zijde de knoop ontward is. Kan iemand van kpn feedback geven?
Reputatie 2
Ja dat klopt, maar de zin erban ontgaat me. Soit

Bron

Aha, weer wat geleerd. Dat weet ik dan weer voor een volgende keer.