Vraag

De iTV app van KPN met Chromecast ondersteuning



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1524 reacties

Wat stom inderdaad. Die lijst landen geldt wél voor Roam like home.

Maar itv kan echt alleen in E.U. en daar horen Noorwegen, IJsland, Monaco en Zwitserland niet bij. Dus deze 4 moeten daar af. En het land dat wjb noemt erbij.

Zoals ie boven staat kan ie wel bij Roam like home (mobiel) blijven staan. Ook die dan wel met Slowakije.
Reputatie 7
Zoals ie boven staat kan ie wel bij Roam like home (mobiel) blijven staan. Ook die dan wel met Slowakije.Daar staat al een andere lijst waarin de Bulgarije en Slowakije niet ontbreken. 😉 De lijst voor Roam like Home is ook veel uitgebreider.
Zie: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

Overigens denk ik dat Frans Guyana, Saint Martin en de Nederlandse gemeenten Bonaire, Saba en Sint Eustatius net als in de "Roam like Home" lijst ook apart vernoemd mogen worden.
Het zijn "gewoon" provincies of gemeenten van Frankrijk en Nederland en zijn daarmee dus onderdeel van de EU. Maar als je ze in de "Roam like Home" lijst apart vermeldt, dan moet je dat mijns inziens in de "iTV app" lijst ook doen.
Reputatie 7
Badge +19
In Noorwegen kun je de app niet gebruiken, omdat het gaat om een andere wetgeving en deze is alleen getekend door de EU. @wjb Ik heb doorgegeven dat de lijst niet lijkt te kloppen en of ze dit onder de loep willen nemen. Het brengt zo natuurlijk heel wat verwarring met zich mee!
Badge
... Je zou nog gebruik kunnen maken itvonline.nl via de browser van je tablet...
Bedankt voor de tip, Marina. Echter, helaas..., ik krijg deze melding: Deze dienst is tjdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.: ☹️
Reputatie 7
... Je zou nog gebruik kunnen maken itvonline.nl via de browser van je tablet...
Bedankt voor de tip, Marina. Echter, helaas..., ik krijg deze melding: Deze dienst is tjdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.: ☹️
Welke browser gebruik je?
Op mijn Android tablet kan ik via itvonline.nl in Chrome prima televisie kijken.
Wat voor een tablet gebruik jij en welke versie van het OS staat daar op?
Badge

Wat voor een tablet gebruik jij en welke versie van het OS staat daar op?

Dat staat in mijn bericht waar jij eerder op reageerde. Want dat was de reden waarom ik met de vraag kwam.
En Chrome heb ik geïnstalleerd om te kijken of het daar wel mee ging. Nee dus.
Reputatie 7
Je hebt dus blijkbaar een iPad uit 2012 met iOS 9.x.
Dat gaat hem dus niet meer worden met de iTV app want die vereist minimaal iOS 10.
De browserversie werkt alleen thuis, via je eigen wifi. Ben je nu thuis Redshibaman?
Badge
...Dat gaat hem dus niet meer worden met de iTV app want die vereist minimaal iOS 10... En precies dat had ik zelf dus ook al geschreven...
Reputatie 3
Badge
maar weer eens wat anders geprobeerd op de camping.

xiaomi mi 4k tv box met ingebouwde chromecast,
itv app geinstalleerd beeld schokt te veel om lekker te tv te kijken ,
casten geeft iets minder haperingen maar nog steeds storend,

van kennissen ziggo app gegevens als extra om te lenen/gebruiken zeg maar en dan lukt het wel met dezelfde apparatuur.

wifi is plusminus 7/1 1080p films/series streamen gaan zonder problemen met de deze box (buiten de kpn app om dus)

je zou toch zeggen de app makers zijn het zelfde ontwikkeld eender welke provider deze werkzaam zijn,dat zou in 2018 toch geen verschil mogen maken ?????
Badge
De browserversie werkt alleen thuis, via je eigen wifi. Ben je nu thuis Redshibaman?
Ik ben nu thuis, ja!
itv app geinstalleerd beeld schokt te veel om lekker te tv te kijken ,
casten geeft iets minder haperingen maar nog steeds storend,
Ik heb pecies de tegenstelde ervaring. Tijdens mijn vakantie was de Chromecast op verschillende locaties eigenlijk niet bruikbaar terwijl de app het vaak wel deed.
Reputatie 3
Badge
itv app geinstalleerd beeld schokt te veel om lekker te tv te kijken ,
casten geeft iets minder haperingen maar nog steeds storend,
Ik heb pecies de tegenstelde ervaring. Tijdens mijn vakantie was de Chromecast op verschillende locaties eigenlijk niet bruikbaar terwijl de app het vaak wel deed.


Misschien heb ik me niet duidelijk uitgedrukt de app op telefoon werkt.Maarwil dus graag op groot beeld kunnen kijken.
ik heb de app echter ook op de xiaomi mi tv box geinstalleerd daarop is het niet goed te kijken.
tevens kan ik naar die tv box chromecasten vanaf telefoon en dat lijkt dan beter te werken.
Maar zoals gezegd ziggo app op de tvbox gaat gewoon goed dus erg vreemd......
Ik heb vandaag maar weer eens de nieuwste versie van de app geïnstalleerd op mijn Android tablet met Android versie 4.4.4. Maar helaas, ik kan inloggen maar krijg nog steeds geen beeld. Waarom krijgen jullie de app nou niet aan het werk?
Ik heb gelukkig de oude APK nog bewaard, dus de oudere, wel werkende versie, gaat er maar weer op
Reputatie 7
Dit (split screen) lijkt me echt iets voor de iTV app. 😉

In het bovenstaande voorbeeld zien we overigens de NPO start app.
Daarnaast zou picture in picture ook zeer welkom zijn.
Reputatie 2
Zijn er meer mensen die het betreuren dat TV5-Monde uit het pakket verdwenen is en weet iemand ook waarom?
Daar is al een ander topic over.
Reputatie 2
ik wist dit niet en ben niet zo van het reageren, maar dat TV5-Monde uit het pakket werd gehaald, was voor mij toch wel aanleiding hier mijn mening over te geven.
Ik ben me nooit zo bewust geweest van de mogelijkheden op dit forum, maar zal er toch eens vaker op kijken.
Groet, Theo
Reputatie 2
Weet iemand inmiddels hoe het zit met de Huawei Mediapad T10...? Ik kan nog steeds geen tv kijken op de tablet. Dit moet nu toch een keer opgelost zijn? Blijft de melding geven dat er een fout is. Dan is de nieuwe app ook niet fatsoenlijk getest onder de zogenaamde "1000" test personen. Kom op kpn, wordt nu toch echt tijd dat het gaat werken. Volgende week begint het voetbal een had dat toch graag naar de chromecast willen sturen voor buiten.
Reputatie 7
Weet iemand inmiddels hoe het zit met de Huawei Mediapad T10...?Bedoel je de Huawei MediaPad T3 10?
Reputatie 2
Weet iemand inmiddels hoe het zit met de Huawei Mediapad T10...?Bedoel je de Huawei MediaPad T3 10?
Nee de T1-A21
Reputatie 7
Weet iemand inmiddels hoe het zit met de Huawei Mediapad T10...?Bedoel je de Huawei MediaPad T3 10?Nee de T1-A21Oké, die heeft gelukkig geen MediaTek chipset en ook de Android versie is "nieuw" genoeg. Kan je naar geen enkele zender kijken, of werken NPO 1,2,3 en "KPN presenteert" wel?
Reputatie 2
Weet iemand inmiddels hoe het zit met de Huawei Mediapad T10...?Bedoel je de Huawei MediaPad T3 10?Nee de T1-A21Oké, die heeft gelukkig geen MediaTek chipset en ook de Android versie is "nieuw" genoeg. Kan je naar geen enkele zender kijken, of werken NPO 1,2,3 en "KPN presenteert" wel?
Goede vraag. NPO 1,2 en 3 werken wel. KPN presenteert niet getest. De commerciële zenders doen het dus niet. Ook verschijnt het chromecast symbool niet. Open ik de Ziggo app verschijnt die direct en kan streamen. Beide op het zelfde 5Ghz netwerk verbonden.
Reputatie 7
Weet iemand inmiddels hoe het zit met de Huawei Mediapad T10...?Bedoel je de Huawei MediaPad T3 10?Nee de T1-A21Oké, die heeft gelukkig geen MediaTek chipset en ook de Android versie is "nieuw" genoeg. Kan je naar geen enkele zender kijken, of werken NPO 1,2,3 en "KPN presenteert" wel?Goede vraag. NPO 1,2 en 3 werken wel. KPN presenteert niet getest. De commerciële zenders doen het dus niet. Ook verschijnt het chromecast symbool niet. Open ik de Ziggo app verschijnt die direct en kan streamen. Beide op het zelfde 5Ghz netwerk verbonden.Dan lijkt daar een probleem te zijn met het Digital Rights Management (DRM). Welke Android versie draait er op die tablet?
Reputatie 2
Weet iemand inmiddels hoe het zit met de Huawei Mediapad T10...?Bedoel je de Huawei MediaPad T3 10?Nee de T1-A21Oké, die heeft gelukkig geen MediaTek chipset en ook de Android versie is "nieuw" genoeg. Kan je naar geen enkele zender kijken, of werken NPO 1,2,3 en "KPN presenteert" wel?Goede vraag. NPO 1,2 en 3 werken wel. KPN presenteert niet getest. De commerciële zenders doen het dus niet. Ook verschijnt het chromecast symbool niet. Open ik de Ziggo app verschijnt die direct en kan streamen. Beide op het zelfde 5Ghz netwerk verbonden.Dan lijkt daar een probleem te zijn met het Digital Rights Management (DRM). Welke Android versie draait er op die tablet?

Maar dan zou toch iedereen dat moeten hebben?
Draait op Android 4.4.4