Hoi,
Al maanden ondervindĀ ik tv haperingen en internetconnectie die wegvalt. Een 2 tal weken geleden heb ik een nieuwe kpn box 12 gekregen. De storingen zijn er nog steeds. Na dit te melden via de chat mocht ik van jullie collega telefonisch een monteur inplannen. Ik bel en ik leg de situatie uit en dan krijg ik het antwoord dat ze nu geen storingen zien en dus geen monteur kunnen sturen. Ik legde uit dat het 24u goed kan gaan en dan opeens loopt alles vast. Ja dat je dan maar belt als u nog eens een storing ondervind. pffā¦Ā hopeloos. Dit is nu al de zoveelste keer dat ik heel de uitleg moet doen. Dus vannacht deed er weer een gelijkaardige storing voor . (Bij deze storingen kijk ik in het modem en zie ook dat de snelheid een kleine 20mbit gedaald is en langzaam terugkomt). Na de storing heb ik dus opnieuw gebeld en nu komt er vrijdag een monteur langs maar als de fout bij mij ligt kan ik 60 euro betalen. Ik heb een nieuw modem gekregen, zonder enige apparatuur aan te sluiten aan de box12 komen de fouten weer terug. Ik heb al jaren een compleet abonnement bij kpn en 3 gsm abonnementen bij kpn. Als jullie mij 60 euro aanrekenen haal ik heel mijn abonnement weg bij jullie. Schaam jullie!Ā Ik heb ook wat beters te doen dan telkens aan de lijn te wachten om (niet) geholpen te worden door een medewerker van jullie. Mag ik mijn verloren tijd ook aanrekenen bij jullie?Ā Wat een beleid. Diep triest is het.
Met vriendelijke groeten,
Wim