News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77593 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Maar goed dat ik het op deze pagina heb gedaan. Daar is geen sprake van die Fox Sports Compleet bug. En kom ik idd wat euro's duurder uit.
https://shop.kpn.com/internet-tv/internet-tv/
Reputatie 7
Maar goed dat ik het op deze pagina heb gedaan. Daar is geen sprake van die Fox Sports Compleet bug. En kom ik idd wat euro's duurder uit.https://shop.kpn.com/internet-tv/internet-tv/
Maar sat verandert natuurlijk niets aan de situatie van die abonnees die het wel via mijnKPN gedaan hebben.
Als jij het nu eens wel via mijnKPN doet, loop je dan vandaag de dag nog steeds tegen die bug aan?
Zo ja, dan wordt het hoog tijd dat KPN eens in actie komt!
Reputatie 7
Badge +7
Ik ben dus compleet en heb de gewenste data verdubbelaar op mobiel (voor mij was dat de enige reden om over te stappen van Ziggo naar KPN)

Mocht ik thuis gaan husselen raak ik dan mijn mobiele data verdubbelaar kwijt?
(antwoord graag van een medewerker van KPN waaraan ik rechten kan ontlenen eventueel via e-mail)

Vriendelijk dank alvast.

Ja, voor mij is dat ook de belangrijkste vraag.

Ik heb net gekeken hoe de prijs voor thuis met Hussel zou zijn. Is vergelijkbaar. Nadeel is dan wel dat ik niet meer kan switchen tussen Fox-sports en Pluspakket. Of zie ik dat verkeerd?

Onze mobiele abo's aanpassen met Hussel, ga ik voorlopig vooral niet doen. Want ik zou dan de Compleet-voordelen verliezen die het nu nog interessant maken om bij KPN te blijven. Met Hussel een flinke achteruitgang!
Het is voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer eens naar de prijzen van andere providers heb gekeken. Zegt genoeg.
Reputatie 7
Mocht ik thuis gaan husselen raak ik dan mijn mobiele data verdubbelaar kwijt?
(antwoord graag van een medewerker van KPN waaraan ik rechten kan ontlenen eventueel via e-mail)

Zie hier het antwoord van een KPN medewerker.
Reputatie 7
Ik heb net gekeken hoe de prijs voor thuis met Hussel zou zijn. Is vergelijkbaar. Nadeel is dan wel dat ik niet meer kan switchen tussen Fox-sports en Pluspakket. Of zie ik dat verkeerd?
Dat lijkt me sterk. Als jij FOX Sports hebt, dan heb je dat nu vast en zeker als KPN Compleet voordeel staan. Met het husselen krijg je dan geen €12,99 korting meer maar nog maar €5,00 en dat moet je natuurlijk terug zien in de totaalprijs. Als je precies dezelfde diensten afneemt, dan ben je vast en zeker duurder uit.
Plaats anders eens een screenshot van de tweede pagina van de laatste factuur. Wel even de persoonlijke gegevens wegpoetsen.

Overigens kan je ook in de toekomst blijven husselen tussen Pluspakket en FOX Sports pakket.
Reputatie 7
Badge +7

Ik heb net gekeken hoe de prijs voor thuis met Hussel zou zijn. Is vergelijkbaar. Nadeel is dan wel dat ik niet meer kan switchen tussen Fox-sports en Pluspakket. Of zie ik dat verkeerd?Dat lijkt me sterk. Als jij FOX Sports hebt, dan heb je dat nu vast en zeker als KPN Compleet voordeel staan. Met het husselen krijg je dan geen €12,99 korting meer maar nog maar €5,00 en dat moet je natuurlijk terug zien in de totaalprijs. Als je precies dezelfde diensten afneemt, dan ben je vast en zeker duurder uit.
Plaats anders eens een screenshot van de tweede pagina van de laatste factuur. Wel even de persoonlijke gegevens wegpoetsen.

Overigens kan je ook in de toekomst blijven husselen tussen Pluspakket en FOX Sports pakket.

Dus ik zou met mijn thuis-Hussel-abo net zo kunnen switchen zoals nu met Compleet?

Prijs is echt hetzelfde @wjb. Wel heb ik de lagere snelheid gekozen, omdat snelheid niet relevant is voor mij.
Dit is wat ik nu heb:

Reputatie 2
Badge
Als ik kijk bij Mijn KPN behoud ik de Fox Sports korting en krijg daarnaast EUR 5.- entertainment korting:

Reputatie 7
Prijs is echt hetzelfde @wjb. Wel heb ik de lagere snelheid gekozen, omdat snelheid niet relevant is voor mij.
Met behoud van snelheid was je dus €5,- duurder uit geweest.


Let op: Dan heb je dus geen Digitenne abonnement en ontvangers (2x) meer.
ik ga ook echt niet verlengen met dat hele Hussel gedoe.
ik vebruik juist tijdens de vakantie makkelijk tussen de 50 en 100GB met twee tieners die het er zo doorheen jassen.

fijn dat de voordelen van KPN compleet behouden blijven.
Reputatie 2
Badge +1
Als ik ga husselen van een alles in een standaard oude versie €72,00 naar hussel met dezelfde inhoud moet ik € 3,48 meer gaan betalen. €75,48
Telefoon, Spotify, opnemen, 100mb, 2 ontvangers.

Echter als ik eruit sloop wat ik niet gebruik.... Pluspakket, telefoon en tweede ontvanger die ergens in een doos ligt, omdat die aanpassing niets opleverde bij oude abonnement.

Dan kom ik uit op € 66,98 en ga ik er nu € 5,02 op vooruit per maand.

Of reken ik verkeerd?

Mobiel ga ik van 2 gb plus 300 min naar 2 gb plus onbep min voor €15 ipv €15,74
Reputatie 7
Waarom brengt de knop "Start hier" bij het thuis husselen me naar de zakelijke hussel site.


Wat een gehussel toch weer. 😖
Reputatie 7
Echter als ik eruit sloop wat ik niet gebruik.... Pluspakket, telefoon en tweede ontvanger die ergens in een doos ligt, omdat die aanpassing niets opleverde bij oude abonnement.

Dan kom ik uit op € 66,98 en ga ik er nu € 5,02 op vooruit per maand.

Je komt zelfs uit op €66,48 en bespaart dus zelfs €5,52.

Reputatie 7
Badge +7

Prijs is echt hetzelfde @wjb. Wel heb ik de lagere snelheid gekozen, omdat snelheid niet relevant is voor mij.Met behoud van snelheid was je dus €5,- duurder uit geweest.
...........
Let op: Dan heb je dus geen Digitenne abonnement en ontvangers (2x) meer.


Klopt. Maar zoals ik al zei, snelheid is voor mij niet belangrijk, ondanks dat ik een "zware gebruiker" ben. (Ik werk veel thuis.) Overigens haal ik de 100 Mbit van mijn huidige abo toch al niet.

De digitenne-ontvangers liggen al heel lang werkloos op zolder. Die zijn trouwens ook niet meer bruikbaar sinds de laatste wijzigingen bij digitenne.
Reputatie 7
Badge +7
@wjb blijft over mijn vraag: "Dus ik zou met mijn thuis-Hussel-abo net zo kunnen switchen zoals nu met Compleet?" Weet jij het?
Reputatie 7
@wjb blijft over mijn vraag: "Dus ik zou met mijn thuis-Hussel-abo net zo kunnen switchen zoals nu met Compleet?" Weet jij het?

Ik wil graag kijken hoeveel het kost om tv en internet te kopen, maar ik kan niet aanvinken dat ik ook Tv wil kopen. Ik denk dat dit komt doordat je 3 maanden gratis tv krijgt, maar ik weet niet of ik dat later zelf moet aanpassen of dat ik het dan toch krijg.
Reputatie 3
Badge

Pluspakket € 9,99 p/mnd

Extra zenders, meer Programma Gemist, ruim 400 uur aan series on demand en maandelijks 20 gratis films.

Wat is er meer Programma Gemist de extra zenders of word er op meer gekort als je geen pluspakket hebt ?
Afgelopen week heb ik gekeken en overwogen een contract verlenging bij jullie te nemen.
Nu ineens zie ik een heel ander en veel minder aantrekkelijk aanbod.
is het mogelijk om een contract verlenging te krijgen volgens het aanbod van vorige week?
Hallo @JaySea , dat zal niet gaan.
Je hoeft trouwens niet te verlengen als het aanbod je niet aan staat.
Je kunt het ook gewoon zo houden onder dezelfde prijs en voorwaarden.
Het enigste verschil is dat je na je vaste contract per maand op kunt zeggen.
Reputatie 7
Onder 'pluspakket' staat toch duidelijk welke aanvullende opties het 'pluspakket' heeft, niks meer niks minder!

Mensen, leer allen eens begrijpend lezen,... In de voorbije dagen zie ik vragen voorbij komen die allen vermeld staan in het allereerste bericht.
Reputatie 1
Hallo,

Ik heb nu KPN Compleet met gratis Spotify Premium. Is het mogelijk om :
Spotify Premium in te wisselen voor Hussel Netflix en behoud ik dan mijn gratis Fox Sports Compleet pakket?

Wellicht dat zo'n vraag al eerder is langsgekomen, maar ik heb momenteel de tijd niet om deze hele draad door te lezen.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @BBanaan, goede vraag! Als je overstapt naar KPN Hussel, dan krijg je 5 euro husselvoordeel op één van de entertainment pakketten (Fox Sports, Pluspakket, Netflix, Spotify en Film1). In jouw geval zal dan dus Fox Sports niet meer gratis zijn en ga je ook voor Netflix 'gewoon' per maand betalen. Je krijgt dan wel 5 euro korting op je factuur. Heb je zo voldoende informatie?
Reputatie 7
Ik heb nu KPN Compleet met gratis Spotify Premium. Is het mogelijk om :
Spotify Premium in te wisselen voor Hussel Netflix en behoud ik dan mijn gratis Fox Sports Compleet pakket?

Nee, dat zal niet gaan. Bij Hussel heb je in totaal €5,- "entertainmentvoordeel".
Ga anders zelf eens naar https://www.kpn.com/hussel en Hussel je gewenste pakket bij elkaar. Ik ben bang dat je een stuk duurder uit zult zijn.
KPN is lekker aan het HUSSELEN! Verkapte prijsverhoging? In mogelijkheden achteruit en in prijs vooruit! Wie heeft in vredesnaam nu weer bedacht?
Reputatie 1
Ha @BBanaan, goede vraag! Als je overstapt naar KPN Hussel, dan krijg je 5 euro husselvoordeel op één van de entertainment pakketten (Fox Sports, Pluspakket, Netflix, Spotify en Film1). In jouw geval zal dan dus Fox Sports niet meer gratis zijn en ga je ook voor Netflix 'gewoon' per maand betalen. Je krijgt dan wel 5 euro korting op je factuur. Heb je zo voldoende informatie?

Bedankt, maar dan blijf ik wel bij het oude. Want dan loop ik niet het risico dat als straks de prijs van Fox Sports weer gaat stijgen die prijs niet meer vergoed krijg.
Overigens heb ik nu geen Netflix maar als ik dat erbij neem betaal ik 7,99 extra en heb ik geen husselvoordeel.
Ik kan dus niet Spotify premium inleveren (nu gratis, normaal 8,99) en Netflix, normaal 7,99, gratis ervoor terugkrijgen?