News

KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

  • 8 October 2019
  • 787 reacties
  • 77684 keer bekeken
KPN introduceert KPN Hussel: Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Altijd op jouw manier.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

787 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hmmmm ik zie wel nog een klein hussel nadeeltje met mobiel.

Vertrek toevallig 1 november naar Amerika. Dus pas ik even mijn Zorgeloos Standaard aan naar Zorgeloos Premium Plus. Ja ik betaal in 1 klap €75 meer maar ontvang wel 50GB data en onbeperkt bellen en SMSen in Amerika.

Voor 30 november schroef ik dan mijn abonnement weer terug en dan betaal ik weer €25 over december.

Hussel heeft die mogelijkheid niet. Waardoor je weer aangewezen bent op die ....... bundels met 500MB/SMS/Minuten voor €40,-. Voorlopig blijf ik dus maar ff Zorgeloos.
In de nieuwe hussel abonnementen is helaas een belangrijk voordeel verdwenen voor klanten die alleen KPN Mobiel afnemen.
Tot op heden kreeg je bij 2 of meer mobiele abonnementen 5 euro per abonnement per maand korting. In de nieuwe hussel abonnementen is dit voordeel komen te vervallen.
Een vriend van mij die naar KPN wilde overstappen met zijn partner gaat dus niet over. Hij heeft zojuist gebeld met KPN en het voordeel is verdwenen.
Zelf zullen mijn partner en ik aan het einde van ons contract ook naar een andere provider gaan.

KPN Thuis is vanwege het afgelegen gebied waar wij wonen niet mogelijk.

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 4
Badge +5
Ben veel duurder uit met hussel spotify vervalt en moet ineens bij betalen voor de tv ontvangers heb nu alles in 1 standaard 100 mbit down
als ik zou over stappen dat ik dan voor spotify en de ontvangers die ik al heb 5 euro per ontvanger moet betalen. Blijf bij oude 😉 en meer extra die nu gratis zijn
Reputatie 3
Badge +4
Als je nu een sim only contract hebt met compleet en verdubbelaar gaat dat dan weg als je naar hussel overstapt
Reputatie 4
Badge +5
Als je nu een sim only contract hebt met compleet en verdubbelaar gaat dat dan weg als je naar hussel overstapt
Ben ik ook benieuwd naar
Reputatie 7
Als je nu een sim only contract hebt met compleet en verdubbelaar gaat dat dan weg als je naar hussel overstapt

Als je overstapt met een of meerdere van je abonnementen naar een Husselvorm, dan verlies je voor die abonnementen de Compleetvoordelen. Op abonnementen die je bij het oude laat, blijven de Compleetvoordelen actief.

Ik maak uit je vraag op dat je een vast abonnement hebt, en een sim only mobiel. Als je de mobiel omzet naar Hussel, dan verliest die de korting en dataverdubbeling. Als je tv hebt in je vaste abonnement, dan blijf je daar wel het gratis zenderpakket houden.

Doe je het andersom, zet je vast om naar Hussel, dan verlies je het gratis zenderpakket (maar krijg je de €5 entertainmentkorting). Je mobiel behoudt in dat geval de korting en de verdubbeling.
Erg jammer dat mijn partner en ik na 10 jaar allebei een mobiel KPN abonnement te hebben gehad (en geen KPN thuis ivm te ver van KPN wijkkast wonend) nu met Hussel geen €5 pp per maand KPN Compleet voordeel meer krijgen en hierdoor KPN gaan verlaten.
Reputatie 7
Badge +16
Erg jammer dat mijn partner en ik na 10 jaar allebei een mobiel KPN abonnement te hebben gehad (en geen KPN thuis ivm te ver van KPN wijkkast wonend) nu met Hussel geen €5 pp per maand KPN Compleet voordeel meer krijgen en hierdoor KPN gaan verlaten.
Je kunt je huidige abonnement toch ook gewoon laten zoals het is en niet gaan Husselen?
Reputatie 7

Erg jammer dat mijn partner en ik na 10 jaar allebei een mobiel KPN abonnement te hebben gehad (en geen KPN thuis ivm te ver van KPN wijkkast wonend) nu met Hussel geen €5 pp per maand KPN Compleet voordeel meer krijgen en hierdoor KPN gaan verlaten.Je kunt je huidige abonnement toch ook gewoon laten zoals het is en niet gaan Husselen?

Tja, dat kan, maar niet iedereen heeft zomaar even genoeg geld op de bankrekening staan om een nieuwe telefoon te bekostigen. Met het beëindigen van kortingen bij afname van meerdere mobiele mobiele abonnementen zonder vast abonnement begeeft KPN zich mijns inziens echt op glad ijs. Waarom zou een Ziggo abonnee nu nog voor KPN kiezen voor zijn/haar mobiele telefonie.

Ander onderwerp maar wel grappig: Onderling gratis bellen...


...maar ja, alle mobiele abonnementen hebben sowieso al onbeperkt bellen.
Het voordeeltje beperkt zich dus tot het bellen met de vaste lijn naar de mobiele nummers. 😖

En wat te denken van deze:



Reputatie 7
Ben veel duurder uit met hussel spotify vervalt en moet ineens bij betalen voor de tv ontvangers heb nu alles in 1 standaard 100 mbit down
als ik zou over stappen dat ik dan voor spotify en de ontvangers die ik al heb 5 euro per ontvanger moet betalen. Blijf bij oude 😉 en meer extra die nu gratis zijn

Wat betaal je nu dan per maand voor jouw Alles in 1 Standaard abonnement?
Plaats hier anders eens een screenshot van de tweede pagina van de laatste factuur.
Reputatie 3
Badge +4
Heeft het zin om naar hussel over te stappen of heeft het geen zin. Is het een vooruitgang of niet?
Reputatie 7
Heeft het zin om naar hussel over te stappen of heeft het geen zin. Is het een vooruitgang of niet?
Wat zijn jouw huidige abonnementen en wat betaal je daar voor?
Wat zouden die abonnementen gaan kosten als je ze husselt?
Welke voordelen raak je daarbij kwijt en vind je die het prijsverschil waard?
Reputatie 7
Badge +16
Heeft het zin om naar hussel over te stappen of heeft het geen zin. Is het een vooruitgang of niet?
Het is gewoon een nieuwe abonnementsvorm. Of het voordeliger is moet je zelf bepalen, ik vind het in die zin vooruitgang dat je meer keuze kan maken. Denk ik... want ik kan het nog niet vergelijken.
Reputatie 3
Badge +4
Ik betaal nu 72,49 voor internet en tv en wij hebben 3 ontvangers. Ik zou wel het4k pakket voor 2,5 erbij willen en 500 mb internet. Maar ben bang dat er iets met onze 3 sim only abbos gebeurd met de dubbele data als ik omzet.
Reputatie 7
Ik betaal nu 72,49 voor internet en tv en wij hebben 3 ontvangers. Ik zou wel het4k pakket voor 2,5 erbij willen en 500 mb internet. Maar ben bang dat er iets met onze 3 sim only abbos gebeurd met de dubbele data als ik omzet.
Dat zou zonder enige extra optie dus €77,50 per maand gaan kosten er vanuit gaande dat je geen vaste telefoon meer hebt.
Waarom wil je het 4K pakket? Ik neem aan dat je weet dat het 4K aanbod nog marginaal is.
Ook bij die 500Mbps moet je je echt afvragen of je dat echt wel nodig hebt.
Ik heb mijn snelheid een behoorlijke tijd terug juist terug laten zetten naar 200Mbps.
Zie ook dit bericht, meer is niet altijd beter en in ieder geval niet voor de portemonnee.

Overigens blijft de verdubbeling van de databundel in stand zo lang je de mobiele abonnementen niet "husselt".

Ik lees over Hussel mobielkorting bij internet van KPN/Telfort.
Geldt dat nu, zoals voorheen, ineens niet meer voor internet van XS4ALL ???

Eerst werd het aantal Gb nog verdubbeld maar blijkbaar ook niet meer. Komt over dit alles richting klanten nog meer duidelijkheid?

 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

Voor bestaande abonnementen veranderd er niets, dus dubbele data blijft. Voor nieuwe hussel mobiele abonnementen geldt idd dat er geen dubbele data meer is.

 

Admin: post verplaatst naar bestaand topic

En ook nog met xs4all "hussel mobielkorting" of alleen nog met KPN of Telfort ???

Admin: post verplaats naar bestaand topic

Hoi,
Op dit moment hebben wij 2 kpn sim only abonnementen in combinatie met 'kpn compleet'. Een sim only met 10gb data en de andere zonder data. Omdat wij 'kpn compleet' hebben kunnen wij de mb's van het 10gb delen met het abonnement zonder data.
Nu heeft KPN 'hussel' geïntroduceerd waardoor het mogelijk wordt om een 'unlimited data' abonnement af te sluiten.
Hoe zit het in dat geval met het onderling mb's delen?
Groet Rob
Reputatie 1
Ik wil als bestaande klant van KPN mijn abonnement overzetten naar een KPN Hussel abonnement.Ik zie in mijn KPN niet de optie maandelijks opzegbaar staan of kan je met dit nieuwe abonnement gewoon maandelijks opzeggen als je al klant bent van KPN.Ik wil ook weten of ik daarom nog steeds maandelijks mijn internetsnelheid kan aanpassen?Want die optie staat niet meer in mijn KPN voorheen wel.
2 weken geleden wilde ik mijn abbo verlengen. En dan meteen de 50gb nemen.
dus ik dacht gisteren laat ik toch maar mijn abbo verlengen. Hebben ze nu de abbo’s gewijzigd en is de 50gb weg en kan je nog maximaal 20gb kiezen. En als je unlimited wil dan verplichten ze je om kpn thuis te nemen. Maar dit wil ik niet omdat dit bij ons nog via de oude telefoonlijn gaat. Waarom kan je niet gewoon unlimited nemen net zoals bij T-mobile?
Reputatie 3
Badge
Wat ik wellicht over het hoofd zie hoor maar gaat de klant weer een nieuw 12 maanden contract aan of loopt het gewoon door met de dingen die je aanpast ?
Reputatie 4
Badge +5

Ben veel duurder uit met hussel spotify vervalt en moet ineens bij betalen voor de tv ontvangers heb nu alles in 1 standaard 100 mbit down
als ik zou over stappen dat ik dan voor spotify en de ontvangers die ik al heb 5 euro per ontvanger moet betalen. Blijf bij oude 😉 en meer extra die nu gratis zijn
Wat betaal je nu dan per maand voor jouw Alles in 1 Standaard abonnement?
Plaats hier anders eens een screenshot van de tweede pagina van de laatste factuur.


hussel betaal ik 80 euro als alles wil houden telnr en Spotify

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Je zou er inderdaad ruim €8,- op achteruit gaan.
Overigens wel frappant dat jij drie TV ontvangers gratis hebt bij jouw huidige Alles-in-1 abonnement. Dat voordeeltje van €5,- is niet "standaard".
Hallo.

Is het ook mogelijk om MB's te delen uit een abonnement met onbeperkte data? Er staat op de website dat uit alle abonnementen MB's kan delen. Zo ja, zit daar dan ook een limiet aan?

Henk