Prijswijzigingen KPN & XS4ALL 2022

Prijswijzigingen KPN & XS4ALL 2022

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

290 reacties

Kijk inflatie, ofwel stijgende loonkosten en dergelijke kan ik vrede mee hebben.

Wat hier wordt aangevoerd eigenlijk niet :

 

Dankzij deze prijsverhoging kan XS4ALL samen met KPN blijven investeren in de kwaliteit van het netwerk en de veiligheid voor klanten. Denk daarbij aan een betere bescherming tegen cybercriminelen met KPN Veilig en het Malwarefilter.

 

Is dat niet wat we van een provider mogen verwachten de kwaliteit en veligheid van het netwerk is toch een deel van de core business? KPN veilig is gewoon F-Secure we betalen dus indirect toch zelf voor die twee  tot vijf 'gratis' beveiligde apparaten.

 

 

Je betaald voor het complete pakket wat KPN aanbied, ook al gebruik je het niet, ik gebruik niks van de extras, geen mailbox geen KPN veilig geen cloud, geen betalen via de factuur, om 2 belangrijke redenen, ik wil niet vast zitten of veel moeten wijzigen zou ik willen overstappen.

Hallo, wat ik me altijd afvraag waarom deze inflatiecorrectie alleen geldt voor bestaande klanten? 

En al u het abonnement even wijzigt, bijvoorbeeld van Hussel 100 naar Hussel 200 en een maand later weer terug, dan betaalt u weer hetzelfde als een nieuwe klant. Zonder prijscorrectie dus. 

Althans... zo was het afgelopen jaar…

Zie dit bericht.

Zie dit bericht 👆😉

 

 

Helemaal mee eens , en daar betalen we flink wat wat geld voor.

Reputatie 6
Badge +8

Toch een vraagje.

Ik betaal nu 38,73 ivm contract vernieuwing. Blijft dat zo of krijg ik 15 euro korting op de verhoogde prijs en ga ik dus de komende maanden méér betalen zodat een deel van de korting teniet gedaan wordt? 

Er is mij verteld dat ik een half jaar 38,73 ga betalen. Dat is wezenlijk anders dan 15 euro korting. Zo wordt het wel gefactureerd natuurlijk, maar dat is een administratieve kwestie.

Reputatie 7

Ook ik heb vandaag de mail voor de prijsverhoging ontvangen. 😢

 

Reputatie 7
Badge +17

Toch een vraagje.

Ik betaal nu 38,73 ivm contract vernieuwing. Blijft dat zo of krijg ik 15 euro korting op de verhoogde prijs en ga ik dus de komende maanden méér betalen zodat een deel van de korting teniet gedaan wordt? 

Er is mij verteld dat ik een half jaar 38,73 ga betalen. Dat is wezenlijk anders dan 15 euro korting. Zo wordt het wel gefactureerd natuurlijk, maar dat is een administratieve kwestie.

@HGD Je ontvangt persoonlijk bericht hoeveel jij gaat betalen na de prijswijziging.

Reputatie 5
Badge +6

na dat is lekker zeg waar gaat het over   2.60   omhoog 

 

Verandering abonnementskosten

 

Internet en TV

 

Huidige prijs

si-invoice.png

65,98 per maand

 

Nieuwe prijs

si-invoice.png

68,55 per maand

 

 

Reputatie 7

@BernardHeuer, Wat voor een abonnement heb jij nu een welke opties heb je daar bij?

Reputatie 7
Badge +24

@BernardHeuer, Wat voor een abonnement heb jij nu een welke opties heb je daar bij?

Er staat "Internet en TV". Wat dat inhoud staat in de kennisbank:

https://forum.kpn.com/kennisbank-administratief-141/overzicht-van-kpn-thuis-abonnementen-464282

Citaat:

Internet en TV (€ 62,50)

Inbegrepen inhoud:

  • Internetverbinding met een snelheid tot 100 Mbit download en 10 Mbit upload.
  • Interactieve televisie met 2 tv-ontvangers
  • Opnemen Pakket
  • KPN Veilig voor 2 apparaten
Reputatie 5
Badge +6

@BernardHeuer, Wat voor een abonnement heb jij nu een welke opties heb je daar bij?

 

  @wjb : 

 

 

Huidige kosten p/mnd

€ 82,96

Product

Internet en TV

€ 65,98

Opties

Gratis Onderling Bellen

€ 0,00

Spotify Premium.

€ 9,99

Vast telefoonnummer

€ 2,00

Pluspakket

€ 9,99

Pluspakket gratis - Compleetvoordeel

€ -9,99

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (12 apparaten)

€ 4,99

Opnemen Pakket

€ 0,00

HD tv-ontvanger

€ 0,00

HD tv-ontvanger

€ 0,00

Totaal per maand

€ 82,96

Reputatie 7
Badge +24

Bij Hussel zou dit nu kosten: € 47,50 + € 10,- + € 5,- = € 62,50. Precies hetzelfde dus als Internet en TV in 2017 😊

Moet wel opgemerkt worden dat je er nu bij Hussel geen gratis ESPN bij krijgt. Maar dat gebruikt @BernardHeuer toch niet zie ik nu hierboven.

Reputatie 5
Badge +6

Bij Hussel zou dit nu kosten: € 47,50 + € 10,- + € 5,- = € 62,50. Precies hetzelfde dus als Internet en TV in 2017 😊

Moet wel opgemerkt worden dat je er nu bij Hussel geen gratis ESPN bij krijgt. Maar dat gebruikt @BernardHeuer toch niet zie ik nu hierboven.

    ik heb een hekel aan vvoetbal maar heb nu de plus pakket gratis  en die kost dan naar 3 maanden 6.99 

Reputatie 7
Badge +24

Bij Hussel zou dit nu kosten: € 47,50 + € 10,- + € 5,- = € 62,50. Precies hetzelfde dus als Internet en TV in 2017 😊

Moet wel opgemerkt worden dat je er nu bij Hussel geen gratis ESPN bij krijgt. Maar dat gebruikt @BernardHeuer toch niet zie ik nu hierboven.

    ik heb een hekel aan vvoetbal maar heb nu de plus pakket gratis  en die kost dan naar 3 maanden 6.99 

Bij Hussel is het Pluspakket ook (blijvend) gratis als u een mobiel abonnement heeft van KPN. Dus niet maar voor 3 maanden ofzo. Gewoon blijvend gratis.

Reputatie 7

Huidige kosten p/mnd

€ 82,96

Je bent een behoorlijke dief van jouw eigen portemonnee.

 

 

En hier komt straks weer ± € 3,00 bovenop , ondanks alle ellende die we al hebben meegemaakt zoals vorig jaar.

*admin: iban verborgen

Reputatie 7
Badge +24

@jc-1954 u kunt ook beter over naar Hussel denk ik.

Uw rekeningnummer staat nog in de afbeelding...

Reputatie 7

En hier komt straks weer ± € 3,00 bovenop , ondanks alle ellende die we al hebben meegemaakt zoals vorig jaar.

Dan stap je toch over op KPN Hussel, dan ben je ook weer €5,50 per maand goedkoper uit.

 

Reputatie 5
Badge +6

Huidige kosten p/mnd

€ 82,96

Je bent een behoorlijke dief van jouw eigen portemonnee.

 

@wjb    ooopppssss   al vanaond eens gaan kijken  dit kan ik via mijn kpn toch ? 

Reputatie 7
Badge +17

@BernardHeuer Ja zeker, je kunt de overstap naar Hussel zelf regelen via MijnKPN.

Reputatie 3
Badge

Ook ik heb vandaag de mail voor de prijsverhoging ontvangen. 😢

 

Hmmm, zie ik nou goed dat ik gewoon de hele tijd al meer betaal voor Hussel Internet 200 🤨
Ik betaal nu dus 55 cent minder dan de nieuwe prijs die hierboven vermeld staat.

 

 

Reputatie 7

Hmmm, zie ik nou goed dat ik gewoon de hele tijd al meer betaal voor Hussel Internet 200 🤨
Ik betaal nu dus 55 cent minder dan de nieuwe prijs die hierboven vermeld staat.

 

 

Wijzig jouw abonnement even van 200Mbps naar 100Mbps zodat je €47,50 gaat betalen voor Internet.

Nadat deze wijziging is verwerkt (paar minuten) zet je de snelheid weer op 200Mbps en de prijs zal ook voor jou weer €50,- zijn.

Reputatie 3
Badge

Hmmm, zie ik nou goed dat ik gewoon de hele tijd al meer betaal voor Hussel Internet 200 🤨
Ik betaal nu dus 55 cent minder dan de nieuwe prijs die hierboven vermeld staat.

 

 

Wijzig jouw abonnement even van 200Mbps naar 100Mbps zodat je €47,50 gaat betalen voor Internet.

Nadat deze wijziging is verwerkt (paar minuten) zet je de snelheid weer op 200Mbps en de prijs zal ook voor jou weer €50,- zijn.

Ik heb het nu net omgezet naar 100 (en dat gaat wel echt snel bij KPN, zit nu ook al daadwerkelijk op een snelheid van 100Mbit/s). Ik zie nu inderdaad dat wanneer ik weer naar Hussel 200 ga ik inderdaad €50,- ga betalen. 
Dank je wel, op die manier verlaag ik de prijsverhoging toch weer :-) 

Maar KPN kom op, dit prijsverschil had er nooit zo mogen bestaan tussen identieke (in ieder geval qua naam) pakketten! Dat valt toch niet uit te leggen?

Reputatie 7

Maar KPN kom op, dit prijsverschil had er nooit zo mogen bestaan tussen identieke (in ieder geval qua naam) pakketten! Dat valt toch niet uit te leggen?

Klopt, dat is niet uit te leggen.

Ik was al wat eerder op de hoogte van dit trucje.

 

@HertogBas 

Zie ook dit topic van de vorige verhoging

Kijk ook regelmatig in mijn kpn nu zijn er ook diverse tv pakketten voor 3 maand gratis of helft van de prijs voor 3 maand

Doe je voordeel ermee