Prijswijzigingen KPN & XS4ALL 2022

Prijswijzigingen KPN & XS4ALL 2022

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

290 reacties

Reputatie 7

En wat waren (zijn) de kosten dan voor het onderdeel "Hussel Internet"?

42,50

Tja, dat is al de "gewone" prijs voor het 50Mbps abonnement.

Heb jij in 2021 geen prijsverhoging gehad of heb je het trucje eerder al een keer gedaan?

Reputatie 7
Badge +7

Zie mijn screenshot van mijn kpn 

@peter-keetfm Misschien heb ik ergens iets gemist, maar waar zit dan voor jou het voordeel?

Reputatie 1

Echt ik ben er klaar mee, service is 0,0 totaal geen ontwikkelingen, neem de sim voor een apple watch of een snelheidsverhoging via glasvezel internet.

Welke service gaat KPN mijn extra bieden?

Ha ha ik betaal mij al jaren blauw voor niets extra, iedere keer hoor ik het zelfde verhaal, prijsverhoging en er veranderd helemaal niets.

Zowel KPN thuis ala mobiel een groot drama, prijsverhoging op prijsverhoging.

Weet je wat service zou zijn, als ze contact leggen met de klant omdat je abonnement goedkoper kan of je meer snelhied zou kunnen krijgen voor ongeveer zelfde geld.

Dit is bij mij zowel mobiel of internet thuis van toepassing, je moet zelf geregld kijken.

Nou ik ga denk ik maar ergens anders kijken, heb ondertussen ook IPTV en kan toch wel tv kijken, opnemen en terugkijken via internet.

Nee ben klaar met het grote graaien van dit soort bedrijven, alle prijzen reizen de pan uit, ik ben er klaar mee.

Weet je wat mij ook nog opvalt, dat zowel Ziggo and KPN de prijsweizigingen beide binnen een week bekend maken, hoe kan dit, is dit soms verboden prijsafspraken?

Zie mijn screenshot van mijn kpn 

@peter-keetfm Misschien heb ik ergens iets gemist, maar waar zit dan voor jou het voordeel?

Vorige verhoging heb ik mijn abonnement aangepast en kwam op de oude prijs 

Inmiddels al een paar euro bespaard 😉

 

Reputatie 7
Badge +7

Tja, dat is al de "gewone" prijs voor het 50Mbps abonnement.

Heb jij in 2021 geen prijsverhoging gehad of heb je het trucje eerder al een keer gedaan?

Dat zou kunnen ja. Geen idee. Heb in elk geval niet eerder dat trucje gedaan.

Ik ben eerder overgestapt van Alles-in-1 naar Hussel. Volgens mij was dat in 2021. Maar dat kan ik niet zo snel terugvinden in mijn mailbox.

Reputatie 7

Tja, dat is al de "gewone" prijs voor het 50Mbps abonnement.

Heb jij in 2021 geen prijsverhoging gehad of heb je het trucje eerder al een keer gedaan?

Dat zou kunnen ja. Geen idee.

Ik ben eerder overgestapt van Alles-in-1 naar Hussel. Volgens mij was dat in 2021. Maar dat kan ik niet zo snel terugvinden in mijn mailbox.

Je kunt in MijnKPN eenvoudig jouw facturen inzien tot 18 maanden terug.

Dan kan je dus ook precies zien wanneer je naar Hussel overgestapt bent en of je op 1 juli 2021 een prijsverhoging hebt gehad.

Tja, dat is al de "gewone" prijs voor het 50Mbps abonnement.

Heb jij in 2021 geen prijsverhoging gehad of heb je het trucje eerder al een keer gedaan?

Dat zou kunnen ja. Geen idee. Heb in elk geval niet eerder dat trucje gedaan.

Ik ben eerder overgestapt van Alles-in-1 naar Hussel. Volgens mij was dat in 2021. Maar dat kan ik niet zo snel terugvinden in mijn mailbox.

Dan zal dat net na de verhoging zijn (denk ik) 

Nieuwe klanten (of naar hussel) kregen ook de oude prijs toen 

We gaan het zien hoe het nu gaat met deze prijs verhoging juli 

 

Reputatie 7
Badge +7

Je kunt in MijnKPN eenvoudig jouw facturen inzien tot 18 maanden terug.

Dan kan je dus ook precies zien wanneer je naar Hussel overgestapt bent en of je op 1 juli 2021 een prijsverhoging hebt gehad.

Ah natuurlijk. Goeie.

Ik ben in augustus 2021 overgestapt naar Hussel. En heb in juli 2021 een prijsverhoging gehad.

Reputatie 7
Badge +7

Dan zal dat net na de verhoging zijn (denk ik) 

Nieuwe klanten (of naar hussel) kregen ook de oude prijs toen 

We gaan het zien hoe het nu gaat met deze prijs verhoging juli 

Klopt. (Zie mijn post hierboven.)

Reputatie 7

Ik ben in augustus 2021 overgestapt naar Hussel. En heb in juli 2021 een prijsverhoging gehad.

Maar omdat je in augustus overgestapt bent heb je op dat moment weer de prijs van voor de prijsverhoging van 2021 gekregen. Vandaar dat jij nu geen voordeel zult hebben van het even aanpassen van jouw abonnement.

Reputatie 7
Badge +7

Maar omdat je in augustus overgestapt bent heb je op dat moment weer de prijs van voor de prijsverhoging van 2021 gekregen. Vandaar dat jij nu geen voordeel zult hebben van het even aanpassen van jouw abonnement.

Helder. Dankjewel @wjb 

Ik ben in augustus 2021 overgestapt naar Hussel. En heb in juli 2021 een prijsverhoging gehad.

Maar omdat je in augustus overgestapt bent heb je op dat moment weer de prijs van voor de prijsverhoging van 2021 gekregen. Vandaar dat jij nu geen voordeel zult hebben van het even aanpassen van jouw abonnement.

En dat krijgen nieuwe klanten nu nog 

Even los van de vele kortingen 

 

Reputatie 7

Ik ben in augustus 2021 overgestapt naar Hussel. En heb in juli 2021 een prijsverhoging gehad.

Maar omdat je in augustus overgestapt bent heb je op dat moment weer de prijs van voor de prijsverhoging van 2021 gekregen. Vandaar dat jij nu geen voordeel zult hebben van het even aanpassen van jouw abonnement.

En dat krijgen nieuwe klanten nu nog 

Precies, daarom raad ik iedereen die meer betaalt dan de prijs voor nieuwe abonnees om het abonnement even aan te passen.

Hallo, als ik lees dat een Hussel 200Mb wijzigt van 50 naar 52 euro, waarom heb ik dan nu een abonnement van 51,45 euro en wijzigt die naar 53,46 euro? dus eigenlijk de vraag dat me nu opvalt dat ik meer betaal dan zou moeten?!

Hallo, als ik lees dat een Hussel 200Mb wijzigt van 50 naar 52 euro, waarom heb ik dan nu een abonnement van 51,45 euro en wijzigt die naar 53,46 euro? dus eigenlijk de vraag dat me nu opvalt dat ik meer betaal dan zou moeten?!

Ff switchen naar 100 bijvoorbeeld en weer terug naar 200 zit je op 50 euro per maand 

Hallo, als ik lees dat een Hussel 200Mb wijzigt van 50 naar 52 euro, waarom heb ik dan nu een abonnement van 51,45 euro en wijzigt die naar 53,46 euro? dus eigenlijk de vraag dat me nu opvalt dat ik meer betaal dan zou moeten?!

Ff switchen naar 100 bijvoorbeeld en weer terug naar 200 zit je op 50 euro per maand 

thx! lees nu wat verder terug en zie hoe of wat ;)

Weet je wat mij ook nog opvalt, dat zowel Ziggo and KPN de prijsweizigingen beide binnen een week bekend maken, hoe kan dit, is dit soms verboden prijsafspraken?

Toch zijn er verschillen, Ziggo verhoogd de prijzen voor alle bestaande klanten maar ook voor de nieuwe klanten, gelijke monniken gelijke kappen.

KPN daarintegen melkt alleen de huidige klanten uit, de nieuwe klant betaald gewoon de oude prijs, ook als die nu een abonnement afsluit, dus een groot verschil.

Reputatie 7

Toch zijn er verschillen, Ziggo verhoogd de prijzen voor alle bestaande klanten maar ook voor de nieuwe klanten, gelijke monniken gelijke kappen.

KPN daarintegen melkt alleen de huidige klanten uit, de nieuwe klant betaald gewoon de oude prijs, ook als die nu een abonnement afsluit, dus een groot verschil.

Ook KPN verhoogt per 1 juli de prijzen voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Vorig jaar is dat fout gegaan. Toen hebben ze op 1 juli de prijzen voor bestaande abonnementen verhoogd maar zijn ze vergeten om ook de prijzen van nieuwe abonnementen te verhogen. Daardoor is er vorig jaar een verschil ontstaan tussen bestaande en nieuwe contracten. Een aantal berichten terug kan je lezen hoe je dat verschil ongedaan kunt maken.

Toch zijn er verschillen, Ziggo verhoogd de prijzen voor alle bestaande klanten maar ook voor de nieuwe klanten, gelijke monniken gelijke kappen.

KPN daarintegen melkt alleen de huidige klanten uit, de nieuwe klant betaald gewoon de oude prijs, ook als die nu een abonnement afsluit, dus een groot verschil.

Ook KPN verhoogt voor iedereen de prijzen voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Vorig jaar is dat fout gegaan. Toen hebben ze de prijzen voor bestaande abonnementen verhoogd maar zijn ze vergeten om ook de prijzen van nieuwe abonnementen te verhogen. Daardoor is er vorig jaar een verschil ontstaan tussen bestaande en nieuwe contracten. Een aantal berichten terug kan je lezen hoe je dat verschil ongedaan kunt maken.

Ja en of het gebeurt ? (Er wordt zoveel (toe) gezegt) zoals HD glas zenders vanaf 1 

Ik hou in ieder geval mijn kpn in de gaten 😉

Toch zijn er verschillen, Ziggo verhoogd de prijzen voor alle bestaande klanten maar ook voor de nieuwe klanten, gelijke monniken gelijke kappen.

KPN daarintegen melkt alleen de huidige klanten uit, de nieuwe klant betaald gewoon de oude prijs, ook als die nu een abonnement afsluit, dus een groot verschil.

Ook KPN verhoogt per 1 juli de prijzen voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Vorig jaar is dat fout gegaan. Toen hebben ze op 1 juli de prijzen voor bestaande abonnementen verhoogd maar zijn ze vergeten om ook de prijzen van nieuwe abonnementen te verhogen. Daardoor is er vorig jaar een verschil ontstaan tussen bestaande en nieuwe contracten. Een aantal berichten terug kan je lezen hoe je dat verschil ongedaan kunt maken.

Ik denk het niet, als je 2 juli een abbo afsluit betaal je gewoon de huidige prijzen net als dat je vandaag afsluit, als je bij Ziggo nu afsluit krijg je netjes het bericht dat per 1 Juli de prijzen ook voor jou omhoog gaan als nieuwe klant en ik verwacht niet dat na 1 Juli de huidige prijzen verhoogd zijn voor nieuwe klanten bij KPN, gaat namelijk al een paar jaar op deze manier.

Reputatie 7

Ik denk het niet, als je 2 juli een abbo afsluit betaal je gewoon de huidige prijzen net als dat je vandaag afsluit, 

Dat denk ik niet, KPN zal dit jaar echt niet dezelfde fout nog een keer maken.

De enige fout die ze vorig jaar maakten was dat als je switchte je de normale prijs weer betaalde ipv jou persoonlijke verhoging, en die zou nu geblokkeerd zijn, we gaan het zien op 1 Juli of het nu ook weer zo gaat.

 

Reputatie 7

De enige fout die ze vorig jaar maakten was dat als je switchte je de normale prijs weer betaalde ipv jou persoonlijke verhoging, en die zou nu geblokkeerd zijn, we gaan het zien op 1 Juli of het nu ook weer zo gaat.

Dat is, denk ik, niet wat er zal gaan gebeuren. Dit keer zullen de prijzen van de abonnementen vast en zeker wel aangepast gaan worden.

Bron

Als je een Hussel abonnement hebt en na 1 juli 2022 meer betaalt voor jouw abonnement dan in het bovenstaande tabel onder "Nieuwe prijs per maand" vermeld staat dan weet je wat je moet doen om toch evenveel te gaan betalen als nieuwe abonnees.

Dat geldt natuurlijk ook voor Hussel abonnees die nu meer betalen dan in de bovenstaande tabel onder "Bestaande prijs per maand" vermeld staat.

Gaat KPN dit ook doen ?

 

Bron:

https://tweakers.net/nieuws/196520/ziggo-verhoogt-prijzen-en-neemt-jaarlijkse-prijsverhoging-op-in-voorwaarden.html

 

En de concurrent heeft de gigabit abonnementen goedkoper gemaakt waarom KPN niet ?

En de voorwaarden worden deze ook aangepast ?

Reputatie 7

En de concurrent heeft de gigabit abonnementen goedkoper gemaakt waarom KPN niet ?

Dat had KPN vorig jaar al gedaan.