Pilot

Pilot TV van KPN: Het nieuwe tv-menu

  • 17 April 2020
  • 342 reacties
  • 17480 keer bekeken
Pilot TV van KPN: Het nieuwe tv-menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

342 reacties

Reputatie 7
Badge +22

... dit jaar ...

Wow:confounded:

😂 Droge opmerking! LOL! 🤣

Reputatie 7
Badge +16

... dit jaar ...

Wow:confounded:

😂 Droge opmerking! LOL! 🤣

Opzich heeft @PeterG wel een punt, want kijk hoe de HD op 1 uitrol destijds liep. Ik ga er ook vanuit dat de uitrol geen grote vormen gaat krijgen en dus zeker tot eind dit jaar (misschien wel langer) bezig is. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb het nieiwe menu wel al, maar geen toegang tot de link op de eerste pagina. Iemand die dat kan regelen? 

Nee helaas niet @Raoul4one, dat is een besloten topic voor de pilot groep. Jij behoort tot de '’normale groep'’ van alle klanten die de software krijgen. Alles in dat besloten topic, blijft besloten helaas. 

@Paul_ is het handig om die link even te weg te halen in het startbericht om geen valse verwachtingen te creëren? 

Ik heb de omschrijving in het startbericht even aangepast zodat het iets duidelijker is voor wie die link is.

 

De uitrol van het nieuwe menu gaat inderdaad geleidelijk. Dit zodat we het makkelijker kunnen ondervangen als er wel onverhoopt een issue is. Precieze termijnen hiervoor zijn dan ook niet te geven. 

Reputatie 1

@Erik_ zijn er ook wijzigingen aangebracht sinds het nieuew menu voor het terugkijken? Op mn edgerouter hapert dit gigantisch en na een 30-40 seconden stopt het gewoon… Op de experiabox werkt t wel… Voorheen werkte het perfect!

 

@wjb  heb jij nog ideeen?

Reputatie 7

 ​​​​​​@wjb  heb jij nog ideeen?

Welke versie van EdgeOS draai je?

Reputatie 1

 ​​​​​​@wjb  heb jij nog ideeen?

Welke versie van EdgeOS draai je?

2.0.9 beta3.. werkt stabiel en voor de firmware van kpn terugkijken ook geen problemen

Reputatie 7

 ​​​​​​@wjb  heb jij nog ideeen?

Welke versie van EdgeOS draai je?

2.0.9 beta3.. werkt stabiel en voor de firmware van kpn terugkijken ook geen problemen

Heb je ook al een keer gekeken of je met 2.0.8 hotfix-1 dit issue ook ervaart?

Reputatie 1

 ​​​​​​@wjb  heb jij nog ideeen?

Welke versie van EdgeOS draai je?

2.0.9 beta3.. werkt stabiel en voor de firmware van kpn terugkijken ook geen problemen

Heb je ook al een keer gekeken of je met 2.0.8 hotfix-1 dit issue ook ervaart?

zal vanavond eens testen….

Reputatie 1

 ​​​​​​@wjb  heb jij nog ideeen?

Welke versie van EdgeOS draai je?

2.0.9 beta3.. werkt stabiel en voor de firmware van kpn terugkijken ook geen problemen

Heb je ook al een keer gekeken of je met 2.0.8 hotfix-1 dit issue ook ervaart?

Ik had deze optie “disable-flow-flushing-upon-fib-changes” aanstaan, heb t weer uitgezet, lijkt nu weer goed te werken… Oook bij DHCP domainname “home” ingevuld (zag dat de experiabox dit ook meestuurd)...

Reputatie 7

Ik had deze optie “disable-flow-flushing-upon-fib-changes” aanstaan, heb t weer uitgezet, lijkt nu weer goed te werken…

Goed te weten waar het aan gelegen heeft.

 

Oook bij DHCP domainname “home” ingevuld (zag dat de experiabox dit ook meestuurd)...

Als het goed is dan zou dat dit uit mogen maken.

Ik heb de domeinnamen van mijn vlans allemaal op .local eindigen.

Reputatie 3
Badge +4

Ik weet niet of dat al is gezegd maar ik mis dat kleine tv schermpje bij de gids

Reputatie 4
Badge +4

@Paul_ ,

Bestaat er een mogelijkheid dat ik vanwege de lagging die ik ervaar ook in het beta testing clubje word opgenomen.
Afgelopen vrijdag ben ik gebeld door een collega van je om te kijken of de nieuwe VIP5202 decoders in combinatie met mijn tevens nieuwe Samsung 4K televisie wel soepel te laten lopen, dit gezien het kijkplezier op dit moment niet best is vanwege de lagging. De oude Arris boxjes doen het overigens prima maar daar sluit je uiteraard geen nieuw abbo voor af met 4K.

ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_ ,

Bestaat er een mogelijkheid dat ik vanwege de lagging die ik ervaar ook in het beta testing clubje word opgenomen.
Afgelopen vrijdag ben ik gebeld door een collega van je om te kijken of de nieuwe VIP5202 decoders in combinatie met mijn tevens nieuwe Samsung 4K televisie wel soepel te laten lopen, dit gezien het kijkplezier op dit moment niet best is vanwege de lagging. De oude Arris boxjes doen het overigens prima maar daar sluit je uiteraard geen nieuw abbo voor af met 4K.

ik hoor graag van je.

Ik weet niet dat ik je nog aan die groep kan laten toevoegen, maar je hebt ook al direct contact met de technische dienst begrijp ik? Ik wil hen niet in de weg gaan zitten of vice versa. 

Reputatie 4
Badge +4

@Paul_ ,

Bestaat er een mogelijkheid dat ik vanwege de lagging die ik ervaar ook in het beta testing clubje word opgenomen.
Afgelopen vrijdag ben ik gebeld door een collega van je om te kijken of de nieuwe VIP5202 decoders in combinatie met mijn tevens nieuwe Samsung 4K televisie wel soepel te laten lopen, dit gezien het kijkplezier op dit moment niet best is vanwege de lagging. De oude Arris boxjes doen het overigens prima maar daar sluit je uiteraard geen nieuw abbo voor af met 4K.

ik hoor graag van je.

Ik weet niet dat ik je nog aan die groep kan laten toevoegen, maar je hebt ook al direct contact met de technische dienst begrijp ik? Ik wil hen niet in de weg gaan zitten of vice versa. 

Dank voor je snelle reactie, je zit je collega’s zeker niet in de weg gezien de actie bij mij ligt. We zijn vrijdag niet verder gekomen dan auto motion plus uitzetten. Tevens gaf je collega aan dat de nieuwe firmware een verbetering zou moeten geven (4K) ondersteuning. Als ik hier nog een paar maanden op moet gaan wachten dan zet ik dat 4K abbo maar op en gaan we via de tv app kijken.

ik zou het erg waarderen als je navraag zou kunnen doen, als de nieuwe firmware namelijk ook geen verbetering geeft dan kunnen we dat uitsluiten;-)

Reputatie 7
Badge +25

Helder. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik kijken of ik hierin wat kan betekenen.

Reputatie 4
Badge +4

Helder. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik kijken of ik hierin wat kan betekenen.

Gedaan Paul

En… nogmaals dank voor je snelle reactie en medewerking!

 

Reputatie 7
Badge +25

Helder. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik kijken of ik hierin wat kan betekenen.

Gedaan Paul

En… nogmaals dank voor je snelle reactie en medewerking!

 

Kan geen beloftes maken, maar doe m'n best!

Reputatie 7
Badge +25

@Multiedje: je bent ergens deze week aan de beurt! Nog even geduld, maar komt goed. Nu maar hopen dat het de oplossing is. ;)

Reputatie 4
Badge +4

@Multiedje: je bent ergens deze week aan de beurt! Nog even geduld, maar komt goed. Nu maar hopen dat het de oplossing is. ;)

Helemaal geweldig Paul en fingers X dat het verbetering geeft of zelfs oplost;-). 

Thx en ik hou je/jullie op de hoogte.

Reputatie 4
Badge +4

@Paul_ ,

Vraagje, ik ben deze week ergens aan de beurt maar hoe kom ik dit te weten? of update de VIP5202 zelf?

Ik  gebruik namelijk niet een experiabox maar eigen router en weet niet of dit effect heeft op de push van de firmware.

Ik hoor graag en anders wachten we geduldig af;-)

 

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_ ,

Vraagje, ik ben deze week ergens aan de beurt maar hoe kom ik dit te weten? of update de VIP5202 zelf?

Ik  gebruik namelijk niet een experiabox maar eigen router en weet niet of dit effect heeft op de push van de firmware.

Ik hoor graag en anders wachten we geduldig af;-)

Gewoon rustig afwachten, gaat helemaal vanzelf als het goed is. Een update gebeurt doorgaans ‘s nachts en zie je dan ineens de volgende dag. Deze update zie je natuurlijk gelijk i.v.m. de mooie menuutjes. :)

Reputatie 6
Badge +3

Vannacht gemigreerd naar het nieuwe TV menu. Netjes een e-mail gekregen. Ik heb tweemaal de ZTE ZXV8001 in huis. Een van de twee ontvanger gaf wel beeld maar reageerde niet meer op de afstandbediening. De pop-up met zender informatie (smalle blauwe horizontale balk) bleef in beeld staan. Systeem reageerde ook niet op de aan/uit knop. 
 

Heb hem van de stroom gehaald. Daarna was alles normaal en reageerde het systeem als vanouds. 
 

Wel een flinke verbetering zeg. Heel modern en chique!

Reputatie 7
Badge +22

Vannacht gemigreerd naar het nieuwe TV menu. Netjes een e-mail gekregen. Ik heb tweemaal de ZTE ZXV8001 in huis. Een van de twee ontvanger gaf wel beeld maar reageerde niet meer op de afstandbediening. De pop-up met zender informatie (smalle blauwe horizontale balk) bleef in beeld staan. Systeem reageerde ook niet op de aan/uit knop. 
 

Heb hem van de stroom gehaald. Daarna was alles normaal en reageerde het systeem als vanouds. 
 

Wel een flinke verbetering zeg. Heel modern en chique!

@Alpha89 ik zie dat jij de nieuwe menu hebt op de ZTE ZXV8001, en dat het goed werkt! Ik hoop die menu snel ook bij mij komt. Want ik heb hem nog niet. 😁

Reputatie 6
Badge +3

Vannacht gemigreerd naar het nieuwe TV menu. Netjes een e-mail gekregen. Ik heb tweemaal de ZTE ZXV8001 in huis. Een van de twee ontvanger gaf wel beeld maar reageerde niet meer op de afstandbediening. De pop-up met zender informatie (smalle blauwe horizontale balk) bleef in beeld staan. Systeem reageerde ook niet op de aan/uit knop. 
 

Heb hem van de stroom gehaald. Daarna was alles normaal en reageerde het systeem als vanouds. 
 

Wel een flinke verbetering zeg. Heel modern en chique!

@Alpha89 ik zie dat jij de nieuwe menu hebt op de ZTE ZXV8001, en dat het goed werkt! Ik hoop die menu snel ook bij mij komt. Want ik heb hem nog niet. 😁

Ja hoor bevalt prima @Dennis Schreve ! Ziet er lekker fris uit. Reageert lekker vlot en lijkt te doen wat het moet doen. Oogt ook een stuk vriendelijker dan het vorige menu.

Reputatie 7
Badge +22

Ja hoor bevalt prima @Dennis Schreve ! Ziet er lekker fris uit. Reageert lekker vlot en lijkt te doen wat het moet doen. Oogt ook een stuk vriendelijker dan het vorige menu.

Ik hoop dat ik hem ook snel krijg, want ik denk dat er niet zoveel klanten zijn met de ZTE ZXV8001. Want deze kreeg je alleen met een 4K abonnement, en die 4K abonnement is niet erg uitnodigend om het pakket af te nemen. Dus zullen er denk ik weinig klanten zijn met een 8001.