Beantwoord

Updates voor Interactieve TV 2020

  • 24 February 2020
  • 654 reacties
  • 82567 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

654 reacties

Hallo,

Ik heb VIP2952, maar ik zit nog op 7.7.89_3. Ik heb een reset gedaan incl. software verwijderen, maar het blijft op dezelfde versie. Hoe kan ik mijn TV ontvanger updaten? Alvast bedankt.

Reputatie 7

Heb jij ooit een VIP1853 gehad?

Zo ja, bel eens met klantenservice om te kijken of die nog op jouw abonnement geregistreerd staat.

Als dat zo is, dan is dat de reden dat jij die update nog niet ontvangen hebt.

Zorg er voor dat die VIP1853 dan verwijderd wordt uit jouw abonnement.

Thanks @wjb, ik had inderdaad VIP1853. Ik zal KPN klantenservice even bellen hierover. Bedankt voor de tips.

Reputatie 7

Thanks @wjb, ik had inderdaad VIP1853. Ik zal KPN klantenservice even bellen hierover. Bedankt voor de tips.

Helaas zal je ook dan alsnog op een zogenaamde "veegbatch" in januari moeten wachten om jouw TV ontvangers geupdate te krijgen.

Ik heb zelfs nog een vip2952 staan, die niet naar voren komt bij de omruiltool. 

Reputatie 7

Ik heb zelfs nog een vip2952 staan, die niet naar voren komt bij de omruiltool. 

Nee, de VIP2952 is nog een courante TV ontvanger.

Waarom ziet hij dan alleen de 2260 en 1853, die 2952 komt niet naar voren als de aangesloten apparaten gescanned worden

Reputatie 7
Badge +30

Waarom ziet hij dan alleen de 2260 en 1853, die 2952 komt niet naar voren als de aangesloten apparaten gescanned worden

Ik heb even naar je abonnement gekeken, @MartinTex, en ik zie hier ook alleen maar een 2260 en de 1853 aangemeld staan onder jouw abonnement. Wanneer heb je die 2952 gekregen? Heb je die zelf aangemeld met je eigen abonnementsnummer en pincode? 

Die 2952 staat hier al heel lang, alleen op een kamer die ik niet gebruik, heeft paar jaar zonder stroom gestaan. Misschien daarom eruit gegooid

Reputatie 7
Badge +17

@MartinTex Wat krijg je te zien als je de ontvanger aansluit? Als een ontvanger een aantal maanden niet gebruikt wordt, dan wordt hij administratief verwijderd. Je kunt de ontvanger dan weer activeren met je abonnementsnummer en pincode. Heb je dit al geprobeerd? Sluit de ontvanger voor minimaal één uur aan. Anders ziet de tool de ontvanger niet. 

Hij krijgt geen verbinding, fout 561

Reputatie 7
Badge +17

Kun je het serienummer (onderop de ontvanger) en je klantnummer toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen wij meekijken en eventueel de ontvanger vervangen als we ‘m niet meer aan de praat krijgen! We horen graag van je:blush:

Staat in me profiel erbij

Reputatie 7
Badge +20

@MartinTex, ik zie 2 ontvangers in jouw profiel, een HMB en een oude 1853, maar geen van beide heeft het serienummer uit jouw profiel. In ieder geval kun je de Motorola ontvanger omwisselen

Misschien ff teruglezen, die 2260 en 1853, werken. Maar heb een derde die al lang niet gebruikt is, deze krijgt geen verbinding fout 561, vandaar dat me gevraagt werd naar dat serienummer

Reputatie 7
Badge +20

Excuses, dat had ik even gemist. Ik heb nog even meegekeken. Ik zie dat je een Alles-in-1 Standaard abonnement hebt. Hier zitten maar 2 ontvangers is. Wil je dus een derde ontvanger aansluiten dien je via Mijn KPN een extra ontvanger aan te vragen a 5 euro per maand.

Reputatie 7
Badge +22

Als een ontvanger een aantal maanden niet gebruikt wordt, dan wordt hij administratief verwijderd. Je kunt de ontvanger dan weer activeren met je abonnementsnummer en pincode. 

Wat is dat voor raars @Lisa, het lijkt Digitenne wel. Als je die een tijdje niet gebruikt, dan moeten jullie die ook activeren voor de klant. Daar weet @Noordzee alles van, ik begrijp alleen niet dat dit ook bij ITV gebeurd. Dus als ik het kastje 2 maanden niet zou gebruiken dan moet ik hem weer opnieuw aanmelden? Of over hoeveel tijd gaat het dat de tv ontvanger uit het systeem gaat? Ik vind dit echt heel raar. 🙈

Ik vraag me af of dat wel klopt dat ze gedeactiveerd worden, je leest ook dat bij omruilen de STB gewoon werkt bij de volgende klant met de oude gegevens er nog in zodat je of teveel of te weinig zenders krijgt en de verkeerde opnames te zien krijgt.

Reputatie 5
Badge +3

Uiteraard klopt dat niet, hier ligt ook een extra decoder die al langere tijd niet gebruikt was, recent opgestart en werkt gewoon, niks invullen of aanmelden, gewoon plug & play, uiteraard gaat deze wel eerst een software update doen, dat vond ik dan wel weer jammer, want het was als test of het oude menu nog actief en bruikbaar was

Reputatie 7
Badge +20

Je kunt niet meer ontvangers aanmelden dan er in je abonnement zitten. wordt er een omgeruild wordt het bij ons automatisch geregeld dat wanneer de nieuwe aangemeld wordt dat de oude afgemeld wordt. 

Youtube app werkt niet meer op de Arris VIP2952 V2 met NMC versie 8.0.110_1901

Youtube app stopt / loopt vast op de Arcadyan HMB2260 en met netflix  soms plotseling een zwart beeld met alleen ondertiteling / de box weer opnieuw opstarten en dan werkt het voor een tijdje

De twee tv-boxjes die ik heb zijn al omgeruild en nog steeds zijn er de problemen.  Het zijn oude tv-boxjes bouwjaar 2014 en 2015. Kennelijk weet niet iedereen bij de Kpn dat het een software probleem is, jammer. (communicatie) daar voorkomt men het heen en weer verzenden van de tv-boxjes mee en geeft men de klant een eerlijk antwoord.

Voorlopig heb ik de huur opgezegd van 1 tv-box  van 5 Euro per maand en ga ik een mediaspeler proberen en dat is op den duur nog goedkoper ook. 

 

Het is wachten op een nieuwe firmware update.

Op dit forum staat geen datum van wanneer de update wordt verwacht.

 

Is er al een datum bekend?

Reputatie 5
Badge +3

Officieel…..nee

richtlijn is 19 januari, maar zekerheid heb je hier nooit

Beste,

 

Ik lees het volgende positieve bericht :


TV-menu – sneller
Met succes hebben we nieuwe software ontwikkeld, zodat je sneller door het tv-menu kunt scrollen. In de periode van de feestdagen willen we dat je ongestoord gebruik kunt maken van kpn tv. Daarom zal de software in januari uitgerold worden over de kpn tv-ontvangers.

 

Wanneer kunnen we deze update verwachten, de feestdagen zijn immers voorbij.

Het wordt met de week trager zo lijkt het en ik heb vrij recente boxen. De irritatie neemt toe en na 18 jaar klant komt er nu enige twijfel.

 

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke Groet,

Marco

Hallo,

Heb mijn kastje 1853 omgeruild. 
wanneer komt nu de update heb nu kastjes 2260 en 2952 

Met vriendelijk groet,

 

 

Reputatie 7

wanneer komt nu de update heb nu kastjes 2260 en 2952 

Tussen nu en 20 januari.