Vraag

Wanneer eindelijk HD glas vanaf 1 en wanneer alle HD kanalen in de originele stream.



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

285 reacties

ik ben niet helemaal een leek maar wat versta je onder ‘dubbel opnemen’?

@Berrie_Kaas . Een film op SBS 6 neem ik dan op via 666 én ook via 6.

Ik merk in dit Topic een grote nostalgie voor die draaiknop aan de zijkant van TV’s. Ik operde de vraag of KPN niet eens naar een oplossing zou kunnen vinden, dat ik mijn TV afstandbediening helemaal naar eigen wens zou kunnen indelen. 

Dus bijvoorbeeld Eurosport 1 op toets 1, Espn op toets 2,

Ik noemde dat de zenderlijsten hier de oplossing niet voor zijn, want daar kan je niet volstaan met uitluitend de 1 in te toetsen en dan in mijn geval Eurosport te krijgen.

Genoemd werd dat dit niet de uitdaging is. 

Nou maak er dan de uitdaging van, het is dan heel simpel om NPO1 glasvezel op 1 te zetten en voor degene die dat niet willen NPO1 koper op 1 te zetten.   

Weer wat geleerd

Ik zat me ( als nieuwe klant) af te vragen waarom er ook kanalen zijn die HD glas NPO1 etc...heten en ergens ver weg in het lijstje staan

Op het eerste gezicht geen verschil kunnen zien tssen kanaal 1( NPO1)  en NPO1 glas……….maar dat kan aan mijn TV en mijn ogen liggen...

groet

Reputatie 7
Badge +7

ik ben niet helemaal een leek maar wat versta je onder ‘dubbel opnemen’?

@Berrie_Kaas . Een film op SBS 6 neem ik dan op via 666 én ook via 6.

@PeterG . Peter, ja dat snap ik, maar met wel doel? Om het verschil in beeldkwaliteit te beoordelen?

Opdat ik eventueel ook in de slaapkamer de film kan zien. Daar werkt het namelijk met de app voor tv kijken. 

Of zelfs mijn opnames bij mijn moeder kan kijken via haar Philips tv met chromecast. 

@Berrie_Kaas .