MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11453 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Ik kan geen mb’s delen met mijn kids Sim van mijn dochter terwijl deze wel tussen de nummers in mijn kpn staat 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hi, ik wil graag MB’s delen met mijn zoon maar dat lukt niet.

OP de pagina om te checken vul ik de gegevens is maar deze komt steeds weer terug op dezelfde pagina.

Als ik op MB’s delen druk kom ik op ‘meer informatie’.

Kunnen jullie helpen wat ik zit nu vast in een soort loop van doorverwijzingen.

 

Gr. Ton

Reputatie 7
Badge +17

@Smokies Begrijp ik goed dat je via de site/browser nog wel kunt delen, maar via de app niet? Dat is wel gek. Is de app helemaal up-to-date? Om dit opgelost te krijgen wil ik adviseren om de telefoon even opnieuw op te starten. Geen succes? Dan even de app verwijderen en opnieuw installeren. Ben benieuwd of het hierna wel lukt. 

Wij hebben hier hetzelfde probleem. Constant foutmelding mb’s niet te delen. Met 3 KPN abonnementen van de 4. Mijn man deelt via site dan lukt het wel. Is er al enig idee wanneer dit is opgelost? 

@Wandavk Kan het zijn dat je MB's probeert te delen die je eerder hebt ontvangen? Zo ja, dan klopt het dat het niet lukt om in de MijnKPN app deze MB's te delen. Je kunt ontvangen MB's niet weer weggeven. Op de website kan dit nu nog wel.

@Abeltje24 Ik zie dat jij nog geen huishouden aangemeld had. Hierdoor kon je geen MB's delen. Ik heb jouw huishouden nu aangemeld. Je krijgt bericht wanneer de voordelen actief zijn.

Maar met onze naar KPN omgezette Telfort-abonnementen lukt het delen via de site/browser dus ook niet! 

 

Dus delen is totaal onmogelijk voor voormalig Telfort-abonnees! Niet via de app, niet via de site, niks!

 

Dit moet voor KPN toch aan te passen zijn?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Jokiedokiegst, ik heb jouw bericht verplaatst naar dit verzameltopic. Het nummer van jouw dochter stond nog niet aangemeld voor de Hussel voordelen: pas als deze voordelen aangemeld zijn, kunnen jullie gebruik maken van onderling MB's delen. Ik heb bij deze haar nummer aangemeld, zodra jullie een bevestiging ontvangen hebben, is het verwerkt en is het delen mogelijk. Laat je weten of het nu wel lukt?

Reputatie 7
Badge +17

Maar met onze naar KPN omgezette Telfort-abonnementen lukt het delen via de site/browser dus ook niet! 

 

Dus delen is totaal onmogelijk voor voormalig Telfort-abonnees! Niet via de app, niet via de site, niks!

 

Dit moet voor KPN toch aan te passen zijn?

Klopt. Het is niet mogelijk om MB's te delen met oud-Telfort abonnementen. Deze abonnementen hebben nog de oude Telfort voorwaarden. Zo kan je met oud-Telfort abonnementen nog MB's meenemen naar de volgende maand. MB's delen is daar geen onderdeel van. 

@Smokies Begrijp ik goed dat je via de site/browser nog wel kunt delen, maar via de app niet? Dat is wel gek. Is de app helemaal up-to-date? Om dit opgelost te krijgen wil ik adviseren om de telefoon even opnieuw op te starten. Geen succes? Dan even de app verwijderen en opnieuw installeren. Ben benieuwd of het hierna wel lukt. 

Wij hebben hier hetzelfde probleem. Constant foutmelding mb’s niet te delen. Met 3 KPN abonnementen van de 4. Mijn man deelt via site dan lukt het wel. Is er al enig idee wanneer dit is opgelost? 

@Wandavk Kan het zijn dat je MB's probeert te delen die je eerder hebt ontvangen? Zo ja, dan klopt het dat het niet lukt om in de MijnKPN app deze MB's te delen. Je kunt ontvangen MB's niet weer weggeven. Op de website kan dit nu nog wel.

@Abeltje24 Ik zie dat jij nog geen huishouden aangemeld had. Hierdoor kon je geen MB's delen. Ik heb jouw huishouden nu aangemeld. Je krijgt bericht wanneer de voordelen actief zijn.

Dank je, werkt perfect nu

Goedemorgen @Jokiedokiegst, ik heb jouw bericht verplaatst naar dit verzameltopic. Het nummer van jouw dochter stond nog niet aangemeld voor de Hussel voordelen: pas als deze voordelen aangemeld zijn, kunnen jullie gebruik maken van onderling MB's delen. Ik heb bij deze haar nummer aangemeld, zodra jullie een bevestiging ontvangen hebben, is het verwerkt en is het delen mogelijk. Laat je weten of het nu wel lukt?

Ja gelukt , bedankt 

Mb,s delen lukt niet. Meerdere pogingen ondernomen. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @brian29, fijn dat je profiel zo compleet is ingevuld! Ik heb het betreffende nummer toegevoegd aan jullie Hussel huishouden. Je krijgt hiervan ook een sms. Het MB's delen moet nu lukken!

Beste Marcia,

Het nummer is inderdaad toegevoegd. Bedankt voor de snelle service 👍🏻
 

Groet

Brian

Het is mij onmogelijk met mijn onbeperkt data abonnement MB’s te delen: in de MijnKPN app verschijnt de melding ‘je kunt geen MB’s delen meer delen, omdat je minder dan 50 mb over gebt. 
Onzin natuurlijk, ik heb een onbeperkt data abonnement!!
Dit is nu de tweede keer dat MB delen op eerste dag vd maand niet lukt…ja, het is inmiddels 1 oktober (00.21 uur).( En ik heb het abonnement nu 2 maanden)

Dus KPN, los dit nu eens op.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

 

Reputatie 7
Badge +24

Probeer het eens via de website. Waarschijnlijk lukt dat wel.

 

Admin: reactie naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

@cawi is het inmiddels gelukt? Al dan niet via de website? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.

Ja, het is inmiddels gelukt. Registeren via website lukte niet. Medewerker heeft recentelijk nummer toegevoegd 👍🏻

Ook hier een probleem met het delen van mb’s. Tussen twee nummers gaat het zonder problemen maar naar en van de kids Sim lukt het niet. Bij aanmelden voor voordelen krijg ik de opmerking dat het nummer reeds is aangemeld. Het adres staat ook goed. Graag hulp!

Reputatie 7
Badge +30

@Ludeaux welkom! Een van de nummers bleek toch nog niet toegevoegd aan het Hussel huishouden. Ik heb dat bij dezen in orde gemaakt. Het delen van MB's zou nu moeten lukken!

Het is gelukt Marcia. Bedankt voor jouw snelle reactie en hulp! 

Voor mij werkt helaas het MB Delen ook nog niet. Zou er iemand kunnen helpen? Ik kan ze wel doneren. 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Dio_, welkom op het forum!

Wat onhandig dat het niet lukt om MB's te delen! Krijg je een bepaalde foutmelding?
Probeer je het via de MijnKPN app of via MijnKPN in de browser? Als dat laatste het geval is, welke browser gebruik je dan? Heb je al eens een andere getest?
 

Hoi @Dio_, welkom op het forum!

Wat onhandig dat het niet lukt om MB's te delen! Krijg je een bepaalde foutmelding?
Probeer je het via de MijnKPN app of via MijnKPN in de browser? Als dat laatste het geval is, welke browser gebruik je dan? Heb je al eens een andere getest?
 

Ik heb het via de app en via de browser getest. Ik heb het via safari getest. Maar in de browser staan er geen opties maar in de app alleen de mogelijkheid om 50MB te doneren aan een aantal goede doelen. Inmiddels ook getest op google chrome maar daar werkt het ook niet. Opnieuw niks te zien. Alleen de melding over de mogelijkheid van MB’s Delen. 

Reputatie 7
Badge +17

Het feit dat je informatie krijgt over MB's delen en dat je alleen MB's kunt doneren, doet vermoeden dat jouw nummer nog niet is aangemeld voor het KPN huishouden. Nu heb ik even gekeken en zie dat dit inderdaad het geval is. Je kunt zelf jouw nummer toevoegen aan jouw KPN huishouden, maar ik heb het nu voor je gedaan. Als het goed is, kan je nu wel MB's delen.

Kan een zakelijke klant een aantal Mb’s overdragen naar een particulier op hetzelfde adres en/of omgekeerd?

*admin: samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MeAn, welkom op ons forum! Ik heb je reactie verplaatst naar dit verzameltopic.
Je kunt helaas geen MB's delen tussen zakelijke en particuliere abonnementen.

Ik probeer mb's te delen via mijnkpn. In het overzicht zou dan een een overzicht moeten komen van de mobiele nummers. Deze blijft echter maar draaien. Of is er weer een storing met mb's delen?

 

*Admin: verplaatst naar algemeen topic