MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11464 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Pukkie9! Het werkt nu niet omdat bij het factuuradres de huisnummer toevoeging mist. Ik heb dat bij deze gecorrigeerd en de voordelen alsnog voor het nummer van jouw vriend aangemeld! 

@Shyrin_ Dankjewel! Ik had al een vermoeden dat dat wellicht een probleem kon geven. We proberen vanavond of het nu wel lukt 🙂

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@Pukkie9 Geen dank! :blush: De adressen moeten tot op de letter overeenkomen, anders lukt het aanmelden niet. Laat maar weten of het delen nu wel of niet lukt! Mooie dag, voor nu!

Ik wil mb's delen en heb nog 10,5 GB.Dan staat er in het bericht dat ik niet ken delen omdat ik minder dan 50mb over heb? Dat klopt dan toch niet.

Ik kan geen mb delen binnen de 3 nummers die bekend zijn in mijn kpn. Ik krijg nadat ik ik aangeef dat ik wil delen een i bij delen met andere nummers en vervolgens kom ik op de info pagina van kpn hussel .

Nummers zijn aangemeld en mijnkpn account heb ik ook…

Kunnen jullie mij helpen?

Reputatie 7
Badge +20

@Sim78, welkom hier. Is dit in de app? Heb je het ook via de webversie van Mijn KPN geprobeerd? Lukt het daar wel? 

 

Bart_z, nee helaas precies hetzelfde....

Reputatie 7
Badge +20

@Sim78 ik zie dat alles sinds 15:30 goed staat. Kun je het nog eens proberen?

Hoi MB’s delen met mijn man lukt niet

zie 2 nummer in mijn kpn

heb al paar keer geprobeerd te registreren maar dan heeft t systeem aan dat dat al gedaan is of dat er een andere storing is 

bij MBs delen kom ik in een kringetje terecht elke keer bij de info 

weet  iemand hoe dit op te lossen,

Wij krijgen de MB’s niet delen, alleen maar doneren aan doelen. Heel erg omslachtig opgezet, worden constant teruggestuurd naar de terugkerende site. Langzaam aan moedeloos aan het worden. Huishouden valt nergens aan te maken, en dat hele Hussel gebeuren kent geen voordelen voor ons..

Iemand hier die wel meer voor elkaar krijgt?

Reputatie 7

Goedemorgen, @Romy Netteb en @Huisje.26, ik heb jullie even samengevoegd met ons verzameltopic over MB's delen.

 

Hoi MB’s delen met mijn man lukt niet

zie 2 nummer in mijn kpn

heb al paar keer geprobeerd te registreren maar dan heeft t systeem aan dat dat al gedaan is of dat er een andere storing is 

bij MBs delen kom ik in een kringetje terecht elke keer bij de info 

Romy, het feit dat je het andere nummer wel ziet in als je naar MB's delen gaat geeft aan dat het registreren an sich wel gelukt is. Daarom even een vervolgvraag: probeer je een rond getal aan MB"s te delen, of een getal met een komma erin? Ik vraag dit omdat de app op dit moment daar niet goed mee om kan gaan. Als je dan het aantal te delen MB's aanpast naar een rond getal zou het wel moeten werken. Wil je wel graag een gebroken getal aan MB's delen, probeer het dan via de webversie van de MijnKPN. Als het met een rond getal nog steeds niet wil, wil je dan je forumprofiel invullen en het hier aangeven? Dan kijken we er naar.

 

Wij krijgen de MB’s niet delen, alleen maar doneren aan doelen. Heel erg omslachtig opgezet, worden constant teruggestuurd naar de terugkerende site. Langzaam aan moedeloos aan het worden. Huishouden valt nergens aan te maken, en dat hele Hussel gebeuren kent geen voordelen voor ons..

Huisje, ik begrijp hieruit dat jij geen andere nummers in je app ziet om MB's mee te delen? Dan lijkt het alsof er nog een huishouden aangemaakt moet worden. Neem daarvoor eens het startbericht door. Mocht het daarmee niet lukken en nog steeds niet werken, laat het weten hier. Vul dan ook je forumprofiel in, en zet alle 06-nummers die in het huishouden moeten in het veld ‘persoonlijke opmerking’, dan helpen we je verder :)

Ik heb het gevraagde forumprofiel ingevuld. Blijft niet mogelijk om ergens een huishouding aan te maken. Worden constant terug gestuurd maar informatie over mb’s  delen maar vervolgens worden we terug gestuurd naar donaties. En vica versa 

Reputatie 7

Dank je, @Huisje.26, ik heb bij dezen een huishouden voor jullie aangemaakt. Je zou nu ook gelijk MB's moeten kunnen delen. Mocht dat niet zo zijn, herstart je toestel even een keer.

Super 😀 dank je wel

Ik probeer mb’s van het abonnement van mijn man over te zetten op die van mij. Volgens mij heb ik alles goed gedaan, maar mijnKPN blijft zeggen dat ik een huishouden moet starten, dus kom ik niet verder. 

Gedaan:

  • Klantenservice heeft een huishouden aangemaakt voor mij
  • Mijn nummer is toegevoegd in zijn mijnKPN
  • Zijn nummer is ook toegevoegd aan zijn mijnKPN

Wat gaat hier mis en vooral: wat kan ik doen om dit fixen?

NB: Mijn abonnement heeft 0GB, maar op het beginscherm op mijnKPN staat: unlimited data, bellen en sms. En ik heb ook 4G-ontvangst, terwijl ik geen MB’s heb gedeeld. 

Hoi @Mjvh123 : Ik heb je bericht naar het centrale topic verplaatst. Kun je het beginbericht doornemen en kijken of je zelf nog iets kunt doen? Mocht dat niet lukken, wil je dan je profiel aanvullen en ons hier in dit topic een seintje geven? 

Hoi @Mjvh123 : Ik heb je bericht naar het centrale topic verplaatst. Kun je het beginbericht doornemen en kijken of je zelf nog iets kunt doen? Mocht dat niet lukken, wil je dan je profiel aanvullen en ons hier in dit topic een seintje geven? 

Dank! Het zou kunnen zijn dat mijn man eerst een Telfort-abonnement had. Dan is het dus uitgesloten om mb’s te delen?
 

En hoe kan het dat ondanks dat mijn abonnement 0 GB heeft, ik toch 4G heb en op mijn beginscherm in mijnKPN staat dat ik unlimited data/bellen/sms heb?

Reputatie 7

Als hij zijn abonnement niet heeft verlengd na de overzetting van Telfort naar KPN (26 januari 2020) zal zijn abonnement nog Telfort voorwaarden hebben. Daarbij was het delen niet mogelijk. In plaats daarvan kan hij ongebruikte MB's meenemen naar de volgende maand. In MijnKPN herken je een oud-Telfort abonnement aan ‘TFT’ in de naam van het abonnement.

Je tweede vraag is een goede vraag. Zijn er meerdere abonnementen gekoppeld aan jouw MijnKPN, of eentje? Als er meerderen zijn, kan het zijn dat je de verschillende abonnementen ziet staan.

Als hij zijn abonnement niet heeft verlengd na de overzetting van Telfort naar KPN (26 januari 2020) zal zijn abonnement nog Telfort voorwaarden hebben. Daarbij was het delen niet mogelijk. In plaats daarvan kan hij ongebruikte MB's meenemen naar de volgende maand. In MijnKPN herken je een oud-Telfort abonnement aan ‘TFT’ in de naam van het abonnement.

Je tweede vraag is een goede vraag. Zijn er meerdere abonnementen gekoppeld aan jouw MijnKPN, of eentje? Als er meerderen zijn, kan het zijn dat je de verschillende abonnementen ziet staan.

Ik heb maar één abonnement. Ook als ik mijn nummer aan mijn eigen mijnKPN koppel, zie ik hetzelfde staan. 

Reputatie 7
Badge +17

@Mjvh123 Ik heb gauw even meegekeken aan de hand van de ingevulde gegevens in je profiel. Het nummer dat je ziet staan is van je partner. Dit is inderdaad een Telfort abonnement. MB's delen kan dus niet. Je ziet dit nummer staan omdat jullie een huishouden vormen. Beide nummers zijn aan elkaar gekoppeld. 

Trouwens, ik zie dat wij nog niet gereageerd hebben op je vraag waarom je 4G ziet staan. Als je mobiele data ‘AAN’ zet in je toestel, dan meldt je telefoon zich aan op het netwerk en ontvangt het sterkste signaal dat aanwezig is. Je zult er alleen geen/amper gebruik van kunnen maken, want de snelheid is afgeknepen. Een appje lukt misschien nog, maar reken je niet rijk. Overigens kun je 4G prima aan laten staan. We brengen geen kosten in rekening. 

@Mjvh123 Ik heb gauw even meegekeken aan de hand van de ingevulde gegevens in je profiel. Het nummer dat je ziet staan is van je partner. Dit is inderdaad een Telfort abonnement. MB's delen kan dus niet. Je ziet dit nummer staan omdat jullie een huishouden vormen. Beide nummers zijn aan elkaar gekoppeld. 

Trouwens, ik zie dat wij nog niet gereageerd hebben op je vraag waarom je 4G ziet staan. Als je mobiele data ‘AAN’ zet in je toestel, dan meldt je telefoon zich aan op het netwerk en ontvangt het sterkste signaal dat aanwezig is. Je zult er alleen geen/amper gebruik van kunnen maken, want de snelheid is afgeknepen. Een appje lukt misschien nog, maar reken je niet rijk. Overigens kun je 4G prima aan laten staan. We brengen geen kosten in rekening. 


Aha dat verklaart het! Maar nu zit ik wel met een probleem: nu heb ik geen internetbundel! En ik zie ook niet waar ik dit alsnog kan toevoegen aan mijn abonnement. Help!

@Mjvh123 : Zo te zien heb je gekozen voor een KPN 0GB onbeperkt bellen/sms abonnement. Die zijn voordelig maar snel internetten is er niet bij.

Is dat ook jouw bedoeling geweest? Zo niet, is het raadzaam om even in te loggen via https://inloggen.kpn.com/  en daar je abonnement te ‘upgraden’ naar een abonnement met meer data.  Mocht dat niet lukken kun je het beste even bellen met 0800 0402. Mijn collega's kunnen het dan, na verificatie, voor je regelen.

Tip: probeer in te schatten hoeveel data je per maand denkt te verbruiken. Zodat je niet te veel of te weinig besteld. 

@Mjvh123 : Zo te zien heb je gekozen voor een KPN 0GB onbeperkt bellen/sms abonnement. Die zijn voordelig maar snel internetten is er niet bij.

Is dat ook jouw bedoeling geweest? Zo niet, is het raadzaam om even in te loggen via https://inloggen.kpn.com/  en daar je abonnement te ‘upgraden’ naar een abonnement met meer data.  Mocht dat niet lukken kun je het beste even bellen met 0800 0402. Mijn collega's kunnen het dan, na verificatie, voor je regelen.

Tip: probeer in te schatten hoeveel data je per maand denkt te verbruiken. Zodat je niet te veel of te weinig besteld. 

Dat was de bedoeling, omdat ik dacht te kunnen delen met de data van mijn man. Maar nu dat niet blijkt te kunnen, wil ik dan maar zelf data. 
 

Inmiddels met de klantenservice gebeld en top geholpen. De eerste maand kan je het abonnement nog niet wijzigen, maar ik heb data gekregen om de eerste maand door te komen. Super fijn!!
 

 

Het lukt me niet om mb's te delen.

Bij “producten” staan alle producten: “internet thuis en twee mobiele abonnementen.

Bij “uw voordelen” staan de producten “internet en tv basis” en “Hussel 2020 15GB en 150min/sms”.

Mijn tweede mobiele nummer zie ik niet. “voeg een bestaand KPN product toe” werkt niet. Er verschijnt een melding: “Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.”

Hoe los ik dit op. Heb alle stappen herhaaldelijk doornomen. 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @TSmits, welkom! Ik zie inderdaad dat je internet abonnement en je 15 GB mobiele abonnement aan de voordelen gekoppeld zijn. Maar ik zie onder jouw klantnummer daarnaast nog twee andere mobiele nummers: 06-*****217 en 06-*****823. Klopt dat? En wil je dat beide nummers toegevoegd worden aan de voordelen?