MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11462 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

En het delen van mb’s lukt ook hier naar 1 telefoonnummer niet. We staan met 4 nummers in de app en ik kan de mb’s naar dat ene nummer niet delen, kan het nummer ook niet zien als ik mb’s wil delen… heb de klantenservice vandaag al gebeld, zouden iets aanzetten. Maar tot dusver geen veranderingen 

Reputatie 7
Badge +17

En het delen van mb’s lukt ook hier naar 1 telefoonnummer niet. We staan met 4 nummers in de app en ik kan de mb’s naar dat ene nummer niet delen, kan het nummer ook niet zien als ik mb’s wil delen… heb de klantenservice vandaag al gebeld, zouden iets aanzetten. Maar tot dusver geen veranderingen 

@Jennifer882 Ik zag één van de mobiele nummers op jouw adres inderdaad niet aangemeld voor Husselvoordelen. Ik heb dit mobiele nummer nu alsnog aangemeld. Als het goed is, moet het nu lukken om MB's te delen met alle nummers op jouw adres.

Beste KPN,

 

Ik zou graag MB's willen delen voor mijn kinderen.

Dat lukt niet.

De handleiding op jullie site geeft hierover ook geen duidelijk beeld.

Groet,

Erwin

*Admin: samengevoegd met verzameltopic

Ik kan geen mb’s delen met mijn zoontje. Hij staat op hetzelfde adres maar zijn nr krijgen we niet toegevoegd. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Vdhoeven! Fijn dat je al gegevens had ingevuld in jouw profiel. Eén nummer was nog niet aangemeld voor de extra voordelen, dat heb ik bij deze alsnog geregeld. Wil je checken of het nu wel lukt om MB's te delen?

Hi @Vdhoeven! Fijn dat je al gegevens had ingevuld in jouw profiel. Eén nummer was nog niet aangemeld voor de extra voordelen, dat heb ik bij deze alsnog geregeld. Wil je checken of het nu wel lukt om MB's te delen?

Ja het lukt nu! Dank je wel!!

alleen ik kan nog maar maximaal 1000mb delen niet meer 2000 en 5000

@Vdhoeven : Hier staat precies vermeld hoeveel je kunt delen: https://www.kpn.com/beleef/blog/gbs-en-mbs-delen-bij-kpn.htm

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Nieme! Ik heb je bericht even hiernaartoe verplaatst omdat dit topic de meeste vragen omtrent MB's delen beantwoord. Om MB's te delen moeten alle 06-nummers KPN Hussel/Compleet geregistreerd zijn. Is dit niet zo, dan kun je het 06-nummer waar je MB's mee wilt delen niet zien in de MijnKPN (app). 
Als je er niet uitkomt, dan kijken wij graag met je mee. Hier hebben wij je gegevens voor nodig. Je kunt je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Postcode, huisnummer, klantnummer en de betreffende 06-nummers zijn voldoende. Vul de nummers in bij 'Persoonlijke Opmerkingen’. 

Alleen moderators kunnen de (privé)gegevens inzien. 

Alle velden zijn aangevuld. Inclusief de 3 nrs die ik wil delen in de bundel. 

Reputatie 7
Badge +15

@Nieme Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik zie dat de 3 ingevulde nummers allemaal (nog) Telfort abonnementen hebben. Deze abonnementen kunnen geen gebruik maken van de KPN voordelen maar hebben hun eigen Telfort voordelen. 

Je zou er natuurlijk voor kunnen kiezen om de abonnementen te verlengen, deze zijn allemaal verlengbaar. Dan worden het KPN abonnementen en kun je gebruik maken van KPN voordelen, bijvoorbeeld het delen van MB's. 

De voordelen die je bij Telfort had (bijvoorbeeld het meenemen van MB naar de volgende maand) komen dan wel te vervallen. 

Wel zou een KPN abonnement wellicht voordeliger kunnen zijn dan de huidige abonnementsvorm. Je zou eens een kijkje kunnen nemen bij het sim-only aanbod bij verlengen

Hallo, 

Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Ik probeer MB’s te delen met mijn dochters. Ik kan alle telefoonnummers zien maar het blijft mij steeds in het zelfde cirkeltje sturen, maar ik krijg nergens de mogelijkheid om te delen. Wat doe ik verkeerd?

*Admin: bericht verplaatst naar algemeen topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dianah2805, we hebben je bericht verplaatst naar dit algemene topic over Mb's delen, zou je het startbericht uit dit topic eens goed willen doorlezen?

Mocht het daarna nog niet lukken of je hebt aanvullende vragen, dan horen we dat uiteraard graag zodat we je verder kunnen helpen!

Goedenavond,

 

ik kan geen mbs delen met de kids Sim van mijn zoon. Hij staat wel in mijn abonnementen, maar ik kan alleen mbs delen met mijn partner. Kunnen juliie mij hierbij helpen?

groeten 

Desiree paauw

 

Admin: samengevoegd met het MB's delen topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DesireePaauw, welkom op ons forum!

Het klinkt alsof je het kids abonnement nog niet gekoppeld hebt aan de KPN Hussel registratie, zou je het startbericht uit dit topic eens goed willen doorlezen? Daar staat beschreven (bij stap 2) hoe je dit kunt oplossen.
Mocht dat niet lukken of je hebt verder nog vragen, weet je ons te vinden!

Goedemorgen,

 

Hij staat wel in mijn abonnementen, dus volgens mij heb ik dit wel goed gedaan. Maar er wordt aangegeven dat ik niet kan aanmelden, omdat het al aangemeld is.

Reputatie 7
Badge +20

Dan kijk ik graag even mee @DesireePaauw, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dank je! Dat heb ik ingevuld! Ik ga vanmiddag nog een nummer toevoegen, hoop dat dan wel kan.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @DesireePaauw, ik heb hem toegevoegd. Hij zou het dadelijk moeten doen!

Nu net het tweede nummer gekoppeld en weer geeft het een foutmelding. Zouden jullie ook weer kunnen helpen hierbij?

Ik probeer mijn telefoon aan te melden zodat ik MB's kan delen met mijn huisgenoten, maar als ik dit probeer geeft hij aan dat dit niet lukt. 

“Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.”

De 4 mogelijke oorzaken zijn naar mijn mening niet van toepassing.

 

Reputatie 7
Badge +19

Nu net het tweede nummer gekoppeld en weer geeft het een foutmelding. Zouden jullie ook weer kunnen helpen hierbij?

Hi Desiree, staan de andere nummers nog wel tussen de nummers waarmee je MB's kunt delen? En kan je bij ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel het nummer toevoegen waarmee je nu geen MB's kunt delen? Dan kijken we er naar.

Sinds een paar dagen is mijn mobiele nummer toegevoegd aan KPN. Nu wil ik graag MBs delen. Maar krijg de melding dat ik een huishouden moet toevoegen. Als ik vervolgens mijn gegevens en nummer aanmeld krijg ik de melding dat ik niet toegevoegd kan worden omdat ik of al toegevoegd ben of het adres niet klopt. Graag jullie hulp hierbij. 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7

@dwormgoor, welkom! Als jij in je MijnKPN app (of de webversie) kijkt, zie je daar onder MB's delen de anderen uit je huishouden ook terug? Zo niet, je weet zeker dat alle abonnementen op precies hetzelfde adres staan, zowel qua correspondentie als betalingsadres? Als dat ook het geval is, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer, dan kijken we dit verder na.

 

@Driel093, welkom, dank dat je jouw forumprofiel alvast ingevuld hebt. Ik zie hier dat het nieuwe abonnement nog geen onderdeel was van je huishouden. Dit heb ik zojuist alsnog gedaan. Je zou dan ook per direct nu MB's moeten kunnen delen. Mocht dit nog niet lukken, herstart dan even je toestel. 

Fijn dankjewel, het is gelukt!

@dwormgoor, welkom! Als jij in je MijnKPN app (of de webversie) kijkt, zie je daar onder MB's delen de anderen uit je huishouden ook terug? Zo niet, je weet zeker dat alle abonnementen op precies hetzelfde adres staan, zowel qua correspondentie als betalingsadres? Als dat ook het geval is, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer, dan kijken we dit verder na.

 

Heb gisteren telefonisch contact gehad, en het is opgelost :thumbsup: