MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11464 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo,Mijn zoon gaat het huis uit en heeft een huis gekocht,maar deelde zijn mb met mij,vervalt dat nu?

Hi @carien123, als de mobiele nummers niet meer geregistreerd staan op hetzelfde factuuradres, vervalt de KPN Compleet of KPN Hussel koppeling en vallen dus ook de voordelen zoals het Mb’s delen weg.

Mijn dochter heeft een Kids online sim, zij krijgt halve wegen de maand 1 gb. Ik krijg begin van de maand gb, als ik dan wil delen is zij eind van de maand de gedeelde gb alweer kwijt, en moet zij nog 2 weken voor ze weer gb krijgt.

Hoe zit dat?

Hi @Pirola, als jij Mb's deelt, zijn die geldig tot het einde van jouw bundelperiode. Op het moment dat jij je nieuwe bundel krijgt, vervallen de door jou gedeelde Mb's omdat de bundel waar ze uit zijn gedeeld, dan niet meer actief is. Je zou vanuit je nieuwe bundel, dan wel weer Mb’s moeten kunnen delen. Lukt dat niet?

Ik kan geen mb's delen, heb de nummers ingevoerd maar krijg steeds weer dat ik de 06 nummers moet toevoegen voor het delen. Dus wat doe ik fout????

Hi @Wedz, zijn beide nummers al wel toegevoegd aan KPN Compleet/KPN Hussel? Je kunt de nummers aan elkaar koppelen door stap 2 van het startbericht van dit topic te volgen :slight_smile:

 

Hallo,

De nummers zijn gekoppeld,  als ik op mb's delen druk gaat hij weer naar het instel scherm toe, ik zou niet meer weten wat ik kan doen.

Gr. Wedz

Reputatie 7
Badge +20

De nummers zijn gekoppeld,  als ik op mb's delen druk gaat hij weer naar het instel scherm toe, ik zou niet meer weten wat ik kan doen.

Hmm, dan zou ik toch graag even met je mee willen kijken, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de mobiele nummers waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

Hoi Maja,

 

Heb het profiel aangepast,

Dus hoor het wel.

Vr. Gr. Anne

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Wedz, het nummer dat je nu in hebt gevuld, is nog niét aan een ander nummer gekoppeld, daar gaat het dus mis. Zou je het andere nummer ook in je profiel willen noteren, zodat ik kan kijken of het mij lukt om ze wel goed aan elkaar te koppelen?

Hoi maja,

 

Heb het andere nummer er ook bij gezet nu.

Alvast bedankt voor je hulp.

Gr.

Anne

Reputatie 7
Badge +20

Ze zijn nu aan elkaar gekoppeld @Wedz, zou je het Mb's delen nu nog eens willen proberen? :slight_smile:

Hoi maja,

 

Ik heb de mb's nu gedeeld, het werkt.

Dank voor je hulp.

Gr.

Anne

Ik kan slechts met twee van de drie andere nummers in hetzelfde huishouden delen uit de onbeperkte bundel. Kunnen jullie hier eens naar kijken? Alle nummers staan wel in het mijn-kpn-producten overzicht.

Groet 

Reputatie 7
Badge +30

@Emdeepee ik zie het inderdaad. Ik krijg het zelf ook niet voor elkaar, dus ga de collega's van de backoffice aansturen. Zij nemen met een aantal werkdagen contact met je op. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost is!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi maja,

 

Ik heb de mb's nu gedeeld, het werkt.

Dank voor je hulp.

Gr.

Anne

Top! Graag gedaan :blush:

@Emdeepee ik zie het inderdaad. Ik krijg het zelf ook niet voor elkaar, dus ga de collega's van de backoffice aansturen. Zij nemen met een aantal werkdagen contact met je op. Ik ga er vanuit dat het snel opgelost is!

Bij mij is het ook opgelost. Bedankt!

Ik heb ook onlangs een kids-sim speciaal voor mijn kind afgesloten en krijg steeds geen optie om te delen in het menu. Alles geprobeerd. Aanmelden lukt niet en zie steeds ‘meer informatie’ (Heb ook een Hussel abonnement)

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo,

 

ik probeer via de app mijn mb’s met mijn vriend te delen maar ik kom in een loop terecht. Ik kom elke keer weer op het zelfde uit. 
Ik zie ook nergens een knop om een huishouden te maken zoals het overal mooi staat omschreven. 
kan iemand mij helpen, er staat overal hoe super snel dit kan alleen ben ik er niet niet achter hoe 
 

Reputatie 7

  

Ik heb ook onlangs een kids-sim speciaal voor mijn kind afgesloten en krijg steeds geen optie om te delen in het menu. Alles geprobeerd. Aanmelden lukt niet en zie steeds ‘meer informatie’ (Heb ook een Hussel abonnement)

Hoi @Anneb8, welkom op het forum. Beide nummers zijn niet aangemeld om MB's te kunnen delen inderdaad, aanmelden kan via onze website: Hussel aanmelden. Je zegt dat het niet lukt om aan te melden en er meer informatie wordt gevraagd? Wat voor informatie wordt er precies gevraagd? Kan je er meer over vertellen?

 

Hallo,

 

ik probeer via de app mijn mb’s met mijn vriend te delen maar ik kom in een loop terecht. Ik kom elke keer weer op het zelfde uit. 
Ik zie ook nergens een knop om een huishouden te maken zoals het overal mooi staat omschreven. 
kan iemand mij helpen, er staat overal hoe super snel dit kan alleen ben ik er niet niet achter hoe 

Ook welkom @LindaBoomsma :slight_smile:  Wat voor loop kom je in precies uit, wat is waar je op uitkomt? Het aanmaken van via de Hussel aanmelden link die ik eerder in dit bericht heb genoemd, lukt het daar om een huishouden aan te maken? 

Ik heb het aanmelden al meerdere malen geprobeerd, alle opgegeven info (zoals postcode, telnummers etc.) kloppen gewoon.

Zonder succes.

Word steeds doorverwezen naar een pagina met deze info:

Hulp met je aanmelding

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

etc etc. (Wat niet bij mij van toepassing is)

 

het is zoals hierboven al aangegeven wordt inderdaad een ‘loop’ waar je in terecht komt. Steeds kom je terug op dezelfde aanmeld pagina die vervolgens je aanmelding niet verwerkt (terwijl alle gegevens gewoon kloppen, abonnementen op zelfde adres etc.)

mvg

Reputatie 7

Dat is gek inderdaad @Anneb8, het aanmelden lukt mij nu ook niet. Ik heb daarom een melding doorgezet naar de achterliggende afdeling die over de voordelen gaat. Zij zullen dit voor ons bekijken.

  

Ik heb ook onlangs een kids-sim speciaal voor mijn kind afgesloten en krijg steeds geen optie om te delen in het menu. Alles geprobeerd. Aanmelden lukt niet en zie steeds ‘meer informatie’ (Heb ook een Hussel abonnement)

Hoi @Anneb8, welkom op het forum. Beide nummers zijn niet aangemeld om MB's te kunnen delen inderdaad, aanmelden kan via onze website: Hussel aanmelden. Je zegt dat het niet lukt om aan te melden en er meer informatie wordt gevraagd? Wat voor informatie wordt er precies gevraagd? Kan je er meer over vertellen?

 

Hallo,

 

ik probeer via de app mijn mb’s met mijn vriend te delen maar ik kom in een loop terecht. Ik kom elke keer weer op het zelfde uit. 
Ik zie ook nergens een knop om een huishouden te maken zoals het overal mooi staat omschreven. 
kan iemand mij helpen, er staat overal hoe super snel dit kan alleen ben ik er niet niet achter hoe 

Ook welkom @LindaBoomsma :slight_smile:  Wat voor loop kom je in precies uit, wat is waar je op uitkomt? Het aanmaken van via de Hussel aanmelden link die ik eerder in dit bericht heb genoemd, lukt het daar om een huishouden aan te maken? 

Ik kom steeds op de pagina uit over de voordelen. Als ik op mb's delen klik dan krijg ik de volgende tekst: Onderling MB's Delen is één van de voordelen van KPN Compleet en KPN Hussel. Met Onderling MB's Delen is het eenvoudig om via MijnKPN MB's naar elkaar te verzenden en/of te ontvangen. Handig als u uw MB-bundel hebt opgebruikt en andere gezinsleden nog MB's over hebben. Dit kost bovendien niets extra en de verzonden MB's kunt u op uw factuur terugzien. 

Daarna kan ik op meer informatie klikken, dan kom ik op bij de uitleg over hoe mb's te delen. Dan klik ik op hoe mb’s te delen en begin ik weer opnieuw.

Mijn vriend heeft gisteren zich aangemeld in de app, misschien duurt het even voordat die zichtbaar is? 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @LindaBoomsma ik ga er even vanuit dat het om nummer 06-*****091 gaat? Ik zie dat deze nog niet toegevoegd is aan jullie Hussel huishouden. Mocht je dit niet lukken, wil je dan zijn 06-nummer en klantnummer in jouw profiel onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen? Dit even ter verificatie, zodat ik zeker weet dat het in orde is. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan gaan wij voor je aan de slag. 

Reputatie 7

Hoi @Anneb8, ik heb net een terugkoppeling gekregen van de achterliggende afdeling. Het is gelukt om beide nummers aan te melden als huishouden en MB's delen moet nu ook mogelijk zijn voor jullie :slight_smile:

Ha @LindaBoomsma ik ga er even vanuit dat het om nummer 06-*****091 gaat? Ik zie dat deze nog niet toegevoegd is aan jullie Hussel huishouden. Mocht je dit niet lukken, wil je dan zijn 06-nummer en klantnummer in jouw profiel onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen? Dit even ter verificatie, zodat ik zeker weet dat het in orde is. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan gaan wij voor je aan de slag. 

Hoi Marcia, het klopt dat het om dat nummer gaat. Ik heb in mijn profiel zijn nummer en klantnummer toegevoegd. 
het lukt niet om zijn nummer toe te voegen aan ons hussel huishouden. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @LindaBoomsma, het was even puzzelen maar volgens mij heb ik gevonden waar het mis ging. Je huisabonnement staat in ons systeem zonder toevoeging. Omdat we daar de nummers aan toe probeerden te voegen kregen we de foutmelding dat het adres niet overeenkwam. Ik heb de nummers nu in ieder geval aan elkaar gekoppeld maar dan dus voorlopig even zonder het thuis abonnement. Normaliter zou ik de backoffice aan moeten sturen om de registratie van het thuisabonnement aan te passen maar dat kan vrij lang duren en vanwege de verhuizing heeft dat ook niet echt nut meer.

Bedankt voor je gegevens @LindaBoomsma, het was even puzzelen maar volgens mij heb ik gevonden waar het mis ging. Je huisabonnement staat in ons systeem zonder toevoeging. Omdat we daar de nummers aan toe probeerden te voegen kregen we de foutmelding dat het adres niet overeenkwam. Ik heb de nummers nu in ieder geval aan elkaar gekoppeld maar dan dus voorlopig even zonder het thuis abonnement. Normaliter zou ik de backoffice aan moeten sturen om de registratie van het thuisabonnement aan te passen maar dat kan vrij lang duren en vanwege de verhuizing heeft dat ook niet echt nut meer.

Heeft dit geen gevolgen voor de voordelen die we nu hebben en de husselkorting? Verder is het mb’s delen gelukt dus voordat bedankt voor de hulp

Reputatie 7
Badge +20

@LindaBoomsma omdat de verhuizing er al in staat kunnen we tot die tijd sowieso niets wijzigen aan het thuis abonnement en de korting moet voor het mobiele abonnement gewoon hetzelfde blijven!

Hoi, ik heb alle suggesties geprobeerd maar bij ons lukt MBs delen ook niet, het loopt al vast op je nummer checken op voordeel. Ik snap niet wat er mis is. 

Ik heb alle nodige gegevens in mijn profiel ook al ingevuld. Ik ben al heeel lang klant met mobiel en internet+tv+vast, mijn vriend is paar maand geleden overgestapt, waarom werkt het niet? 

Dankjewel!