MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11453 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

@qqlqhaantje Bedankt voor het invullen van je gegevens. 

Qua registratie lijkt alles juist te staan, zie je als je ingelogd bent in MijnKPN wel de nummers staan of gaat het daar juist mis?

Dan kun je je KPN producten koppelen aan deze gebruikersnaam. Log hiervoor in op MijnKPN en ga naar Producten in het menu.

Klik daar op Producten toevoegen en kies welk product je wilt koppelen aan MijnKPN. Zo heb je voortaan via je e-mailadres toegang tot jouw producten.

Ook kun je daarna dan normaal gesproken MB's delen.

Hoi Rutger, bedankt voor je reactie.

Een paar minuten na mijn forum post kreeg ik een smsje "uw bestelling/wijziging van Korting op Mobiel,Gratis Onderling Bellen is verwerkt.” MijnKPN deed het daarna even niet, maar als ik nu op MB's delen klik dan werkt het! Ik heb zojuist 2GB kunnen delen met het andere 06-nummer. Kortom, geen idee wat er door jou/jullie gedaan is maar het werkt nu! Bedankt.

Ik blijf hangen op het invoeren van het klantnummer. Zowel het nummer van de mobiel als van het internet account wordt niet herkend.

Ik wil graag mb's delen met mijn partner.

Reputatie 7
Badge +20

@Hier Akkerstraat Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik kan ook geen mb's delen, in de winkel had meneer onze telefoons gekoppeld, maar toen een van ons weer naar zijn kpn app ging werd hij weer ontkoppeld, en op een of andere manier krijg je ze niet meer gekoppeld. heel irritant ! 

 

Admin: naar centrale topic over MB's delen verplaatst

Reputatie 7
Badge +19

Ik kan ook geen mb's delen, in de winkel had meneer onze telefoons gekoppeld, maar toen een van ons weer naar zijn kpn app ging werd hij weer ontkoppeld, en op een of andere manier krijg je ze niet meer gekoppeld. heel irritant ! 

 

Admin: naar centrale topic over MB's delen verplaatst

Hi Melany, dat is niet handig natuurlijk. Goed dat je aan de bel trekt! Kan je je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, inclusief alle betreffende mobiele nummers? Als je ons hier een seintje geeft zo gauw je dat hebt gedaan, kijken we er voor je naar.

Inmiddels via telefonische hulplijn KPN prima geholpen. Alles werkt nu prima. Alleen jammer dat je elke keer mb's moet overdragen en dat dat niet automatisch kan.

Ik kan ook geen mb's delen, in de winkel had meneer onze telefoons gekoppeld, maar toen een van ons weer naar zijn kpn app ging werd hij weer ontkoppeld, en op een of andere manier krijg je ze niet meer gekoppeld. heel irritant ! 

 

Admin: naar centrale topic over MB's delen verplaatst

Hi Melany, dat is niet handig natuurlijk. Goed dat je aan de bel trekt! Kan je je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, inclusief alle betreffende mobiele nummers? Als je ons hier een seintje geeft zo gauw je dat hebt gedaan, kijken we er voor je naar.

ik heb de gegevens ingevuld via forumprofiel

Reputatie 7
Badge +19

@Melany12345 Top! Ik heb je gegevens erbij gepakt. Je kunt MB’s delen met alle KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres, zowel op je mobiel als met een tablet. Dit geldt niet als je een Telfort Mobiel abonnement hebt dat is overgezet naar KPN. Dan profiteer je namelijk nog steeds van de voordelen van Telfort. Je kan op je factuur zien of je een oud Telfort abonnement hebt: er staat 'TFT' bij de naam van je abonnement.

Ik zie dat je vriend en jij beide nog een oud-Telfort abonnement hebben, vandaar dat het delen van MB's niet lukt. Zo gauw jullie verlengen naar een KPN mobiel abonnement, krijgen jullie ook de mogelijkheid om MB's te delen.

@Melany12345 Top! Ik heb je gegevens erbij gepakt. Je kunt MB’s delen met alle KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres, zowel op je mobiel als met een tablet. Dit geldt niet als je een Telfort Mobiel abonnement hebt dat is overgezet naar KPN. Dan profiteer je namelijk nog steeds van de voordelen van Telfort. Je kan op je factuur zien of je een oud Telfort abonnement hebt: er staat 'TFT' bij de naam van je abonnement.

Ik zie dat je vriend en jij beide nog een oud-Telfort abonnement hebben, vandaar dat het delen van MB's niet lukt. Zo gauw jullie verlengen naar een KPN mobiel abonnement, krijgen jullie ook de mogelijkheid om MB's te delen.

Daar had ik het dus over met die meneer in de kpn winkel, maar die zei dat dit niet zo was.

maar blijkbaar dus wel, nu kan ik dus weer opnieuw naar de kpn winkel.

Reputatie 7
Badge +17

Er kan sprake zijn geweest van miscommunicatie, kan gebeuren. Je kunt teruggaan naar de winkel, maar je kunt jouw abonnement ook via de telefonische klantenservice vernieuwen. Je kunt daarvoor bellen naar 0800 0402 (gratis).

Er kan sprake zijn geweest van miscommunicatie, kan gebeuren. Je kunt teruggaan naar de winkel, maar je kunt jouw abonnement ook via de telefonische klantenservice vernieuwen. Je kunt daarvoor bellen naar 0800 0402 (gratis).

Oke gaan we dat doen, bedankt

Ik kan via mijnkpn geen mb delen.

 

*Admin: topic samengevoegd met algemeen topic

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Dennisvandenberg, wat lastig dat het MB's delen niet lukt. Als jij jouw profiel zou willen invullen en mij dan even hier een seintje geeft, duik de systemen in om te zien waarom het niet lukt. 

Ik probeer mbs te delen maar ik kan geen nrs toevoegen. 

Reputatie 7
Badge +20

@Ericvdw ik heb je nummers toegevoegd, het moet dadelijk werken!

@Ericvdw ik heb je nummers toegevoegd, het moet dadelijk werken!

Klopt, ik zie het erbij staan! Dank voor de snelle hulp! 

Reputatie 1

Ik heb op mijn adres 4 mobiele abonnementen geregistreerd staan (van m’n vrouw, dochter en 2x van mezelf maar ik kan niet onderling tussen alle abonnementen MB’s delen. Kunnen jullie dit zo instellen?

 

Ik kan alleen tussen 2 nummers onderling MB's delen maar wil dus over alle nummers kunnen delen. 

Hallo @Apie74 , zijn die andere 2 mobiele abo's toevallig Telfort-abo's? Staan alle abo's wel op exact hetzelfde huisadres?

 

Reputatie 1

Hoi JanD,

 

Geen Telfort en ze staan inderdaad allemaal op hetzelfde huisadres :)

Hoi @Apie74 : Vervelend dat niet alle nummers kunnen delen.  Heb je de stappen in het beginbericht doorlopen? Zo ja, bij welke stap loopt het spaak? In principe zou je dit namelijk via je eigen omgeving moeten kunnen regelen. Ik hoor graag waar het precies misgaat en of je ook tegen een foutmelding aanloopt. 

Reputatie 1

Hoi @Apie74 : Vervelend dat niet alle nummers kunnen delen.  Heb je de stappen in het beginbericht doorlopen? Zo ja, bij welke stap loopt het spaak? In principe zou je dit namelijk via je eigen omgeving moeten kunnen regelen. Ik hoor graag waar het precies misgaat en of je ook tegen een foutmelding aanloopt. 

hoi, ik kan wel data delen tussen 2 nummers onderling maar niet tussen alle nummers. heb in de persoonlijke tekst gezet tussen welke nummers ik wel data kan delen. 

@Apie74 : we hebben wat geschoven want blijkbaar had je twee huishoudens aangemaakt.  Als het goed is kunnen jullie nu allemaal onderling mb's delen.

Reputatie 1

@Apie74 : we hebben wat geschoven want blijkbaar had je twee huishoudens aangemaakt.  Als het goed is kunnen jullie nu allemaal onderling mb's delen.

Hoi, dank voor de actie. Ik kan alleen nog geen MB's delen want krijg een foutmelding dat ‘het ophalen van gegevens tijdelijk niet mogelijk is’. Kan zijn dat het nog verwerkt moet worden? Ik zie nog mails voorbij komen van wijzigingen die zijn doorgevoerd. 

Geef het nog maar even. Als je morgen nog steeds geen MB's kan delen, zou je dan eens in je MijnKPN kunnen kijken en hier verslag doen wat je ziet? Ik verwacht dat het straks gewoon gaat werken. 

Reputatie 1

Geef het nog maar even. Als je morgen nog steeds geen MB's kan delen, zou je dan eens in je MijnKPN kunnen kijken en hier verslag doen wat je ziet? Ik verwacht dat het straks gewoon gaat werken. 

 

Het werkt , top en bedankt! :)