MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11453 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Hoff78, begrijp dat je graag MB's wil delen. Als je jouw profiel invult en mij even een seintje geeft, dan ga ik voor je aan de slag. 

Beste kpn,

 

Mijn vriendin en haar twee dochters zijn bij mij komen inwonen.

Ze hebben 3 simkaart abonnementen op dit adres afegesloten.

Maar ik zie geen nummers of namen van de drie abonnementen bij mij verschijnen om mb s te delen.

Hoe krijg ik dat opgelost.

 

Mvg caenen50

Beste kpn, 

Mijn vriendin en haar 2 dochters zijn bij mij komen inwonen.

Ze hebben alle 3 een simkaart abonnement afgesloten.

Als ik op mb s delen klik zie ik geen van deze drie nummers verschijnen.

Hoe kan ik dit oplossen.

 

Mvg caenen50

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Staan alle abonnementen al op uw adres geregistreerd? 

Hoi nick83,

 

Alle drie de abonnementen staan op mijn adres geregistreerd.

Reputatie 7
Badge +15

@Caenen50 Welkom op het forum. 

Op het moment dat ze allemaal op jouw adres staan maar je nog geen MB's kunt delen, dan zou het kunnen dat de nummers nog niet aangemeld zijn voor de Hussel voordelen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en onder het kopje "persoonlijke opmerkingen" de mobiele nummers willen vermelden? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en aan de slag! :)

Beste Rutger 

 

Ik heb nu het profiel en de nummers ingevuld.

 

Mvg caenen50

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Caenen50, ik zag ze inderdaad nog niet gekoppeld staan. Ik heb ze aangemeld en ze zouden nu moeten werken!

Beste Thomas,

Bedankt 👌😎

Het is gelukt ik heb de nummers er nu bij staan.

Mvg P.Caenen 

Ik wil mb delen met  vrouw maar lukt niet.ik krijg steeds uitleg. Beide no zijn volgens mij aangemeld.

Gr. S.wemer

*Admin: telefoonnummers verwijderd uit openbare post. Tevens bericht samengevoegd met algemeen topic

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil mb delen met  vrouw maar lukt niet.ik krijg steeds uitleg. Beide no zijn volgens mij aangemeld.

Gr. S.wemer

*Admin: telefoonnummers verwijderd uit openbare post. Tevens bericht samengevoegd met algemeen topic

 

Hi Sander, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook beide 06-nummers vermelden. 
 

Beste lezer(es), mb's delen lukt mij niet, ik heb een kpnnummer en een telfortnummer, zou het daarom niet lukken? Met groet, Hans

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Hallo,

 

Ik heb zelf een KPN abonnement en mijn vrouw heeft er ook een.

Het lukt ons niet om mb's te delen!

Wanneer ik op mb's delen druk krijg ik de melding dat ik een huishouden met starten.

Ik probeer onze telefoonnummers aan te melden maar ik krijg weer de melding dat het niet lukt!

Kan iemand me hier mee helpen?

Alvast bedankt,

 

N.Mousa

*Admin: bericht verplaatst naar algemeen MB's delen topic

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @namroed72, Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook beide 06-nummers vermelden. 
 

Beste Jeroen_dB,

 

Volgens mij heb ik alle relevante gegevens ingevuld in mijn profiel.

Ik heb ook onze beide nummers daar vermeld. Of moet ik dat hier doen?

Zou u ook kunnen kijken of onze nummers (accounts)zijn gekoppeld aan elkaar?

 

Alvast bedankt,

 

N.Mousa

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb even gekeken @namroed72, ik zie dat jouw abonnement nog een oud Telfort abonnement is. Om deze reden kun je geen MB's delen. Pas wanneer je verlengd naar een KPN abonnement kan dat. Let er dan wel op dat bepaalde voorwaarden vervallen zoals bijvoorbeeld het meenemen van MB's. 

Beste KPN, 

het lukt me niet om met twee KPN nummers van m’n zoons Mb’s te delen. Kunnen jullie me helpen? Bij M’n vrouw lukt het overigens ook niet. 
mvg,

Benno

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Het there, i have the same issue. I wanna share data with my homies they have also KPN but when I click on MB delen i get the option to register first but after that i get the same error mssg. That piss me off lilbit. So plz fix the issue. 

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7

Beste lezer(es), mb's delen lukt mij niet, ik heb een kpnnummer en een telfortnummer, zou het daarom niet lukken? Met groet, Hans

Hoi @Onbeperkt bellen Telfort UK, je vermoeden klopt inderdaad. Telfort-nummers kunnen geen MB's delen. Bij Telfort was die optie er ook niet en de abonnementen zijn met behoud van voorwaarden overgenomen door KPN. In plaats van MB's delen kan je met een oud-Telfort abonnement niet gebruikte data meenemen naar de volgende maand. Als je wel MB's wilt delen kan je kijken of het Telfort-nummer verlengd kan worden: Mobiel abonnement verlengen. Het zal dan een Hussel abonnement worden, met bijbehorende voordelen. Het meenemen van de ongebruikte MB's zal daarbij vervallen, dat is een overweging die je daarvoor moet maken.

 

Beste KPN, 

het lukt me niet om met twee KPN nummers van m’n zoons Mb’s te delen. Kunnen jullie me helpen? Bij M’n vrouw lukt het overigens ook niet. 
mvg,

Benno

Hoi @BennoBorn, wat gebeurt er precies als jullie MB's proberen te delen? Zijn de nummers niet te zien, krijgen jullie een foutmelding of gebeurt daarbij iets anders? Als je de nummers niet ziet kan het zijn dat de nummers nog niet aangemeld zijn als huishouden, in dat geval kan je jouw nummer aanmelden zoals hier wordt beschreven: MB's delen.

 

Het there, i have the same issue. I wanna share data with my homies they have also KPN but when I click on MB delen i get the option to register first but after that i get the same error mssg. That piss me off lilbit. So plz fix the issue. 

 

Hi @Sultanl0st, what error message do you get? The one on your screenshot, or something else? The screenshot suggests your number is not registerend to share MB's yet. To use that, alle numbers need to be registered to the same address. Is that the case with the homies?

Mijn beide no. Zijn aangemeld maar toch lukt het niet om mb te delen. Ik heb inmiddels 3 keer gereageerd maar krijg steeds het zelfde stomme antwoord.ik heb tv. Internet vaste telefonie en 2 mobiele abb. Van kpn.word het niet per omgaand opgelost is het fini met kpn.

S wemer.

 

Reputatie 7

We denken graag met je mee @Sanderwemer, als reactie op je vorige bericht vroeg collega Alex of je je forumprofiel volledig kon invullen zodat we met je mee kunnen kijken. Daar staat nog niets zo te zien, daardoor kunnen we nog niet met je meekijken. Kan je dat alsnog volledig invullen?

 

Het there, i have the same issue. I wanna share data with my homies they have also KPN but when I click on MB delen i get the option to register first but after that i get the same error mssg. That piss me off lilbit. So plz fix the issue. 

 

Hi @Sultanl0st, what error message do you get? The one on your screenshot, or something else? The screenshot suggests your number is not registerend to share MB's yet. To use that, alle numbers need to be registered to the same address. Is that the case with the homies?

Well thanks for the reply, but we all have phone package at same address when I wanna register the number i get that mssg on the picture i upload it. For the rest i can't go further. 

Reputatie 7

Okay @Sultanl0st, we take a look at it. Can you fill out your forum profile fully (postal code, house number, 06-number, name of the subscriber and the last 3 digits of the IBAN), and post a reply when you've done so? With that information we can find everything.

Hallo, deze verhalen heb ik al 5 keer gelezen . interesseert mij niet. ik wil dat het probleem opgelost word door KPN. Mijn no. zijn . beide no staan op mijn kpn vermeld.word er geen oplossing geboden zeg ik al mijn kpn abb. op. we worden al dagen aan het lijntje gehouden en kunnen nog steeds geen mb delen.

*admin: privégegevens verborgen

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sanderwemer/@sander en meintje 
Het nummer eindigend op 471 stond nog niet aangemeld, nu wel en nu zou het dus ook moeten werken.
Overigens wil ik je er wel op wijzen hier niet zomaar je gegevens openbaar te plaatsen omdat dit openbaar is en iedereen mee kan lezen. Ik heb je gegevens verplaatst naar je profiel.