MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11453 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Alweer 7 dagen geleden op dit forum gedeelt dat in geen mb’s met mijn dochter kan delen. KPN zou er naar kijken. Maar ik heb niets van ze gehoord en het probleem is er nog steeds.

Ik heb het nog eens bekeken en het mobiele nummer dat ontbrak toegevoegd aan jouw Hussel Huishouden. Zou je willen testen of het nu wel werkt?

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Engel_U en @Peter db: ik heb jullie berichten samengevoegd met dit bestaand topic!

@Engel_U Om gebruik te kunnen maken van het voordeel MB's delen moeten de abonnementen aan een aantal voorwaarden voldoen: we kijken graag na of dat ook het geval is. 

Wanneer dit niet lukt helpen wij jou graag verder. Laat in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer(s) achter in het KPN Forum profiel en een berichtje hieronder. Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Dan gaan wij voor jou aan de slag!

Wil jij de bovengenoemde gegevens noteren in jouw profiel? Graag beide 06 nummers noteren! Alvast bedankt!

@Peter db Natuurlijk willen wij jou helpen! Fijn dat jij je klantgegevens al ingevuld hebt. Ik zal dat het factuuradres niet helemaal volledig was (de huisnummer toevoeging ontbrak) en hierdoor konden de voordelen niet aangemeld worden. Ik heb dat gecorrigeerd en de voordelen alsnog aangemeld: je hebt daar een bevestiging van ontvangen per e-mail en SMS. Wil je controleren of het delen van MB's nu wel mogelijk is? Hoor het graag van je!

 


@Peter db Natuurlijk willen wij jou helpen! Fijn dat jij je klantgegevens al ingevuld hebt. Ik zal dat het factuuradres niet helemaal volledig was (de huisnummer toevoeging ontbrak) en hierdoor konden de voordelen niet aangemeld worden. Ik heb dat gecorrigeerd en de voordelen alsnog aangemeld: je hebt daar een bevestiging van ontvangen per e-mail en SMS. Wil je controleren of het delen van MB's nu wel mogelijk is? Hoor het graag van je!

ja super! Nu werkt het wel! Hartelijk dank 

 

Alweer 7 dagen geleden op dit forum gedeelt dat in geen mb’s met mijn dochter kan delen. KPN zou er naar kijken. Maar ik heb niets van ze gehoord en het probleem is er nog steeds.

Ik heb het nog eens bekeken en het mobiele nummer dat ontbrak toegevoegd aan jouw Hussel Huishouden. Zou je willen testen of het nu wel werkt?

Dank je. Nu kan ik MB’s met mijn dochter delen!

In het verleden al wel eens MB’s kunnen delen. Ik heb kpn hussel maar kom niet verder dan de uitleg. Beide mobiele nummers zijn aangemeld maar toch staat het nog ergens verkeerd. wie kan mij even verder helpen?

Reputatie 7
Badge +16

Wat lukt er precies niet @Sabiene: waar gaat het mis als je MB's probeert te delen? Je hebt jouw klantgegevens al ingevuld in jouw profiel, op basis daarvan heb ik kunnen nagaan dat de voordelen (waaronder Onderling delen van MB's) geactiveerd staan.

Dank je wel voor je reactie. Ik heb inmiddels contact opgenomen met KPN. Er stond iets niet goed en het is aangepast. We heb zojuist kunnen delen. 

Kind heeft sinds kort een kidsSim en ik wil wat MB’s overhevelen. Ik heb het netjes ingesteld maar kom daarna in een soort van ‘loop’ en er worden geen MB’s gedeeld. Jammer. Maar hoe dit op te lossen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo,

 

in MijnKPN zie ik alle mobiele nummers uit mijn gezin staan, maar ik kan met één nummer geen MB’s delen. Ik krijg de melding dat ik een huishouden moet maken. Bij het aanmelden van het nummer op de site krijg ik een foutmelding, dat het nog niet is gelukt. Maar wanneer wel dat wordt niet duidelijk.

Enig idee?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Het delen van MB’s delen lukt niet. Tussen mij en mijn vrouw is het geen probleem. Kan helaas geen mb’s delen met de mobiel van mij zijn. Dit is een nieuw abonnement dus ik zie het probleem niet. Nummer staat is hussel alleen niet zichtbaar wanneer ik wil delen. Iemand een oplossing??   

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Erwin Sprengers! Bedankt voor het al invullen van jouw klantgegevens: zo heb ik het direct kunnen nakijken: één van de nummers was nog niet aangemeld voor de voordelen. Nummer is bij deze alsnog aangemeld, check je of het delen van MB's nu wel lukt?

@JeroenHen Welkom! Ik heb jouw bericht samengevoegd met dit bestaande topic. Het lijkt mij goed dat wij meekijken: Laat jij jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer(s) achter in het KPN Forum profiel en een berichtje hieronder? Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Martine73! Ik heb jouw bericht samengevoegd met dit topic! Wil je het startbericht eens lezen? Zie je het nummer van jouw kind ook terug in MijnKPN? We controleren graag of alles aan onze kant goed staat: voeg jij de benodigde gegevens toe in jouw profiel

Hi @Martine73! Ik heb jouw bericht samengevoegd met dit topic! Wil je het startbericht eens lezen? Zie je het nummer van jouw kind ook terug in MijnKPN? We controleren graag of alles aan onze kant goed staat: voeg jij de benodigde gegevens toe in jouw profiel

Dank je wel. Ik heb mijn profiel zover mogelijk ingevuld. Klantnummer heb ik even niet bij de hand. Beide telefoonnummers staat in mijnkpn. 
dus ik snap niet waarom het niet lukt. 
alvast dank!

Reputatie 7
Badge +17

@Martine73 ik heb voor je gekeken maar op de postcode en het huisnummer in je profiel kan ik geen abonnement vinden. Zou je alsnog je mobiele nummers in je profiel in kunnen vullen of je klantnummer daar noteren? Dan kan ik voor je aan de slag! :relaxed:

@Martine73 ik heb voor je gekeken maar op de postcode en het huisnummer in je profiel kan ik geen abonnement vinden. Zou je alsnog je mobiele nummers in je profiel in kunnen vullen of je klantnummer daar noteren? Dan kan ik voor je aan de slag! :relaxed:

Vreemd. Heb dit abonnement al jaren.

maar toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +17

@Martine73 als het goed is zijn alle voordelen nu weer actief. Zou je kunnen kijken of het allemaal goed werkt?

Goedemorgen @Erwin Sprengers! Bedankt voor het al invullen van jouw klantgegevens: zo heb ik het direct kunnen nakijken: één van de nummers was nog niet aangemeld voor de voordelen. Nummer is bij deze alsnog aangemeld, check je of het delen van MB's nu wel lukt?

hoi Shyrin_

 

het werkt prima, dank voor je hulp!
groeten,

Erwin
 

@Martine73 als het goed is zijn alle voordelen nu weer actief. Zou je kunnen kijken of het allemaal goed werkt?

Ha! Bram! Het is gelukt!! Grote dank vanuit een Italiaans dorpje!!!

dank je wel!

wil graag mb's delen met mijn zoontje nummer staat in mijnkpn en ook aangemeld bij registratie kunnen jullie mij helpen

*Admin: samengevoegd met verzameltopic

Beste KPN,

Helaas lukt het MBs delen niet met 1 van onze 5 KPN mobiele nummers. Huishouden is aangemaakt, ik zie alle 5 mobiele nummers maar op moment dat ik MBs delen selecteer is er 1 van de 5 nummers niet zichtbaar om MBs mee te delen.

Ik heb het nummer wat niet zichtbaar is in het menu MBs delen in mijn profiel vermeld.

Graag jullie hulp!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

wil graag mb's delen met mijn zoontje nummer staat in mijnkpn en ook aangemeld bij registratie kunnen jullie mij helpen

*Admin: samengevoegd met verzameltopic

Hi @peter1193, welkom hier.

Dat kan zeker. In je profiel zie ik echter 1 nummer, met welk ander nummer probeer je data te delen? 

Zou je dat ook willen invullen en ons hier een seintje willen geven? 

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Rookieprepaidsim! Ik heb het voor je nagekeken: de voordelen stonden nog niet voor dit nummer aangemeld: nu wel! Check je of je het nummer nu wel ziet staan in het menu “MB's delen"?

Dank Shyrin voor snelle reactie. Het is oplost nu en werkt! groetjes

Beste,

Na een aantal keer contact te hebben opgenomen kan ik nog steeds niet met 1 nummer uit mijn familie MB’s delen. Kunt u mij verder helpen?

Reputatie 7
Badge +20

Balen zeg @Jacobs163 :slight_frown:

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!