MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11453 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Hallo @Ma Ria, ik heb het mb's delen zojuist voor jouw beide nummers mogelijk gemaakt. 

😘

wil je ook regelen dat ik eindelijk kan bellen Jeroen ?

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie dat je al een topic hebt lopen dat in behandeling is bij een collega moderator. 
Je post nu in een topic over mb's delen en dat is nu opgelost, verder kun je kun je terecht in je eigen topic betreffende jouw telefoonnummer. 

Ik kan ook geen mb’s delen. Er wordt om een huishouden gevraagd, dit maak ik aan en dan krijg ik de melding huishouden bestaat al.

bij alles wat ik volgend de handleidingen doe krijg ik Meldingen dat dit al bestaat en toch werkt het niet. Wat gaat er fout?

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @AstridHaas, ik heb de andere nummers op jouw adres toegevoegd. Je kunt nu MB's gaan delen. 

Super, dank je wel!

het delen van mb’s lukt niet. de nummers zijn gekoppeld maar wanneer ik mb’s wil delen staat er geen nummer waar ik het mee kan delen. Ook als ik bij voordelen kijk staan hier alleen het voordeel van ‘ thuis’ . Geen voordelen voor mobiel voor beide abonnementen. Er wordt gezegd dat je je dan moet aanmelden voor de voordelen maar dan krijg ik dat dit al is gedaan. 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @mbiem, welkom op ons forum!

Ik heb je reactie verplaatst naar dit algemene topic over MB's delen. Wat gek dat 't niet lukt, terwijl je vervolgens te zien krijgt dat je je al aangemeld hebt voor de voordelen. Kan je je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen, samen met alle betreffende mobiele nummers, en laat je het hier weten zo gauw je dit hebt gedaan? Dan kijken we er voor je naar.

Er staan bij mij 2 mobiele telefoons geregistreerd maar kan toch geen MB delen.

Zie wel de vakjes met de MB maar kan deze niet selecteren.

Beide toestellen hebben KPN abbonement.

Graag oplossing

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @janlan. Wat vervelend dat het niet lukt om MB"s te delen. Ik heb het voor je nagekeken en beide mobiele nummer zijn op de juiste manier aangemeld. Wil je eens een screenshot maken en willen delen in dit topic? 

Nu al de 2e keer dat ik mb’s wil delen met mijn partner en het niet lukt.

Eerste x moest de helpdesk medewerker iets “corrigeren”

Nu weer?

Geen goed begin.

Begin toch te twijfelen of overstappen zo een goed idee was...

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @hnek_j, welkom! Wat hinderlijk dit! Het heeft dus wel gewerkt? En nu niet meer? Jullie zijn wel samen één Hussel huishouden? Je aanmelden voor Hussel voordelen kan via onze website. Mocht dat allemaal in orde zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en de 06-nummers in de persoonlijke opmerkingen plaatsen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we er naar. 

Ik kan ook geen mb's delen 

*Admin: Samengevoegd met verzameltopic

Ondanks aanmelden en bevestigingsmail kan ik nog steeds geen MB’s delen

 

*Admin: bericht verplaatst naar algemeen topic

 

Reputatie 7

Hoi @Erti, welkom op het forum. Wat gebeurt er precies als je MB's probeert te delen, zie je de aangemelde nummers daar wel bij staan of niet? Kan je ook jouw forumprofiel volledig invullen met naam, adres, geboortedata, bewuste 06-nummers en laatste 3 cijfers van de IBAN zodat we met je mee kunnen kijken?

Voldaan aan de voorwaarden, maar kan geen MB’s delen met mijn vrouw. Kom steeds weer op een pagina terecht die uitlegt wat MB’s delen betekent. Na 2 uur knoeien mijn vraag op het forum geplaatst

*Admin: verplaatst maar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +17

@Gery Krasteva Is het de eerste keer dat je MB's wilt delen? Zijn alle producten wel aangemeld voor KPN (Hussel) Compleet? De producten zijn aangemeld als je het abonnement waarmee je wilt delen kunt selecteren in jouw MijnKPN. Zie je het andere abonnement niet staan, dan dient dit abonnement nog aangemeld te worden.

Als het niet lukt om het abonnement aan te melden, dan kan ik met je meekijken. Hier heb ik wel je gegevens voor nodig. Je kunt je gegevens invullen in je profiel. Postcode, huisnummer, klantnummer en het 06-nummer(s) waarmee je MB's wilt delen is voldoende. Je mag het 06-nummer(s) toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. :blush:

Waarom moet je op 1 adres wonen om mb's te delen?

Tegenwoordig met alle samengestelde gezinnen ben je per definitie niet één huishouden als je op hetzelfde adres woont.

 

 

Deel je MB’s voor de duur van de factuurmaand van de ontvanger, je eigen factuurmaand of per kalendermaand? Ik heb MB’s gedeeld met mijn dochter en die waren ineens op.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

@Esther-73 het zou heel goed kunnen dat ze zijn vervallen zonder dat het rond de wisseling van de maand was. Het vervallen van de MB's hangt af van wanneer het abonnement is afgesloten en wanneer het abonnement is afgesloten waar de MB's naar gedoneerd zijn. Weet je toevallig nog de datum dat de MB's vervallen zijn?

@Esther-73 het zou heel goed kunnen dat ze zijn vervallen zonder dat het rond de wisseling van de maand was. Het vervallen van de MB's hangt af van wanneer het abonnement is afgesloten en wanneer het abonnement is afgesloten waar de MB's naar gedoneerd zijn. Weet je toevallig nog de datum dat de MB's vervallen zijn?

De datum weet ik niet meer zeker, maar ws de 24e of 25e van de maand. De ene datum is de abonnement datum van mij. De andere van mijn dochter. Vandaar beetje zonde als ik mb deel en die na n dag alweer weg zijn

Reputatie 7
Badge +30

Deel je MB’s voor de duur van de factuurmaand van de ontvanger, je eigen factuurmaand of per kalendermaand? Ik heb MB’s gedeeld met mijn dochter en die waren ineens op.

We hebben hier even naar gekeken, @Esther-73. De geldigheid van gedeelde MB's is de einddatum van de maandelijkse periode van het abonnement van degene die deelt. 

Dus, op dezelfde datum elke maand dat jouw abonnement z'n nieuwe bundel krijgt, is ook de datum dat eventuele overgebleven, ongebruikte, MB's komen te vervallen. En dat is dan inclusief MB's die je gedeeld hebt. 

Bedankt, dan kan ik hier rekening mee houden richting mijn dochter.

Hoi,

 

ik kan met 1 telefoonnummer uit ons abonnement niet delen. Ik heb hem al meerdere malen opnieuw gekoppeld! Iemand een idee?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +24

Betreft het een oud Telfort abonnement? Dan is het logisch. 

 

Admin: reactie naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @EJvL, welkom! Kan het, zoals Nick83 zegt, inderdaad zo zijn dat het een oud-Telfort abonnement is? Daar kan je geen MB's mee delen. Mocht dat niet het geval zijn, zal het nummer misschien niet correct toegevoegd zijn aan jullie Hussel huishouden. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer en het betreffende 06-nummer in de ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we met je mee.