MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11459 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Hi @SVDG! Zou je alleen nog kunnen kijken of je het probleem op kan lossen door toch nogmaals de producten voor Hussel aan te melden? Mocht dit niet de oplossing zijn dan zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan gaan we voor je kijken wat er aan de hand is. 

Ik heb het nogmaals geprobeerd aan te melden bij Hussel. Dit lukt niet (beide nummers). Vandaag (28-04) heb ik mijn profiel ingevuld. 
ik zie graag een reactie tegemoed! 

Reputatie 7
Badge +20

@SVDG bedankt voor je gegevens! Ik heb meteen de abonnementen er even bij gepakt. Ik heb het nummer van je partner toegevoegd aan de Compleet/Hussel registratie. Omdat hij nu in een verlenging zit kan het even duren voordat dit verwerkt is. Als het vanmiddag nog niet lukt zullen we moeten wachten tot de verlenging in gaat over ongeveer een maand.

@SVDG bedankt voor je gegevens! Ik heb meteen de abonnementen er even bij gepakt. Ik heb het nummer van je partner toegevoegd aan de Compleet/Hussel registratie. Omdat hij nu in een verlenging zit kan het even duren voordat dit verwerkt is. Als het vanmiddag nog niet lukt zullen we moeten wachten tot de verlenging in gaat over ongeveer een maand.

Het is oke nu! Ik kan de MB’s delen. 
Hopelijk blijft het zo! Bedankt voor de hulp! :) 

Hallo, 

 

Wij hebben als gezin alle 4 een mobiel abonnement bij kpn. Onderling kunnen wij mb's delen alleen met mijn nummer lukt dit niet. Als ik klik op mb's delen zegt hij dat ik moet aanmelden. Bij het aanmelden zegt die dat ik al aangemeld ben. Groetjes Monique

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Monique2020, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer waar het om gaat. 
 

mb delen met een ander toestel lukt niet.Bij het antwoord mb delen ,als ik daar opklik,dan krijg het aantal nog beschikbare mb te zien en verder niets

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @bukkie het klinkt alsof er iets nog niet goed aangemeld staat bij je KPN Hussel registratie. Ik kijk graag even met je mee!

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Het lukt niet om mb te delen.

Beide mobielen abb staan in mijn kpn app. Echter als ik op MB delen druk krijg ik alleen een link naar meer informatie naar mb's delen

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @DaveKim, welkom. 

Is dit de eerste keer dat jullie Mb's proberen te delen of is het in het verleden wel gelukt? 

Dag Hanna,

Het is de 1e keer, maar de beide nummers en ons thuis pakket staan wel zichtbaar in ons profiel. Ik heb geprobeerd om 1 mobiel nummer toe te voegen maar dat gaat niet.

Reputatie 7

Om MB's te kunnen delen moeten beide 06-nummers aangemeld zijn bij hetzelfde huishouden, als dat niet zo is kan het zijn dat er een informatielink wordt gegeven. Zie je het andere nummer wel staan als je MB's probeert te delen, of dat niet?

Zou je ook jouw forumprofiel volledig kunnen invullen met de gegevens van beide nummers? Bij "Persoonlijke opmerkingen” kan je de laatste 3 cijfers van de IBAN ook zetten. Als je daarna hieronder een seintje geeft kunnen we met je meekijken.

Goedemorgen 

Alles is ingevuld

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @DaveKim, het MB's kunnen delen loopt ergens vast in onze systemen. Hiervoor heb ik een melding bij de oplos afdeling neergelegd. Zij gaan dit oplossen, zodat jullie MB's kunnen gaan delen. 

Ok dank je, enig idee hoe lang dit gaat duren? 

En ik zie dat het kids abb niet de voordelen heeft van de korting. Kun jij dit ook nakijken?

Hallo, 

Mijn zoon heeft een Kids sim abonnement van jullie. Ik zie hem in de app wel staan, maar ik kan geen mb's met hem delen. Met de rest van het gezin wel.

Hoe kan ik dat oplossen? 

*Admin: verplaatst naar algemeen topic. 

Reputatie 7
Badge +19

Normaal gesproken is dit binnen enkele dagen opgelost, dan zal ook de korting worden geactiveerd @DaveKim

Als het MB's delen nu niet lukt, dan zal het telefoonnummer aangemeld moeten worden. Dit kun jij zelf online, het aanmelden @Star2006 

Hallo, 

 

Wij hebben als gezin alle 4 een mobiel abonnement bij kpn. Onderling kunnen wij mb's delen alleen met mijn nummer lukt dit niet. Als ik klik op mb's delen zegt hij dat ik moet aanmelden. Bij het aanmelden zegt die dat ik al aangemeld ben. Groetjes Monique

Het is inmiddels telefonisch opgelost. Het nummer stond niet goed geregistreerd, terwijl dat in mijn kpn wel stond. Netjes opgelost. 

Normaal gesproken is dit binnen enkele dagen opgelost, dan zal ook de korting worden geactiveerd @DaveKim

Als het MB's delen nu niet lukt, dan zal het telefoonnummer aangemeld moeten worden. Dit kun jij zelf online, het aanmelden @Star2006 

@Jeroen_dB dat aanmelden heb ik al vaker geprobeerd, maar dan geeft hij aan dat het niet lukt. Ik ga wel bellen met kpn. 

Ik heb wat meer informatie nodig, @Nei . Hierboven staat uitgelegd hoe je dit zelf kunt doen. Kun jij vertellen bij welke stap het misgaat? Alle info is welkom.

Telefonisch contact gehad, uiteindelijk hebben ze het voor elkaar gekregen 

Na diverse pogingen lukt het niet om mobiele nummers aan te melden voor MB’s Delen. Graag hulp.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Arjen77, ik zie dat je zojuist ook telefonisch contact hebt gehad en dat mijn collega jou geholpen heeft. Kunnen we via hier nog wat voor jou betekenen of is het nu opgelost?

Hoi Jose, probleem is nog niet opgelost, maar ben wel naar tevredenheid geholpen door jouw collega. Bedankt voor je reactie.

Ik probeer via de app mb 's te delen met mijn zoon. Wanneer ik op mbs delen druk dan krijg ik alleen de info. Graag hoor ik wat ik hier aan kan doen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

@Lieske21 welkom! Zijn jullie al wel een Hussel huishouden? Als dat geactiveerd is, dan kan je MB's delen. Mocht je er niet uitkomen, vul dan even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer en jullie 06-nummers. Dat laatste kan onder de ‘persoonlijke opmerkingen'. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we met je mee.