MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11459 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

@Lieske21 welkom! Zijn jullie al wel een Hussel huishouden? Als dat geactiveerd is, dan kan je MB's delen. Mocht je er niet uitkomen, vul dan even je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, klantnummer en jullie 06-nummers. Dat laatste kan onder de ‘persoonlijke opmerkingen'. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we met je mee. 

Heb mijn gegevens op het forumprofiel ingevuld! 

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Lieske21, ik zie dat jullie Telfort abonnementen hebben, bij Telfort was het vóór de overname door KPN niet mogelijk om Mb's te delen, en aangezien er geen wijzigingen aan zijn gebracht aan de voorwaarden, is het ook ná de overname door KPN niet mogelijk om Mb's te delen. Dat verklaart dus waarom je de optie niet te zien krijgt, het delen is alleen mogelijk tussen 2 KPN abonnementen!

Ik heb op 2 mei j.l  250 MB gedeeld met mijn partner. Normaal geen probleem. Maar tot op heden heeft mijn partner's 06-nummer niets ontvangen.

Er staat dat mb delen simpel is, nou zo simpel is het niet als het niet werk😖 ben aangemeld als ik dan mb wil delen geeft hij aan dat je misschien nog niet bent aangemeld, nou ik ben er klaar mee😤

Selecteer de hoeveelheid mb s dat is iets wat ik niet kan vinden

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Schuurhu1! Zou je nogmaals kunnen proberen de 250MB te delen om te zien of het een eenmalig probleem was? Vooral omdat dit normaal wel werkt. Mocht het alsnog niet willen zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan gaan we voor je aan de slag!

Reputatie 7
Badge +17

​​​​​Hallo ​​@Janremon. Heb je de aanmelding gedaan via onze pagina voor Hussel aanmelden? Zo ja zou je dan nog een keer de stappen willen volgen via de pagina MB's delen? Als dit niet lukt zou ik je ook willen vragen je profiel in te vullen zodat we voor je kunnen kijken waar het mis gaat. 

Kom gewoon niet verder dan mb delen en dan krijg ik meer “informatie”en dan weer op mb delen krijg ik steeds weer  “meer informatie “

Reputatie 7
Badge +20

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel @Janremon via deze link:  profiel? Dan kunnen we met je meekijken om te achterhalen waar het mis gaat bij jou!

Mb's delen lukt niet. Hoe kan dit opgelost worden?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

@hbl77 welkom! Ik ga er voorzichtig vanuit dat je ze wilde delen met het Kids Sim abonnement op jouw naam? Die was nog niet toegevoegd aan jullie ‘Hussel huishouden'. Dat is bij dezen geregeld, dus het zou zo moeten lukken!

Dankjewel het is gelukt.

MBs delen werkt voor mij ook niet. Ik heb mijn nummer geprobeerd hier https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm toe te voegen, maar stuit op een foutmelding.
Op die pagina kan ik ook “check je voordelen” aanklikken en dan blijkt mijn mobiele nummer er niet tussen te staan. Misschien is er een probleem met onze Hussel?

Reputatie 7
Badge +30

@p_b_omta welkom! Goed dat je je hier meldt! Ik zie inderdaad dat jouw 06-nummer nog niet ‘gehusseld’ is. Zou je ter verificatie het betreffende postcode + huisnummer waar jouw vaste diensten op staan ook in je profiel willen zetten? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan voegen we jouw 06-nummer eraan toe.

@p_b_omtaZou je ter verificatie het betreffende postcode + huisnummer waar jouw vaste diensten op staan ook in je profiel willen zetten?

Gedaan!

Bedankt @Marcia_ voor je snelle reactie. Hopen dat het gaat werken.

Reputatie 7
Badge +15

@p_b_omta Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Het toevoegen is gelukt, als het goed is zou je nu MB's moeten kunnen delen. Kun je laten weten of dit inderdaad lukt? 

Het werkt! Dank jullie wel.

Ik wil graag MBs delen met mijn partner die op hetzelfde adres woont. Het lukt met niet om samen een 'huishouden’ te maken. Ik ben 'mogelijk al aangemeld’, maar toch lukt het niet om MBs te delen. Doe ik iets verkeerd?

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

Reputatie 7
Badge +24

Hebben jullie beide een KPN abonnement? En geen oud Telfort abonnement? 

Ik heb een oud Telfort dat is omgezet naar een KPN abonnement. Mijn partner is er later bijgekomen met husselkorting/gratis met elkaar bellen en bij het afsluiten van dat abonnement begreep ik dat we ook MB's zouden kunnen gaan delen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JWLTERS, ik heb je bericht verplaatst naar dit algemene topic over Mb's delen, in het startbericht van dit topic zie je de voorwaarden voor het kunnen delen van Mb's.

Als je al over bent gestapt naar een KPN abonnement, dan zou het wél moeten lukken, maar volgens mij maak je nu nog gebruik van een Telfort abonnement (en staat dat ook zo op je facturen) en dan Mb's delen niet mogelijk, aangezien dit vóór de overname door KPN ook niet mogelijk was en we de voorwaarden ongewijzigd over hebben genomen!

Dan hadik het niet goed begrepen. Bedankt voor de uitleg Maja!

Ik wil MB's delen tussen meerdere nummers (allemaal huisgenoten) maar met 1 nummer (het laatste afgesloten abonnement) wil dat niet. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Reputatie 7
Badge +20

Wat gaat er precies mis @Nei? Krijg je een foutmelding of dergelijke? Wordt er wel eens sms verstuurd dat de aanvraag is gedaan?

Het nummer dat bij het laatste afgesloten abonnement hoort wordt niet getoond bij delen, en als ik vanuit dat nummer probeer te delen zie ik de overige nummers niet.  Alle nummers staan op 1 adres en zijn aangemeld voor voordeel.