MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11453 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Peter_1969! Nee, er is momenteel geen storing met het delen van MB's. Ik heb het net zelf getest: de MB's worden bij mij direct gedeeld, ik ontvang een SMS ter bevestiging en zie de MB's bijgeschreven, ook als ik uitlog en opnieuw inlog. 
Heb je na het delen van de MB's een bevestiging per SMS ontvangen?

Mijn dochter heeft 4 Gb data op haar abonnement, ik deel 7,5 Gb met haar. Dus zou ze 11,5 Gb moeten hebben, toch? Maar ze heeft 7,5 Gb, de 4 Gb die ze zelf had zijn verdwenen, hoe kan dit? 


Admin: topic verplaatst naar verzameltopic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Michael Webers,
Het kan zijn dat dit niet helemaal duidelijk weergegeven is en ze de data wel krijgt maar dat er niet duidelijk staat. 
Kijk je in de MijnKPN app of op de MijnKPN webpagina?

Hoi @Thomas ik heb het gevonden, de 4Gb is weg gezet als bundel in wachtrij. 

Ik kan geen gedeelde  MB ontvang

 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Sinds de app is veranderd heb ik dit probleem ook. Ik heb op 1 oktober 1x mb's kunnen delen maar daarna lukt het niet meer. Als ik vervolgens via de computer inlog kan ik wel mb's delen. Allen zijn kpn abonnementen. Tot vorige maand had ik geen problemen met delen

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SanderXxx en @Baloe06 , welkom op ons forum!
Ik heb jullie reactie verplaatst naar het verzameltopic hier. In het startbericht kun je hier alles over vinden.

Waar loop je precies tegenaan?

Kan iemand mij helpen? Mb's delen lukt niet.

Met vriendelijke groet Dennet

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Dennet, ik heb je bericht even verplaatst naar dit algemene topic over Mb's delen, zou je het startbericht uit dit topic eens goed willen doorlezen?

Mocht het daarna nog niet lukken of je hebt aanvullende vragen, dan horen we dat uiteraard graag zodat we je verder kunnen helpen!

Ik blijf in een soort loop hangen. Ergens mis ik een afslag die kennelijk cruciaal is. Ik hoop dat iemand mij dat kan vertellen......

Reputatie 7
Badge +20

Tot waar kom je precies @Dennet? En krijg je wellicht een foutmelding te zien of iets dergelijks? Zijn beide nummers wel aangemeld voor KPN Hussel? Dat is heel erg cruciaal :wink:

Ja, ik krijg steeds deze melding:Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.

Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Vreemd @Dennet! Maak je gebruik van de MijnKPN app of van MijnKPN in de browser? Als je gebruik maakt van de app, heb je dan de app al eens verwijderd en opnieuw gedownload? En als je gebruik maakt van de browser, heb je dan al eens een andere internetbrowser geprobeerd?

Reputatie 7
Badge +10

Ja, ik krijg steeds deze melding:Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.

Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen

 

Ik besef me dat bovenstaande niet gaat over aanmelden op MIjnKPN, maar over aanmelden voor Hussel. Gek dat het niet lukt!
Zou je de 06-nummers, postcode en huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN in je forumprofiel willen invullen? Dan kunnen we even met je meekijken. Geef je hier een seintje zodra je profiel is ingevuld?

Done.

 

Groet Dennet

Reputatie 7
Badge +17

@Dennet Één van de nummers was niet gekoppeld. Dit heb ik zojuist gedaan. Dit nummer gaat nog een sms ontvangen met de info dat die is aangemeld voor de Hussel compleet voordelen. Als deze sms ontvangen is, kan er onderling MB’s gedeeld worden. 

Net uitgeprobeerd, helemaal top! 

Bedankt voor de hulp!

 

Groet Dennet

Waarom zie ik maar 2 nummers om mb s mee te delen in plaats van allee drie die in de tis wel staan?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Freeke visser, voor het derde mobiele nummer stond iets niet helemaal goed. Als je het nu probeert moet het mogelijk zijn om met 3 andere nummers mb's te delen. 

Beste forumleden, 

Ik zou graag mijn MB's delen met mijn vader, alleen heeft hij een prepaid kaart en verder geen abonnement bij KPN, kan ik dan alsnog door zijn nummer in te vullen MB's geven? En als dit mogelijk is, hoe kan hij dan bellen? Of moet ik dan een apart abonnement afsluiten bij KPN? 

 

*Admin: samengevoegd met algemeen topic over MB's delen

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Luuk Essens ,

MB’s delen kan alleen met meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres. Dus niet met prepaidnummers.

bron

 

*Admin: meeverplaatst

Hallo @Luuk Essens ,

MB’s delen kan alleen met meerdere KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres. Dus niet met prepaidnummers.

bron

 

Duidelijk, bedankt!

 

*Admin: meeverplaatst

Reputatie 7
Badge +24

Dat zou ook te makkelijk zijn hé ... mb's delen met een toestel waar je maandelijks geen vast bedrag voor hoeft te betalen.

Dat zou enorm in de kosten schelen als je een clubje opgroeiende kinderen rond hebt lopen. Zelf voor 25 euro per maand een unlimitid abonnement afsluiten waarbij je 50 GB per maand kan delen. En de kinderen allemaal een prepaid waar je niks per maand voor hoef te betalen. Dat zou geweldig zijn. Maar KPN zou zo heel veel euro's mislopen. Dat kon wel eens een paar miljoen per jaar zijn dat er dan minder binnen zou komen bij KPN.

 

*Admin: meeverplaatst

Het lukt niet om MB's te delen via de app of de pc.... is er een storing?

 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Reputatie 7

Hoi @Petra dL, welkom op het forum. Er is geen storing met het delen van MB's, kan je vertellen wat er precies gebeurt als je MB's probeert te delen? Krijg je foutmeldingen, zie je de nummers niet waarmee je wilt delen of iets anders?