MB's delen lukt niet

  • 21 September 2020
  • 1457 reacties
  • 11453 keer bekeken
MB's delen lukt niet

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1457 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @anisM, welkom op ons forum! Ik heb je reactie verplaatst naar dit verzameltopic.
In het startbericht kun je alles vinden over MB's delen!

Ik zie dat je je gegevens al in je profiel gezet hebt, de verkeerde nummers die je ziet staan zijn van de vorige bewoner. Die moeten nog verwerkt worden.
Het nummer van je vrouw zie ik zo snel niet staan op dit adres. Die kun je via je MijnKPN aanpassen.

Nadat je dat gedaan hebt kun je het nummer via “Check je voordeel”  toevoegen aan je KPN Hussel voordeel. Vervolgens zou je MB's met haar moeten kunnen delen!

Beste, op het nieuwe abo van mijn dochter die is aangemeld voor het delen van mb’s kan ik wel mb’s doneren maar niet delen. Hoe kan ik dat oplossen?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @GerjanvaD! Ik gok dat het nummer dat ingevuld staat in jouw profiel, van jouw dochter is? Dit nummer was nog niet aangemeld voor de Hussel Voordelen, waar het onderling delen van MB's een onderdeel van is. In het startbericht van dit topic staat meer uitleg hierover.

Ik heb het nummer bij deze voor jullie aangemeld: bevestiging volgt per SMS en mail en op dat moment is het delen van MB's ook mogelijk :blush:.

Top, dank je wel 😊 

Ik heb een nieuw kids Sim gekocht en kan deze zien in MijnKPN. Kan helaas geen MB delen. Wat is er mis? 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Bobtenhave, welkom! Heb je de Kids Sim ook toegevoegd aan jullie Hussel huishouden? Als je dat gedaan hebt, zou je er ook MB's mee moeten kunnen delen. Mocht dat nog steeds niet het geval zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en 06-nummer van de betreffende kids sim? Die kan je onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen. Dat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je ermee.

Ik heb de forum gegevens aangepast 

Goedenavond kpn

Ik kan geen mb’s delen met mijn gezin die ook aangemeld zijn in mijn overzicht.

Van alles geprobeerd maar zonder succes.

Ook de stappen die worden vermeld! 

Groeten 
Erikson

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Bobtenhave! Ik zag dat er iets niet helemaal goed stond met je registratie, en heb vanaf onze kant even een zetje gegeven. Zou je het vanavond en/of morgen nog eens willen proberen?

Dankjewel het werkt! 

Reputatie 7
Badge +20

Dankjewel het werkt! 

Yes, goed nieuws :grinning:

Het telefoonnummer (eindigt op 77) van mijn dochter is wel zichtbaar als product, maar als ik mb's wil delen is alleen het nummer (eindigt op 89) van mijn zoon zichtbaar. Willen jullie het koppelen?

Het telefoonnummer (eindigt op 77) van mijn dochter is wel zichtbaar als product, maar als ik mb's wil delen is alleen het nummer (eindigt op 89) van mijn zoon zichtbaar. Willen jullie het koppelen?

Hallo Kpn

Ik kan geen Mb’s delen met mijn gezin die allemaal zijn toegevoegd aan mijn kpn.

Heb alle stappen al meerdere keren doorlopen maar geen succes. 
Zijn sinds gisteren klant geworden met hele gezin(4 mensen)

Geen idee hoe dit te veranderen.

Groeten

Erikson

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Zou je het nu nog eens willen proberen @Jordi77? Ze zou er nu bij moeten staan :relaxed:

Ja, ze staat erbij, helemaal top en dank voor de supersnelle hulp!!!!!

Ik probeer al lange tijd MB te delen heb twee nummers staan op hetzelfde adres.

Alleen elke keer als ik MB delen drukt kom ik op het pagina terecht die me verteld hoe ik MB kan delen met een informatielink. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mike1007!
In de meeste gevallen betekent dit dat een van beide nummers nog niet aangemeld is voor de korting en het delen. In het startbericht van dit topic kun je hier alles over vinden. 

Op de pagina “Check je voordeel” kan je een huishouden starten of een nieuw nummer toevoegen aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden.

Mocht hij daar al aangemeld zijn en lukt het nog steeds niet of lukt het aanmelden niet kijk ik natuurlijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Erikson. Welkom op ons forum!
In het startbericht hierboven kun je alles vinden over MB's delen!
Had je de nummers van je familie al aangemeld aan het huishouden via de onderstaande link?

Op de pagina “Check je voordeel” kan je een huishouden starten of een nieuw nummer toevoegen aan jouw KPN Compleet/Hussel huishouden.

Mocht hij daar al aangemeld zijn en lukt het nog steeds niet of lukt het aanmelden niet kijk ik natuurlijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hej Thomas ik heb inmiddels profiel gedeelte ingevuld. Incl klant nr mobiel.

Heb meerderen producten bij jullie maar daar weet ik nu de klantnrs even niet van maar het draait ook om mobiel heh🙃
bedankt voor je reactie 

laat even weten of het goed is?

groeten

Reputatie 7
Badge +20

@Erikson yes, ik heb ze aangemeld! Als het goed is zou alles nu moeten werken!

Yeeeeaaaahhh 👍🏻🙏Het werkt, u bent geweldig 🙃Dank Thomas 👍🏻
groeten

Erikson

Ik heb een paar dagen geleden de prepaid(ook bij KPN) van mijn vrouw omgezet naar een sim only abonnement. Ik kan echter geen MB’s met haar delen en de maandelijkse kosten worden zonder de compleet korting weergegeven. Ik heb al geprobeerd om het nummer handmatig toe te voegen aan mijn voordelen, maar dan wordt er aangegeven dat het niet is gelukt. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik voordelen krijg voor dit abonnement?

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb een paar dagen geleden de prepaid(ook bij KPN) van mijn vrouw omgezet naar een sim only abonnement. Ik kan echter geen MB’s met haar delen en de maandelijkse kosten worden zonder de compleet korting weergegeven. Ik heb al geprobeerd om het nummer handmatig toe te voegen aan mijn voordelen, maar dan wordt er aangegeven dat het niet is gelukt. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik voordelen krijg voor dit abonnement?

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Van harte welkom op ons forum @ae1970! We hebben jouw reactie samengevoegd met dit topic over het delen van MB's. Wat leuk dat je vrouw en jij beide over gegaan zijn naar een Sim Only abonnement. Logisch dat je nu ook van de voordelen gebruikt wilt maken, zoals het delen van MB's. In het startbericht bovenin lees je er alles over, kijk ook even goed na of jullie wel aangemeld zijn voor de Hussel voordelen. Anders kan je dit gemakkelijk via die link doen. Kom je er niet uit, vul dan je profiel in en laat het dan gerust hier weten, dan kijken we met je mee.

Ik heb zojuist via de aanmeldpagina voor husselvoordelen het nieuwe abonnement aangemeld. Hoe lang duurt het voordat het geactiveerd is?