KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27350 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

Reputatie 7
Badge +25

@Tharide en @Dyzc 

Als je het witte icoontje ziet, dat betekent dat dat je nog verbonden is met jouw iPhone. Dit is ook te zien door het groene telefoon icoontje bovenin het scherm.

Bluetooth uitzetten op de Watch (en eventueel wifi) zorgt ervoor dat de iPhone en Apple Watch helemaal los zijn van elkaar, en op dat moment zal het icoontje ook groen worden en zal er 4G staan.

Dat kun je ook zien door op het witte icoontje te drukken. Er zal dan in het scherm gewoon staan: “Abonnement KPN NL” met een groen vinkje erachter. En daaronder Status Verbonden.

 

Willen jullie dat eens controleren/proberen?

Pfff voel me echt dom nu….. Idd dat was het. Net ff uit huis gelopen zonder tel en dan wordt het vanzelf groen met “4G” erin. Bellen werkt dan logischerwijs ook. 

Dank!

Nice! Scheelt weer. 😄

Reputatie 2

Hallo - ik krijg onderstaande melding. Wat moet ik doen zodat ik multi-Sim wel kan afsluiten? Onder mijn account vallen ook 2 kinder abonnementen - waarvan er 1 onlangs is afgesloten. Mijn abonnement loopt echter al bijna een jaar

 

Zojuist gekeken of ik dit kan aanzetten op mijn Apple Watch Series 7 icm een Apple iPhone 14 Pro, echter krijg de volgende melding:
 

 

Reputatie 2
Badge

Verbinding maken en controleren

De Apple Watch kiest altijd de meest gunstige verbindingsmethode. Als de iPhone binnen bereik is, wordt altijd die verbinding gebruikt. Is de iPhone buiten bereik van de Apple Watch, dan zoekt het horloge naar een bekend wifi-netwerk. Als ook dat niet beschikbaar is, schakelt de Apple Watch over naar het mobiele netwerk.

Reputatie 7
Badge +25

@Iphone X-er en @alimylios 
Hebben jullie iOS versie 16.1 en WatchOS 9.1? Bètaversies zoals versie 16.2 werken niet namelijk. Als dat allemaal in orde is, herstart dan je iPhone een keertje. Probeer het dan nog eens.

@Iphone X-er en @alimylios 
Hebben jullie iOS versie 16.1 en WatchOS 9.1? Bètaversies zoals versie 16.2 werken niet namelijk. Als dat allemaal in orde is, herstart dan je iPhone een keertje. Probeer het dan nog eens.

Ja. Laatste officiele versies, geen beta versies. Restart lost dit probleem inderdaad op.

Reputatie 7
Badge +25

@Iphone X-er en @alimylios 
Hebben jullie iOS versie 16.1 en WatchOS 9.1? Bètaversies zoals versie 16.2 werken niet namelijk. Als dat allemaal in orde is, herstart dan je iPhone een keertje. Probeer het dan nog eens.

Ja. Laatste officiele versies, geen beta versies. Restart lost dit probleem inderdaad op.

Top! Dat hoor ik graag.

Reputatie 2

iPhone restart werkt inderdaad - bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @TeckSneck, we hebben je reactie even verplaatst naar dit verzameltopic. In het startbericht en de reacties kun je een hoop tips vinden :-)

Hebben jullie iOS versie 16.1 en WatchOS 9.1? Bètaversies zoals versie 16.2 werken niet namelijk. Als dat allemaal in orde is, herstart dan je iPhone een keertje. Probeer het dan nog eens.

 

Enige reden waarom het niet zou werken bij ios 16.2 of watchos 9.2?

Reputatie 1

Het werkt (wel even gaan wandelen zonder iphone en wifi). Echt top. Eindelijk hardlopen met al mijn muziek. Eindelijk mogelijk om mijn iphone thuis te laten. Echt top. Dank KPN. Good things come to those who wait. ;-)

Enige reden waarom het niet zou werken bij ios 16.2 of watchos 9.2?

Hallo @MicheldeK de meest logische reden is omdat het bêta-versies zijn die (nog) niet goedgekeurd zijn door KPN, is ook logisch, met bêta-versies moet je ook niet willen werken, alleen met stabiele versies.

Behalve als je officieel tester bent natuurlijk.

 

 

Enige reden waarom het niet zou werken bij ios 16.2 of watchos 9.2?

Hallo @MicheldeK de meest logische reden is omdat het bêta-versies zijn die (nog) niet goedgekeurd zijn door KPN, is ook logisch, met bêta-versies moet je ook niet willen werken, alleen met stabiele versies.

Behalve als je officieel tester bent natuurlijk.

 

 

Klopt , heb je 100% gelijk in. Ik klaag ook niet. een van de nadelen als je haantje de voorste wil zijn :-)

 

Reputatie 1

Multisim aangezet en werkt alleen als ik telefoon uit zet als ik die aanzet gaan de telefoontjes direct naar voicemail! Kan wel bellen met telefoon?! RaRa wat gaat er fout?

 

oja de laatste versies van iOS en Watch geen beta 

Heel fijn dat het zou moeten werken... 

Ik had dit ook, toen bleek dat de update toch niet goed doorgevoerd was op mijn iPhone, mijn geduld was iets korter dat de duur van de update denk ik… dus toen even opnieuw en even gewacht… Update voorbereiden duurde al pittig lang.

Reputatie 2

 

@Paul_ inderdaad werkt ⌚️eSim onder Multisim nu ein-de-lijk ook bij mij… 5 jaar en 4 LTE ⌚️versies verder!👍

Ter info na activering ⌚️eSim zelfs direct zónder device restarts met beiden op laatste non-bèta 🍏 ⌚️OS9.1 / KPN_NL22.1 en 📱OS16.1 / KPN_NL52.1

Reputatie 2

@Paul_  Ik en wss velen met mij zijn nog steeds erg benieuwd naar de reden(en) waarom ⌚️eSim bij 👑KPN zó lang heeft moeten duren?💩👽

@Paul_  Ik en wss velen met mij zijn nog steeds erg benieuwd naar de reden(en) waarom ⌚️eSim bij 👑KPN zó lang heeft moeten duren?💩👽

 

Vodafone heeft sinds 2007 het eerste recht volgens mij, zij waren de eerste partner.. dat recht verloopt dan na 1 of twee jaar.

Reputatie 2

@Paul_  Ik en wss velen met mij zijn nog steeds erg benieuwd naar de reden(en) waarom ⌚️eSim bij 👑KPN zó lang heeft moeten duren?💩👽

 

Vodafone heeft sinds 2007 het eerste recht volgens mij, zij waren de eerste partner.. dat recht verloopt dan na 1 of twee jaar.

je bedoelt 2017 wss?

zoals je in mijn snapshots ziet biedt “vf nl” (=Vodafone) nog steeds geen eSim voor mijn 🍏⌚️ aan.

 

Wellicht bedoel je T-Mobile? De Duitsers lijken voor 1 jaar tot nu het alleenrecht te hebben gehad.

 

Daarvoor boden zowel Vodafone als T-Mobile de eSim ook niet voor 🍏⌚️aan in NL🇳🇱, terwijl beiden dit wel al járen in hun thuisland🇬🇧🇩🇪 aanbieden en dus blijkbaar dit technisch op hun thuis-netwerken én contractueel met 🍏 wél hebben kunnen regelen.👽 

Ahum, T-Mobile ja.. excuses… Deze was als eerste/enige officieel partner in Nederland sinds 2007 (begin van de iPhone)

Is deze functie alleen beperkt tot particuliere abonnementen? Ik ben nieuw bij kpn met een 2 maanden oud bedrijfs abonnement. Wanneer ik de multisim probeer te activeren, staat er “mobile network configuration not available for this mobile network carrier”

Reputatie 7
Badge +16

Multisim aangezet en werkt alleen als ik telefoon uit zet als ik die aanzet gaan de telefoontjes direct naar voicemail! Kan wel bellen met telefoon?! RaRa wat gaat er fout?

oja de laatste versies van iOS en Watch geen beta 


Kan het zijn dat jij de “niet storen” functie aan hebt staan op jouw iPhone, @renq? Wil jij ook het 06 nummer invullen in jouw Forum profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even mee!

Reputatie 7
Badge +16

@Paul_  Ik en wss velen met mij zijn nog steeds erg benieuwd naar de reden(en) waarom ⌚️eSim bij 👑KPN zó lang heeft moeten duren?💩👽

Durf ik niet te zeggen, @RdashP. Ik ben wel héél blij dat wij het nu ook aanbieden. En wat Dyzc zegt:

... Good things come to those who wait. ;-)

😉💚
 

Is deze functie alleen beperkt tot particuliere abonnementen? Ik ben nieuw bij kpn met een 2 maanden oud bedrijfs abonnement. Wanneer ik de multisim probeer te activeren, staat er “mobile network configuration not available for this mobile network carrier”

Multisim bij KPN is beschikbaar voor onze particuliere en Kleinzakelijke abonnementen, niet bij andere zakelijke abonnementen. Het is wel zo dat als je een Apple Watch met een multisim bij KPN besteld, het mobiele abonnement minimaal 3 maanden actief moet zijn.

Als jij jouw 06 nummer toevoegt aan jouw Forum profiel, dan check ik graag van wat voor soort abonnement jij precies gebruik maakt.


Admin: edit antwoord voorwaarde bestellen Applewatch met multisim bij KPN

Complimenten, het werkt direct na restart van iPhone.  

Waarom kan Multisim for Apple Watch wel met KPN voor consumenten, voor klein zakelijk, maar niet voor KPN Een klanten?

Wanneer is het beschikbaar voor KPN Een klanten?

Reageer