KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27349 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

Multisim aangezet en werkt alleen als ik telefoon uit zet als ik die aanzet gaan de telefoontjes direct naar voicemail! Kan wel bellen met telefoon?! RaRa wat gaat er fout?

 

oja de laatste versies van iOS en Watch geen beta 

Ik heb dit ook snap er niets van.

Reputatie 7
Badge +25

Multisim aangezet en werkt alleen als ik telefoon uit zet als ik die aanzet gaan de telefoontjes direct naar voicemail! Kan wel bellen met telefoon?! RaRa wat gaat er fout?

oja de laatste versies van iOS en Watch geen beta 


Kan het zijn dat jij de “niet storen” functie aan hebt staan op jouw iPhone@renq? Wil jij ook het 06 nummer invullen in jouw Forum profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even mee!

Dacht dat niet storen niet aanstond maar was blijkbaar wel een profiel actief in Focus, uitgezet en alles werkt weer.. dank

@DannyStekelenburg Als jij hetzelfde probleem hebt, dan zou dit opgelost moeten zijn door ‘Niet storen’ of ‘Focus’ uit te zetten. Wil je dat checken?

Multisim aangezet en werkt alleen als ik telefoon uit zet als ik die aanzet gaan de telefoontjes direct naar voicemail! Kan wel bellen met telefoon?! RaRa wat gaat er fout?

oja de laatste versies van iOS en Watch geen beta 


Kan het zijn dat jij de “niet storen” functie aan hebt staan op jouw iPhone@renq? Wil jij ook het 06 nummer invullen in jouw Forum profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even mee!

Dacht dat niet storen niet aanstond maar was blijkbaar wel een profiel actief in Focus, uitgezet en alles werkt weer.. dank

@DannyStekelenburg Als jij hetzelfde probleem hebt, dan zou dit opgelost moeten zijn door ‘Niet storen’ of ‘Focus’ uit te zetten. Wil je dat checken?

Ik heb geen focus aan staan zover mij bekend.

 

Multisim aangezet en werkt alleen als ik telefoon uit zet als ik die aanzet gaan de telefoontjes direct naar voicemail! Kan wel bellen met telefoon?! RaRa wat gaat er fout?

oja de laatste versies van iOS en Watch geen beta 


Kan het zijn dat jij de “niet storen” functie aan hebt staan op jouw iPhone@renq? Wil jij ook het 06 nummer invullen in jouw Forum profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even mee!

Dacht dat niet storen niet aanstond maar was blijkbaar wel een profiel actief in Focus, uitgezet en alles werkt weer.. dank

@DannyStekelenburg Als jij hetzelfde probleem hebt, dan zou dit opgelost moeten zijn door ‘Niet storen’ of ‘Focus’ uit te zetten. Wil je dat checken?

Ik heb geen focus aan staan zover mij bekend.

 

@Paul_ zover bekend staat focus uit, heb alleen een slaap schema wat rond22:30 pas aangaat.

telefoon uitgezet en dan werkt het wel snap er niets van en een winkel is er in Utrecht zover ik weet ook niet meer.

 

Reputatie 7
Badge +16

En als je het slaapschema uitschakelt dan, @DannyStekelenburg

En als je het slaapschema uitschakelt dan, @DannyStekelenburg

@Shyrin_  helaas werkt niet alles al geprobeerd en mensen blijven me voicemail krijgen. Net de multisim gedeactiveerd en deze blijft in MijnKPN actief staan.

Reputatie 7
Badge +16

Dit is wel cool ;p zou trouwens toffer zijn als je met Multisim ook meerdere toestellen kan gebruiken onder 1 abbo (ook al is het een call tegelijketijd 😉 ). Maarja das natuurlijk iets te veel luxe 😉

Hoi,

ik kan de optie ‘mobiel netwerk’ überhaupt niet eens aanklikken. Zowel iPhone 12 (16.1) als Watch series 6 up to date. Heeft dit iets te maken met dat ik eSim gebruik op mijn telefoon?

gr,

Thomas

Hoi,

ik kan de optie ‘mobiel netwerk’ überhaupt niet eens aanklikken. Zowel iPhone 12 (16.1) als Watch series 6 up to date. Heeft dit iets te maken met dat ik eSim gebruik op mijn telefoon?

gr,

Thomas

@ThomasV92  heb je wel een iWatch die 4g( cellular ) ondersteund?? Ze hebben een rode ring op de crown zitten.

Hoi,

ik kan de optie ‘mobiel netwerk’ überhaupt niet eens aanklikken. Zowel iPhone 12 (16.1) als Watch series 6 up to date. Heeft dit iets te maken met dat ik eSim gebruik op mijn telefoon?

gr,

Thomas

@ThomasV92  heb je wel een iWatch die 4g( cellular ) ondersteund?? Ze hebben een rode ring op de crown zitten.

Die heb ik inderdaad niet, duidelijk. Dat wordt weer sparen 😉

Reputatie 7
Badge +15

@Sonja74 Het gebruik van multisim werkt inderdaad ook bij een kidssim abonnement! 

@DannyStekelenburg Ik heb je gegevens doorgegeven aan mijn collega, zij zijn de situatie aan het onderzoeken! 

@Sonja74 Het gebruik van multisim werkt inderdaad ook bij een kidssim abonnement! 

@DannyStekelenburg Ik heb je gegevens doorgegeven aan mijn collega, zij zijn de situatie aan het onderzoeken! 

@Rutger_ dankjewel heb intussen de multisim gedeactiveerd zodat ik wel weer bereikbaar ben maar nu blijft hij actief staan in MijnKPN 😣 terwijl in me tel en iWatch deze goed is afgemeld.

@Sonja74 Het gebruik van multisim werkt inderdaad ook bij een kidssim abonnement! 

@DannyStekelenburg Ik heb je gegevens doorgegeven aan mijn collega, zij zijn de situatie aan het onderzoeken! 

Dank je wel voor het antwoord, dan kan ik iemand blij gaan maken 😀

Reputatie 2

Kan iemand mij helpen????

heb de multisim volgens de stappen geïnstalleerd ( en ja alles is up to date)

als ik vervolgens gebeld wordt krijgt diegene die mij belt mijn voicemail terwijl ik gewoon bereikbaar ben.

koppel ik de multisim weer af dan ben ik weer normaal bereikbaar.

 

de medewerkers van KPN als ik die bel weten het niet( had twee dames die niet eens wisten dat multisim bestond)

kan iemand mij helpen wat doe ik verkeerd??? En nee heb zover ik weet geen focus aanstaan alleen een slaapje schema wat rond 22:30 aanspring

 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb al 3x verdeeld over de dag multisim ingesteld en alles weer netjes verwijderd, tussendoor zowel m’n iPhone als Watch herstart. Niks mag baten. Na installatie ben ik direct niet meer bereikbaar. Na alles verwijderd te hebben is m’n iPhone weer bereikbaar. Zelf uitbellen werkt wel de hele tijd, vanaf de Watch en iPhone beide.

 

Ik heb IOS 16.1 op m’n iPhone 14 Pro Max en WatchOS 9.1 op m’n Watch Ultra. Allebei de officiële en meest recente release. Niet storen of een focus met dezelfde uitwerking staat niet ingeschakeld.

 

Als alles ingesteld is en ik zet m’n iPhone uit, dan ben ik direct weer bereikbaar, maar dan alleen op m’n Watch. Zet ik m’n iPhone weer aan dan ben ik direct niet meer bereikbaar. Andersom werkt het niet. De Watch uitzetten maakt m’n iPhone niet bereikbaar. 
 

Wat nog opvallender is, als ik me laat bellen vanaf een vaste verbinding die niet van KPN is, dan rinkelt zowel m’n Watch als iPhone. Als ik me door KPN abonnees laat bellen dan heb ik last van bovenstaande problemen. Ik heb het met de vaste telefoon op m’n werk geprobeerd waar British Telecom als provider achter zit. Meermaals getest en dan werkt het hele multisim concept perfect. 

Reputatie 7
Badge +15

@Robert_dR Wat balen dat jij ook deze problemen ervaart. 

Zou je voor mij je forumprofiel iets verder willen invullen, met in ieder geval ook je postcode en huisnummer? 

Dan ga ik uitzoeken wat ik kan betekenen! 

Reputatie 2

@Robert_dR Wat balen dat jij ook deze problemen ervaart. 

Zou je voor mij je forumprofiel iets verder willen invullen, met in ieder geval ook je postcode en huisnummer? 

Dan ga ik uitzoeken wat ik kan betekenen! 


Hi Rutger,

 

Ik heb de nodige informatie toegevoegd. Als je nog iets nodig hebt hoor het graag.

16.1 en 9.1 maar geeft aan. Wat gaat hier fout ? Al jaren klant bij kpn !! 

 

Reputatie 7
Badge +25

16.1 en 9.1 maar geeft aan. Wat gaat hier fout ? Al jaren klant bij kpn !! 

 

Hi @MerLiNiuM! Wil je jouw iPhone eens een keertje uit en weer aan zetten? Ben benieuwd of het dat wel lukt.

Reputatie 1

Ook ik heb het zelfde probleem als @DannyStekelenburg. Zodra ik multisim activeer gaan alle inkomende telefoontjes direct naar voicemail. Zodra ik multisim loskoppel komen de telefoontjes weer door. 

 

Ik gebruik wel focus modes maar deze had ik voor de test uitgezet. 

Reputatie 7
Badge +19

Super vervelend @rembrand20. Alle voorbeelden van dit issue hebben we doorgegeven aan de mensen van de techniek. Zij zullen dit verder gaan onderzoeken. 

16.1 en 9.1 maar geeft aan. Wat gaat hier fout ? Al jaren klant bij kpn !! 

 

Hi @MerLiNiuM! Wil je jouw iPhone eens een keertje uit en weer aan zetten? Ben benieuwd of het dat wel lukt.

Helaas al geprobeerd abbo is verlengd een maand geleden maar dat zou toch geen probleem zijn ?? 

Hoi! Gisteren geprobeerd de multisim te activeren op mijn AppleWatch maar hij staat nu al een dag te wachten op activatie. Iemand een idee wat hier mis is gegaan?

Apple Watch 8 (watchOS 9.1); iPhone 12 (iOS 16.1)

Reputatie 7
Badge +19

@Robert_dR vanuit de techniek is de vraag of je Multisim nogmaals wil aanzetten, zodat ze mee kunnen kijken naar de daadwerkelijke instellingen. 

@Robert_dR vanuit de techniek is de vraag of je Multisim nogmaals wil aanzetten, zodat ze mee kunnen kijken naar de daadwerkelijke instellingen. 

Helaas kan ik de activatie niet verwijderen en kan ik alleen wachten tot de activatie afgerond is.
 

 

Reageer