KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27347 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

@Paul_  Ik en wss velen met mij zijn nog steeds erg benieuwd naar de reden(en) waarom ⌚️eSim bij 👑KPN zó lang heeft moeten duren?💩👽

Durf ik niet te zeggen, @RdashP. Ik ben wel héél blij dat wij het nu ook aanbieden. En wat Dyzc zegt:

... Good things come to those who wait. ;-)

😉💚
 

Is deze functie alleen beperkt tot particuliere abonnementen? Ik ben nieuw bij kpn met een 2 maanden oud bedrijfs abonnement. Wanneer ik de multisim probeer te activeren, staat er “mobile network configuration not available for this mobile network carrier”

Multisim bij KPN is beschikbaar voor onze particuliere en Kleinzakelijke abonnementen, niet bij andere zakelijke abonnementen. Het is wel zo dat het mobiele abonnement minimaal 3 maanden actief moet zijn. 

Als jij jouw 06 nummer toevoegt aan jouw Forum profiel, dan check ik graag van wat voor soort abonnement jij precies gebruik maakt.

Bedankt Shyrin, ik heb mijn 06 nummer toegevoegd

Verbinding maken en controleren

De Apple Watch kiest altijd de meest gunstige verbindingsmethode. Als de iPhone binnen bereik is, wordt altijd die verbinding gebruikt. Is de iPhone buiten bereik van de Apple Watch, dan zoekt het horloge naar een bekend wifi-netwerk. Als ook dat niet beschikbaar is, schakelt de Apple Watch over naar het mobiele netwerk.

Maarrrr. Als ik de telefoon uit zet doet ie het weer niet. Ben dus benieuwd wat er gebeurt als de batterij van de telefoon leeg is. 

Reputatie 1

Multisim aangezet en werkt alleen als ik telefoon uit zet als ik die aanzet gaan de telefoontjes direct naar voicemail! Kan wel bellen met telefoon?! RaRa wat gaat er fout?

oja de laatste versies van iOS en Watch geen beta 


Kan het zijn dat jij de “niet storen” functie aan hebt staan op jouw iPhone, @renq? Wil jij ook het 06 nummer invullen in jouw Forum profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even mee!

Dacht dat niet storen niet aanstond maar was blijkbaar wel een profiel actief in Focus, uitgezet en alles werkt weer.. dank

Reputatie 7
Badge +16

 

Is deze functie alleen beperkt tot particuliere abonnementen? Ik ben nieuw bij kpn met een 2 maanden oud bedrijfs abonnement. Wanneer ik de multisim probeer te activeren, staat er “mobile network configuration not available for this mobile network carrier”

Multisim bij KPN is beschikbaar voor onze particuliere en Kleinzakelijke abonnementen, niet bij andere zakelijke abonnementen. Het is wel zo dat het mobiele abonnement minimaal 3 maanden actief moet zijn. 

Als jij jouw 06 nummer toevoegt aan jouw Forum profiel, dan check ik graag van wat voor soort abonnement jij precies gebruik maakt.

Bedankt Shyrin, ik heb mijn 06 nummer toegevoegd


Fijn! Ik zie dat jouw abonnement valt onder andere zakelijke abonnementen, dus dan is de multisim helaas geen optie.
 

Waarom kan Multisim for Apple Watch wel met KPN voor consumenten, voor klein zakelijk, maar niet voor KPN Een klanten?

Wanneer is het beschikbaar voor KPN Een klanten?

Goede vraag @DTHT, die je het beste kunt voorleggen bij KPN Zakelijk: 0800 0403 of op KPN Zakelijk Forum!
​​​​​​

Fijn dat de ondersteuning er eindelijk er is. Toch wel even op gewacht. Aardig dat hij wel met korting besteld kan worden!

 

Spijtig is wel dat de Watch SE momenteel alleen in midnight verkrijgbaar is. Komen Zilver (en sterrenlicht) voor de SE binnenkort naar verwachting ook weer voorradig?

 

Geen wanneer vraag, maar wel of het de bedoeling is dat die ook komen :-)

 

Is deze functie alleen beperkt tot particuliere abonnementen? Ik ben nieuw bij kpn met een 2 maanden oud bedrijfs abonnement. Wanneer ik de multisim probeer te activeren, staat er “mobile network configuration not available for this mobile network carrier”

Multisim bij KPN is beschikbaar voor onze particuliere en Kleinzakelijke abonnementen, niet bij andere zakelijke abonnementen. Het is wel zo dat het mobiele abonnement minimaal 3 maanden actief moet zijn. 

Als jij jouw 06 nummer toevoegt aan jouw Forum profiel, dan check ik graag van wat voor soort abonnement jij precies gebruik maakt.

Bedankt Shyrin, ik heb mijn 06 nummer toegevoegd


Fijn! Ik zie dat jouw abonnement valt onder andere zakelijke abonnementen, dus dan is de multisim helaas geen optie.
 

Waarom kan Multisim for Apple Watch wel met KPN voor consumenten, voor klein zakelijk, maar niet voor KPN Een klanten?

Wanneer is het beschikbaar voor KPN Een klanten?

Goede vraag @DTHT, die je het beste kunt voorleggen bij KPN Zakelijk: 0800 0403 of op KPN Zakelijk Forum!
​​​​​​

Heeft KPN nog plannen om zakelijke abonnementen te gaan ondersteunen ? 
 

Ahhhh wat jammer:(

 

Reputatie 6
Badge +6

 

Is deze functie alleen beperkt tot particuliere abonnementen? Ik ben nieuw bij kpn met een 2 maanden oud bedrijfs abonnement. Wanneer ik de multisim probeer te activeren, staat er “mobile network configuration not available for this mobile network carrier”

Multisim bij KPN is beschikbaar voor onze particuliere en Kleinzakelijke abonnementen, niet bij andere zakelijke abonnementen. Het is wel zo dat het mobiele abonnement minimaal 3 maanden actief moet zijn. 

Als jij jouw 06 nummer toevoegt aan jouw Forum profiel, dan check ik graag van wat voor soort abonnement jij precies gebruik maakt.

Bedankt Shyrin, ik heb mijn 06 nummer toegevoegd


Fijn! Ik zie dat jouw abonnement valt onder andere zakelijke abonnementen, dus dan is de multisim helaas geen optie.
 

Waarom kan Multisim for Apple Watch wel met KPN voor consumenten, voor klein zakelijk, maar niet voor KPN Een klanten?

Wanneer is het beschikbaar voor KPN Een klanten?

Goede vraag @DTHT, die je het beste kunt voorleggen bij KPN Zakelijk: 0800 0403 of op KPN Zakelijk Forum!
​​​​​​

Heeft KPN nog plannen om zakelijke abonnementen te gaan ondersteunen ? 
 

@Wout76 Je quote het antwoord zelf al:

voorleggen bij KPN Zakelijk: 0800 0403 of op KPN Zakelijk Forum!

 

Dit is het consumentenforum waar er antwoord op vragen komen voor de consumentenabonnementen.

Waarom eigenlijk de drie maanden abonnement eis voordat AW Cellular kan of mag?

Reputatie 6
Badge +6

Waarom eigenlijk de drie maanden abonnement eis voordat AW Cellular kan of mag?

Dat is alleen als je een apple watch via kpn aanschaft.

Als je al een cellular watch heb kan je meteen met je kpn mobiel abonnement een multisim abonnement aanschaffen.

Dank antwoord, echter waarom de wachttijd na aanschaffen AW kan ik niet volgen. 

Reputatie 7
Badge +16

Scherp, @Ferry1984! Ik heb mijn eerder gegeven antwoord aangepast! Dank!

Reputatie 1

Ik zie de Multisim pagina alleen bij ‘consumenten’. Werkt Multisim ook op zakelijke abonnementen, of is dat net als bij T-Mobile stiekem ook niet mogelijk?

Als ik het zo lees dan is de multi sim alleen beschikbaar voor de Apple Watch?

Ik zie niets over andere android smartwatches staan in de soort van handleiding.

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie de Multisim pagina alleen bij ‘consumenten’. Werkt Multisim ook op zakelijke abonnementen, of is dat net als bij T-Mobile stiekem ook niet mogelijk?

Bedankt voor je vraag, @Furanity. Niet stiekem hoor:
 

Multisim bij KPN is beschikbaar voor onze particuliere en Kleinzakelijke abonnementen, niet bij andere zakelijke abonnementen. 

 

Als ik het zo lees dan is de multi sim alleen beschikbaar voor de Apple Watch?

Ik zie niets over andere android smartwatches staan in de soort van handleiding.

Deze vraag hadden wij al verwacht, @Barney33! Zie de laatste veelgestelde vraag 😉:
KPN Multisim is nog niet beschikbaar voor Samsung smartphones en watches. We werken er hard aan om Multisim ook voor Samsung wearables te activeren.

Reputatie 1

@Shyrin_  Thanks!

Ik merk wel dat de focus bij kpn alleen op Apple gericht is. Zelf als je een kpn winkel binnenloopt dan zie je de reclame van iPhones al.

Echt jammer van kpn.

Breng dan tegelijk zowel voor Android en Apple uit een multi sim uit om mensen tevreden te houden. 

Ik zal tegen de tijd wel zien of kpn dan wel een multi sim ondersteund op Android Watches anders zal ik helaas ook verder moeten kijken.

Dat zal voor kpn niets uitmaken want voor mij zijn er tien andere in de plaats die een Apple Watch hebben😅

 

 

Is het activeren van de multisim ook mogelijk bij een kidssim? 
 

Reputatie 7
Badge +30

Is het activeren van de multisim ook mogelijk bij een kidssim? 
 

Dat is een goede vraag! Ik ga dit navragen en kom erop terug. 

Watch Os beta en IOS beta verwijderd om te kunnen installeren. Alles opnieuw opgestart.  Helaas nog steeds de melding KPN NL does not currently support Apple Watch.

 

Heel vervelend dat KPN dit zo amateuristisch aanpakt en dat het niet goed werkt. Als iemand een oplossing heeft dan houd ik me aanbevolen. 

Reputatie 7
Badge +25

Watch Os beta en IOS beta verwijderd om te kunnen installeren. Alles opnieuw opgestart.  Helaas nog steeds de melding KPN NL does not currently support Apple Watch.

 

Heel vervelend dat KPN dit zo amateuristisch aanpakt en dat het niet goed werkt. Als iemand een oplossing heeft dan houd ik me aanbevolen. 

Volgens mij werkt het voor de meeste klanten prima als ik de reacties hier lees, dus om gelijk over “amateuristisch” te spreken vind ik wat ongepast.

Welke OS-versies draaien er nu op op je iPhone en Apple Watch? En je hebt daarna dus beide herstart. Welke Apple Watch heb je? Welke iPhone? Als het allemaal niet lukt, wil je dan ook je profiel invullen?

iPhone 13 Pro met IOS 16.2 en een Apple Watch 7 4G met WatchOS 9.2. 
 

De reden dat ik amateuristisch heb vermeld is omdat ik als KPN klant er al lang op wacht en de mening dat ik van veel mensen lees dat het probleemloos lukt deel ik niet. 

Reputatie 7
Badge +16

iPhone 13 Pro met IOS 16.2 en een Apple Watch 7 4G met WatchOS 9.2. 

Dit zijn beide betaversies: die werken niet i.c.m. de Multisim.  Wat je moet hebben is iOS versie 16.1 en WatchOS 9.1.

Kan iemand mij helpen????

heb de multisim volgens de stappen geïnstalleerd ( en ja alles is up to date)

als ik vervolgens gebeld wordt krijgt diegene die mij belt mijn voicemail terwijl ik gewoon bereikbaar ben.

koppel ik de multisim weer af dan ben ik weer normaal bereikbaar.

 

de medewerkers van KPN als ik die bel weten het niet( had twee dames die niet eens wisten dat multisim bestond)

kan iemand mij helpen wat doe ik verkeerd??? En nee heb zover ik weet geen focus aanstaan alleen een slaapje schema wat rond 22:30 aanspring

Reageer