KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27424 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

16.1 en 9.1 maar geeft aan. Wat gaat hier fout ? Al jaren klant bij kpn !! 

 

Hi @MerLiNiuM! Wil je jouw iPhone eens een keertje uit en weer aan zetten? Ben benieuwd of het dat wel lukt.

Kan het zijn dat ik een fysieke Sim in me iPhone 14 heb en dan het niet pakt op de Apple Watch ultra ? 

Reputatie 1

@Robert_dR vanuit de techniek is de vraag of je Multisim nogmaals wil aanzetten, zodat ze mee kunnen kijken naar de daadwerkelijke instellingen. 

@Jeroen_dB Ik heb Multisim verwijdert en hem opnieuw geactiveerd. Helaas nog hetzelfde. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt, er gaat naar gekeken worden. Als je wil mag je het weer loskoppelen zodat je weer telefoontjes kan ontvangen @rembrand20. Ze hebben het kunnen reproduceren. 

Hopelijk is de oorzaak snel gevonden. 

@Robert_dR vanuit de techniek is de vraag of je Multisim nogmaals wil aanzetten, zodat ze mee kunnen kijken naar de daadwerkelijke instellingen. 

@Jeroen_dB Ik heb Multisim verwijdert en hem opnieuw geactiveerd. Helaas nog hetzelfde. 

Ik zie het, hij blijft nog steeds op activeren staan. Heb iPhone en Apple Watch ook al eens herstart.

Reputatie 7
Badge +20

@RvW71, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Met name het nummer waar het om gaat. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan gaan wij eens meekijken wat er mogelijk mis gaat. 

@Robert_dR vanuit de techniek is de vraag of je Multisim nogmaals wil aanzetten, zodat ze mee kunnen kijken naar de daadwerkelijke instellingen. 

@Jeroen_dB Ik heb Multisim verwijdert en hem opnieuw geactiveerd. Helaas nog hetzelfde. 

Ik zie het, hij blijft nog steeds op activeren staan. Heb iPhone en Apple Watch ook al eens herstart.

Overigens had ik een continue VPN op mijn iPhone. Mogelijk zit dat nog in de weg. Nu uitgezet. iPhone en Apple Watch nog eens herstart. Blijft op activeren staan.

Reputatie 2

@Robert_dR vanuit de techniek is de vraag of je Multisim nogmaals wil aanzetten, zodat ze mee kunnen kijken naar de daadwerkelijke instellingen. 

 Beste Jeroen,

Uiteraard wil ik het opnieuw activeren, maar kan je me een kort tijdblok geven waarin ik dit doe? Ik ben namelijk helemaal niet meer bereikbaar als ik het activeer.

ps. voor zover het van belang is, zowel in m’n iPhone als in m’n Watch zit een e-sim.

Reputatie 7
Badge +20

 

@RvW71, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Met name het nummer waar het om gaat. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan gaan wij eens meekijken wat er mogelijk mis gaat. 

Hoor graag van je. 

 

@Robert_dR Is niet meer nodig eerst. Bedankt.

@Sonja74 Het gebruik van multisim werkt inderdaad ook bij een kidssim abonnement! 

@DannyStekelenburg Ik heb je gegevens doorgegeven aan mijn collega, zij zijn de situatie aan het onderzoeken! 

@Rutger_ is er al iets bekend? Multisim is sinds vanochtend weer goed afgemeld dus zou hem weer kunnen installeren maar ben bang dat ik dan weer niet bereikbaar ben.

 

@RvW71, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Met name het nummer waar het om gaat. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan gaan wij eens meekijken wat er mogelijk mis gaat. 

Hoor graag van je. 

 

@Robert_dR Is niet meer nodig eerst. Bedankt.

Profiel aangepast met mobiel nummer.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @RvW71, Ik ga het doorgeven. Gaat mijn collega even kijken wat er mis gaat. 

 

@DannyStekelenburg, het wordt nog onderzocht. 

Bedankt @RvW71, Ik ga het doorgeven. Gaat mijn collega even kijken wat er mis gaat. 

 

@DannyStekelenburg, het wordt nog onderzocht. 

@Bart_Z dankjewel voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +25

@RvW71 Voor jou is het uitgezocht. Jij hebt een verlenging lopen waardoor het niet gaat. Er loopt dus al een wijziging op dit moment waardoor de activatie niet door kan lopen. De boel wordt opgeschoond qua Multisim in de systemen, maar je kunt het pas weer activeren zodra je het toestel hebt en de verlenging is ingegaan. Anders gaat het weer fout. Excuses voor de onduidelijkheid.

 

Het probleem dat over het niet bereikbaar zijn na activatie wordt nog onderzocht. We laten het weten zodra we een update hebben.

@RvW71 Voor jou is het uitgezocht. Jij hebt een verlenging lopen waardoor het niet gaat. Er loopt dus al een wijziging op dit moment waardoor de activatie niet door kan lopen. De boel wordt opgeschoond qua Multisim in de systemen, maar je kunt het pas weer activeren zodra je het toestel hebt en de verlenging is ingegaan. Anders gaat het weer fout. Excuses voor de onduidelijkheid.

 

Het probleem dat over het niet bereikbaar zijn na activatie wordt nog onderzocht. We laten het weten zodra we een update hebben.

@Paul_ Bedankt voor het uitzoeken. Dan wacht ik op het moment dat de verlenging is afgerond.

KPN Multisim, de Apple watch app geeft aan dat KPN niet ondersteunt.
In de app van KPN geen optie om Multisim te kiezen.

 

Gebeld met KPN 0800-0402, Laurens geeft aan dat het een storing lijkt en af te wachten.

 

Is hier vanuit KPN een richting aan te geven? Betreft het inderdaad een storing of kan ik op een andere manier Multisim en dus mijn Apple Watch 4G geactiveerd krijgen?

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7

Draait jouw iPhone iOS 16.1 en jouw Apple Watch op watchOS 9.1?

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Hoi WJB

Iphone, IOS 16.1, Apple watch 9.1.

KPN mobiel abonnement, +20 jaar. 

Groet, JJPM
 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7

Heb je een particulier of een zakelijk abonnement?

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

 

@RvW71, zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Met name het nummer waar het om gaat. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan gaan wij eens meekijken wat er mogelijk mis gaat. 

Hoor graag van je. 

 

@Robert_dR Is niet meer nodig eerst. Bedankt.

Beste Bart en/of collega,

wordt dit probleem nu collectief onderzocht? Er zijn meerdere mensen op dit forum die een gelijksoortig probleem hebben. Houden jullie ons op dit forum op de hoogte van de voortgang / oplossing? Of worden wij individueel benaderd?

ik vraag dit omdat me nu niet helder is waar er door wie aan gewerkt wordt nu. Heel graag wil ik gebruik maken van de multisim oplossing, hier wacht ik al tijden op.

bedankt voor je reactie.

Beste reageerders,

 

daar waar ik te snel en te stoer reageerde dat mijn iPhone all op versie 16.1 stond zat ik fout.

 

De update werd getoond maar ik had ‘m nog niet uitgevoerd.

 

Nu wel, waarna de activatie succesvol is verlopen.

 

Bedankt voor de betrokkenheid.

 

Groet,

 

JJPM

Reputatie 7
Badge +21

@Robert_dR Er zijn verschillende klanten die aangeven dat ze hier problemen mee hebben. We hebben onder andere jouw mobiele nummer intern doorgegeven om dit verder te laten onderzoeken. Het lastige is dat dit pas kan onderzocht worden wanneer het toestel aanstaat. Is dat het geval? Zo ja, laat dan even hier een berichtje achter. Dan kunnen we dit doorgeven. 😊

Reputatie 2

@Robert_dR Er zijn verschillende klanten die aangeven dat ze hier problemen mee hebben. We hebben onder andere jouw mobiele nummer intern doorgegeven om dit verder te laten onderzoeken. Het lastige is dat dit pas kan onderzocht worden wanneer het toestel aanstaat. Is dat het geval? Zo ja, laat dan even hier een berichtje achter. Dan kunnen we dit doorgeven. 😊

Hi Vikash,

Bedankt voor je snelle reactie. Op het moment dat ik multisim inschakel ben ik direct niet meer bereikbaar. Dus ik vind het prima om het in te schakelen op het moment dat de technische dienst onderzoek wil gaan plegen. Maar dan moet je even aangeven op welk moment ik het moet in schakelen. Als dit 1 á 2 uur achter elkaar is vind ik het prima, maar meerdere dagen niet bereikbaar zijn is voor mij privé en zakelijk helaas niet mogelijk.

Graag verneem ik wanneer jullie hier mee aan de slag willen, dan schakel ik multisim in.

Alvast bedankt voor je reactie.

Hier ook na inschakelen van Multisim onbereikbaar. Als ik het uitzet ben ik weer bereikbaar. 

Reputatie 7
Badge +21

@Robert_dR Wat fijn dat je het met ons wil gaan testen. Ik zal even vragen op welk moment je het toestel moet inschakelen en of 1 á 2 uur voldoende is. We komen er zo snel mogelijk op terug. 

Multisim aangezet en werkt alleen als ik telefoon uit zet als ik die aanzet gaan de telefoontjes direct naar voicemail! Kan wel bellen met telefoon?! RaRa wat gaat er fout?

 

oja de laatste versies van iOS en Watch geen beta 

Ik heb dit ook snap er niets van.

Ik ook dit probleem

Reageer