KPN Multisim Apple Watch

  • 31 October 2022
  • 870 reacties
  • 27430 keer bekeken
KPN Multisim Apple Watch

Toon eerste bericht

870 reacties

Ik heb het zelfde probleem vanaf dag 1 dat ik multisim aangezet heb..ik wil mn toestel best met multisim geactiveerd hebben staan.. dat de td erna kan kijken..maar ben nu al zakelijk2 dagen niet bereikbaar..voor inkomende oproepen..(heb nog nooit ouderwets zoveel smsjes gehad 😂 van voicemail) maar meteen kpn gebeld en trouble ticket aanlaten maken..als zakelijke klant kan ik niet 3 dagen op een antwoord/oplossing wachten.dus als de td er met spoed naar wil kijken.. gebruikersnaam is tevens te vinden in jullie systeem.. daar staat de trouble ticket ook vermeld.. @Vikash  

met vriendelijke groet,

 

Reputatie 7
Badge +21

@Robert_dR (en @V-tes) Ik krijg zojuist een terugkoppeling. Er wordt aangegeven dat het onderzoek inmiddels al gestart is en dat er geen voorbeelden meer nodig zijn, op dit moment. Zodra er meer bekend is laten we dat hier in dit topic weten. 

Ik heb zojuist de multisim geïnstalleerd op m’n Apple Watch Ultra. Kan nu alleen niet meer gebeld worden ook al zet ik het mobiele netwerk op de Apple Watch uit. Bellen lukt wel maar maar ik kan door niemand gebeld worden. Hebben meerdere mensen hier last van?

 

gr. Laurens

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Robert_dR (en @V-tes) Ik krijg zojuist een terugkoppeling. Er wordt aangegeven dat het onderzoek inmiddels al gestart is en dat er geen voorbeelden meer nodig zijn, op dit moment. Zodra er meer bekend is laten we dat hier in dit topic weten. 

Top!! 
hoop dat ze t snel vinden.. is maar lastig zo.. 

met vriendelijke groet,

 

Reputatie 7
Badge +21

@V-tes Dat begrijp ik. Hopelijk snel een oplossing. 😊

@LaurensB80 Ervaar jij hetzelfde probleem als @V-tes? Zo ja, dit wordt op dit moment onderzocht. Zodra er een oplossing is laten we dat hier weten. 

Heel bijzonder dat ik geen multisim kan krijgen bij de Apple series 8 smartwatch die ik wil kopen (wordt constant afgewezen en dan krijg ik een lege mail met uitleg + een mail waarin staat dat mijn bestelbevestiging onderweg is #confused). Ik ben nog maar enkele jaren klant bij KPN en heb een iPhone Xr met 16.1, dus daar ligt het niet aan. Je zou bijna denken dat ze geen extra geld willen verdienen. Eerst gigantisch gedoe met onze glasvezelaansluiting en nu dit gedoe weer. Dit maakt onze mening over KPN nou niet bepaald beter allemaal terwijl het net weer wat positiever was geworden. Een beetje jammer dit!

@Vikash 

Hier hetzelfde met een Apple Watch Ultra en multisim, niet meer bereikbaar. Als er testen nodig zijn ben ik beschikbaar.

@V-tes Dat begrijp ik. Hopelijk snel een oplossing. 😊

@LaurensB80 Ervaar jij hetzelfde probleem als @V-tes? Zo ja, dit wordt op dit moment onderzocht. Zodra er een oplossing is laten we dat hier weten. 

Dat probleem heb ik idd ook. als ik de multisim loskoppel ben ik nog steeds niet bereikbaar. Ik kan alleen gebeld worden als mijn mobile uit staat. Ik ontvang de melding dan op de Apple Watch. Moet ik iets doen of gewoon afwachten?

@V-tes Dat begrijp ik. Hopelijk snel een oplossing. 😊

@LaurensB80 Ervaar jij hetzelfde probleem als @V-tes? Zo ja, dit wordt op dit moment onderzocht. Zodra er een oplossing is laten we dat hier weten. 

Dat probleem heb ik idd ook. als ik de multisim loskoppel ben ik nog steeds niet bereikbaar. Ik kan alleen gebeld worden als mijn mobile uit staat. Ik ontvang de melding dan op de Apple Watch. Moet ik iets doen of gewoon afwachten?

Reputatie 4
Badge +2

Heb het zojuist geactiveerd, de telefoon uitgezet en de WiFi verbinding op de Apple Watch uitgezet en alles getest en het werkt. Ben super blij. Ben van de week gevallen en dan is het erg fijn dat als je moeilijk kan opstaan je Apple Watch kan gebruiken. Ik denk dat het voor veel hulpbehoevenden een enorme geruststelling is dat je niet altijd in de buurt van je iPhone hoeft te zijn. Uiteraard werkt Bluetooth en WiFi op je AppleWatch, maar dit is mij de € 5 waard. 

16.1 en 9.1 maar geeft aan. Wat gaat hier fout ? Al jaren klant bij kpn !! 

 

Hi @MerLiNiuM! Wil je jouw iPhone eens een keertje uit en weer aan zetten? Ben benieuwd of het dat wel lukt.

Kan het zijn dat ik een fysieke Sim in me iPhone 14 heb en dan het niet pakt op de Apple Watch ultra ? 

@Paul_  uitgezet nog steeds geen optie om te activeren  kan het zijn dat me abbo pas verlengt is of dat me iPhone 14 een fysiek Sim gebruikt ?? 

Hoi,

 

Ik heb een zakelijke telefoon via mijn werkgever met een kpn abo. Zou het dan mogelijk moeten zijn om multisim gewoon aan te zetten of moet ik andere stappen ondernemen? 
 

Ik krijg nu de melding ‘mobiel netwerk configureren is niet beschikbaar bij deze mobiele provider’.

 

 

Waarom 5 Euro per maand voor alleen een telefoonnummer? Dat kan best voordeliger.

Reputatie 1

@Vikash 

 

Is er al een update te melden voor wat betreft het niet bereikbaar zijn na het activeren van Multisim?

Reputatie 7
Badge +16

We krijgen meerdere meldingen binnen dat men onbereikbaar is na het activeren van de Multisim bij KPN. Telefoongesprekken worden direct doorgeschakeld naar de voicemail. 

We hebben dit in onderzoek en laten het weten zodra we een update hebben.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi,

 

Ik heb een zakelijke telefoon via mijn werkgever met een kpn abo. Zou het dan mogelijk moeten zijn om multisim gewoon aan te zetten of moet ik andere stappen ondernemen? 
 

Ik krijg nu de melding ‘mobiel netwerk configureren is niet beschikbaar bij deze mobiele provider’.

 

 

Heb je ook een kpn zakelijk abonnement? Mogelijk werkt het dan niet (ligt eraan wat voor zakelijk abonnement je hebt).

Reputatie 1

We krijgen meerdere meldingen binnen dat men onbereikbaar is na het activeren van de Multisim bij KPN. Telefoongesprekken worden direct doorgeschakeld naar de voicemail. 

We hebben dit in onderzoek en laten het weten zodra we een update hebben.

Dank voor de update!

Reputatie 7
Badge +16

Heel bijzonder dat ik geen multisim kan krijgen bij de Apple series 8 smartwatch die ik wil kopen (wordt constant afgewezen en dan krijg ik een lege mail met uitleg + een mail waarin staat dat mijn bestelbevestiging onderweg is #confused). Ik ben nog maar enkele jaren klant bij KPN en heb een iPhone Xr met 16.1, dus daar ligt het niet aan. Je zou bijna denken dat ze geen extra geld willen verdienen. Eerst gigantisch gedoe met onze glasvezelaansluiting en nu dit gedoe weer. Dit maakt onze mening over KPN nou niet bepaald beter allemaal terwijl het net weer wat positiever was geworden. Een beetje jammer dit!

Jammer dat jouw bestelling afgewezen wordt, @P. Bruins. Hiervoor kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen nagaan waarom jouw bestelling afgewezen wordt. Je kunt hen bereiken op het gratis nummer 0800 0402.

Voor zover mij bekend is, maakt het type simkaart (fysieke simkaart of e-sim) bij de iPhone niet uit, @MerLiNiuM. Wil jij jouw klantgegevens noteren in jouw forum profiel? Dan kunnen wij even meekijken. Graag jouw volledige naam, 06 nummer en postcode + huisnummer. Als je hier een seintje geef als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt!
 

Hoi,

Ik heb een zakelijke telefoon via mijn werkgever met een kpn abo. Zou het dan mogelijk moeten zijn om multisim gewoon aan te zetten of moet ik andere stappen ondernemen? 
Ik krijg nu de melding ‘mobiel netwerk configureren is niet beschikbaar bij deze mobiele provider’.

Heb je ook een kpn zakelijk abonnement? Mogelijk werkt het dan niet (ligt eraan wat voor zakelijk abonnement je hebt).

Klopt helemaal, @Ferry1984! De Multisim bij KPN is mogelijk bij onze particuliere en Kleinzakelijke abonnementen. Niet bij andere zakelijke abonnementen, @Machello.

Reputatie 7
Badge +16

@MerLiNiuM Wil je nog even controleren en doorgeven wat er precies staat onder InstellingenAlgemeen Info Fysieke simkaart/E-SIM – Aanbieder?

 

Hoi,

Ik heb een zakelijke telefoon via mijn werkgever met een kpn abo. Zou het dan mogelijk moeten zijn om multisim gewoon aan te zetten of moet ik andere stappen ondernemen? 
Ik krijg nu de melding ‘mobiel netwerk configureren is niet beschikbaar bij deze mobiele provider’.

Heb je ook een kpn zakelijk abonnement? Mogelijk werkt het dan niet (ligt eraan wat voor zakelijk abonnement je hebt).

Klopt helemaal, @Ferry1984! De Multisim bij KPN is mogelijk bij onze particuliere en Kleinzakelijke abonnementen. Niet bij andere zakelijke abonnementen, @Machello.

Dat is wel heel vervelend. Dan heb ik dus de juiste hardware, alleen gaat dit dus geen optie voor mij zijn?! Wordt dit mogelijk op een later moment nog beschikbaar voor ‘groot’ zakelijk abonnementen?

Reputatie 7
Badge +20

@Machello De wens is er zeker om Multisim beschikbaar te maken voor de zakelijke portfolio's. Een datum van introductie is nu nog niet bekend.

@MerLiNiuM Wil je nog even controleren en doorgeven wat er precies staat onder InstellingenAlgemeen Info Fysieke simkaart/E-SIM – Aanbieder

@Shyrin_ KPN NL 51.0

@Paul_ , ja ik heb ios 16.1 en watchos 9.1. En ik draai geen beta versie. 

Ik kan ook zien dat het abonnement is aangeschaft en op de watch zie ik ook “Plan: KPN NL”. Maar het icoontje is wit en kan er dus niks mee zonder dat m’n telefoon in de buurt is.

 

 

Hoi hoe heb jij het werkend gekregen als ik vragen mag ?? Want ik krijg ook de melding dat het niet ondersteund wordt door KPN 

Goedemiddag

 

ik krijg dus ook continu dat KPN het niet ondersteund terwijl ik niet op beta draai en al tig x m’n Watch en iPhone opnieuw heb opgestart terwijl mijn abonnement wel ingaat en ik er nu dus geen gebruik van kan maken 

 

@Machello De wens is er zeker om Multisim beschikbaar te maken voor de zakelijke portfolio's. Een datum van introductie is nu nog niet bekend.

Hopelijk laat dit niet lang op zich wachten! 

Reageer