News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • 12 October 2020
  • 1034 reacties
  • 35517 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

Toon eerste bericht

1034 reacties

Misschien wel even een leuke om te onderzoeken. Hebben mensen die vooraf betaald hebben de telefoons al wel ontvangen, en de personen die bijv op volgende factuur betalen nog niet? Dat zou wel ziek zijn...

Ik heb hem dmv verlenging abonnement. En moet bij de volgende maandfactuur bijbetalen. 

Reputatie 2

Misschien wel even een leuke om te onderzoeken. Hebben mensen die vooraf betaald hebben de telefoons al wel ontvangen, en de personen die bijv op volgende factuur betalen nog niet? Dat zou wel ziek zijn...

Ik heb hem dmv verlenging abonnement. En moet bij de volgende maandfactuur bijbetalen. 

Same, niet ontvangen nog

Beste kpn,

 

Ik zou vandaag de nieuwe iPhone 12 pro binnen krijgen die ik vorige week heb besteld en krijg nu te horen dat ze niet op voorraad zijn ? 
kunt u me aangeven wanneer deze wel komen want anders zeg ik me abonnement af binnen 14 dagen. 
 

gr romijn

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 1

Hallo allemaal, er is een grote instroom aan iPhone 12 topics. Deze hebben we allemaal samengevoegd met dit topic. 

Wat betreft voorraad en levering enzo: wij krijgen toestellen geleverd vanuit Apple, maar we weten niet van te voren welke modellen en hoeveel daarvan we gaan krijgen. Dit omdat dit afhangt van de voorraad van Apple zelf en de verdeling die zij daarin hanteren tussen al hun verkopende partijen. Daardoor kan het zijn dat je dus net gisteravond pas een mail hebt ontvangen dat jouw toestel er nog niet is. Daar kunnen wij niets aan doen. 

Als je een van degenen bent die nog geen leverbevestiging heeft, deze gaat nog komen. Wanneer kan ik niet met zekerheid zeggen, je krijgt bericht zodra dit bekend is. 

Ik kan gewoon niet geloven dat er opeens een doos met iPhones op de stoep staat, deze opengemaakt wordt door Kpn en men dan tot de ontdekking komt dat het er te weinig zijn om de pre-orders uit te leveren.

Wees gewoon eerlijk en transparant naar de klant en als je echt niet weet of je aan de bestellingen kunt voldoen zeg dat dan gewoon en stuur geen emails met teksten als ‘ je zal als een van de eersten worden beleverd omdat je in pre-order hebt gekocht’ Dit is gewoon misleiding en een grote groep zeer teleurgestelde klanten tot gevolg, temeer omdat er gescherm wordt met een wereldwijd tekort terwijl d telefoon op veel digitale straathoeken gewoon op voorraad is! Bah! 

Reputatie 2

Klantenservice:

“Als ik zelf een gokje zou moeten wagen dan verwacht ik dat je dinsdag of woensdag een e-mail ontvangt met of een T&T of weer een mail met leveringsproblemen.”

“Is het laatste het geval dan heb je hem denk ik over 1,5 week op de woensdag ongeveer.”

Reputatie 2

Bron: iCulture (Twitter)

“Bij de iPhone 12 Pro is de levertijd als volgt:
- Zilver en goud zijn tussen 16-23 november leverbaar (alle modellen).
- Grafiet en oceaanblauw zijn tussen 9-16 november weer op voorraad.”

iPhone 12 pro 256 blauw besteld om 14:40 op de 16de. Ook de mail ontvangen dat ze niet kunnen wachten hem op te sturen. Gister avond een mail over een tekorten bij Apple. 

Zou nu ook wel graag willen weten hoe groot het tekort is bij KPN (dus niet bij Apple) en hoe hoog ik op de lijst staat voor mijn specifieke model. Dan heb ik een beeld van waar ik aan toe ben. Snap dat KPN geen informatie krijgt van Apple. maar KPN kan mij misschien wel vertellen hoe groot de kans is dat ik hem binnenkort ga krijgen of niet?

Transparantie in de situatie zou ik waarderen van KPN, dan zou ik ook meer begrip voor KPN kunnen opbrengen, begrijp dat ook KPN overgeleverd is aan Apple, maar communiceer daar dan over!

 

Ik heb mijn telefoon zojuist ontvangen en heb mijn abonnement verlengt, dus betaal pas bij de volgende factuur. 

Reputatie 2

 

Zaterdag besteld en krijg hem als het goed is straks binnen! 

 

Nice! Welke telefoon?

12 pro 128gb grafiet

Hier vrijdag direct na 14:00 ook deze uitvoering besteld en nog NIETS gehoord (behalve de orderbevestiging na bestelling).

Hoe kan het dat anderen de telefoon wel binnenkrijgen? Ik heb zakelijk besteld (alleen los toestel), maar die lijken dus helemaal overgeslagen te worden?! Waardeloos van KPN, zeker zonder enige informatie te bieden.

 

 Ben bang dat het nog wel een hele tijd gaat duren.. 

Reputatie 2

 

 Ben bang dat het nog wel een hele tijd gaat duren.. 

Denk hetzelfde, vind het echt belachelijk. Als ik hem ergens anders los kan kopen en ophalen of binnen 1 dag thuis bezorgd dan doe ik dat en annuleer ik bij KPN, wat een gedoe pff

 

 Ben bang dat het nog wel een hele tijd gaat duren.. 

Denk hetzelfde, vind het echt belachelijk. Als ik hem ergens anders los kan kopen en ophalen of binnen 1 dag thuis bezorgd dan doe ik dat en annuleer ik bij KPN, wat een gedoe pff

Ja er staat bij mij dat ik hem niet eens kan annuleren. 
staat jouw orderstatus ook nog op controleren? 

Reputatie 2

 

 Ben bang dat het nog wel een hele tijd gaat duren.. 

Denk hetzelfde, vind het echt belachelijk. Als ik hem ergens anders los kan kopen en ophalen of binnen 1 dag thuis bezorgd dan doe ik dat en annuleer ik bij KPN, wat een gedoe pff

Ja er staat bij mij dat ik hem niet eens kan annuleren. 
staat jouw orderstatus ook nog op controleren? 

Ja staat nog steeds op controleren. Klantenservice gaf aan dat annuleren wel mogelijk was, moet nog ff uitzoeken hoe. Het is gewoon belachelijk hoe de service van KPN in elkaar steekt. Er wordt letterlijk van A tot Z gezegd en geen van alle informatie klopt… 

Reputatie 2

KPN geeft aan dat Apple niet doorgeeft wat ze bestellen/leveren. Aan de ene kant natuurlijk weer een ‘gooi het maar op Apple’ antwoord. Aan de andere kant zou dat betekenen dat Apple wel levert, alleen niet aangeeft wat en hoe veel… blijft een kansloze missie vanuit KPN in ieder geval

KPN geeft aan dat Apple niet doorgeeft wat ze bestellen/leveren. Aan de ene kant natuurlijk weer een ‘gooi het maar op Apple’ antwoord. Aan de andere kant zou dat betekenen dat Apple wel levert, alleen niet aangeeft wat en hoe veel… blijft een kansloze missie vanuit KPN in ieder geval

Ik heb drie verschillende mensen bij kpn gesproken en ook iedereen zegt iets anders en alleen maar dingen waar je niks mee kunt. Beetje klaar mee 

Reputatie 2

KPN geeft aan dat Apple niet doorgeeft wat ze bestellen/leveren. Aan de ene kant natuurlijk weer een ‘gooi het maar op Apple’ antwoord. Aan de andere kant zou dat betekenen dat Apple wel levert, alleen niet aangeeft wat en hoe veel… blijft een kansloze missie vanuit KPN in ieder geval

Ik heb drie verschillende mensen bij kpn gesproken en ook iedereen zegt iets anders en alleen maar dingen waar je niks mee kunt. Beetje klaar mee 

Precies dit! Op een gegeven moment ben je er helemaal klaar mee dat je overal achteraan moet gaan, en iedereen zegt weer wat anders bij kpn. Geef gewoon een beetje duidelijkheid 

Reputatie 2

Same here, zelfs opzeggen bij KPN spookt door m’n hoofd, wat een K service 🙃

Same here, zelfs opzeggen bij KPN spookt door m’n hoofd, wat een K service 🙃

Wij zijn echt al jaaaren klant met alles maar hier denken wij nu ook echt over. Bah 

Reputatie 2

Ik wacht nog even tot vanavond, hopelijk krijgen we vanavond een mailtje met een T&T. Als het niet zo is dan bel ik ze morgen gewoon weer want dit kan echt niet! Zeker niet als je het al op de eerste dag hebt gereserveerd (eerste minuten)!

Ik wacht nog even tot vanavond, hopelijk krijgen we vanavond een mailtje met een T&T. Als het niet zo is dan bel ik ze morgen gewoon weer want dit kan echt niet! Zeker niet als je het al op de eerste dag hebt gereserveerd (eerste minuten)!

Nee precies! ik ga morgen ook weer bellen want er komt ook geen verandering in de controleren status. 

Net toch nog eens proberen te bellen. Tot twee keer toe krijg ik iemand eraan die het gaat uitzoeken en me in de wacht zet waarna ze me na 10 min eruit gooien. Het wordt steeds mooier daar 

Net toch nog eens proberen te bellen. Tot twee keer toe krijg ik iemand eraan die het gaat uitzoeken en me in de wacht zet waarna ze me na 10 min eruit gooien. Het wordt steeds mooier daar 

Ik heb net contact gehad en de levering kan 2 tot 3 weken duren. Verder lees ik hier wisselde reacties van andere mensen over levertijden. Heb dit aangegeven bij kpn maar er wordt niets aan gedaan. 

Ik wacht nog even tot vanavond, hopelijk krijgen we vanavond een mailtje met een T&T. Als het niet zo is dan bel ik ze morgen gewoon weer want dit kan echt niet! Zeker niet als je het al op de eerste dag hebt gereserveerd (eerste minuten)!

Nee precies! ik ga morgen ook weer bellen want er komt ook geen verandering in de controleren status. 

Ben benieuwd of je ooit een eerlijk antwoord gaat krijgen 🙂.


Tot hoe laat kun je een T&T krijgen? Ikzelf heb binnen minuten na 14:00 de bestelling geplaatst en de klantenservice van KPN gaf gister aan de komende weken mijn mail in de gaten te houden. Ik ga er dus niet vanuit dat een T&T binnenkort komt.
 

Krijg bijna spijt dat ik met twee jaar heb verlengd, met name door het gebrek aan communicatie en de manier waarop KPN nu met klanten omgaat. Merkloyaliteit brengt je nergens meer. 

Ik wacht nog even tot vanavond, hopelijk krijgen we vanavond een mailtje met een T&T. Als het niet zo is dan bel ik ze morgen gewoon weer want dit kan echt niet! Zeker niet als je het al op de eerste dag hebt gereserveerd (eerste minuten)!

Nee precies! ik ga morgen ook weer bellen want er komt ook geen verandering in de controleren status. 

Ben benieuwd of je ooit een eerlijk antwoord gaat krijgen 🙂.


Tot hoe laat kun je een T&T krijgen? Ikzelf heb binnen minuten na 14:00 de bestelling geplaatst en de klantenservice van KPN gaf gister aan de komende weken mijn mail in de gaten te houden. Ik ga er dus niet vanuit dat een T&T binnenkort komt.
 

Krijg bijna spijt dat ik met twee jaar heb verlengd, met name door het gebrek aan communicatie en de manier waarop KPN nu met klanten omgaat. Merkloyaliteit brengt je nergens meer. 

De jongen die ik net alsnog sprak gaf me het idee dat het nog wel weken kan duren en zei dat ik maandag maar weer terug moest bellen omdat ze dan misschien meer weten. En ook hij schoof natuurlijk weer alles op Apple en hoe snel zij bijleveren. 

Reageer