News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • 12 October 2020
  • 1034 reacties
  • 35517 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

Toon eerste bericht

1034 reacties

Ik heb gister een mail ontvangen dat ik vanaf donderdagavond 22 oktober mijn post nl track en tracé zou kunnen volgen… maar je raad het al ik de link naar track en tracé werkt niet..

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Heb ook de 12 Pro 128 blue ge pre-ordered en hetzelfde verhaal... Niet op voorraad... 

Overal kan je hem nu halen, zo kan je toch niet met je klanten omgaan? Last minute zeggen dat het er niet is.

Ik heb gister een mail ontvangen dat ik vanaf donderdagavond 22 oktober mijn post nl track en tracé zou kunnen volgen… maar je raad het al ik de link naar track en tracé werkt niet..

Ja ik ken een aantal mensen die hem zowat meteen gepreorderd hebben maar iedereen heeft of niet op voorraad of inderdaad een niet werkende link.. Dus ik ben benieuwd! Hopelijk komt hij bij jou dan alsnog vandaag! 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb de 128gb 12 pro blue besteld. Ik krijg heb vandaag binnen volgens de track and trace

Zou raar zijn als je hem vandaag in de winkel binnen 10 min in je handen hebt terwijl je ervanuit mag gaan dat pre-order als eerste in huis. Hoop dat hier wel iets voor tegenover staat. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Zou raar zijn als je hem vandaag in de winkel binnen 10 min in je handen hebt terwijl je ervanuit mag gaan dat pre-order als eerste in huis. Hoop dat hier wel iets voor tegenover staat. 

Ja ze schuiven het in de mail op Apple, terwijl ik op de site van Apple zag dat ze daar gewoon op voorraad zijn. Maar we gaan het zien. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik krijg serieus nu net een mail met werkende track en tracé 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

oh toeval bestaat niet, nou dat is top! Veel plezier ermee. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

Zelfde probleem hier, was er niet als aller eerste bij vorige week vrijdag(14:12) de iPhone 12 pro gold 128Gb besteld, week lang niets gehoord. Gister middag contact opgenomen met klantenservice, daar werd mij verzekerd dat ik vandaag, uiterlijk zaterdag, mail zou ontvangen met T&T. Daarna ‘s avonds weer contact gezocht, toen werd er gezegd dat er 400 iPhone’s gold 128GB verwacht werden en dat ik dat vandaag na kon vragen. Na het gesprek mail ontvangen met het wereldwijd tekort. Vanochtend nog eens contact gezocht en toen bleken beide berichtgevingen van de klantenservice van gisteren onzin te zijn… Oftewel 0 info over de levertijd, en maar afschuiven op ‘we zijn afhankelijk van apple’...

Mijn vader heeft op vrijdag 14:42 iPhone 12 pro blue 128GB besteld, kreeg dinsdagavond mail met T&T en ontvangt hem vandaag… Hoe scheef...

Reputatie 2

@Marvinkvandijk Nice! Welke telefoon heb je besteld? 

@Marvinkvandijk Nice! Welke telefoon heb je besteld? 

De 12 pro 128GB blauw

Zelfde probleem hier, was er niet als aller eerste bij vorige week vrijdag(14:12) de iPhone 12 pro gold 128Gb besteld, week lang niets gehoord. Gister middag contact opgenomen met klantenservice, daar werd mij verzekerd dat ik vandaag, uiterlijk zaterdag, mail zou ontvangen met T&T. Daarna ‘s avonds weer contact gezocht, toen werd er gezegd dat er 400 iPhone’s gold 128GB verwacht werden en dat ik dat vandaag na kon vragen. Na het gesprek mail ontvangen met het wereldwijd tekort. Vanochtend nog eens contact gezocht en toen bleken beide berichtgevingen van de klantenservice van gisteren onzin te zijn… Oftewel 0 info over de levertijd, en maar afschuiven op ‘we zijn afhankelijk van apple’...

Mijn vader heeft op vrijdag 14:42 iPhone 12 pro blue 128GB besteld, kreeg dinsdagavond mail met T&T en ontvangt hem vandaag… Hoe scheef...

Misschien is er technisch wat mis gegaan in de eerste ~15 minuten van de preorder? Van iedereen die er direct bij waren hoor ik issues, van mensen die later hebben besteld hoor ik track en trace codes.. first come first serve?

Reputatie 2

@marvin ah daar is de voorraad hoger van inderdaad, mijn pa ontvangt hem ook vanmiddag (vrijdag 14:42 besteld)

@RyanS Ik heb ook gebeld vanochtend en daar zeiden ze dat ze echt geen enkele tijdsindicatie konden geven en inderdaad van Apple afhankelijk waren. Ik heb inderdaad ook de gold 128 gb. 

Reputatie 2

@MThunder Ik heb inderdaad ook nagevraagd of mijn bestelling wel doorgekomen was, ze gaven aan van wel en dat de order volledig doorgezet is

Reputatie 2

@Kelc ja precies hetzelfde, er werd gister echter gezegd dat ze er vandaag 400 verwachten, met een beetje geluk morgen ontvangen dus, maar ze schatte de kans klein… Vind het toch apart dat ze zo’n datum dan promoten terwijl ze het elk jaar niet waar kunnen maken...

@MThunder Ik heb inderdaad ook nagevraagd of mijn bestelling wel doorgekomen was, ze gaven aan van wel en dat de order volledig doorgezet is

Bij mij hetzelfde, staat de bestelstatus bij jou toevallig ook nog steeds op ‘controleren’? Ik had in de afgelopen week wel verwacht dat de status naar ‘in verwerking’ zou springen.

Reputatie 2

Had vanmorgen ook nog kpn gebeld voor mn Iphone pro 128gb gold. Ze zeiden dat die vandaag of morgen geleverd worden, geloof er helemaal niks van

@RyanS Nee echt belachelijk! als ik dat had geweten had ik het namelijk niet via KPN besteld. Wilde hem graag voor volgende week donderdag hebben omdat ik dan op vakantie ga. Dus ben benieuwd of ze dat wel gaan halen.. 

Reputatie 2

@MThunder jup, nog steeds stap 1, wel mail/sms ontvangen met ‘uw iPhone 12 komt bijna’ echter gisteravond juist met vertraging…

@Kilianams Ja dat dus… de ene zegt dat ze ze totaal niet hebben en niet verwachten, andere weer dat ze waarschijnlijk komen, en de ander dat het nog wel 2 weken kan duren...

Reputatie 2

@Kelc Ja terecht… Heb er een hard hoofd in, nog stiekeme hoop op fout in mails ouzo dat hij toch vandaag/morgen komt… Maar vind dit wel een domper van KPN, je betaald flink maar dit gaat elk jaar weer fout

@Kilianams heb jij wel al een mail of iets ontvangen dat hij onderweg is? of ook de mail van niet op voorraad? 

Reputatie 2

Volgend jaar gewoon via Coolblue bestellen. Maar het is toch belachelijk voor woorden, bij Coolblue kon je vanaf maandag 19 oktober pre-orderen en kpn 16 oktober. Bij coolblue kan je ze nog steeds bestellen en heb je ze vanavond in huis

Reputatie 2

@Kilianams heb jij wel al een mail of iets ontvangen dat hij onderweg is? of ook de mail van niet op voorraad? 

Nee die van mijn staat nog steeds op controleren sinds 16 oktober

Reputatie 2

@Kilianams ja dat zat ik dus net te kijken, vrijwel alles op voorraad, behalve de gold 128Gb pro...

Reageer