News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • 12 October 2020
  • 1034 reacties
  • 35517 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

Toon eerste bericht

1034 reacties

Reputatie 1

@Davey S

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Lees inderdaad veel over de gold. Ik heb de graphic (zwarte) besteld en nog steeds niks gehoord op de mail paar dagen geleden na.

ik weet dat er schaarste is altijd in iphones maar vind het dan om de avond van te voren te laten weten rond uit slecht. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Hier precies hetzelfde!

Iphone 12 pro Gold vrijdag 14.00 uur besteld.

en nu ineens niet MEER op voorraad? Vind ik wel bijzonder als ik om 14.00 besteld heb, en hij morgen op de markt zou komen.

Ik denk dat niemand van KPN hem morgen krijgt, is ook altijd wat met dit drama bedrijf!!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Inderdaad.…

En helemaal omdat ik hem besteld heb op het moment dat het kon.

Tis altijd wat met drama bedrijf KPN!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Heb vr om exact 14 uur een iPhone 12 pro besteld. Kreeg s avonds afwijzing. Bleek fout bij kpn. Zou za terug gebeld worden en toen kon men bestelling opnieuw verwerken. 
medewerker beloofde mij dat dit geen invloed zou hebben op mijn besteltijd. Maar kreeg bevestiging met nieuw nummer en bestel datum. Bestel nr. Was 12000 hoger dan mijn eerste. Dit vond ik al verdacht. 
Vandaag bericht dat er niet genoeg op voorraad zijn en ik moet wachten. Tijd onbekend. Mijn bestelling link werkt ook niet meer, kan niet meer inloggen. Hoe kan dit nu als je vr 14 uur direct besteld hebt. Lekkere klanten service noem ik dat. HoE kan dit?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hier helaas hetzelfde. iPhone 12 pro 512gb blue. 14.00 besteld. 14.02 bevestiging op mail. En nu deze mail. Lijkt me toch niet dat dit het meest bestelde model is. Benieuwd hoe het bij de andere providers gaat nu..

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hier ook zelfde mail.  Is er wel iemand die er een morgen kan verwachten?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hier ook de mail ontvangen na bijna een week stilte, geweldig zo’n pre-order. En dat terwijl Coolblue wel voldoende voorraad heeft… Iets doe je dan niet goed lijkt mij. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Sorry ik was weer te vroeg, het is toegevoegd in mijn PostNL alleen onder CEVAlogistics, leveren jullie ook via maatschappij?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

Dus jij krijgt hem morgen wel binnen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Als dat een extern bedrijf is die hem brengt wel ja. Ze werken wel samen heb ik gezien op internet. Maar sws rare gang van zaken. Ik had verwacht beter op de hoogte te worden gehouden voor zo’n grote aankoop

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@ moetsyy. Als ik jou was zou ik echt om compensatie vragen, echt belachelijk. Gewoon misbruik maken van de grote klanten 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb vrijdag om 14:00 uur besteld (14:05 bevestiging) en volgens de track&trace wordt de mijne morgen wel bezorgd.. Ik heb de 12 pro 128GB Blue besteld. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb vrijdag om 14:00 uur besteld (14:05 bevestiging) en volgens de track&trace wordt de mijne morgen wel bezorgd.. Ik heb de 12 pro 128GB Blue besteld. 

Ik heb vrijdag om 14:00 uur besteld (14:05 bevestiging) en volgens de track&trace wordt de mijne morgen wel bezorgd.. Ik heb de 12 pro 128GB Blue besteld. 

Ik nog geen mail gehad van kpn en ook geen track en trace. Wanneer hb je deze ontvangen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb afgelopen dinsdag een mail ontvangen waarin stond dat ik vanaf vanavond mijn bestelling kon volgen! De track&trace stond ook in deze mail.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb afgelopen dinsdag een mail ontvangen waarin stond dat ik vanaf vanavond mijn bestelling kon volgen! De track&trace stond ook in deze mail.

Bn je in die mail dan bij “bolletje” 4? Ik heb ook die mail gehad maar zie nog geen track en trace pff

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Als ik op het derde “bolletje” klik staat daaronder de track&trace, dit zal bij jou dan ook wel zo zijn! 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Super bedankt Janne! Ik overal zoeken. 🤣

hij komt inderdaad bij mij ook morgen!!

hopelijk krijgen jullie hierboven hem ook snel! 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Haha graag gedaan! Ze hebben goed hun best gedaan om de track&trace te verstoppen, ik klikte er per ongeluk op 🙈

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Op 16 oktober via een contractverlenging de iPhone 12 pro 512 Gb besteld.

Direct na bestelling een bevestingsemail ontvangen dat ik een van de eersten was. Hartstikke fijn!

Gefeliciteerd! Uw splinternieuwe Apple iPhone 12 Pro 5G 512GB, Pacific Blue is gereserveerd met bestelnummer 201016297449xxx. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd.

Deze week natuurlijk de voortgang van de bestelling in de gaten gehouden maar helaar veranderde niets in de bestelstatus, deze blijf  op controleren staan (op dit moment nog steeds).

Gisteren dan toch maar eens een chat met de helpdesk opgezet. 26 wachtend voor mij maar dit ging nog redelijk snel (15 min ongeveer) en ik kreeg Roy aan de lijn.

Roy vroeg me hoe hij me kon helpen maar zodra ik de woorden iPhone 12 en bestelling had ingetikt en op <enter> had gedrukt werd de verbinding door Roy verbroken. Was hij de vragen hierover soms zat? Ik wist lig nog niets.

Kort op dit telefoontje weer een email van KPN ontvangen. 

Door een wereldwijd tekort hebben wij uw iPhone op dit moment tijdelijk niet op voorraad. 

Dit is natuurlijk flauwekul want er zijn voldoende telefoons op voorraad bij de diverse webwinkels (ook degene die ik heb besteld). In deze mail geen verdere toelichting of belofte over een leverdatum oid

Wij zijn hiervoor wel afhankelijk van Apple. Staat er in de email. Dit is wel makkelijk de schuld bij iemand anders neerleggen. KPN heeft toch de verantwoordelijkheid om haar klanten eerlijk te informeren en accurate informatie te geven?

 

Kortom, ik word aan het lijntje gehouden omdat KPN niet kan leveren en de schuld hiervoor buiten zichzelf zoekt. Hier hou ik niet van. Neem je verantwoordelijkheid, informeer de klant eerlijk (als in de eerste mail  niet had gestaan dat ik als een van de eersten beleverd zou worden) en kom met concrete informatie wanneer er dan wel geleverd kan worden (tip: koop een telefoon bij Coolblue en stuur deze naar mij op, zij hebben de telefoon nog wel op voorraad).

Jammer dat dit zo moet

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Wanneer komt de iPhone 12 bij kpn binnen ?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sabrinaminke ,

Vandaag! 
 

Release schema: 

Voorverkoop 16 oktober;
Pre-order nu de iPhone 12 Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober
Pre-order nu de iPhone 12 Pro Voorverkoop: vrijdag 16 oktober 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 23 oktober

Voorverkoop 6 november;
iPhone 12 mini Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november
iPhone 12 Pro Max Voorverkoop: vrijdag 6 november 14.00 uur - In de winkels: vrijdag 13 november

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

...

Ik heb vorige week vrijdag ook direct om 14:00 besteld (Pro 256GB Pacific Blue). Gister contact opgenomen omdat ik merkte dat mensen om mij heen die later hadden besteld wel voortgang in hun bestelproces zagen, maar helaas geen duidelijkheid voor mij. Het proces staat al een week stil op ‘controleren’. Toen het mailtje van het wereldwijdtekort.. waarom pas een paar uur voor de ‘bestelbevestigingsdeadline’ voor levering op de releasedag?

Als je hem vandaag besteld bij Coolblue heb je hem vanavond nog in huis, bij vele andere winkels is hij ondanks het ‘wereldwijde tekort’ gewoon direct leverbaar.

Hi, zijn er al mensen die de de iPhone 12pro wél geleverd krijgen vandaag? Of zijn er mensen die enig idee hebben wanneer deze geleverd gaat worden bij de mensen die een ‘niet op voorraad’ mail hebben gehad? 

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reageer