News

Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

  • 12 October 2020
  • 1034 reacties
  • 35517 keer bekeken
Mis niks over de nieuwste iPhones 12 bij KPN!

Toon eerste bericht

1034 reacties

Nou ik heb net contact gehad met de chat over de iphone 12 64 gb blue. Mijn vraag was wat de levertijd is. Het antwoord was 2-3 weken. Echt volkomen belachelijk!

 

Nou ik heb net contact gehad met de chat over de iphone 12 64 gb blue. Mijn vraag was wat de levertijd is. Het antwoord was 2-3 weken. Echt volkomen belachelijk!

 

Wauw die zijn echt niet goed daar! 

Reputatie 2

Ik heb zojuist ook contact gehad, ze verzekerde me dat de iPhone 12 gold 128Gb geen levering over 2 weken is, dat durft ze me toe te zeggen. Ze verwacht dat ik vandaag/morgen informatie krijg met T&T… Ben benieuwd!

Reputatie 1

Ik heb zojuist ook contact gehad, ze verzekerde me dat de iPhone 12 gold 128Gb geen levering over 2 weken is, dat durft ze me toe te zeggen. Ze verwacht dat ik vandaag/morgen informatie krijg met T&T… Ben benieuwd!

Ik hoop het voor je!  Hou ons op de hoogte!

Ik hoop het ook. Als ik de zelfde iphone nu zou bestellen op kpn staat er een levering van 2-3 weken dus geloof nooit dat mijn pre order ook zolang duurt. Dus heb denk ik verkeerde informatie gehad

Ongeregeld zooitje

Reputatie 2

Ik hoop het ook. Als ik de zelfde iphone nu zou bestellen op kpn staat er een levering van 2-3 weken dus geloof nooit dat mijn pre order ook zolang duurt. Dus heb denk ik verkeerde informatie gehad

Dat idee heb ik dus ook, dan wist KPN/Apple vorige week al dat pre order geen zin had lijkt me. Vind het verder slecht geregeld, geen of alleen last minute informatie en verschillende berichten vanuit de klantenservice...

Reputatie 2

Ik heb zojuist ook contact gehad, ze verzekerde me dat de iPhone 12 gold 128Gb geen levering over 2 weken is, dat durft ze me toe te zeggen. Ze verwacht dat ik vandaag/morgen informatie krijg met T&T… Ben benieuwd!

Ik hoop het echt!! Dat zou top zijn! 

Zaterdag besteld en krijg hem als het goed is straks binnen! 

 

Reputatie 2

Zaterdag besteld en krijg hem als het goed is straks binnen! 

 

Nice! Welke telefoon?

Zaterdag besteld en krijg hem als het goed is straks binnen! 

 

Nice! Welke telefoon?

12 pro 128gb grafiet

Reputatie 2

Zaterdag besteld en krijg hem als het goed is straks binnen! 

 

Nice! Welke telefoon?

12 pro 128gb grafiet

Die hebben ze dus wel binnen gehad, ben benieuwd of de gold ook binnen is gekomen dan...

Net de KPN klantenservice aan de telefoon gehad. Vanochtend zijn de iPhone’s naar klanten verstuurd, maar ze hebben inderdaad maar beperkte voorraad. De medewerker gaf aan dat er meer dan 600 toestellen besteld zijn en maar 140 binnen gekomen (geen specificatie over modellen). Ze kon helaas niet duidelijk krijgen of er nog binnen komt, of dat KPN te weinig besteld heeft. Ze kon ook niet zien hoe hoog ik op de bestellijst sta.
Ze gaf wel aan dat er nog het hele weekend telefoons op de post worden gedaan, dus dat er nog een mogelijkheid is dat hij volgende week gewoon binnen komt. Ik neem aan dat KPN gewoon 1 keer per werkdag telefoons op de post doet, dus vandaag verwacht ik niets meer. Het zou mij verbazen als ze dit weekend verzonden worden.

Het is wel jammer om te horen dat zo’n grote organisatie als KPN niet meer duidelijkheid kan geven aan een actie die ze zelf pre-order noemen. Als ze aan verwachtingsmanagement hadden gedaan was er minder teleurstelling geweest onder hun klanten.

Iemand ervaring met deze mail? Komt die dan echt bijna of is dit gewoon onzin? 

Reputatie 2

Iemand ervaring met deze mail? Komt die dan echt bijna of is dit gewoon onzin? 

Onzin, deze kreeg ik ook op 21-10, om vervolgens gisteravond te krijgen dat de telefoon wereldwijd niet op voorraad is...

Reputatie 2

Iemand ervaring met deze mail? Komt die dan echt bijna of is dit gewoon onzin? 

Onzin, deze kreeg ik ook op 21-10, om vervolgens gisteravond te krijgen dat de telefoon wereldwijd niet op voorraad is...

Precies hetzelfde! Ik kreeg ook deze mail op de 21ste en gisteravond de andere mail (niet op voorraad)

Iemand ervaring met deze mail? Komt die dan echt bijna of is dit gewoon onzin? 

Onzin, deze kreeg ik ook op 21-10, om vervolgens gisteravond te krijgen dat de telefoon wereldwijd niet op voorraad is...

Precies hetzelfde! Ik kreeg ook deze mail op de 21ste en gisteren avond de andere mail (niet op voorraad)

Ja ik kreeg gisteren die niet voorraad en heb net boos de klantenservice gebeld die je nergens mee kunnen/willen helpen. Erna kreeg ik heel ‘toevallig’ deze mail.  

Reputatie 2

Iemand ervaring met deze mail? Komt die dan echt bijna of is dit gewoon onzin? 

Onzin, deze kreeg ik ook op 21-10, om vervolgens gisteravond te krijgen dat de telefoon wereldwijd niet op voorraad is...

Precies hetzelfde! Ik kreeg ook deze mail op de 21ste en gisteren avond de andere mail (niet op voorraad)

Ja ik kreeg gisteren die niet voorraad en heb net boos de klantenservice gebeld die je nergens mee kunnen/willen helpen. Erna kreeg ik heel ‘toevallig’ deze mail.  

Haha heel toevallig… Echter een mail met precies 0 informatie, zelfs misleidende informatie...

ik en mijn vriend hebben vrijdag 16 oktober pre order gedaan van de nieuwe iPhone eerste pre order ging fout tweede kon ik wel betalen via iDeal. Nu kwam vandaag mijn telefoon binnen waar ik dus weer 408 euro voor moet betalen. Ik wil mijn andere betaling meteen terug, voor mij vriend is dat 288 euro. 

 

klantenservice kan niks, chat kan niks, in de winkel kreeg ik te horen dat ik klantenservice moest bellen en uiteindelijk heb ik mail gestuurd maar uhvo@kpn.nl kan iemand een keer wat doen dit is diefstal gewoon en waardeloze service. 

Reputatie 2

Kleine update: KPN geeft aan dat de voorraad van de iPhone 12 pro gold 128GB -396 is. Alle andere berichten die ik van andere medewerker heb gehad over de levering van 400 stuks vandaag, T&T vandaag etc zouden onjuist zijn… 

Reputatie 2

Misschien wel even een leuke om te onderzoeken. Hebben mensen die vooraf betaald hebben de telefoons al wel ontvangen, en de personen die bijv op volgende factuur betalen nog niet? Dat zou wel ziek zijn...

Kleine update: KPN geeft aan dat de voorraad van de iPhone 12 pro gold 128GB -396 is. Alle andere berichten die ik van andere medewerker heb gehad over de levering van 400 stuks vandaag, T&T vandaag etc zouden onjuist zijn… 

En die 396 zijn vandaag allemaal al uitgeleverd? 

Reputatie 2

Kleine update: KPN geeft aan dat de voorraad van de iPhone 12 pro gold 128GB -396 is. Alle andere berichten die ik van andere medewerker heb gehad over de levering van 400 stuks vandaag, T&T vandaag etc zouden onjuist zijn… 

Oke en hebben ze dan nog iets gezegd dat ze de 396 nog gaan leveren of zijn ze al geleverd?

Reputatie 2

Kleine update: KPN geeft aan dat de voorraad van de iPhone 12 pro gold 128GB -396 is. Alle andere berichten die ik van andere medewerker heb gehad over de levering van 400 stuks vandaag, T&T vandaag etc zouden onjuist zijn… 

En die 396 zijn vandaag allemaal al uitgeleverd? 

Nee dat komen ze nu dus te kort, het is onbekend of deze vandaag geleverd zijn/nog geleverd worden, klantenservice heeft die info niet blijkbaar… totaal het tegenovergestelde van wat ik gister hoorde, toen moest ik juist vandaag contact opnemen om te horen of de 400 stuks waren binnen gekomen...

Reputatie 2

Kleine update: KPN geeft aan dat de voorraad van de iPhone 12 pro gold 128GB -396 is. Alle andere berichten die ik van andere medewerker heb gehad over de levering van 400 stuks vandaag, T&T vandaag etc zouden onjuist zijn… 

En die 396 zijn vandaag allemaal al uitgeleverd? 

Nee dat komen ze nu dus te kort, het is onbekend of deze vandaag geleverd zijn/nog geleverd worden, klantenservice heeft die info niet blijkbaar… totaal het tegenovergestelde van wat ik gister hoorde, toen moest ik juist vandaag contact opnemen om te horen of de 400 stuks waren binnen gekomen...

Wat een tyfus gezeik allemaal. Dan maar vanavond hopen op een mailtje met T&T

Reageer