Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@Ireneaar Ik heb je toegevoegd aan de lijst. 😊

Reputatie 2

Ik heb net als de rest van Nederland last van E op mijn telefoon.

Wat ik niet snap is dat als ik de iphone 11 aan mijn man geeft en vervolgens een sim kaartje Vodafone er in stopt dat het probleem ook voor doet. Bijna alleen maar E.

Dan zou je toch zeggen dat het een Apple dingetje is. of zie ik dat verkeerd.

Reputatie 2

@KPN Ik wil graag ook op de lijst komen.

 

Reputatie 5
Badge +1

Ondanks de toezeggingen van KPN dat geen factuur zou worden gestuurd (zie boven) ontving ik zojuist wel degelijk een factuur voor het mobiele abonnement van mijn iPhone11 waarmee ik sinds eind juli de bekende problemen ervaar en die tot op heden niet zijn opgelost.

@KPN vriendelijk verzoek dit te corrigeren 

@andere geplaagde iPhone11-gebruikers, let dus goed op

Reputatie 4
Badge

Ondanks de toezeggingen van KPN dat geen factuur zou worden gestuurd (zie boven) ontving ik zojuist wel degelijk een factuur voor het mobiele abonnement van mijn iPhone11 waarmee ik sinds eind juli de bekende problemen ervaar en die tot op heden niet zijn opgelost.

@KPN vriendelijk verzoek dit te corrigeren 

@andere geplaagde iPhone11-gebruikers, let dus goed op

Wel even goed lezen. 😉
Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

Reputatie 7

Ik heb net als de rest van Nederland last van E op mijn telefoon.

Wat ik niet snap is dat als ik de iphone 11 aan mijn man geeft en vervolgens een sim kaartje Vodafone er in stopt dat het probleem ook voor doet. Bijna alleen maar E.

Dan zou je toch zeggen dat het een Apple dingetje is. of zie ik dat verkeerd.

Dat zou je wel zeggen, toch kan je die conclusie nog niet trekken. Het is immers niet uit te sluiten dat een instelling op de iPhone door kpn zo aangepast is dat pas na het “vergeten van de netwerken” of een “factory reset” het toestel weer schoon is voor gebruik bij een andere provider.

De oorzaak zou dus ook nog best bij kpn kunnen liggen.

Reputatie 5
Badge +1

Ondanks de toezeggingen van KPN dat geen factuur zou worden gestuurd (zie boven) ontving ik zojuist wel degelijk een factuur voor het mobiele abonnement van mijn iPhone11 waarmee ik sinds eind juli de bekende problemen ervaar en die tot op heden niet zijn opgelost.

@KPN vriendelijk verzoek dit te corrigeren 

@andere geplaagde iPhone11-gebruikers, let dus goed op

Wel even goed lezen. 😉
Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

oh ja: wèl kosten factureren voor diensten die niet geleverd worden en pas later met een oplossing komen

Reputatie 7
Badge +21

@KPN Ik wil graag ook op de lijst komen.

@Karin Boeser Wil je daarvoor jouw naam en 06-nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

 

Reputatie 4
Badge

Ondanks de toezeggingen van KPN dat geen factuur zou worden gestuurd (zie boven) ontving ik zojuist wel degelijk een factuur voor het mobiele abonnement van mijn iPhone11 waarmee ik sinds eind juli de bekende problemen ervaar en die tot op heden niet zijn opgelost.

@KPN vriendelijk verzoek dit te corrigeren 

@andere geplaagde iPhone11-gebruikers, let dus goed op

Wel even goed lezen. 😉
Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

oh ja: wèl kosten factureren voor diensten die niet geleverd worden en pas later met een oplossing komen

Lijkt me logisch. Want wat als het aan Apple ligt?

Reputatie 5
Badge +1

Ondanks de toezeggingen van KPN dat geen factuur zou worden gestuurd (zie boven) ontving ik zojuist wel degelijk een factuur voor het mobiele abonnement van mijn iPhone11 waarmee ik sinds eind juli de bekende problemen ervaar en die tot op heden niet zijn opgelost.

@KPN vriendelijk verzoek dit te corrigeren 

@andere geplaagde iPhone11-gebruikers, let dus goed op

Wel even goed lezen. 😉
Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

oh ja: wèl kosten factureren voor diensten die niet geleverd worden en pas later met een oplossing komen

Lijkt me logisch. Want wat als het aan Apple ligt?

nee, juridisch klopt dat niet.

Reputatie 7

Lijkt me logisch. Want wat als het aan Apple ligt?

KPN heeft aangegeven dat ze vanaf 20 juli de kosten voor het abonnement zullen restitueren. Dat betekent dat je onafhankelijk van de “schuldvraag” deze restitutie alvast in gang zou kunnen zetten.

Mocht blijken dat de oorzaak in de iPhone gezeten heeft dan is dat een zaak tussen kpn en Apple, daar hoeft (mag) de abonnee geen slachtoffer van zijn.

Reputatie 4
Badge

Ondanks de toezeggingen van KPN dat geen factuur zou worden gestuurd (zie boven) ontving ik zojuist wel degelijk een factuur voor het mobiele abonnement van mijn iPhone11 waarmee ik sinds eind juli de bekende problemen ervaar en die tot op heden niet zijn opgelost.

@KPN vriendelijk verzoek dit te corrigeren 

@andere geplaagde iPhone11-gebruikers, let dus goed op

Wel even goed lezen. 😉
Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

oh ja: wèl kosten factureren voor diensten die niet geleverd worden en pas later met een oplossing komen

Lijkt me logisch. Want wat als het aan Apple ligt?

nee, juridisch klopt dat niet.


Gaat er toch om dát ze het vergoeden?! 😒

Reputatie 4
Badge +1

Krijgen we vandaag weer een sms? 🤔

Ik hoop niet dat KPN net als T-mobile na 6 maanden nog geen oplossing heeft.. 

Heb eigenlijk geen zin om alles op mijn oude toestel te zetten.

Afgezien van dit netwerkprobleem is mijn 11 verder nog in goede staat. De batterijcapaciteit zit op 91%, maar ik heb dit toestel nu iets langer dan een jaar en geen oververhitting gehad.

 

Reputatie 3

Krijgen we vandaag weer een sms? 🤔

Ik hoop niet dat KPN net als T-mobile na 6 maanden nog geen oplossing heeft.. 

Heb eigenlijk geen zin om alles op mijn oude toestel te zetten.

Afgezien van dit netwerkprobleem is mijn 11 verder nog in goede staat. De batterijcapaciteit zit op 91%, maar ik heb dit toestel nu iets langer dan een jaar en geen oververhitting gehad.

 

Ik heb nog geen een keer een sms ontvangen. Via dit forum is wel aangegeven dat ik op de lijst sta. Maar krijg je alleen een sms als er meer info is? 

Reputatie 5
Badge +1

Krijgen we vandaag weer een sms? 🤔

Ik hoop niet dat KPN net als T-mobile na 6 maanden nog geen oplossing heeft.. 

Heb eigenlijk geen zin om alles op mijn oude toestel te zetten.

Afgezien van dit netwerkprobleem is mijn 11 verder nog in goede staat. De batterijcapaciteit zit op 91%, maar ik heb dit toestel nu iets langer dan een jaar en geen oververhitting gehad.

 

Ik heb nog geen een keer een sms ontvangen. Via dit forum is wel aangegeven dat ik op de lijst sta. Maar krijg je alleen een sms als er meer info is? 

de laatste sms is van woensdag jl. Maar maak je geen zorgen als je er eentje mist. De enige informatie in de 4 sms’jes was dat KPN het heel vervelend vond maar nog steeds geen oorzaak had gevonden. Geen woord over oplossingen 

Reputatie 3

Krijgen we vandaag weer een sms? 🤔

Ik hoop niet dat KPN net als T-mobile na 6 maanden nog geen oplossing heeft.. 

Heb eigenlijk geen zin om alles op mijn oude toestel te zetten.

Afgezien van dit netwerkprobleem is mijn 11 verder nog in goede staat. De batterijcapaciteit zit op 91%, maar ik heb dit toestel nu iets langer dan een jaar en geen oververhitting gehad.

 

Ik heb nog geen een keer een sms ontvangen. Via dit forum is wel aangegeven dat ik op de lijst sta. Maar krijg je alleen een sms als er meer info is? 

de laatste sms is van woensdag jl. Maar maak je geen zorgen als je er eentje mist. De enige informatie in de 4 sms’jes was dat KPN het heel vervelend vond maar nog steeds geen oorzaak had gevonden. Geen woord over oplossingen 

Ah oké, maar afwachten dus. Ons geduld wordt aardig op de proef gesteld 😅. 

Hoi KPN

had een abonnement bij youfone met mijn iPhone 11 en zeer slecht ontvangst, dus dacht ga naar kpn winkel om ander abonnement af te sluiten zodat dit zou verbeteren

Maar dit is eerder nog slechter geworden

Ik ben terug gegaan naar imac store en nu blijkt dat alle iPhone 11 toestellen hier last van hebben

Graag had ik gehoord bij kpn winkel dat het aan de combinatie kpn - iPhone 11 ligt , want dan was ik ergens anders heen gegaan

En zeg niet dat het niet bekend is want ik zie nu in de berichten dat dit al even bekend is

 Dus ik baal ontzettend want zit nu met een telefoon waar ik bijna niks mee kan

 

Admin: samengevoegd met het centrale topic over de iPhone 11

Reputatie 7

Ik ben terug gegaan naar imac store en nu blijkt dat alle iPhone 11 toestellen hier last van hebben

Dat is niet correct, een klein percentage van de iPhone 11 toestellen heeft hier last van.

Laat onverlet dat het natuurlijk heel vervelend is dat jij tot de groep behoort waarbij dat het geval is.

@KPN Ik wil graag ook op de lijst komen.

@Karin Boeser Wil je daarvoor jouw naam en 06-nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

 

@KPN Ik wil graag ook op de lijst komen.
naam en 06 - nummer op het het kpn forum achtergelaten 

@KPN Ik wil graag ook op de lijst komen.

Ik heb mijn mnaam en 06 - nummer achter gelaten op het kpn forum.

Hoop echt dat er snel een oplossing komt. Zeer vervelend

Reputatie 6
Badge +3

Weet niet of het representatief is maar ik heb hier een iPhone 11 met problemen die aangeeft dat hij verbonden is met “NL KPN”. Een andere die het wel doet is verbonden met “KPN”.

Ik hoop dat kpn meeleest want dit is wat ik elders ook al een keer gelezen heb. @Vikash?

Bij mij staat alleen KPN ook problemen 

Aangezien ik een mobiel heb van mijn baas, die dus ook op naam van de organisatie staat kan ik mezelf niet registreren, dus word ik ook niet op de hoogte gehouden van eventuele vorderingen….

Reputatie 2

telefoon aangepast in profiel

Mijn vrouw heeft met haar iPhone dezelfde issues, ik heb haar nummer aan mijn profiel toegevoegd (beginnend met 061---)

Graag toevoegen aan de lijst.

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Sinds 3 weken ook problemen met internet en mijn iphone 11. Ik wil graag op de lijst geplaatst worden. Forumformulier is ingevuld.