Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 1

In opvolging van anderen wil ik hier dan ook nog maar eens aangeven dat mijn dochter ook ongelukkig is dat nog niet de juiste (256GB versie) van de iPhone 12 is geleverd.

Hierover is ook nog geen telefonisch contact geweest om het te regelen.

Ik heb nu echt steeds minder bereik met mijn Iphone 11, als ik KPN bel schrijven ze het steeds op in hun ‘dossier’ maar word vervolgens nooit gebeld. Ik heb op 6 okt op dit forum mijn verhaal al gedaan, en vervolgens toegevoegd. Op 25 okt. kreeg ik een sms dat ik binnen een week gebeld zou worden, nou inmiddels is het eind november en ben nog steeds niet gebeld. Mijn geduld is een beetje op en wil gewoon weer een goed werkende telefoon…

 

@kpn willen jullie alsjeblieft kijken of ik wel

goed op de bellijst sta?! 

Reputatie 2

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Vandaag 4 maanden zonder 4G en helaas nog steeds zonder concreet inzicht in een oplossing. Beste moderators wil een van jullie nagaan of ik werkelijk op een lijst voorkom die leidt tot contact mét als uitkomst uitzicht op een oplossing. Ik heb erg veel last van het langdurige gebrek aan een goed werkend communicatiemiddel!! Hoor graag van jullie.

vriendelijke groet

ik zou uiterlijk 1 november gebeld worden, ben nu al 3 weken later en heb niks gehoord en zelfs kpn klantenservice is verbaasd dat het zo lang duurt.

 

Goedemorgen KPN ik ben nu 4 weken verder, kan iemand mij meer vertellen hoe lang dit nog gaat duren. Ik heb ook nog geen compensatie ontvangen van KPN op mijn abbonement.

 

Ik hoor het graag.

Ik ben nogsteeds niet gebeld door kpn, terwijl ik een van de eerste was die er last van had, want toen wisten jullie nog niet eens van dit probleem af, mijn telefoon is nogsteeds ter reparatie woensdag al 4 weken, ik zou graag gebeld willen worden, zodat als ik mijn iPhone 11 terug heb, ik naar de winkel kan om deze te ruilen voor een 12. 

 

Met vriendelijke groeten 

Reputatie 7
Badge +30

  @Remalive welkom! Ik zie dat op 31-10 jouw gegevens doorgegeven zijn naar het team dat contact met jou opneemt. Dat zal je af moeten wachten helaas! 

Sta nu bijna 4 weken geregistreerd en profiel bijgewerkt met alle gegevens van iPhone 11 en contact informatie. Maar ben nog steeds NIET gebeld voor een oplossing. Hebben andere ook deze ervaringen?

 

Hier zelfde, als je vraagt (zie iets hierboven mijn zelfde vraag) geen reactie helaas

Ik ga voor jullie beide navraag doen @Peet123 & @DSnijders62 

Al wat meer bekend??

Helaas niet, @Peet123. Ik ga er opnieuw achteraan. Mijn excuses.

@JTvdB als jij geen abonnement bij KPN hebt, kunnen wij jouw gegevens niet inzien. Daarmee kunnen we dus helaas geen ticket aanmaken. 

@Gin84 ik heb nog geen reactie ontvangen helaas.

Wanneer volgt er weer een update?

Ik sta al sinds september op de lijst, maar tot op heden nog steeds niet gebeld…. 

@Esmée de Jong is er nog helemaal geen contact met jou opgenomen? Geen enkele keer?

Ha Marcia dank voor je harde werken en je zoektocht naar oplossingen. Ik begrijp dat jullie geen iphone 11 gekoppeld aan mijn nummer konden vinden toch heb ik er hier een die het niet doet. Liever geef ik alleen niet alle gegevens over een publiek forum. Hoe kunnen we dit alsnog gaan rechtzetten?

 

@Stirum Ik begrijp dat het dus om een ander telefoonnummer gaat dan waar de klacht op ingediend is? Wil je hiervoor óf onze klantenservice bellen (0800-0402) óf het juiste nummer in jouw profiel zetten? Dat mag dan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan maken we alsnog een ticket voor je aan op het juiste nummer. 

 

 

In opvolging van anderen wil ik hier dan ook nog maar eens aangeven dat mijn dochter ook ongelukkig is dat nog niet de juiste (256GB versie) van de iPhone 12 is geleverd.

Hierover is ook nog geen telefonisch contact geweest om het te regelen.

@Blabla13 ik ga er voor je achteraan.

 

@XMelis, @Geen 4G en @Samir S er wordt contact met jullie opgenomen. Ik weet alleen niet wanneer, helaas.

  

 

Ha Marcia dank voor je harde werken en je zoektocht naar oplossingen. Ik begrijp dat jullie geen iphone 11 gekoppeld aan mijn nummer konden vinden toch heb ik er hier een die het niet doet. Liever geef ik alleen niet alle gegevens over een publiek forum. Hoe kunnen we dit alsnog gaan rechtzetten?

 

@Stirum Ik begrijp dat het dus om een ander telefoonnummer gaat dan waar de klacht op ingediend is? Wil je hiervoor óf onze klantenservice bellen (0800-0402) óf het juiste nummer in jouw profiel zetten? Dat mag dan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan maken we alsnog een ticket voor je aan op het juiste nummer. 

 

@Marcia_ Ik heb het nummer opgeslagen onder opmerkingen prive

 

Admin: quote ingekort i.v.m. leesbaarheid

Ik ben al meerdere jaren klant bij KPN en hebben meerdere abonnementen voor mobiele telefonie, TV en internet. Ik maak gebruik van het mobiele telefoon abonnement met een Iphone 11. Sinds augustus werkt mijn netwerk niet meer goed en ben ik zo goed als onbereikbaar. Ik ben al meerdere malen in de KPN winkel geweest en heb de klanten service gesproken. Er is mij toegezegd dat er een team is aangesteld om dit probleem op te lossen alleen krijg ik ook van hen geen reactie. Ik ben zeer teleurgesteld in de service van KPN. Er wordt nog iedere maand een factuur verstuurd vanuit KPN, alleen heb ik geen bereik en is er geen internet verbinding. Hoe wordt dit probleem z.s.m. opgelost want ik betaal voor een dienst die ik nu al bijna 4 maanden niet krijg. 

 

Admin: Verplaatst naar centraal topic.

Reputatie 1

  @Remalive welkom! Ik zie dat op 31-10 jouw gegevens doorgegeven zijn naar het team dat contact met jou opneemt. Dat zal je af moeten wachten helaas! 

Sta nu bijna 4 weken geregistreerd en profiel bijgewerkt met alle gegevens van iPhone 11 en contact informatie. Maar ben nog steeds NIET gebeld voor een oplossing. Hebben andere ook deze ervaringen?

 

Hier zelfde, als je vraagt (zie iets hierboven mijn zelfde vraag) geen reactie helaas

Ik ga voor jullie beide navraag doen @Peet123 & @DSnijders62 

Al wat meer bekend??

Helaas niet, @Peet123. Ik ga er opnieuw achteraan. Mijn excuses.

@JTvdB als jij geen abonnement bij KPN hebt, kunnen wij jouw gegevens niet inzien. Daarmee kunnen we dus helaas geen ticket aanmaken. 

@Gin84 ik heb nog geen reactie ontvangen helaas.

Wanneer volgt er weer een update?

Ik sta al sinds september op de lijst, maar tot op heden nog steeds niet gebeld…. 

@Esmée de Jong is er nog helemaal geen contact met jou opgenomen? Geen enkele keer?

Ha Marcia dank voor je harde werken en je zoektocht naar oplossingen. Ik begrijp dat jullie geen iphone 11 gekoppeld aan mijn nummer konden vinden toch heb ik er hier een die het niet doet. Liever geef ik alleen niet alle gegevens over een publiek forum. Hoe kunnen we dit alsnog gaan rechtzetten?

 

@Stirum Ik begrijp dat het dus om een ander telefoonnummer gaat dan waar de klacht op ingediend is? Wil je hiervoor óf onze klantenservice bellen (0800-0402) óf het juiste nummer in jouw profiel zetten? Dat mag dan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan maken we alsnog een ticket voor je aan op het juiste nummer. 

 

 

In opvolging van anderen wil ik hier dan ook nog maar eens aangeven dat mijn dochter ook ongelukkig is dat nog niet de juiste (256GB versie) van de iPhone 12 is geleverd.

Hierover is ook nog geen telefonisch contact geweest om het te regelen.

@Blabla13 ik ga er voor je achteraan.

 

@XMelis@Geen 4G en @Samir S er wordt contact met jullie opgenomen. Ik weet alleen niet wanneer, helaas.

Bedankt voor je bericht! Nee tot op heden nog helemaal geen contact geweest, vandaar mijn berichtje… Kan jij hierin iets betekenen?

Reputatie 2

Sta inmiddels 5 weken geregistreerd maar tot op heden nog steeds niet gebeld. Inmiddels ook 3 keer navraag gedaan door moderator, maar geen bericht terug gekregen van moderators…

 

Ha Marcia dank voor je harde werken en je zoektocht naar oplossingen. Ik begrijp dat jullie geen iphone 11 gekoppeld aan mijn nummer konden vinden toch heb ik er hier een die het niet doet. Liever geef ik alleen niet alle gegevens over een publiek forum. Hoe kunnen we dit alsnog gaan rechtzetten?

@Stirum Ik begrijp dat het dus om een ander telefoonnummer gaat dan waar de klacht op ingediend is? Wil je hiervoor óf onze klantenservice bellen (0800-0402) óf het juiste nummer in jouw profiel zetten? Dat mag dan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan maken we alsnog een ticket voor je aan op het juiste nummer. 

@Marcia_ Ik heb het nummer opgeslagen onder opmerkingen prive

Kom je hier nog op terug?

Reputatie 1

Dit bericht plaatsen heeft weinig extra nut, ik begrijp dat geduld de enige oplossing is volgens de manier van werken die KPN heeft gekozen. Ja ik ben gebeld maar tot op heden niets ontvangen en zelfs daar heb ik begrip voor maar wat ik niet begrijp is dat er op geen enkele manier inzicht verkregen kan worden over de voortgang.

 

De rekening voor de maand november is door KPN weer keurig afgeschreven, er heeft nog geen compensatie plaatsgevonden en ik heb ook geen Iphone 12 ontvangen, de frustratie groeit. Kan KPN echt niet meer doen om zorg te dragen voor een betere communicatie? 

Reputatie 7
Badge +8

Dit bericht plaatsen heeft weinig extra nut, ik begrijp dat geduld de enige oplossing is volgens de manier van werken die KPN heeft gekozen. Ja ik ben gebeld maar tot op heden niets ontvangen en zelfs daar heb ik begrip voor maar wat ik niet begrijp is dat er op geen enkele manier inzicht verkregen kan worden over de voortgang.

 

De rekening voor de maand november is door KPN weer keurig afgeschreven, er heeft nog geen compensatie plaatsgevonden en ik heb ook geen Iphone 12 ontvangen, de frustratie groeit. Kan KPN echt niet meer doen om zorg te dragen voor een betere communicatie? 

De compensatie komt pas nadat je het toestel heb ontvangen.

En dat zou dan Max 3 maanden duren voordat dat goed en wel berekend is.

 

Reputatie 2

Dit bericht plaatsen heeft weinig extra nut, ik begrijp dat geduld de enige oplossing is volgens de manier van werken die KPN heeft gekozen. Ja ik ben gebeld maar tot op heden niets ontvangen en zelfs daar heb ik begrip voor maar wat ik niet begrijp is dat er op geen enkele manier inzicht verkregen kan worden over de voortgang.

 

De rekening voor de maand november is door KPN weer keurig afgeschreven, er heeft nog geen compensatie plaatsgevonden en ik heb ook geen Iphone 12 ontvangen, de frustratie groeit. Kan KPN echt niet meer doen om zorg te dragen voor een betere communicatie? 

Beste moderators willen jullie mij aangeven tot wie ik mij kan wenden binnen KPN om kenbaar te maken hoe onvoorspelbaar en niet klantgericht dit proces verloopt? Een klacht indienen (schriftelijk) heeft het proces niet inzichtelijker en niet tot oplossing geleid en ik begrijp dat jullie ook niet meer kunnen dan “aanhoren en navragen”. Ik hoor graag van jullie. Dank.

Op 2 November ben ik door KPN geïnformeerd dat ik een vervangende IPhone 12  zal ontvangen voor mijn disfunctionerende IPhone 11. Tot op heden geen vervolg aan gegeven; 

Vraag: wanneer ga ik de IPhone 12 ontvangen en kan ik de IPhone 11 retourneren?

Reputatie 7
Badge +8

Op 2 November ben ik door KPN geïnformeerd dat ik een vervangende IPhone 12  zal ontvangen voor mijn disfunctionerende IPhone 11. Tot op heden geen vervolg aan gegeven; 

Vraag: wanneer ga ik de IPhone 12 ontvangen en kan ik de IPhone 11 retourneren?

Als je bent gebeld zou het Max 4 weken moeten duren.

Helaas lees je hier regelmatig dat het langer duurt

Reputatie 7
Badge +30

 

Ik ben nogsteeds niet gebeld door kpn, terwijl ik een van de eerste was die er last van had, want toen wisten jullie nog niet eens van dit probleem af, mijn telefoon is nogsteeds ter reparatie woensdag al 4 weken, ik zou graag gebeld willen worden, zodat als ik mijn iPhone 11 terug heb, ik naar de winkel kan om deze te ruilen voor een 12. 

@Rilana92 ik ga er nogmaals voor je achteraan. 

@Stirum nog even een check, sorry dat ik dat niet net al gedaan heb: wil je jouw telefoonnummer als contacttelefoonnummer of ook het nummer van je zoon als contacttelefoonnummer?

 

Sta inmiddels 5 weken geregistreerd maar tot op heden nog steeds niet gebeld. Inmiddels ook 3 keer navraag gedaan door moderator, maar geen bericht terug gekregen van moderators…

@DSnijders62 ik doe opnieuw navraag. Mijn excuses.

 

No problem doe mijn nr maar

Reputatie 7
Badge +30

Top, ga ik doen!

Reputatie 1

Ik ben dus ook echt nog niet gebeld, terwijl ik al sinds september. En ook niet altijd wordt er gereageerd hier op mijn bericht.

Kan hier dan nu ook echt daadwerkelijk actie op worden ondernomen? Ik wil graag dat het opgelost wordt!!

Reputatie 7
Badge +8

Je staat op de lijst @Esmée de Jong.

@Esmée de Jong Je bent toen ook getagd met dat je op de lijst staat.

Verder kunnen de moderators niks doen.

Reputatie 1

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Reputatie 7
Badge +8

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Reputatie 1

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Maar bij mij wordt geen toestel omgewisseld.