Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Maar bij mij wordt geen toestel omgewisseld. 

Dan binnen die drie maanden dat je het telefoontje heb gehad .

Reputatie 2

 

Ik ben nogsteeds niet gebeld door kpn, terwijl ik een van de eerste was die er last van had, want toen wisten jullie nog niet eens van dit probleem af, mijn telefoon is nogsteeds ter reparatie woensdag al 4 weken, ik zou graag gebeld willen worden, zodat als ik mijn iPhone 11 terug heb, ik naar de winkel kan om deze te ruilen voor een 12. 

@Rilana92 ik ga er nogmaals voor je achteraan. 

@Stirum nog even een check, sorry dat ik dat niet net al gedaan heb: wil je jouw telefoonnummer als contacttelefoonnummer of ook het nummer van je zoon als contacttelefoonnummer?

 

Sta inmiddels 5 weken geregistreerd maar tot op heden nog steeds niet gebeld. Inmiddels ook 3 keer navraag gedaan door moderator, maar geen bericht terug gekregen van moderators…

@DSnijders62 ik doe opnieuw navraag. Mijn excuses.

 

Dank! Hoop dat poging 4 wel wat gaat opleveren. En dat ik in ieder geval iets van terugkoppeling krijg over status. Blijf verder maar geduldig en hoop houden…

Reputatie 1

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Maar bij mij wordt geen toestel omgewisseld. 

Dan binnen die drie maanden dat je het telefoontje heb gehad .

Ik hoor graag even van een KPN afgevaardigde want binnen nu en 1 maand ga ik KPN verlaten. 
Ik mag er hopelijk vanuit gaan dat dit geen invloed heeft op de schade vergoeding?

Reputatie 2
Badge

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Maar bij mij wordt geen toestel omgewisseld. 

Dan binnen die drie maanden dat je het telefoontje heb gehad .

Ik hoor graag even van een KPN afgevaardigde want binnen nu en 1 maand ga ik KPN verlaten. 
Ik mag er hopelijk vanuit gaan dat dit geen invloed heeft op de schade vergoeding?

Ik ga ook binnen een maand kpn verlaten…hoor graag een reactie op bovenstaande vraag! 

Goedemiddag KPN,

Hierbij nogmaals een verzoek aangezien er op mijn bericht van vorige week door niemand is gereageerd.

Ik wacht al vanaf oktober dat er contact met mij opgenomen gaat worden, is nog steeds niet gebeurd.

Sta ik überhaupt wel op de lijst?

 

 

Reputatie 1

Je staat op de lijst @Esmée de Jong.

@Esmée de Jong Je bent toen ook getagd met dat je op de lijst staat.

Verder kunnen de moderators niks doen.

Dat begrijp ik en ik heb best veel geduld, maar vind het vreemd en/of verwarrend dat voor vele anderen “navraag” wordt gedaan... En als je verder geen updates of iets krijgt, lijkt het net of dat er geen oplossing volgt…. 

Reputatie 2

Voor het retourneren van de defecte iphone11:

  1. Mag dit zonder oplader?
  2. Mag ik de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen? In de instructie wordt er alleen gevraagd om ‘zoek mijn iphone’ uit te zetten, maar bij voorkeur verwijder ik al mijn persoonlijke gegevens op het apparaat. 

Ik heb ook al bijna 4 weken geleden mezelf aangemeld maar niets gehoord!!

Waar ik me wel zorgen over maak is dat ik al ruim een aantal dagen helemaal niet meer gebeld kan worden.

hoe wilt KPN mij dan benaderen? 
Er wachten heel veel klanten nog veel langer dan mij dit moet en kan toch anders?

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Je staat op de lijst @Esmée de Jong.

@Esmée de Jong Je bent toen ook getagd met dat je op de lijst staat.

Verder kunnen de moderators niks doen.

Dat begrijp ik en ik heb best veel geduld, maar vind het vreemd en/of verwarrend dat voor vele anderen “navraag” wordt gedaan... En als je verder geen updates of iets krijgt, lijkt het net of dat er geen oplossing volgt…. 

Er wordt  bijvoorbeeld wel navraag gedaan omdat ze al gebeld zijn en de 4 weken om zijn.

Verder kan KPN enkel bevestigen dat je op de lijst staat en dat hebben ze bij jouw al gedaan

 

 

Mijn vrouw heeft al een dag of 10 problemen met haar Iphone 11. 4G verbinding is slecht of valt terug naar E.

Gaarne een oplossing.

Reputatie 7
Badge +10

Voor het retourneren van de defecte iphone11:

  1. Mag dit zonder oplader?
  2. Mag ik de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen? In de instructie wordt er alleen gevraagd om ‘zoek mijn iphone’ uit te zetten, maar bij voorkeur verwijder ik al mijn persoonlijke gegevens op het apparaat. 

Ja & Ja….

Reputatie 2

Je staat op de lijst @Esmée de Jong.

@Esmée de Jong Je bent toen ook getagd met dat je op de lijst staat.

Verder kunnen de moderators niks doen.

Dat begrijp ik en ik heb best veel geduld, maar vind het vreemd en/of verwarrend dat voor vele anderen “navraag” wordt gedaan... En als je verder geen updates of iets krijgt, lijkt het net of dat er geen oplossing volgt…. 

Er wordt  bijvoorbeeld wel navraag gedaan omdat ze al gebeld zijn en de 4 weken om zijn.

Verder kan KPN enkel bevestigen dat je op de lijst staat en dat hebben ze bij jouw al gedaan

 

- Beste moderators wordt door jullie aan verantwoordelijken van KPN teruggekoppeld wat jullie aan frustratie tegenkomen middels dit forum mbt het ondoorzichtig, frustrerend traag en niet klantgericht proces? Zijn de verantwoordelijken van KPN hiervan op de hoogte?

Beste moderators,

 

op advies van één van uw collega's van de klantenservice heb ik nu ook een profiel aangemaakt op dit forum met mijn telefoon- en adresgegevens.

Ik ben inmiddels gebeld en heb het aanbod voor een nieuwe iPhone 12 aangenomen. Prima aanbod overigens, waarvoor dank.

Het is alleen zo dat PostNL afgelopen zaterdag onaangekondigd de telefoon bij mij thuis heeft proberen af te leveren. Omdat ik van niets wist, kon ik er ook niet thuis voor blijven.

De telefoon is daarna direct terug gegaan naar de verzender (Reconext/KPN in Zoetermeer). De klantenservice van PostNL kan nu niets meer voor mij doen, de klantenservice van KPN wees mij op dit forum.

Het ligt nu in jullie handen……

Alvast dank voor jullie moeite, ik hoop op een snelle afhandeling.

Reputatie 1

Na een gemiste oproep op 14 november, wacht ik nu alweer een week op jullie belletje. Kunnen jullie alsjeblieft asap bellen? Weer een rekening waar ik voor betaal maar ik geen gebruik van kan maken

Goedenavond,

Het duurt allemaal maar lang en met mijn telefoon gaat het steeds minder, buiten WiFi geen internet en telefonische bereikbaarheid wordt minder en minder, lekker geruststellend voor een hartpatiënt…..  Mag toch hopen dat het snel tot een oplossing komt !!!

Beste,

Sins afgelopen zomer heb ik een slechte 4 G verbinding op mijn iPhone 11. Wij zijn al bij de KPN shop geweest en zij hebben gezegd dat het probleem bekend is en dat eraan wordt gewekt. Tevens heeft de KPN shop de sim SIM kaart vervangen (18 september 2022). Dit heeft het probleem niet verholpen.

Hoe kan ik de 4G verbinding, waarvoor ik maandelijks betaal, . weer op orde krijgen?

 

Admin: Topic samengevoegd met algemeen topic over issues met iPhone 11 verbinding

Goedenavond,

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld n.a.v problemen met mijn iPhone 11. 4G valt weg en verandert in E. Ik hoop dat jullie contact met mij kunnen opnemen om een oplossing te zoeken.

Reputatie 3

@kpn ik zie nog steeds geen toestel onderweg!! De 4 weken zijn voorbij en vorige week gebelt rechtstreek via koerier zou gaan en deze week de iphone 12 zou ontvangen daar het mis is gegaan aan jullie kant.. hmm

Reputatie 1

Ik ben benieuwd of iemand al zijn abonnementskosten terug heeft gekregen. 

Ik zit ook nog te wachten. Kan iemand hier antwoord op geven?

Heb je je telefoon al?

zo ja hoelang heeft dat geduurd?

Ja ik heb mijn telefoon gekregen. Ik heb er ruim 3 weken op gewacht.

Reputatie 5
Badge +1

Morgen zijn hier de 4 weken om.. geen telefoon :-(

Ik heb ook klachten met 4G. Heb het forumprofiel ingevuld. Hoop snel op een telefoontje! Alvast bedankt :)

Reputatie 7
Badge +16

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Maar bij mij wordt geen toestel omgewisseld. 

Dan binnen die drie maanden dat je het telefoontje heb gehad .

Ik hoor graag even van een KPN afgevaardigde want binnen nu en 1 maand ga ik KPN verlaten. 
Ik mag er hopelijk vanuit gaan dat dit geen invloed heeft op de schade vergoeding?

Wat Roos79 hier aangeeft, klopt. En nee, een overstap naar een andere provider is niet van invloed op de vergoeding van de abonnementskosten, @DennisFRL en @Bianca Vervoort.


Admin: tag aangepast

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag KPN,

Hierbij nogmaals een verzoek aangezien er op mijn bericht van vorige week door niemand is gereageerd.

Ik wacht al vanaf oktober dat er contact met mij opgenomen gaat worden, is nog steeds niet gebeurd.

Sta ik überhaupt wel op de lijst?

Ja, @AnthonyCC, je gegevens zijn doorgegeven aan het belteam, dus er volgt nog een telefoontje met een passende oplossing.

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Maar bij mij wordt geen toestel omgewisseld. 

Dan binnen die drie maanden dat je het telefoontje heb gehad .

Ik hoor graag even van een KPN afgevaardigde want binnen nu en 1 maand ga ik KPN verlaten. 
Ik mag er hopelijk vanuit gaan dat dit geen invloed heeft op de schade vergoeding?

Wat Roos79 hier aangeeft, klopt. En nee, een overstap naar een andere provider is niet van invloed op de vergoeding van de abonnementskosten, @DennisFR en @Bianca Vervoort.

@DennisFRL :D

Reputatie 7
Badge +16

Je staat op de lijst @Esmée de Jong.

@Esmée de Jong Je bent toen ook getagd met dat je op de lijst staat.

Verder kunnen de moderators niks doen.

Dat begrijp ik en ik heb best veel geduld, maar vind het vreemd en/of verwarrend dat voor vele anderen “navraag” wordt gedaan... En als je verder geen updates of iets krijgt, lijkt het net of dat er geen oplossing volgt…. 


Bedankt voor jouw begrip en geduld @Esmée de Jong. We doen navraag als er sprake is van een uitzondering en koppelen dat ook terug als er een terugkoppeling te melden is (cc @DSnijders62). Op dit moment zijn er geen updates te melden en is het dus afwachten totdat het belteam contact met je opneemt. Je gegevens zijn bij hen bekend: we hebben geen inzage in hoe ver ze nu zijn. Ik snap heel goed dat je eraan twijfelt, maar er komt hoe dan ook een oplossing.
 

- Beste moderators wordt door jullie aan verantwoordelijken van KPN teruggekoppeld wat jullie aan frustratie tegenkomen middels dit forum mbt het ondoorzichtig, frustrerend traag en niet klantgericht proces? Zijn de verantwoordelijken van KPN hiervan op de hoogte?

Alles wat wij binnen ons vermogen als moderators kunnen doen, doen wij zeker weten @Geen 4G. Dus ja, alle signalen en feedback worden door ons doorgegeven.