Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11


Reputatie 4
Badge +1
  • Deelnemer
  • 4 reacties

Sinds afgelopen zaterdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 4g alleen doet het internet het niet en laad niks en geven de apps aan dat ik geen verbinding heb. Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.

Alexandra van KPN 1 jaar geleden

 

Hi allen. We zetten de laatste update vast. Zo kan je de laatste status gemakkelijk bovenin het topic terugzien. Zo gauw er meer nieuws is, vervangen we dit bericht door de nieuwe update.

Update 19 december 2022

Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Voor klanten die vóór 19 december 2022 een melding hebben geregistreerd, is het onderstaande niet van toepassing.
Bij vragen of onduidelijkheden buiten de eerder aangegeven doorlooptijden, kun je een nieuw topic openen met alle relevante informatie en een ingevuld forumprofiel. We helpen je dan graag verder!


Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Je ontvangt een e-mail van onze technische dienst en op basis daarvan kun je het toestel ter reparatie aanbieden.

Een toestel ter reparatie aanbieden kan via https://reparatie.kpn.com/.
Let op: de onderzoekskosten van een ingediende reparatie met betrekking tot dit issue zullen wij crediteren. Het is wel van belang dat je de reparatie pas aangevraagd, nadat je een e-mail van onze technische dienst hebt ontvangen.  

Zodra het toestel ter reparatie is aangeboden, ontvang je een unieke code waarmee je de voortgang van het reparatieproces kunt volgen.
Houdt rekening met een doorlooptijd van maximaal 5 werkdagen: dat geldt expliciet voor het reparatieproces met betrekking tot dit specifieke issue.

Gaat het om een ander defect, dan geldt het standaard reparatieproces en krijg je éérst een prijsopgave van de reparatiekosten. Pas na een akkoord op de prijsopgave, wordt de reparatie uitgevoerd.

In opdracht van KPN wordt de passende oplossing en/ of reparatie aan het mobiele apparaat uitgevoerd door Reconext.
Bij vragen over een ingediende reparatie kun je rechtstreeks contact opnemen met hen, zij zijn te bereiken op het gratis nummer
0800 – 8200008.


Nog altijd geldt: achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update 22 november 2022
Er spelen al geruime tijd bereikbaarheidsproblemen met dit toestel. Inmiddels zijn we druk bezig met het aanbieden van een passende oplossing en daarom sluiten we dit topic.

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 

Achter de schermen doen wij onze uiterste best om iedereen van een passende oplossing te voorzien. Als er een update te melden is, laten wij dat via een update in het startbericht van dit topic weten.

Update zondag 13 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens.
Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

​​​​
Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.
Wij versturen wij een bevestiging per e-mail, nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden. Na akkoord op de passende oplossing, doen wij ons best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.

  • Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn.
     
  • Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 
     
  • Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
    We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, wanneer jij het toestel ontvangt etc
     
  • Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
    Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
    De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    

 

Vorige updates

Update donderdag 03 november 

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.
 

Vanaf nu (en niet met terugwerkende kracht) versturen wij een bevestiging nadat er telefonisch een passende oplossing is geboden.

Het terugbellen vordert langzaam maar gestaag, dit omdat we niet iedereen meteen kunnen bereiken en dus meerdere belpogingen nodig zijn. We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

​​​​​​Toestellen worden dagelijks in batches verzonden.


Alle berichten in dit topic worden op volgorde van binnenkomst gelezen en verwerkt. We geven het aan als je gegevens genoteerd zijn. Vriendelijke verzoek om geen moderators te taggen of ongevraagd privéberichten te sturen. 

Vanuit het KPN Forum kunnen wij een melding voor je registreren zodat je gegevens mee worden genomen ter onderzoek en oplossing.
We controleren niet of je op de (bel)lijst staat, track and trace codes etc.

 

Update dinsdag 25 oktober

Het bereiken van de eerste groep klanten, klanten die zich vóór 06 oktober 2022 via het KPN Forum of via onze klantenservice gemeld hebben, heeft vertraging opgelopen. Wij doen onze uiterste best om deze groep klanten deze week alsnog te bereiken.

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

We versturen de iPhone 12 in batches: de eerste batch wordt deze week verzonden.

 

Update maandag 10 oktober

We hebben voldoende informatie verzameld om ons onderzoek samen met de leverancier voort te zetten. Heb je je aangemeld voor de sms? Dan word je gebeld met een update op dit probleem. We stoppen met het op de hoogte brengen via sms. 

Let op: Als je het telefoontje mist of als er iets mis gaat met de verbinding: Geen zorgen, wacht het even af. We zullen meerdere belpogingen doen om je te pakken te krijgen.

Ervaar je deze iPhone 11 problemen ook en heb je dit nog niet gemeld? Vul dan alsnog je forumprofiel in met in ieder geval je 06-nummer en adresgegevens. Laat ons daarna hier in het topic weten dat je dit gedaan hebt.

 

Update per SMS woensdag 28 september:

Beste klant. Wij betreuren het dat de oplossing voor het probleem met jouw smartphone zo lang op zich laat wachten. Wij zijn afhankelijk van de onderzoeksresultaten van de toestelleverancier. Bij hen is het onderzoek nog steeds in volle gang en de technische oorzaak nog niet vastgesteld. Vanzelfsprekend willen we naast de toegezegde compensatie van de abonnementskosten oprecht een degelijke oplossing bieden. Wij houden je op de hoogte. Groet, KPN

 

Update per SMS vrijdag 16 september:
Beste klant, op dit moment zijn wij samen met onze toestelleverancier nog hard op zoek naar een oplossing voor de verbindingsproblemen van uw toestel. Voor het wachten vergoeden wij uw mobiele abonnementskosten vanaf 20 juli, totdat we het probleem hebben opgelost. Hoe we dit doen delen we zodra de oplossing in zicht is. Groet, KPN.
 

Update per SMS vrijdag 09 september:

Beste klant, tot onze spijt is het ons nog niet gelukt om een oplossing te vinden voor de verbindingsproblemen van uw toestel. We wachten nog steeds op informatie van onze leverancier en zijn van hen afhankelijk voor het uitrollen van een oplossing. Zodra we daar nieuws over hebben, stellen we u daarvan op de hoogte.

 

Update dinsdag 30 augustus:

We begrijpen dat dit probleem zich al een geruime tijd voordoetHelaas hebben we ook afgelopen weekend niet kunnen vinden wat dit probleem veroorzaakt. Dat vinden we uiterst vervelend en we doen er alles aan dit boven water te krijgen.

We zullen de kosten van je contract (je mobiele bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je het probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoeding doen we op het moment dat er een oplossing is gevonden.

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb ook al bijna 4 weken geleden mezelf aangemeld maar niets gehoord!!

Waar ik me wel zorgen over maak is dat ik al ruim een aantal dagen helemaal niet meer gebeld kan worden.

hoe wilt KPN mij dan benaderen? 

Heb je eventueel een ander contact telefoonnummer waarop wij je kunnen bereiken, @Kanik

Reputatie 7
Badge +16

Mijn vrouw heeft al een dag of 10 problemen met haar Iphone 11. 4G verbinding is slecht of valt terug naar E.

Gaarne een oplossing.

Er staan nu drie 06 nummers genoteerd in jouw profiel, @RED_3: welk 06 nummer is van jouw vrouw en maakt dus gebruik van een iPhone 11? Staat VoLTE ook aan in het toestel?

 

Ook hier problemen met de iPhone 11. Wachten uw bericht af. Maar een tweede nummer in het profiel gezet aangezien het steeds problematischer wordt bereikbaar te zijn.

Reputatie 7
Badge +16

Beste moderators,

op advies van één van uw collega's van de klantenservice heb ik nu ook een profiel aangemaakt op dit forum met mijn telefoon- en adresgegevens.

Ik ben inmiddels gebeld en heb het aanbod voor een nieuwe iPhone 12 aangenomen. Prima aanbod overigens, waarvoor dank.

Het is alleen zo dat PostNL afgelopen zaterdag onaangekondigd de telefoon bij mij thuis heeft proberen af te leveren. Omdat ik van niets wist, kon ik er ook niet thuis voor blijven.

De telefoon is daarna direct terug gegaan naar de verzender (Reconext/KPN in Zoetermeer). De klantenservice van PostNL kan nu niets meer voor mij doen, de klantenservice van KPN wees mij op dit forum.

Het ligt nu in jullie handen……

Alvast dank voor jullie moeite, ik hoop op een snelle afhandeling.

Ik vind het zo jammer dat het pakket direct retour afzender gaat… Ik verzoek aan Renconext of zij het pakket opnieuw naar je verzenden @Pauloes.

Reputatie 7
Badge +16

Beste,

Sins afgelopen zomer heb ik een slechte 4 G verbinding op mijn iPhone 11. Wij zijn al bij de KPN shop geweest en zij hebben gezegd dat het probleem bekend is en dat eraan wordt gewekt. Tevens heeft de KPN shop de sim SIM kaart vervangen (18 september 2022). Dit heeft het probleem niet verholpen.

Hoe kan ik de 4G verbinding, waarvoor ik maandelijks betaal, . weer op orde krijgen?

 

Admin: Topic samengevoegd met algemeen topic over issues met iPhone 11 verbinding

Bedankt voor jouw bericht, @Robin Swierenga. We hebben deze samengevoegd met dit centrale topic. Ik wil je vragen om ons bericht in het startbericht van dit topic te lezen, dan ben je wat op de hoogte.
Kun je ook aangeven of VoLTE aan staat in de instellingen van je toestel? Dezelfde vraag ook voor jullie @fienk en @Marleendr. Ik lees het graag even, voordat er een melding wordt geregistreerd.

Mijn vrouw heeft al een dag of 10 problemen met haar Iphone 11. 4G verbinding is slecht of valt terug naar E.

Gaarne een oplossing.

Er staan nu drie 06 nummers genoteerd in jouw profiel, @RED_3: welk 06 nummer is van jouw vrouw en maakt dus gebruik van een iPhone 11? Staat VoLTE ook aan in het toestel?

 

Het eerste nummer is van mijn vrouw, de iphone 11 inderdaad. Zij is slecht tot niet bereikbaar op dat nummer. Het 2e nummer is mijn nummer. VoLTE staat aan op haar toestel.

Ik heb ook al bijna 4 weken geleden mezelf aangemeld maar niets gehoord!!

Waar ik me wel zorgen over maak is dat ik al ruim een aantal dagen helemaal niet meer gebeld kan worden.

hoe wilt KPN mij dan benaderen? 

Heb je eventueel een ander contact telefoonnummer waarop wij je kunnen bereiken, @Kanik

Ik heb zojuist mijn zakelijk nummer ook bij mijn profiel toegevoegd om bereikbaar te zijn. Hoop dat ze me snel bellen!

Reputatie 2

Je staat op de lijst @Esmée de Jong.

@Esmée de Jong Je bent toen ook getagd met dat je op de lijst staat.

Verder kunnen de moderators niks doen.

Dat begrijp ik en ik heb best veel geduld, maar vind het vreemd en/of verwarrend dat voor vele anderen “navraag” wordt gedaan... En als je verder geen updates of iets krijgt, lijkt het net of dat er geen oplossing volgt…. 


Bedankt voor jouw begrip en geduld @Esmée de Jong. We doen navraag als er sprake is van een uitzondering en koppelen dat ook terug als er een terugkoppeling te melden is (cc @DSnijders62). Op dit moment zijn er geen updates te melden en is het dus afwachten totdat het belteam contact met je opneemt. Je gegevens zijn bij hen bekend: we hebben geen inzage in hoe ver ze nu zijn. Ik snap heel goed dat je eraan twijfelt, maar er komt hoe dan ook een oplossing.
 

- Beste moderators wordt door jullie aan verantwoordelijken van KPN teruggekoppeld wat jullie aan frustratie tegenkomen middels dit forum mbt het ondoorzichtig, frustrerend traag en niet klantgericht proces? Zijn de verantwoordelijken van KPN hiervan op de hoogte?

Alles wat wij binnen ons vermogen als moderators kunnen doen, doen wij zeker weten @Geen 4G. Dus ja, alle signalen en feedback worden door ons doorgegeven.

, dank voor reactie

Beste moderators,

op advies van één van uw collega's van de klantenservice heb ik nu ook een profiel aangemaakt op dit forum met mijn telefoon- en adresgegevens.

Ik ben inmiddels gebeld en heb het aanbod voor een nieuwe iPhone 12 aangenomen. Prima aanbod overigens, waarvoor dank.

Het is alleen zo dat PostNL afgelopen zaterdag onaangekondigd de telefoon bij mij thuis heeft proberen af te leveren. Omdat ik van niets wist, kon ik er ook niet thuis voor blijven.

De telefoon is daarna direct terug gegaan naar de verzender (Reconext/KPN in Zoetermeer). De klantenservice van PostNL kan nu niets meer voor mij doen, de klantenservice van KPN wees mij op dit forum.

Het ligt nu in jullie handen……

Alvast dank voor jullie moeite, ik hoop op een snelle afhandeling.

Ik vind het zo jammer dat het pakket direct retour afzender gaat… Ik verzoek aan Renconext of zij het pakket opnieuw naar je verzenden @Pauloes.

Dank voor deze snelle reactie! En, in alle vrijmoedigheid, zouden jullie willen vragen of de bezorging aangekondigd (en buiten kantoortijden) plaats kan vinden?

Ik wil toch echt graag dat hier even na vraag over gedaan wordt want ik ben 27 november weer gebeld door jullie maar ik ga echt niet nog maals 4 weken wachten dan koop ik zelf een vervangend toestel en declareer ik de kosten bij kpn ofzo. 
 

ik ben heel erg geduldig maar het belemmerd mijn heel erg overal waar ik verbinding voor nodig heb kan ik helaas niet doen geen navigatie, geen spotify (die ik via jullie heb lopen) zelf het alarm systeem moet ik bedienen via mijn mobiel hier krijg ik ook geen meldingen en ik kan hem buitens huis niet in of uitschakelen. En sinds een tijd heb ik ook gewoon enorm veel problemen dat mensen mijn niet kunnen bereiken en dat ze direct door verbonden worden naar mijn voicemail of krijg ik een sms dat iemand mijn heeft proberen te bellen. 
 

ik weet dat jullie er hard mee bezig zijn ik snap dat dit ook een monster proces is maar ik kan niet nogmaals 4 weken met een niet goed werkend toestel zitten ik heb veel belangrijke afspraken staan telefonisch dit gaat ook heel moeizaam. 
 

ik heb alle begrip voor jullie maar jullie voor mijn ook? Ik wacht al sinds het begin

 

 

 

als ik nogmaals 4 weken moet wachten zouden jullie anders een 4g WiFi dongel kunnen sturen bijv…??? Voor tijdelijke noodoplossing

@Rilana92 ik ga het navragen voor je. 

 

@Rico00000 ik wil je toch vragen nog heel even te wachten. Als je in de loop van volgende week nog steeds geen mail hebt ontvangen, laat je het dan weten? Mijn excuses dat het zo lang moet duren!

 

???

Ik wil toch graag dat jullie even contact op nemen met je juiste afdeling! Ik heb mijn telefoon hard nodig betalingen telefoon gesprekken en ook Park-line en andere zaken dit kan ik momenteel al 3a4 maanden niet gebruiken ik vind de oplossing die jullie bieden fijn maar ik wacht nu al zo lang dat mijn geduld op begin  te raken 

 

ik heb alle begrip voor jullie maar jullie dus niet voor mijn!

Reputatie 7
Badge +8

Beste moderators,

op advies van één van uw collega's van de klantenservice heb ik nu ook een profiel aangemaakt op dit forum met mijn telefoon- en adresgegevens.

Ik ben inmiddels gebeld en heb het aanbod voor een nieuwe iPhone 12 aangenomen. Prima aanbod overigens, waarvoor dank.

Het is alleen zo dat PostNL afgelopen zaterdag onaangekondigd de telefoon bij mij thuis heeft proberen af te leveren. Omdat ik van niets wist, kon ik er ook niet thuis voor blijven.

De telefoon is daarna direct terug gegaan naar de verzender (Reconext/KPN in Zoetermeer). De klantenservice van PostNL kan nu niets meer voor mij doen, de klantenservice van KPN wees mij op dit forum.

Het ligt nu in jullie handen……

Alvast dank voor jullie moeite, ik hoop op een snelle afhandeling.

Ik vind het zo jammer dat het pakket direct retour afzender gaat… Ik verzoek aan Renconext of zij het pakket opnieuw naar je verzenden @Pauloes.

Dank voor deze snelle reactie! En, in alle vrijmoedigheid, zouden jullie willen vragen of de bezorging aangekondigd (en buiten kantoortijden) plaats kan vinden?

Helaas kunnen ze daar niks over zeggen.

 

Reputatie 7
Badge +16

Ook hier problemen met de iPhone 11. Wachten uw bericht af. Maar een tweede nummer in het profiel gezet aangezien het steeds problematischer wordt bereikbaar te zijn.

Welke problemen ervaar je precies, @Housi? En staat VoLTE aan in het toestel? Ik wacht je reactie af, voordat ik een melding voor je registreer.

Waarom word ik niet meer teruggebeld? Is nu alweer twee weken geleden. Heel gesprek over compensatie en eventueel nieuwe telefoon. En toen klik….. einde gesprek. 

Reputatie 3

@kpn… nog steeds zie ik geen iphone in aantocht en ook morgen geen verwachting ik zou hem deze week ontvangen was de nieuwe afspraak ben benieuwd..

Reputatie 7
Badge +16

Mijn vrouw heeft al een dag of 10 problemen met haar Iphone 11. 4G verbinding is slecht of valt terug naar E.

Gaarne een oplossing.

Er staan nu drie 06 nummers genoteerd in jouw profiel, @RED_3: welk 06 nummer is van jouw vrouw en maakt dus gebruik van een iPhone 11? Staat VoLTE ook aan in het toestel?

Het eerste nummer is van mijn vrouw, de iphone 11 inderdaad. Zij is slecht tot niet bereikbaar op dat nummer. Het 2e nummer is mijn nummer. VoLTE staat aan op haar toestel.

Er is bij deze een melding voor haar nummer geregistreerd, @RED_3.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb ook al bijna 4 weken geleden mezelf aangemeld maar niets gehoord!!

Waar ik me wel zorgen over maak is dat ik al ruim een aantal dagen helemaal niet meer gebeld kan worden.

hoe wilt KPN mij dan benaderen? 

Heb je eventueel een ander contact telefoonnummer waarop wij je kunnen bereiken, @Kanik

Ik heb zojuist mijn zakelijk nummer ook bij mijn profiel toegevoegd om bereikbaar te zijn. Hoop dat ze me snel bellen!

Dat hoop ik ook, @Kanik! Ik heb je zakelijke nummer als contact telefoonnummer genoteerd en doorgegeven aan het belteam.

Reputatie 7
Badge +16

Beste moderators,

op advies van één van uw collega's van de klantenservice heb ik nu ook een profiel aangemaakt op dit forum met mijn telefoon- en adresgegevens.

Ik ben inmiddels gebeld en heb het aanbod voor een nieuwe iPhone 12 aangenomen. Prima aanbod overigens, waarvoor dank.

Het is alleen zo dat PostNL afgelopen zaterdag onaangekondigd de telefoon bij mij thuis heeft proberen af te leveren. Omdat ik van niets wist, kon ik er ook niet thuis voor blijven.

De telefoon is daarna direct terug gegaan naar de verzender (Reconext/KPN in Zoetermeer). De klantenservice van PostNL kan nu niets meer voor mij doen, de klantenservice van KPN wees mij op dit forum.

Het ligt nu in jullie handen……

Alvast dank voor jullie moeite, ik hoop op een snelle afhandeling.

Ik vind het zo jammer dat het pakket direct retour afzender gaat… Ik verzoek aan Renconext of zij het pakket opnieuw naar je verzenden @Pauloes.

Dank voor deze snelle reactie! En, in alle vrijmoedigheid, zouden jullie willen vragen of de bezorging aangekondigd (en buiten kantoortijden) plaats kan vinden?


Het pakket zal nog een keer aangeboden worden, @Pauloes. We hebben geen invloed op de bezorgtijden: levering vindt plaats binnen de bezorgtijden van PostNL. 
@Moensjaain we hebben vandaag eindelijk ook de terugkoppeling gekregen dat jouw pakket nogmaals aangeboden zal worden.

Ook hier problemen met de iPhone 11. Wachten uw bericht af. Maar een tweede nummer in het profiel gezet aangezien het steeds problematischer wordt bereikbaar te zijn.

Welke problemen ervaar je precies, @Housi? En staat VoLTE aan in het toestel? Ik wacht je reactie af, voordat ik een melding voor je registreer.

Het probleem dat we ervaren is dat er totaal geen 4g verbinding meer is. Databundel is aangevuld dus daar kan het niet aan liggen. Alles verder nagelopen en VolTE staat inderdaad aan.

Ik heb ook problemen met mijn iPhone 11, al tijden heel slecht bereik. Ik heb er vooral veel last van als ik aan reizen ben.  Ik heb mijn forumprofiel aangepast met alle informatie.

Reputatie 2

Ik zou graag willen weten hoe ver de status is voor mijn nieuwe mobiel, ik moet hiervoor vrij nemen omdat het anders retour wordt gestuurd.

gewoon te lang onbereikbaar en dat is vervelend.

  @Remalive welkom! Ik zie dat op 31-10 jouw gegevens doorgegeven zijn naar het team dat contact met jou opneemt. Dat zal je af moeten wachten helaas! 

Sta nu bijna 4 weken geregistreerd en profiel bijgewerkt met alle gegevens van iPhone 11 en contact informatie. Maar ben nog steeds NIET gebeld voor een oplossing. Hebben andere ook deze ervaringen?

 

Hier zelfde, als je vraagt (zie iets hierboven mijn zelfde vraag) geen reactie helaas

Ik ga voor jullie beide navraag doen @Peet123 & @DSnijders62 

Al wat meer bekend??

Helaas niet, @Peet123. Ik ga er opnieuw achteraan. Mijn excuses.

@JTvdB als jij geen abonnement bij KPN hebt, kunnen wij jouw gegevens niet inzien. Daarmee kunnen we dus helaas geen ticket aanmaken. 

@Gin84 ik heb nog geen reactie ontvangen helaas.

Wanneer volgt er weer een update?

Ik sta al sinds september op de lijst, maar tot op heden nog steeds niet gebeld…. 

@Esmée de Jong is er nog helemaal geen contact met jou opgenomen? Geen enkele keer?

Ha Marcia dank voor je harde werken en je zoektocht naar oplossingen. Ik begrijp dat jullie geen iphone 11 gekoppeld aan mijn nummer konden vinden toch heb ik er hier een die het niet doet. Liever geef ik alleen niet alle gegevens over een publiek forum. Hoe kunnen we dit alsnog gaan rechtzetten?

 

@Stirum Ik begrijp dat het dus om een ander telefoonnummer gaat dan waar de klacht op ingediend is? Wil je hiervoor óf onze klantenservice bellen (0800-0402) óf het juiste nummer in jouw profiel zetten? Dat mag dan onder de ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan maken we alsnog een ticket voor je aan op het juiste nummer. 

 

 

In opvolging van anderen wil ik hier dan ook nog maar eens aangeven dat mijn dochter ook ongelukkig is dat nog niet de juiste (256GB versie) van de iPhone 12 is geleverd.

Hierover is ook nog geen telefonisch contact geweest om het te regelen.

@Blabla13 ik ga er voor je achteraan.

 

@XMelis@Geen 4G en @Samir S er wordt contact met jullie opgenomen. Ik weet alleen niet wanneer, helaas.

@moderators

Is vandaag wel reactie ontvangen?

Kunt u voor mij ook nakijken of ik op de lijst sta? Vind het wel heel erg lang duren, ik heb echt lang geduld gehad, maar voor mijn werk heb ik toch echt een goed werkende telefoon nodig. 

Morgen zijn de 4 weken voorbij.

Vorige week gebeld en ik zou de telefoon aan het einde van die week ontvangen, nog steeds geen telefoon ontvangen en ook nog geen zicht op een track en trace code.

@kpn wanneer ontvang ik mijn telefoon en is alles wel goed door gezet ?!

Beste KPN,

Mijn klacht is al maanden geleden aangemeld. Ik heb jullie callcenter al zo vaak gebeld en keer op keer beloven zij mij op de hoogte te stellen m.b.t de stand van zaken. Afgelopen vrijdag (dat mij al voor de zoveelste keer is beloofd door jullie medewerkers) zou ik wederom door jullie technische afdeling gebeld worden m.b.t de compensatie en de afwikkeling van de probleem van de iPhone 11 I.c.m het KPN netwerk.

Als je het aan mij vraagt; ben ik enorm teleurgesteld in de beloftes die keer op keer niet worden nagekomen.

Mijn vraag aan jullie is; 

Ik wil deze week nog uitsluitsel hebben en contact met één van jullie medewerkers die over deze regeling c.q. compensatie verantwoordelijk is.

Ik ben van mening dat na ruim 3 maanden in deze molen te hebben gezeten het meer dan genoeg is geweest!

groet,

Patrick 

 

Reputatie 7
Badge +16

Kunt u voor mij ook nakijken of ik op de lijst sta? Vind het wel heel erg lang duren, ik heb echt lang geduld gehad, maar voor mijn werk heb ik toch echt een goed werkende telefoon nodig. 

Mijn collega heeft navraag voor je gedaan en we hebben de terugkoppeling gekregen dat er gekeken wordt naar jouw specifieke situatie. Graag nog geduld, @Rilana92.